Ik voeg je nu toequote:Op zondag 24 december 2006 11:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik heb er wel 1 voor, tonks.. Voeg me toe, dan stuur ik wat door
hehe, thanks. FF kijken op mijn Wii!quote:Op zondag 24 december 2006 11:05 schreef tonks het volgende:
Je staat erin shootooo (oid)
BHM ik heb je toegevoegd op mijn wiiquote:Op zondag 24 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. ik eis dat jij het zelfde doet.
tja...quote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ook ik, normaliter 360-only dude, heb ook een Wii nu.![]()
8314 4857 3639 4592
En ook ik had toch iets persoonlijkers willen zien i.p.v. die nummers(like gamertags) maar goed, het zij zo.
idd, daar kunnen zij bij Nintendo nog wat van leren. Anyway, de mensen die hierboven met hun FC staan, worden allemaal toegevoegd!quote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
8314 4857 3639 4592
En ook ik had toch iets persoonlijkers willen zien i.p.v. die nummers(like gamertags) maar goed, het zij zo.
ik vraag me af wie er GEEN spierpijn heeft gekregen na het spelen op de Wiiquote:Op zondag 24 december 2006 11:29 schreef snder het volgende:
Jaa, sinds vrijdag eindelijk m'n Wii, nu spierpijn...
Ikquote:Op zondag 24 december 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er GEEN spierpijn heeft gekregen na het spelen op de Wii
Ik heb je toegevoegdquote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
8314 4857 3639 4592
en als je je 1e wiimote niet gebruikt (dus batterij eruit), werkt de 2e wiimote dan ook?quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef creno het volgende:
HELLUP !!
ik heb gisteren een 2e wii-mote gekregen, deze ge-synct en toen we wilde tennissen reageerde de 2e helemaal niet, je kunt hem wel gebruiken om dingen aan te klikken, maar het zwiepen/bewegen geeft geen reactie bij geen enkele sport
wat doen we verkeerd ?
al lang gedaan zal je ff berichtje senden. posten vanaf Wii is coolquote:Op zondag 24 december 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd. ik eis dat jij het zelfde doet.
Ik, maar ik doe ook aan andere lichaamsbeweging dan alleen gamen..quote:Op zondag 24 december 2006 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er GEEN spierpijn heeft gekregen na het spelen op de Wii
Gaat een stuk sneller dan bij de 360.quote:Op zondag 24 december 2006 12:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
al lang gedaan zal je ff berichtje senden. posten vanaf Wii is cool![]()
ik heb gister ook wii points gekocht, en inmiddels ookal aangemeld...quote:Op zondag 24 december 2006 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren Wiipoints gekocht, werkt het winkel kanaal net nietHeel erg sloom en ik kreeg een error
![]()
idd, inc een kartonnen CDtjequote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gister ook wii points gekocht, en inmiddels ookal aangemeld...
alleen voor zo'n stom kaartje krijg je een dvd doosje
Dat denk ik niet, de games worden volgens mij gewoon direct overgezet, zonder aanpassingenquote:ik hoop alleen dat simcity (op 29 dec beschikbaar als het goed is) met de wii mote bestuurd kan worden
nopequote:Op zondag 24 december 2006 12:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en als je je 1e wiimote niet gebruikt (dus batterij eruit), werkt de 2e wiimote dan ook?
maar mario 64 is met de wii mote te spelenquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, inc een kartonnen CDtje
[..]
Dat denk ik niet, de games worden volgens mij gewoon direct overgezet, zonder aanpassingen
nee. N64 games kun je alleen met een classic controller of Gamecube controller spelen, zelfde geldt voor SNES games.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maar mario 64 is met de wii mote te spelen
en voor simcity heb je voldoende aan A/B + pijltjes toetsen?
*kijkt in winkel kanaal:quote:Op zondag 24 december 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
nee. N64 games kun je alleen met een classic controller of Gamecube controller spelen, zelfde geld voor SNES games.
Bomberman kan je ook gewoon met de Wiimote spelen. Zal bij Sim City ook wel zo zijn denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
voor je de game via vc download kun je geloof ik zien met welke controler t spel te besturen is..quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wifi dongle. Die van Nintendo kost 35 euro... 3rd party dongle's zijn nog goedkoperquote:Op zondag 24 december 2006 13:24 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een Wii, en een PC met internetverbinding, niet draadloos. Wat is de goedkoopste manier om m'n Wii online te krijgen? Het liefst draadloos.
Zo'n nintendo wifi stick kopen en in je pc stekenquote:Op zondag 24 december 2006 13:24 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een Wii, en een PC met internetverbinding, niet draadloos. Wat is de goedkoopste manier om m'n Wii online te krijgen? Het liefst draadloos.
staat er idd ook bij, beetje jammer dat simcity pas op 29ste uitkomt...quote:Op zondag 24 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor je de game via vc download kun je geloof ik zien met welke controler t spel te besturen is..
staat dan een mini logo van de controler bij
Ik heb geen wifi router en wil gewoon een kabel leggen naar mijn switch. Kan ik een USB LAN-adapter van bijv. de Mediamarkt in de wii drukken of moet dit een speciale nintendo-adapter zijn?quote:Gebruikers kunnen draadloos verbinding maken via IEEE 802.11b/g of een USB 2.0 LAN-adapter. Tevens kan je met een Wii draadloos communiceren met de Nintendo DS.
moet je er wel 1 hebben die als accesspoint dientquote:Op zondag 24 december 2006 13:26 schreef BMH het volgende:
[..]
wifi dongle. Die van Nintendo kost 35 euro... 3rd party dongle's zijn nog goedkoper
Zo'n wifi dongle moet in je PC.. Dat apparaatje heeft namelijk een verbinding met het internet nodig. De Wii/DS ontvangen dan via de Wifi dongle het internet signaal.quote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef smash789 het volgende:
Is dit zo'n WiFi dongle???
Kan deze als accesspoint dienen?
En kan ik deze dan in m'n Wii proppen?
http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=4712
Werkt ook voor de Wii. . . !!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef smash789 het volgende:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7063526/default.aspx
En dit is die ene van Nintendo? Volgens mij is ie voor de Nintendo DS, werkt ie ook voor de Wii???
Sommige LAN adapters werken met de Wii. Welke precies is niet bekend.quote:Op zondag 24 december 2006 13:27 schreef IJsvogel. het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi router en wil gewoon een kabel leggen naar mijn switch. Kan ik een USB LAN-adapter van bijv. de Mediamarkt in de wii drukken of moet dit een speciale nintendo-adapter zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |