Je kan die VC games als het goed is ook kopieren naar je SD card toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:35 schreef Extraordinaire het volgende:
Apie74, nee, want de VC spellen die je via je Wii hebt gekocht zijn aan die Wii verbonden. Als je alles via Nintendo regelt, echter, dan zullen ze er wel iets aan kunnen doen
de filmpjes van de konijnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:29 schreef mrdjey het volgende:
Weet iemand wat de bonussen in rayman zijn, je moet voor elke bonus een bepaald aantal punten hebben maar ik heb er nog 0.
ben inmiddels wel door de verhaal lijn heen.
onzin je staat geregistreerd als gekocht bij hun in het systeem je kan dus ongelimiteerd opnieuw downloaden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet je em dan naar nintendo sturen om de games om te zetten naar je nieuwe console
Mijquote:[b]Op vrijdag 29 december 2006 08:08 schreef depax het volgende:[/b
De rest gebeurd vandaag de list update was tot en met 26-12 zal straks kijken wie ik van de nieuwe nog mis.
ligt aan je stoned kop je kan ze editenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:25 schreef zaikert het volgende:
@ BMH is het jouw gelukt om je favo's te editten? Heb ik weer met mn stonede kop iets gemist?
Ik dacht dat het aan de trial versie lag.
Ik houd alleen die van mezzin bij. Dus als je er niet in staat sta je niet in mijn lijst op moment.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
MijIk sta nog niet in de lijst, houd jij die bij voor MeZZiN of praat ik voor m'n beurt?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
Als je op je wii aan het surfen bent MOET je deze site in je favo's zetten: warppipe.com
Met deze site kun je m.b.v. tabs surfen!
Die van mij klinkt ook behoorlijk "zwaar" hoor, ligt vooral aan het opspinnen van de CD. Daarna is het bij mij weg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef FJD het volgende:
M'n Wii maakt echt belachelijk veel geluid alstie spellen opstart en laadtHoop maar dat dat niet blijft want heb geen zin om m terug te brengen.
jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik best proberen maar lukt me niet...
ik lijk telkens op exact dezelde manier te gooien, maar soms blijft er 1 staat
dat is ook zo (kan je erg leuk effect ballen mee creeren)quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:21 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
jah dat heb ik dus ook als je een paar x op dezelfde manier gaat staan en daarmee strikes gooit lukt het niet altijdmaar volgens mij als je je Wiimote kantelt geef je ook een draai aan de bal.
* wii opstartquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:19 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Da was nog es Sim City'en. Niks geen 2 controllers.![]()
En bij deze is de OP zoals hij hoortquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:09 schreef FJD het volgende:
Je moet de hele post editten, verwijderen, daarvoor een letter in de plaats zetten, invoeren, weer editten, nieuwe poste erin mikken. Anders krijg je een database error. Vraag me niet waarom maar dat is wat ik heb meegekregen
Vanavond twee eagles geslagen met golf, in hetzelfde rondje nog wel
Wat is er kut aan? Super Castlevania is grandioos. SimCity is ook leuk. Het is niet dat Ninendo ons verschrikkelijk benadeeld hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef Pronk het volgende:
[..]
Bron: http://www.nintendo-europe.com
Dit is gewoon kut!
Wij krijgen dus in Europa voorlopig geen Super Mario Bros (NES) en Street Fighter 2 (SNES)?!
gelukkig werkt mn w-lan gewoon want als ik het via fon zou moeten doen kom ik nergens. in hoofddorp zitten geen fonera'squote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef zaikert het volgende:
@ linebear en alle wifi-loze wii-ers:
voor EU 29,- krijg je van FON een heel lief roetertje opgestuurd. Ik wacht er nu al 2 weken op, maar mischien komt dat omdat ik via een gratis aanbieding dit ding opgestuurd krijg.
Het FON initiatief is wel een koel idee, als er heel veel mensen meedoen kun je overal gratis wifi-en
http://en.fon.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |