Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:21 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze maar weer ff door Hoog Catherijne in Utrecht gelopen, ook op zoek naar Wii Play. Maar helaas, niet te vinden bij: FreeRecordShop, V&D, Bart Smit, E-Plaza en Media Markt.
Heb Wii Play wel bij Spotter Media Outlet (in Almere) besteld, en hoop maar dat ze hem daar deze week weer binnen krijgen.
Tis precies andersom. De Wii-mote zit bij Wii Play. Daarnaast kun je de Wii motes los kopen (je 3e en 4e bv.).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef metalheadBOC het volgende:
Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopen
Nee, het is omgekeerd. Je koopt Wii Play (adviesprijs 50 euro), en je krijgt er een Wii-mote bij. Je kunt ook een losse Wii-mote kopen (adviesprijs 40 euro), maar daar krijg je geen Play bij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:33 schreef metalheadBOC het volgende:
Als je een Wii-mote koopt zit play er gewoon bij dat kan je beter doen dan Wii play los te kopen. zoiezo zou ik play niet de moeite waard vinden om los te kopen
Maar een Wiimote+play kost toch 30 euries? is een wiimote zonder play goedkoper dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis precies andersom. De Wii-mote zit bij Wii Play. Daarnaast kun je de Wii motes los kopen (je 3e en 4e bv.).
wiimote+play = 50quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Maar een Wiimote+play kost toch 30 euries? is een wiimote zonder play goedkoper dan?
zit het nu idd nu op de site van dixons te checken en zie het staan beetje jmmr weerquote:
Probeer het in die kleine dorpjes met een intertoys /bartsmit die hebben vaak nog wel controlers en meukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:00 schreef Haay1971 het volgende:
Heb nu SPIJT..... Zo'n 2 weken vóór de kerst zag ik bij de V&D in Utrecht gewoon 3 dozen Wii-Play in de vitrine staan. Maar toen had ik m'n Wii nog niet, en hoopte ik hem tzt wel goedkoper te kunnen kopen dan de 50 euro bij de V&D. Maar nu heb ik m'n Wii, en wil ik ERG GRAAG multiplayer games kunnen spelen, en nu kan ik nergens aan Wii Play komen (puur voor de extra Wii-mote natuurlijk).
HAD ik hem toen maar gekocht....
http://youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Wii-hype is gewoon helemaal weg.
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel coolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef linebear het volgende:
wil naar huis, wil touwtje springen met Rayman.... en nog andere dingen met hem doen
Ik heb far cry ook 10 dagen van te voren al in de winkel gevondenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:28 schreef Ruzbeh het volgende:
WarioWare komt hier 12 jan uit. Waarom zou het nu al te koop zijn?
koe werpen is erg leuk, maar lang niet zo leuk als het schieten met ontstoppersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel cool
dan heb je touwtjespringen 2 nog niet gedaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef linebear het volgende:
[..]
koe werpen is erg leuk, maar lang niet zo leuk als het schieten met ontstoppers
of superkonijn werpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel cool
je moet ook echt een redelijke beweging doen als je te ver afstand,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef linebear het volgende:
nee die heb ik nog niet gedaan....
heb het idee dat bij touwtjespringen 1 Rayman niet reageerde als je wilde springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
volgens mij krijg je dan ipv racestuur wat bij gt pro en 4x4 zit een koe meegeleverd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?
met muis moet je rondjes makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?
Lol jah ga f naar Lutjebroek of Hendrikidoambacht voor een Wiimotequote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Probeer het in die kleine dorpjes met een intertoys /bartsmit die hebben vaak nog wel controlers en meuk
Het heeft een soort van Duck Hunt !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef _petjan het volgende:
Huilieskoop gewoon alleen een wiimote. wiiplay is toch saai. Het is niet dat je iets mist ofzo.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef depax het volgende:
[..]
dan heb je touwtjespringen 2 nog niet gedaanZo heb ik Rayman met een maat van me uitgespeeld in paar uur. Ook met dat dansen is het op gegeven moment niet meer bij te houden, met zn 2en is het dan ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het haalt het nog niet bij het schieten met ontstoppers,het rennen over het strand (ben adhd-er ik versla iedereen hiermee),het konijn van het wagonnetje af schieten en het voetballen met de konijnen
ook met de hamers je konijn in elkaar meppen is geniaal
![]()
hou totaal niet van Rayman maar deze game is te vetvolgens mij moeten de makers wel redelijk aan de LSD gezeten hebben
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |