http://youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Wii-hype is gewoon helemaal weg.
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel coolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef linebear het volgende:
wil naar huis, wil touwtje springen met Rayman.... en nog andere dingen met hem doen
Ik heb far cry ook 10 dagen van te voren al in de winkel gevondenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:28 schreef Ruzbeh het volgende:
WarioWare komt hier 12 jan uit. Waarom zou het nu al te koop zijn?
koe werpen is erg leuk, maar lang niet zo leuk als het schieten met ontstoppersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel cool
dan heb je touwtjespringen 2 nog niet gedaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef linebear het volgende:
[..]
koe werpen is erg leuk, maar lang niet zo leuk als het schieten met ontstoppers
of superkonijn werpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb rayman nu voor de pc en ik moet zeggen, koe werpen is wel cool
je moet ook echt een redelijke beweging doen als je te ver afstand,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef linebear het volgende:
nee die heb ik nog niet gedaan....
heb het idee dat bij touwtjespringen 1 Rayman niet reageerde als je wilde springen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
volgens mij krijg je dan ipv racestuur wat bij gt pro en 4x4 zit een koe meegeleverd.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?
met muis moet je rondjes makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
moet je dan met je keyboard rond gaan zwaaien?
Lol jah ga f naar Lutjebroek of Hendrikidoambacht voor een Wiimotequote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Probeer het in die kleine dorpjes met een intertoys /bartsmit die hebben vaak nog wel controlers en meuk
Het heeft een soort van Duck Hunt !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef _petjan het volgende:
Huilieskoop gewoon alleen een wiimote. wiiplay is toch saai. Het is niet dat je iets mist ofzo.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef depax het volgende:
[..]
dan heb je touwtjespringen 2 nog niet gedaanZo heb ik Rayman met een maat van me uitgespeeld in paar uur. Ook met dat dansen is het op gegeven moment niet meer bij te houden, met zn 2en is het dan ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het haalt het nog niet bij het schieten met ontstoppers,het rennen over het strand (ben adhd-er ik versla iedereen hiermee),het konijn van het wagonnetje af schieten en het voetballen met de konijnen
ook met de hamers je konijn in elkaar meppen is geniaal
![]()
hou totaal niet van Rayman maar deze game is te vetvolgens mij moeten de makers wel redelijk aan de LSD gezeten hebben
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
Dansen lukt me nog wel na veel oefenen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Zo heb ik Rayman met een maat van me uitgespeeld in paar uur. Ook met dat dansen is het op gegeven moment niet meer bij te houden, met zn 2en is het dan ideaal!
maar het haalt het nog niet bij het schieten met ontstoppers,het rennen over het strand (ben adhd-er ik versla iedereen hiermee),het konijn van het wagonnetje af schieten en het voetballen met de konijnen
ook met de hamers je konijn in elkaar meppen is geniaal
![]()
hou totaal niet van Rayman maar deze game is te vetvolgens mij moeten de makers wel redelijk aan de LSD gezeten hebben
![]()
hoever ben je want als je het slapend konijn al 15 keer gedaan hebt en steeds 0.5 miliseconde mist dan begin je wel te balen hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef linebear het volgende:
erg frusterend waren die met die wc-deuren en met het wortelsap schietern.... telkens net voor de limiet tijd was ik af
DAt is ook bagger heb zo vaak dat ik een paar seconde te kort kom zeker als ik met die pruts beest aan het racen ben dan kom ik soms gewoon 3 of 4 keer gewoon 2 seconden exact te laat....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef depax het volgende:
[..]
hoever ben je want als je het slapend konijn al 15 keer gedaan hebt en steeds 0.5 miliseconde mist dan begin je wel te balen hoor
alleen last van bij de race waar ze tegen de richting ingaan, dan is het gewoon de bedoeling dat je weet aan welke kant ze komen. het is namelijke elke ronde het zelfde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:15 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
DAt is ook bagger heb zo vaak dat ik een paar seconde te kort kom zeker als ik met die pruts beest aan het racen ben dan kom ik soms gewoon 3 of 4 keer gewoon 2 seconden exact te laat....
en ik de 1ste in hoofddorpquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:15 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Leuk, mijn Wii ook toegevoegd. Eerste Wii in Almere op die kaart, heh heh!
Smaken verschillen hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef SPiDeY. het volgende:
Kap eens met Wii Play af te kraken, 'tis juist harstikke tof en die 10 euro dubbel en dwars waard. Ik had er zo 25 euro voor neergelegd. Als je maar met 2 spelers bent, in je eentje is het ietsje minder ja.
Ik denk dat de meeste Wii Play even 5 minuten zijn gaan spelen op hun eigen doppie en het daarna afdoen als 'niet leuk', terwijl het gewoon een verzameling toffe multiplayer games is, vooral voor die prijs. Het zat niet voor niets samen met een extra wiimote gepackagedquote:
ik heb alle spelletjes gedaan met mn vriendin en we vonden het allebij waardeloos.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Wii Play even 5 minuten zijn gaan spelen op hun eigen doppie en het daarna afdoen als 'niet leuk', terwijl het gewoon een verzameling toffe multiplayer games is, vooral voor die prijs. Het zat niet voor niets samen met een extra wiimote gepackaged
Ik heb Wii-Play samen met een maat van mij (die hem wel heeft) alle mini games gespeeld maar zijn er ten 1ste niet zo heel veel en sommige zijn gewoon ronduit frustrerend en irritant (vind ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Wii Play even 5 minuten zijn gaan spelen op hun eigen doppie en het daarna afdoen als 'niet leuk', terwijl het gewoon een verzameling toffe multiplayer games is, vooral voor die prijs. Het zat niet voor niets samen met een extra wiimote gepackaged
Niet waar !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb alle spelletjes gedaan met mn vriendin en we vonden het allebij waardeloos.
en dat is het ook.
nee blijart is het enige spel wat we 2x gedaan hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:00 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Niet waar !![]()
Alleen al met icehockey en pingpong ben ik al vele zeer vermakelijke uren zoet geweest! Als het nou 50 euro was, okay.
Mijn meest favoriete game zal het ook nooit worden, maar ik vind het gewoon nog steeds erg vermakelijk voor die 10 euro. Dan vind ik het gewoon erg overdreven dat mensen het die 10 euro niet eens waard vinden, je moet het dan dus ook idd niet beschouwen als een volledige game. En frustrerend vind ik wel meevallen, misschien ben je er dan nog gewoon niet zo behendig inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ik heb Wii-Play samen met een maat van mij (die hem wel heeft) alle mini games gespeeld maar zijn er ten 1ste niet zo heel veel en sommige zijn gewoon ronduit frustrerend en irritant (vind ik). Play is ook in 1ste instantie gemaakt om de mensen met te laten merken hoe ze met de Wiimote om moeten gaan en dit hebben ze in een aantal minigames gepropt.
en ik heb op zich echt geen probs met de Wii mote maar we play zal nooit 1 van mijn favo games gaan worden.
Gebrokenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee blijart is het enige spel wat we 2x gedaan hebben.
daarna heb ik de cd gebroken.
Lol ik ga hem ook wel kopen met play erbij die 10 euro maakt op die 40 euro ook niet meer uit, maar vind play niet echt noemenswaardig ook omdat de mogelijkheden binnen de games een beetje limited zijn. er valt niets extra's te unlocken ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:03 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Mijn meest favoriete game zal het ook nooit worden, maar ik vind het gewoon nog steeds erg vermakelijk voor die 10 euro. Dan vind ik het gewoon erg overdreven dat mensen het die 10 euro niet eens waard vinden, je moet het dan dus ook idd niet beschouwen als een volledige game. En frustrerend vind ik wel meevallen, misschien ben je er dan nog gewoon niet zo behendig in![]()
Lol ook gewoon letterlijk die cd geslooptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee blijart is het enige spel wat we 2x gedaan hebben.
daarna heb ik de cd gebroken.
Woon jij in Hardinxveld?quote:
kom je bier drinken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Woon jij in Hardinxveld?. Ik zit nu bij m'n ouders in Papendrecht
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Wii-mote terug gebracht naar FRS, ik kreeg mijn geld terug. Toen alle mogelijke winkels afgeweest voor een andere, overal uitverkocht....quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef creno het volgende:
HELLUP !!
ik heb gisteren een 2e wii-mote gekregen, deze ge-synct en toen we wilde tennissen reageerde de 2e helemaal niet, je kunt hem wel gebruiken om dingen aan te klikken, maar het zwiepen/bewegen geeft geen reactie bij geen enkele sport
wat doen we verkeerd ?
Door dit soort prachtige trailers doet het extra pijn dat ik zelda nog niet heb.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef speknek het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0
nee hoor, geen last van.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Door dit soort prachtige trailers doet het extra pijn dat ik zelda nog niet heb.
www.bartsmit.comquote:
voor hoeveel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heb net Zelda aangeschaft, bij de MediaMarkt Amsterdam lag nog een stapel van ruim 10 stuks..
Zal zo eens beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |