brrr...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
neem een abbo op de NGAMER![]()
http://www.ngamer.nl/nl/405ab3482ceb8
krijg je hem er bijvoor 64 euro!
Da's niet waar. Een losse Wii-mote kost 40 euro en is kaal, zonder Play. Overigen wil ik natuurlijk zoals iedereen Wii Play voornamelijk voor de extra Wii-mote, en Play als geinig extra'tje erbij voor een paar euro'tjes extra.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:09 schreef metalheadBOC het volgende:
f een Wii mote aanschaffen en je krijgt Wii Play erbij
Tenzij je 'm al op de DS hebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:14 schreef speknek het volgende:
Misschien kun je dan beter op Trauma Center wachten, die kreeg een behoorlijke rave review van eurogamer.
vraag is uiteraard: "wie heeft er zin an tonks in 2k7?"quote:
Nou die rave reviewer had hem ook op de DS, alwaar hij hem helemaal doodgespeeld had. Volgens hem was het duidelijk geen port, en nog net zo verslavend als eerst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:39 schreef Mortale het volgende:
Tenzij je 'm al op de DS hebt.
leuke tip, zal vanmiddag eerst eens een exemplaar van NGamer kopen om te kijken of dat wat is...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
neem een abbo op de NGAMER![]()
http://www.ngamer.nl/nl/405ab3482ceb8
krijg je hem er bijvoor 64 euro!
Heb je een link naar die review?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou die rave reviewer had hem ook op de DS, alwaar hij hem helemaal doodgespeeld had. Volgens hem was het duidelijk geen port, en nog net zo verslavend als eerst.
Maar kan me zelf voorstellen dat je het mechanisme dan al een beetje gehad hebt.
heb ze bijde gewoon oldscool op de NES liggenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:19 schreef PastoorPeter het volgende:
Zojuist Bomberman '93 en Super Mario 64 aangeschaft.
Tevens tvp.
ga naar de MM koop een snellader inclusief 2 AA batterijen, kost je 10 euro...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Nollem het volgende:
Ik wil een lader want mijn duracells gaan wel erg hard nu.
http://www.joytech.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intProductID=15324&intHoofdgroepID=1273&intSubgroepID=
Of heb f geduld tot eind van deze maand dan komen er accupacks voorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar de MM koop een snellader inclusief 2 AA batterijen, kost je 10 euro...
en betaal je de hoofdprijs van 30-40 euroquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Of heb f geduld tot eind van deze maand dan komen er accupacks voor![]()
jah maar accupack is puur gemakzucht he van niet batterijen te hoeven wisselenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en betaal je de hoofdprijs van 30-40 euro
ik houd die 30-40 euro wel in me zak aangezien ik hier 3 paar oplaadbare AA batterijen hebquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:05 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah maar accupack is puur gemakzucht he van niet batterijen te hoeven wisselen![]()
Zelf even opgezocht, hij komt hier op 27 januariquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef speknek het volgende:
Is er sinds ik weg ben geweest al iets bekend gemaakt over het nieuwskanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |