ga in wii hoofdmenu naar knop rechts onder (je berichten)quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:09 schreef Catch22- het volgende:
hoe kom ik achter mijn wii nummer?
die ava van jouw blijft me toch hypnotiseren, dat doe je met opzet !!quote:
vraag is niet zo relevant meer,quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:48 schreef BoukeF het volgende:
Kunnen de wii spellen gekocht buiten de EU gewoon in de nederlandse apparaten?
geen gekloot met regio's?
grapje zeker en zijn nog zoveel leuke spellenquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:40 schreef linebear het volgende:
kan mijn Wii weer verkopen...
missie geslaagd!! Ben pro bij het bowlenNieuw record 213
je wilt niet bestellen bij amazon:quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:51 schreef BoukeF het volgende:
[..]
vraag is niet zo relevant meer,
amazon.com levert niet aan nederland (software dan)
ook pro @ bowlen met record van 248quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:40 schreef linebear het volgende:
kan mijn Wii weer verkopen...
missie geslaagd!! Ben pro bij het bowlenNieuw record 213
Denk ook meer dat je het verschil zal zien als je iets van LCD/Plasma heb maar dan zal het nog minimaal blijven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:12 schreef mrdjey het volgende:
heb gister een rgb kabel gehaald, bij gebrek aan component ingang op mijn tv.
maar kon nou niet echt zeggen dat ik het verschil zag.
Zal er vast wel zijn maar het was geen wouw effect of zo.
en nu voor die Perfect Game van 300 gaan hequote:Op vrijdag 29 december 2006 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ook pro @ bowlen met record van 248
tuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:53 schreef depax het volgende:
[..]
grapje zeker en zijn nog zoveel leuke spellen
Get supermonkeyball een van de leuke minigames is squashquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:17 schreef linebear het volgende:
[..]
tuurlijk
geniet er te veel vanDamn heb spierpijn en moet straks nog squashen met een collega
wil ik best proberen maar lukt me niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:15 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Denk ook meer dat je het verschil zal zien als je iets van LCD/Plasma heb maar dan zal het nog minimaal blijven.
[..]
en nu voor die Perfect Game van 300 gaan he
volgens mij moet je em dan naar nintendo sturen om de games om te zetten naar je nieuwe consolequote:Op vrijdag 29 december 2006 09:27 schreef Apie74 het volgende:
Stel je hebt voor 50 euro aan VC games op je Wii staan en je Wii gaat kapot en je krijgt een nieuwe. Kun je die games dan ook op die andere Wii zetten? Of moet je ze dan weer opnieuw kopen?
Bron: http://www.nintendo-europe.comquote:Virtual Console - nieuwe spellen
29.12.06
De nieuwe spellen van deze week zijn:
NES: (500 Wii Points)
Ice Hockey (1-2 spelers)
Baseball (1-2 spelers)
SNES: (800 Wii Points)
Super Castlevania IV (1 speler)
SimCity (1 speler)
TurboGrafx: (800 Wii Points)
R-Type (1 speler)
Je kan die VC games als het goed is ook kopieren naar je SD card toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:35 schreef Extraordinaire het volgende:
Apie74, nee, want de VC spellen die je via je Wii hebt gekocht zijn aan die Wii verbonden. Als je alles via Nintendo regelt, echter, dan zullen ze er wel iets aan kunnen doen
de filmpjes van de konijnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:29 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand wat de bonussen in rayman zijn, je moet voor elke bonus een bepaald aantal punten hebben maar ik heb er nog 0.
ben inmiddels wel door de verhaal lijn heen.
onzin je staat geregistreerd als gekocht bij hun in het systeem je kan dus ongelimiteerd opnieuw downloaden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet je em dan naar nintendo sturen om de games om te zetten naar je nieuwe console
Mijquote:[b]Op vrijdag 29 december 2006 08:08 schreef depax het volgende:[/b
De rest gebeurd vandaag de list update was tot en met 26-12 zal straks kijken wie ik van de nieuwe nog mis.
ligt aan je stoned kop je kan ze editenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:25 schreef zaikert het volgende:
@ BMH is het jouw gelukt om je favo's te editten? Heb ik weer met mn stonede kop iets gemist?
Ik dacht dat het aan de trial versie lag.
Ik houd alleen die van mezzin bij. Dus als je er niet in staat sta je niet in mijn lijst op moment.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
MijIk sta nog niet in de lijst, houd jij die bij voor MeZZiN of praat ik voor m'n beurt?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
Als je op je wii aan het surfen bent MOET je deze site in je favo's zetten: warppipe.com
Met deze site kun je m.b.v. tabs surfen!
Die van mij klinkt ook behoorlijk "zwaar" hoor, ligt vooral aan het opspinnen van de CD. Daarna is het bij mij weg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef FJD het volgende:
M'n Wii maakt echt belachelijk veel geluid alstie spellen opstart en laadtHoop maar dat dat niet blijft want heb geen zin om m terug te brengen.
jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik best proberen maar lukt me niet...
ik lijk telkens op exact dezelde manier te gooien, maar soms blijft er 1 staat
dat is ook zo (kan je erg leuk effect ballen mee creeren)quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdmaar volgens mij als je je Wiimote kantelt geef je ook een draai aan de bal.
* wii opstartquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:19 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Da was nog es Sim City'en. Niks geen 2 controllers.![]()
En bij deze is de OP zoals hij hoortquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:09 schreef FJD het volgende:
Je moet de hele post editten, verwijderen, daarvoor een letter in de plaats zetten, invoeren, weer editten, nieuwe poste erin mikken. Anders krijg je een database error. Vraag me niet waarom maar dat is wat ik heb meegekregen
Vanavond twee eagles geslagen met golf, in hetzelfde rondje nog wel
Wat is er kut aan? Super Castlevania is grandioos. SimCity is ook leuk. Het is niet dat Ninendo ons verschrikkelijk benadeeld hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Pronk het volgende:
[..]
Bron: http://www.nintendo-europe.com
Dit is gewoon kut!
Wij krijgen dus in Europa voorlopig geen Super Mario Bros (NES) en Street Fighter 2 (SNES)?!
gelukkig werkt mn w-lan gewoon want als ik het via fon zou moeten doen kom ik nergens. in hoofddorp zitten geen fonera'squote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef zaikert het volgende:
@ linebear en alle wifi-loze wii-ers:
voor EU 29,- krijg je van FON een heel lief roetertje opgestuurd. Ik wacht er nu al 2 weken op, maar mischien komt dat omdat ik via een gratis aanbieding dit ding opgestuurd krijg.
Het FON initiatief is wel een koel idee, als er heel veel mensen meedoen kun je overal gratis wifi-en
http://en.fon.com
Gewoon even door de zure appel ( lees controls en het begin ) heen bijten en hij wordt echt leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:30 schreef ikookhier het volgende:
Heb gisteren Redsteel gekocht maar het valt me toch erg tegenik zit te denken aan Rayman
of heeft iemand anders nog tips ??!!
Ik begrijp gewoon niet waarom Amerika wel een kerstcadeau krijgt en Europa niet. Het is gewoon onzin dat ze verschil maken tussen verschillende regio's. Ik hoop al vanaf de launch van de Wii dat ze Super Mario Bros (NES) uitbrengen en baal er dus van dat wij die (voorlopig) niet krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er kut aan? Super Castlevania is grandioos. SimCity is ook leuk. Het is niet dat Ninendo ons verschrikkelijk benadeeld hoor.
Ik zie liever dat ze de VC games ook voor 60hz beschikbaar maken.. Het is belachelijk dat wij de VC games letterboxed & 1/6 keer zo traag moeten spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom Amerika wel een kerstcadeau krijgt en Europa niet. Het is gewoon onzin dat ze verschil maken tussen verschillende regio's. Ik hoop al vanaf de launch van de Wii dat ze Super Mario Bros (NES) uitbrengen en baal er dus van dat wij die (voorlopig) niet krijgen.
Letterboxed is met zwarte balken toch? Bij mij is bomberman gewoon schermvullend...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze de VC games ook voor 60hz beschikbaar maken.. Het is belachelijk dat wij de VC games letterboxed & 1/6 keer zo traag moeten spelen
Je moet wii-sports eens proberen, maakt hij dan ook zoveel herrie? Bij twilight princess schijnt de wii de meeste herrie te maken......dat heb ik van anderen vernomen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef FJD het volgende:
M'n Wii maakt echt belachelijk veel geluid alstie spellen opstart en laadtHoop maar dat dat niet blijft want heb geen zin om m terug te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:Je bent goed in jezelf belachelijk maken héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef _GdR_ het volgende:*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wheheheheJa lekker!
voeg mij maar toe mn nr staat in mn sig zal je vanmiddag als ik thuis kom uit mn werk wel f acceptenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef IJsvogel. het volgende:
Ik heb iedereen in mijn adresboek staan uit de OP, wil iemand mij toevoegen heb nog steeds geen mii's op mijn pleinnummer staat in sig.
Ik heb nu bij 2 mii's migreren aangezet, moet ik verder nog wat doen of gaat het dan vanzelf?
lol prutserquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:05 schreef insaniac_2oo1 het volgende:ok ik heb zojuist met mijn Wii-mote een stukje van mijn stoel af geslagen
de wii-mote lijkt nog gewoon goed te werken
Bomberman is dan ook een TurboGrafx spel. Die zijn allemaal 60Hz.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:08 schreef _petjan het volgende:
[..]
Letterboxed is met zwarte balken toch? Bij mij is bomberman gewoon schermvullend...![]()
Zit nu rond de 10% maar vind het nog niet echt boeiend,wanneer wordt het leuk ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:32 schreef depax het volgende:
[..]
Gewoon even door de zure appel ( lees controls en het begin ) heen bijten en hij wordt echt leuk.
Zou wel erg tof zijn als probotector komtquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:13 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Bomberman is dan ook een TurboGrafx spel. Die zijn allemaal 60Hz.
Maar als je kijkt naar 't meerendeel van de Megadrive of SNES spellen, die zijn 50Hz en letterboxed.
Aangezien heel die VC gewoon op emulators draait, zou 't geen probleem moeten zijn om een 60Hz optie voor oude pal spellen in te bouwen. Maar reken er maar niet op dat Nintendo dat gaat doen.
Die spellen koop ik dus gewoon niet, totdat ze daar iets mee doen.
Verder, waar is de beloofde Super Probotector gebleven? Die wou ik dus kopen, maar ja...
Europa, altijd weer 't ondergeschoven kindje van Nintendo. Bah.
Nintendo had gewoon met de VC niet aan regio's moeten blijven plakken. Geef ons onderhand eens de keuze om zelf te bepalen of we iets uit een ander land willen spelen.
't is niet alsof 't ook maar iets met distributie/productie te maken zou kunnen hebben in dit geval.
Zoals 't nu gaat zie ik dus ook geen Chrono Trigger of Earthbound voor ons verschijnen in de toekomst.
Dan hoop ik dus maar stiekem dat heel dat VC gebeuren gekraakt gaat worden. Jammer voor Nintendo, maar dan moeten ze zich maar klantvriendelijker opstellen.![]()
ok donequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:12 schreef metalheadBOC het volgende:
voeg mij maar toe mn nr staat in mn sig zal je vanmiddag als ik thuis kom uit mn werk wel f accepten
ok! als ik vanmiddag/begin avond thuis ben zal ik je meteen accepten eens kijken of onze Mii-tjes (hmmzquote:
je kan er echt een hoop op kwijt! je hebt genoeg vrije slots overquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef renz0r het volgende:
Vraagje, hoeveel games kan je opslaan die je download? Geheugencapaciteit ofzo?
Als ik de WII koop MOET ik (ja moeten) Sim City, Mario kart, Zelda Snes en mario world downloaden
volgens mij is als je ze accepteerd gaan ze meteen naar je zaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:57 schreef jpjedi het volgende:
Poolvos: Je mietjes zijn echt Super!!!![]()
![]()
![]()
Ik krijg ze geimporteerd maar er loopt nog steeds niemand op mijn plein..Daar snap ik echt geen kont van nu.![]()
Als je naar Tokyo gaat. rond de 25% dus ik zit nu op 40% en alle iets van 15 uur gedaan krijg een stomme zwaardvecht griet niet verslagen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit nu rond de 10% maar vind het nog niet echt boeiend,wanneer wordt het leuk ??
moet je je Mii's naar mensen toe sturen? nee toch ?? die dingen als je mingle tenminste aan heb staan gaan ze toch zelf wandelen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef poolvos het volgende:
[..]
volgens mij is als je ze accepteerd gaan ze meteen naar je zaal.
ik heb net trouwens meteen Terrance en phillip gestuurd![]()
Hoeveel is hoeveel (intern opslag geheugen) en hoeveel is een spel en hoeveel memorycard?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
je kan er echt een hoop op kwijt! je hebt genoeg vrije slots overen anders f memorycardje erin proppen
![]()
dat klopt maar je kunt ze ook gewoon naar iemand in je adres boek sturen, alleen dan kun je er maar 20 per dag, maar volgens mij gaat het wel sneller.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:26 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
moet je je Mii's naar mensen toe sturen? nee toch ?? die dingen als je mingle tenminste aan heb staan gaan ze toch zelf wandelen?
hehe tof al die Mii'squote:Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef BMH het volgende:
Ik upload nu een filmpje van al me Mii's... stay tuned
[edit: Mijn Mii's
Geen id precies hoeveel intern gehegen heb maar loopt in de 1000 geloof ik ver zelfs! en hoeveel een spel nodig heeft is afhankelijk van het spel natuurlijk. en voor memorycard kan ik het je niet vertellen omdat ik geen MC heb.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoeveel is hoeveel (intern opslag geheugen) en hoeveel is een spel en hoeveel memorycard?
sorry
Ow pfew we begonnen hier alweer te zwetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:29 schreef poolvos het volgende:
[..]
dat klopt maar je kunt ze ook gewoon naar iemand in je adres boek sturen, alleen dan kun je er maar 20 per dag, maar volgens mij gaat het wel sneller.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Geen id precies hoeveel intern gehegen heb maar loopt in de 1000 geloof ik ver zelfs! en hoeveel een spel nodig heeft is afhankelijk van het spel natuurlijk. en voor memorycard kan ik het je niet vertellen omdat ik geen MC heb.
[..]
Ow pfew we begonnen hier alweer te zwetend8 f dat je moest sturen ipv dat ze het zelf deden
dan leggen we de handdoek weer wegquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef poolvos het volgende:
nee dat hoeft ook weer niet je kunt het gewoon lekker droog houden
Mr. T(boze negert zonder hanekam) en de Terminatorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
nou ja... eigenlijk zijn het jullie mii's
kheb het met je te doen gelukkig kan ik wel nu gamen want mijn werkweek zit eropquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
dan leggen we de handdoek weer weg![]()
argh wil gamen maar moet werken![]()
lol ah die van mij staan er helaas nog niet tussen omdat mijn Wii nr nog niet in de lijst is opgenomen, maar shoooto ging dat vannavond doen. oftwel zou zeggen hij staat in mn sigquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
moet nog tot half 5 en ben dan rond 5 uur pas thuisquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef poolvos het volgende:
[..]
kheb het met je te doen gelukkig kan ik wel nu gamen want mijn werkweek zit erop![]()
hee bmh wil je mij die herr flick eens sturen..en mss wat andere grappige?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
whehehe. Die komt van mijn wii.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef Phonebone het volgende:
Net toch maar op de gok Castlevania gedownload en gelukkig geen balken te bekennen.
![]()
Ga ik vanavond uitproberen m.b.v. mijn broers Macbook (windows erop).quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef jpjedi het volgende:
wie gebruikt dit al: http://wiidomain.net/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=39
??
Ik kan pas dit weekend proberen maar ik hoor graag of het lukt. Succes..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga ik vanavond uitproberen m.b.v. mijn broers Macbook (windows erop).
Ik vind persoonlijk rayman en stuk beter dan monkeyball! Natuurlijk heeft monkeyball een singleplayer maar uiteindelijk is het bedoeld als multiplayer game (jammer dat je niet meer kan racen tegen elkaarquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:27 schreef ikookhier het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Rayman ??
Zit er geen single play bij rayman ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk rayman en stuk beter dan monkeyball! Natuurlijk heeft monkeyball een singleplayer maar uiteindelijk is het bedoeld als multiplayer game (jammer dat je niet meer kan racen tegen elkaar)
Rayman heeft goed uitgewerkte multiplayer spellen die echt fijn werken!
je hebt echt de nunchucks nodigquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Pronk het volgende:
Ik sta op het punt om de deur uit te lopen om Rayman te kopen, nu heb ik nog 1 klein vraagje. Om te kunnen multiplayeren met Rayman, heb ik dan per sé voor elke remote een nunchuck nodig? Of is het ook zonder nunchucks te spelen?
Ik, naja m'n Mii's, sta erinquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
Mijn mii's
heb gister al paar mensen toegevoegt maar nog niet alles denk dat ik dat vannavond maar ga doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik, naja m'n Mii's, sta erin!!!
De ene is een creatie van mij en m'n broertje, hij staat schuin rechtsboven Ali G (zijn allebei geel), denk dat dat de eerste van de serie "Misfits" wordt.
M'n eigen Mii staat links naast Philip stoer te kijken.
Ik ga de Mii Mega-Mall ook maar installeren op m'n laptop denk ik, Mr. Bean enzo zien er leuk uit.
je hebt standaard 512MB flash memoryquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef renz0r het volgende:
Vraagje, hoeveel games kan je opslaan die je download? Geheugencapaciteit ofzo?
Als ik de WII koop MOET ik (ja moeten) Sim City, Mario kart, Zelda Snes en mario world downloaden
yup ik hoop het want anders kan ik met die van mij terugquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:22 schreef Adagio het volgende:
Die klik bij het opstarten (als er een schijfje in zit) is normaal, toch? (naja klik, klikje meer)
jah joh ophoesten die handelquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:41 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb ook een wiii eindelijk
plaats snel mn friendcode
ik had jouw toegevoegd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:57 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb net alle mensen die grijs bleven weer uit m'n lijst gegooid, vanaf nu voeg ik alleen mensen toe die me een PM sturen. Beetje vervelend om elke keer die lijst over te nemen.
Wacht alleen nog op een bevestiging van alex4allofyou en Notoriou_Roy, die stuur ik zelf nog wel een PM.
EDIT:
O ja dat was het, alex doet niet aan PM's.. Anyway m'n nummer staat hier: 8351 8712 7923 8725 en nog een regel of 2 lager.
Jij bent dan ook donkergrijsquote:
Huilliequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Vieze Vuile Schijt Fucking Kut Nintendo![]()
Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals 95% van alle andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.
Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee
Schiet dus totaal niet op
Iemand die dit ding van mij wil overkopen. Ze flikkeren maar lekker op bij Nintendo, ik ga hopen op een crack zodat ik al die Virtual Console games kan downloaden via de PC en kan spelen via een SD kaartje...
Vista is officieel wel uit. Nog niet voor particulieren in de winkel, maar verder wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:39 schreef tonks het volgende:
Kijk hem janken. vista is nog eens officieel uit man. Zeg liever fucking kut windows.
Kun je ook minder die schijtsite promoten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:30 schreef R_B het volgende:
Pokemon Battle revolution screens:
[[url=http://www.wii4all.nl/img/Wii_pokemon2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.wii4all.nl/img/Wii_pokemon3.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.wii4all.nl/img/Wii_pokemon4.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.wii4all.nl/img/Wii_pokemon1.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Vista is officieel wel uit. Nog niet voor particulieren in de winkel, maar verder wel.
En alle andere programmas en software en drivers die ik altijd op XP gebruikte werken op Windows Vista. Dit is het allereerste programma dat niet werkt.
Zegt meer iets over Nintendo dan over Vista, niet?
-2 tot 4quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:18 schreef renz0r het volgende:
3 vragen:
- voor 20 euro koop je 2000 wii points, hoeveel games download je daarvoor gemiddeld (gelieve voorbeelden)
- Bij games als bijvoorbeeld Zelda, hou je dan de controller als een standaard controller, dus met 2 handen vast of wijs je hem dan ook als een afstandbediening vooruit, hoe gaar dat allen in zn werk?
- In de doos zit een controller, ook met nunchcuk? Alle benodigde kabels er ook in (scart, internet etc)?
Nee... huiliequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Vista is officieel wel uit. Nog niet voor particulieren in de winkel, maar verder wel.
En alle andere programmas en software en drivers die ik altijd op XP gebruikte werken op Windows Vista. Dit is het allereerste programma dat niet werkt.
Had je er bij mij nog niet bij staan heb je nu wel bij mij ge-add.quote:
Verzekering??? We wonen hier niet in Amerika.. Nintendo geeft standaard al 2 jaar garantie op haar hardware.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:38 schreef renz0r het volgende:
Ik denk dat ik dan voor de gedownloade games zo retro wii controller koop, die is 20 euro.
Moet geen probleem zijn toch?
ff afgerond
Wii console (incl controller, nunchuck, kabels en wii sport): ¤250
Wii play (incl controller): 50
nunchuck: 20
Retro controller: 20
wii points: 20
verzekering: 50?
= dikke 400 euro...
Mwoah aardig gek
Spring van het dak afquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heb laatst mijn wii-nummer gemaild maar sta nog niet in de lijst.
Wat nu!![]()
Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie hier in Nederland, waarvan je het eerste jaar gewoon bij je winkel terecht kunt en het tweede jaar gewoon bij nintendo!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef renz0r het volgende:
3 jarige allrisk verzekering bovenop de jaar die al krijgt via je kassabon.
Gewoon, je weet maar nooit, dadelijk is die na 2 jaar op wat voor manier kapot, Ben je iig verzekerd. Liever 50 euro daarvoor betalen dan als je pech hebt 250.
Explain. Z'n Wii is gejatquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef mini-lellan het volgende:
Verzekering tegen diefstal? Kon MMaRsu ook wel gebruiken.
Lijkt mij dat je verbinding te sloom is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef joriszss het volgende:
Vandaag een Wii kunnen kopen in Turnhout, maar nu heb ik 'm net (nou ja net... om 4 uur vanmiddag) aangesloten op het draadloze netwerk. Dat was allemaal geen probleem, maar nu ging ie zichzelf updaten upgraden, weet ik veel. Dit duurt echter vrij lang, het is nu half 8 (3,5 uur later dus) en hij zit iets over de 50% heen. Nu hebben wij ook een trage adsl verbinding, maar moet dit echt zo lang duren, of kan dit komen doordat het netwerk er even uit heeft gelegen?? Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten of wat ik nog kan verwachten?
Ik heb je handmatig twee mii's verstuurd maar dit moet toch ook automatisch gaan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Had je er bij mij nog niet bij staan heb je nu wel bij mij ge-add.
je draait ook op een niet ondersteund OS (en een OS dat voor consumenten niet beschikbaar is), niet nintendo afzeiken dan, ga lekker terug naar XPquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Vieze Vuile Schijt Fucking Kut Nintendo![]()
Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals 95% van alle andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.
Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee
Schiet dus totaal niet op
Iemand die dit ding van mij wil overkopen. Ze flikkeren maar lekker op bij Nintendo, ik ga hopen op een crack zodat ik al die Virtual Console games kan downloaden via de PC en kan spelen via een SD kaartje...
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Als ik mijn Wii weer aan het internet heb hangen zal ik je toevoegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef BMH het volgende:
Chocobo & lexie hebben geen zin om mij toe te voegen... Dat zijn de enige mensen die ik grijs heb staan.. Ik ga vanaf dit moment ook geen/weinig mensen toevoegen. Pas als we echt online tegen elkander kunnen spelen zie ik het nut er pas van in.
als ik em had, had ik em ook gewoon gedownload hoor, alles op 1 consolequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik Mario Kart nog op de SNES liggen. Dus die koop ik niet meer.
Dit is meestal bedoelt voor producenten van PC's en voor programmeurs om hun toepassingen aan te passen aan het nieuwe besturingssysteem. Niet voor een 1 of andere dodo die het illegaal van Usenet/Bittorrent haalt en vervolgens gaat klagen dat een bedrijf hun product nog niet Vista compatible heeft gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee, omdat het alleen voor bedrijven beschikbaar is en niet voor consumenten, horen deze er ook nog niet op te draaien.
en mensen in een bedrijf die zullen geen wii aanschaffen
dat is deze:quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb toevallig nu voor 60 euro aan Wii Points (6000) gekocht in 1 maand. Ik heb hiervan de volgende spellen gekocht:
- Donkey Kong
- Mario 64
- Gunstar Heroes
- Super Castlevania IV
- SimCity
Nu heb ik nog iets van 2100 punten geloof ik.
Bij Zelda gebruik je de Wii-mote om te richten (bijv. met je boog). Je Nunchuck gebruik je als joystick voor Zelda. De Nunchuck en Wii-mote krijg je erbij in de doos.
EDIT: Oh, je bedoelde Zelda 1 via VC. Dan moet je gewoon je Wii-mote een kwartslag draaien en je hebt een NES joystick. SNES spellen, Genesis spellen en N64 spellen heb je een Gamecube controller voor nodig of een andere controller die ik nergens nog te koop heb zien staan.
Helemaal Niet Godverre fucking DOMME!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee, omdat het alleen voor bedrijven beschikbaar is en niet voor consumenten, horen deze er ook nog niet op te draaien.
en mensen in een bedrijf die zullen geen wii aanschaffen
en 1 waar je ook je pc's op zou kunnen aansluitenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je trouwens een Wireless router kunnen kopen die het wel zou doen.
Huilliequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Helemaal Niet Godverre fucking DOMME!![]()
Het is allemaal de schuld van die vuile kut Nintendo!!
![]()
![]()
![]()
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn handquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is deze:
http://www.nwiizone.com/w(...)assic-controller.JPG
de classic controller, wel kut dat het draadje aan de onderkant zit i.p.v. aan de bovenkant
en ik heb bij me classic controller (van nintendo) geen vip sterren kras kaart gekregen
klopt dit of zou ik eff met nintendo contact op moeten nemen?
echter is de classic controller de enige controller die met alle VC spellen compatible is..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn hand.
Je kan elk spel ook met de Gamecube controller spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
echter is de classic controller de enige controller die met alle VC spellen compatible is..
hij ligt imho iets minder relaxt in de hand dan de SNES controllers, hij is namelijk een slagje groter
Ik heb wel een blauw lampje op m'n Wii, ik zal is kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef -Rick het volgende:
Vraagje : Zou vandaag het nieuwskanaal niet online gaan ??
dan wil je geen NES gamepad in je handen hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn hand.
Uiteraard of anders mariokart Dsquote:
Ik heb nog mijn NES en SNES hier staan, maar het speelt rot jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dan wil je geen NES gamepad in je handen hebbenVroeger had ik gelukkig geen last van die kleine NES gamepads.
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii)quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan elk spel ook met de Gamecube controller spelen.
heb ik ook een keer gehad en gewoon uitgezet, en later weer aan. werkte wel niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef joriszss het volgende:
Hmm, ik zie dat mijn Wii helemaal niet meer verbonden is met mijn router, en verder krijg ik geen melding op het scherm te zien, behalve dat ik m niet uit mag zetten.... Wat nu te doen??
-kan ik de Wii resetten??
-moet ik de stekker eruit trekken??
-kan ik m laten reconnecten zonder m opnieuw op te starten??
Het gaat dus om de update die je ontvangt als de wii voor het eerst online gaat.
no shit sherlock...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Steve-O het volgende:
Ik raak net mijn pro status kwijt door een kut potje
Die bal die je krijgt bij een prostatus lijkt heel anders te gooien btw ..
ik heb niet gevraagd om een pro bal shaftquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:32 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
no shit sherlock...
waarom zou het anders een pro bal zijn
Nou ik heb hem ook, maar het is niet echt relaxed spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had wel zin in zo'n wii, maar ik heb een tenniselleboog
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die Red Steel nou aan te raden?
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben nu pas bij 2e level en ik vind het wel gaaf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
En het is echt een shooter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ben nu pas bij 2e level en ik vind het wel gaaf.
Het is echt dat zinloos euros verspillen in een arcade hal om te schieten gevoel.
Dit is mijn eerste FPS voor de wii dus dan is het wel tof.
Nee precies, en ik heb dus echt een tenniselleboog nu, dus het lijkt me niet aan te radenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb hem ook, maar het is niet echt relaxed spelen
kon mn arm niet meer bewegen haast gisteren
Bestel. NU!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef mschol het volgende:
hmmm ik heb zelda gezien en ik weet niet zeker of ik em nou zal bestellen...
kost me 60 euro...
probleem is dat ik dan voor de rest van januari blut benquote:
Zelfs alstie 100 euro was had ik m gekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik dan voor de rest van januari blut ben
(deze maand heeft z'n tol geeist)
dattie 60 euro is vind ik opzich niet eens de grootste ramp, meer dat ik gewoon helemaal geen geld meer heb dan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:05 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Zelfs alstie 100 euro was had ik m gekocht.
Deze game is echt zo![]()
![]()
me wii zekerquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef Lexie het volgende:
Zelda moet. Als je geen geld hebt verkoop je maar wat anders.
Ach je hebt toch geen tijd meer om geld uit te geven tot je zelda uitgespeeld hebtquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik dan voor de rest van januari blut ben
(deze maand heeft z'n tol geeist)
werken??quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach je hebt toch geen tijd meer om geld uit te geven tot je zelda uitgespeeld hebt.
Zelda is echt een geweldige game![]()
Niemand haptquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Kutspel. Heb het alweer verkocht.
alssie te makkelijk is wordt het voor mij ook meer de vraag of ik voor een makkelijk spel 60 euro wil neer leggen..quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niemand hapt![]()
Maar goed, een heel tof spel dus, maar inderdaad net iets te makkelijk.
Nou,ik vind het zeker een tof spel,maar moet ook bekennen dat de besturing me erg tegen viel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
odd als in raar/apartquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Kersje86 het volgende:
ik snap Find mii niet meer bij level 6... Find 2 odd mii's ... 2 verschillende zoeken? dan klik ik 1tje waar het niet dubbel van is.. is het ook weer niet goed
Nee dat klopt je moet me 1st adden in je adresslistquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:50 schreef IJsvogel. het volgende:
[..]
Ik heb je handmatig twee mii's verstuurd maar dit moet toch ook automatisch gaan?
Heb nog niemand op mn plein iig
Wereld 8 ben ik gestopt kom niet verder stomme vogels.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef Game_Error het volgende:
hmpf dat monkeybal is wel tering moeilijk zegniet normaal hoe vaak ik dood ga
![]()
maar ben in een dag al naar wereld 7 toegespeeld
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.
Dan kijken er 2 Mii's de andere kant opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Kersje86 het volgende:
ik snap Find mii niet meer bij level 6... Find 2 odd mii's ... 2 verschillende zoeken? dan klik ik 1tje waar het niet dubbel van is.. is het ook weer niet goed
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Wie heeft er geen verzekering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut batterijen leeg, na een week spelen al.Gaat lekker, zometeen maar eens ff rechargeables kopen.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Sukkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii60
* Tomasso is het eens met Ruzbeh
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
hier ook al aan derde setje bezig per remote..quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:33 schreef Mortale het volgende:
[..]
Wie heeft er geen verzekering.
Kut batterijen leeg, na een week spelen al.Gaat lekker, zometeen maar eens ff rechargeables kopen.
Volgens joytech zelf eind januari pas...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hier ook al aan derde setje bezig per remote..![]()
ff geduld.. dat laadstationnetje voor de remote komt half januari beschikbaar in de EU geloof ik: http://www.wiichat.com/la(...)wii-accessories.html
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef Sirtalis het volgende:
Hoera, Sirtalis doet sinds gisterenavond ook mee met de Wii-rage!
Mijn Wii nummer staat in mijn Sig, toevoegen? Graag, leuk, lollig! Ik ga nu 'even' alle nummers uit de OP invoeren, dus tot vannacht! :p
ik heb jullie toegevoegt bij mn Wii. Mijn Wii nr staat in mn Sigquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef WernerVonPinky het volgende:
Heb ook sinds enkele weken een WII.
Mijn nr is: 7678-8993-2965-0665
Ben begonnen met het invoeren van de lijst in de OP. Hopelijk binnenkort een vol plein met allerlei MII
Bij mij sta je er in ieder geval in nu!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef WernerVonPinky het volgende:
Heb ook sinds enkele weken een WII.
Mijn nr is: 7678-8993-2965-0665
Ben begonnen met het invoeren van de lijst in de OP. Hopelijk binnenkort een vol plein met allerlei MII
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Misschien een topic voor hem starten zodat iedereen geld kan storten zodat hij toch een wii360 heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Pindakaasz het volgende:
omfg leuk, tv kaduuk
Had net tv + wii aangezet om Sirtalis toe te voegen, knalt die wanktv ineens uit en stinkt het nu als de malle hier, als ik hem opnieuw aanzet lijkt het wel of ie die fotonen (ofzo) wel weg wilt knallen maar niet aankomen, het beeld blijft zwart.Naja dan maar m'n vorige tv aansluiten maar daar word je niet vrolijk van, da's zo'n 10cm beeldbuisdiagonaal dingetje.
Niemand die zin heeft om zo'n foto van 400 MB te downen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.
vandaag een nieuwe gekocht
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06526/PC300254.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoveel geld heb ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.
Geen kans. Beide games kun je voor de GBA kopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:34 schreef seto het volgende:
Misschien al eens gevraagd, maar is er een kans dat Final Fantasy 5 en/of 6 ooit op VC worden uitgebracht?
Misschien dat het via dit mogelijk is: http://wiinintendo.net/20(...)ii-console-tutorial/quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef seto het volgende:
Hm, klote.
en ik geen zin om hem klein te makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
resyncen duurt hier ongeveer 1 sec. Ik druk op de rode knop van de Wii en daarna op de Wiimote.. werkt meteen.
[..]
Niemand die zin heeft om zo'n foto van 400 MB te downen.
Gij zijt toegevoegt bij mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Pindakaasz het volgende:
Lol nog een Wii topic. Heb er zelf ook 1 en ben er tevreden mee [afbeelding], heb nu Red Steel en CoD3 maar vanmiddag maar eens Monkeyball kopen.
Oja, mijn Wii #: 7177-5880-6254-7881, bij Tweakers krijg je meteen die kickban als je je code post.
Hij werkt perfect voor mij, hij staat boven en de Wii beneden en hij heeft gewoon groen bereikquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt de wifimax usb-stick tof met de wii?
en dat is dat even makkelijk te configureren zoals de nintendo stick (gewoon simpelweg voor nintendo stick kiezen in het wiimenu), of moet je dan handmatig gaan instellen?
Zodra die uit zijn komt bij mij pas een Wii in huis. Dat word 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:07 schreef Knoflook het volgende:
Ik kijk naar deze games uit:
Mario Galaxy
Super Smash Bros. Brawl
Metroid Prime 3
Allemaal top games met veel vermaak.
Ik hoop dat er wat minder party games komen want daar zijn er al genoeg van!
* WyriHaximus gaat proberen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:14 schreef mschol het volgende:
lol @ bal achter je loslaten bij bowlen
omg. je hebt een bowlingbal en 3 van die NGC trommels! wtf moet je daar mee dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kerel daarmee moest stoppen van Nintendo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef _GdR_ het volgende:
OMGOMGOMGOMG!!!! http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2119000
snes gfx de gekste!
Vet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef _GdR_ het volgende:
OMGOMGOMGOMG!!!! http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2119000
snes gfx de gekste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |