-2 tot 4quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:18 schreef renz0r het volgende:
3 vragen:
- voor 20 euro koop je 2000 wii points, hoeveel games download je daarvoor gemiddeld (gelieve voorbeelden)
- Bij games als bijvoorbeeld Zelda, hou je dan de controller als een standaard controller, dus met 2 handen vast of wijs je hem dan ook als een afstandbediening vooruit, hoe gaar dat allen in zn werk?
- In de doos zit een controller, ook met nunchcuk? Alle benodigde kabels er ook in (scart, internet etc)?
Nee... huiliequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Vista is officieel wel uit. Nog niet voor particulieren in de winkel, maar verder wel.
En alle andere programmas en software en drivers die ik altijd op XP gebruikte werken op Windows Vista. Dit is het allereerste programma dat niet werkt.
Zegt meer iets over Nintendo dan over Vista, niet?
Had je er bij mij nog niet bij staan heb je nu wel bij mij ge-add.quote:
Verzekering??? We wonen hier niet in Amerika.. Nintendo geeft standaard al 2 jaar garantie op haar hardware.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:38 schreef renz0r het volgende:
Ik denk dat ik dan voor de gedownloade games zo retro wii controller koop, die is 20 euro.
Moet geen probleem zijn toch?
ff afgerond
Wii console (incl controller, nunchuck, kabels en wii sport): ¤250
Wii play (incl controller): 50
nunchuck: 20
Retro controller: 20
wii points: 20
verzekering: 50?
= dikke 400 euro...
Mwoah aardig gek
Spring van het dak afquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heb laatst mijn wii-nummer gemaild maar sta nog niet in de lijst.
Wat nu!![]()
Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie hier in Nederland, waarvan je het eerste jaar gewoon bij je winkel terecht kunt en het tweede jaar gewoon bij nintendo!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef renz0r het volgende:
3 jarige allrisk verzekering bovenop de jaar die al krijgt via je kassabon.
Gewoon, je weet maar nooit, dadelijk is die na 2 jaar op wat voor manier kapot, Ben je iig verzekerd. Liever 50 euro daarvoor betalen dan als je pech hebt 250.
Explain. Z'n Wii is gejatquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef mini-lellan het volgende:
Verzekering tegen diefstal? Kon MMaRsu ook wel gebruiken.
Lijkt mij dat je verbinding te sloom is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef joriszss het volgende:
Vandaag een Wii kunnen kopen in Turnhout, maar nu heb ik 'm net (nou ja net... om 4 uur vanmiddag) aangesloten op het draadloze netwerk. Dat was allemaal geen probleem, maar nu ging ie zichzelf updaten upgraden, weet ik veel. Dit duurt echter vrij lang, het is nu half 8 (3,5 uur later dus) en hij zit iets over de 50% heen. Nu hebben wij ook een trage adsl verbinding, maar moet dit echt zo lang duren, of kan dit komen doordat het netwerk er even uit heeft gelegen?? Iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten of wat ik nog kan verwachten?
Ik heb je handmatig twee mii's verstuurd maar dit moet toch ook automatisch gaan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Had je er bij mij nog niet bij staan heb je nu wel bij mij ge-add.
je draait ook op een niet ondersteund OS (en een OS dat voor consumenten niet beschikbaar is), niet nintendo afzeiken dan, ga lekker terug naar XPquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Vieze Vuile Schijt Fucking Kut Nintendo![]()
Heb de WiFi USB Connector gekocht, maar heb Windows Vista. Zoals 95% van alle andere bedrijven is er nog geen officiele software voor Vista, maar door gewoon Windows de drivers te laten zoeken doet ie het gewoon wel.
Ook de registratiesoftware kan ik installeren door windows vista zich als windows xp te laten gedragen.
Maar eenmaal zover, en het programma aan de praat, de connector brandend stopt het programma er meteen mee
Schiet dus totaal niet op
Iemand die dit ding van mij wil overkopen. Ze flikkeren maar lekker op bij Nintendo, ik ga hopen op een crack zodat ik al die Virtual Console games kan downloaden via de PC en kan spelen via een SD kaartje...
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Vista is officieel wel uit. Nog niet voor particulieren in de winkel, maar verder wel.
En alle andere programmas en software en drivers die ik altijd op XP gebruikte werken op Windows Vista. Dit is het allereerste programma dat niet werkt.
Zegt meer iets over Nintendo dan over Vista, niet?
Als ik mijn Wii weer aan het internet heb hangen zal ik je toevoegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:08 schreef BMH het volgende:
Chocobo & lexie hebben geen zin om mij toe te voegen... Dat zijn de enige mensen die ik grijs heb staan.. Ik ga vanaf dit moment ook geen/weinig mensen toevoegen. Pas als we echt online tegen elkander kunnen spelen zie ik het nut er pas van in.
als ik em had, had ik em ook gewoon gedownload hoor, alles op 1 consolequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik Mario Kart nog op de SNES liggen. Dus die koop ik niet meer.
Dit is meestal bedoelt voor producenten van PC's en voor programmeurs om hun toepassingen aan te passen aan het nieuwe besturingssysteem. Niet voor een 1 of andere dodo die het illegaal van Usenet/Bittorrent haalt en vervolgens gaat klagen dat een bedrijf hun product nog niet Vista compatible heeft gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee, omdat het alleen voor bedrijven beschikbaar is en niet voor consumenten, horen deze er ook nog niet op te draaien.
en mensen in een bedrijf die zullen geen wii aanschaffen
dat is deze:quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb toevallig nu voor 60 euro aan Wii Points (6000) gekocht in 1 maand. Ik heb hiervan de volgende spellen gekocht:
- Donkey Kong
- Mario 64
- Gunstar Heroes
- Super Castlevania IV
- SimCity
Nu heb ik nog iets van 2100 punten geloof ik.
Bij Zelda gebruik je de Wii-mote om te richten (bijv. met je boog). Je Nunchuck gebruik je als joystick voor Zelda. De Nunchuck en Wii-mote krijg je erbij in de doos.
EDIT: Oh, je bedoelde Zelda 1 via VC. Dan moet je gewoon je Wii-mote een kwartslag draaien en je hebt een NES joystick. SNES spellen, Genesis spellen en N64 spellen heb je een Gamecube controller voor nodig of een andere controller die ik nergens nog te koop heb zien staan.
Helemaal Niet Godverre fucking DOMME!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee, omdat het alleen voor bedrijven beschikbaar is en niet voor consumenten, horen deze er ook nog niet op te draaien.
en mensen in een bedrijf die zullen geen wii aanschaffen
en 1 waar je ook je pc's op zou kunnen aansluitenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je trouwens een Wireless router kunnen kopen die het wel zou doen.
Huilliequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Helemaal Niet Godverre fucking DOMME!![]()
Het is allemaal de schuld van die vuile kut Nintendo!!
![]()
![]()
![]()
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn handquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is deze:
http://www.nwiizone.com/w(...)assic-controller.JPG
de classic controller, wel kut dat het draadje aan de onderkant zit i.p.v. aan de bovenkant
en ik heb bij me classic controller (van nintendo) geen vip sterren kras kaart gekregen
klopt dit of zou ik eff met nintendo contact op moeten nemen?
echter is de classic controller de enige controller die met alle VC spellen compatible is..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn hand.
Je kan elk spel ook met de Gamecube controller spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
echter is de classic controller de enige controller die met alle VC spellen compatible is..
hij ligt imho iets minder relaxt in de hand dan de SNES controllers, hij is namelijk een slagje groter
Ik heb wel een blauw lampje op m'n Wii, ik zal is kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef -Rick het volgende:
Vraagje : Zou vandaag het nieuwskanaal niet online gaan ??
dan wil je geen NES gamepad in je handen hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige joystick die echt goed in de hand ligt bij mij is die van mijn Gamecube. Dus ik ga deze niet aanschaffen. Het lijkt enorm op de SNES joystick. En die ligt niet prettig in mijn hand.
Uiteraard of anders mariokart Dsquote:
Ik heb nog mijn NES en SNES hier staan, maar het speelt rot jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dan wil je geen NES gamepad in je handen hebbenVroeger had ik gelukkig geen last van die kleine NES gamepads.
http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii)quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan elk spel ook met de Gamecube controller spelen.
heb ik ook een keer gehad en gewoon uitgezet, en later weer aan. werkte wel niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef joriszss het volgende:
Hmm, ik zie dat mijn Wii helemaal niet meer verbonden is met mijn router, en verder krijg ik geen melding op het scherm te zien, behalve dat ik m niet uit mag zetten.... Wat nu te doen??
-kan ik de Wii resetten??
-moet ik de stekker eruit trekken??
-kan ik m laten reconnecten zonder m opnieuw op te starten??
Het gaat dus om de update die je ontvangt als de wii voor het eerst online gaat.
no shit sherlock...quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:25 schreef Steve-O het volgende:
Ik raak net mijn pro status kwijt door een kut potje
Die bal die je krijgt bij een prostatus lijkt heel anders te gooien btw ..
ik heb niet gevraagd om een pro bal shaftquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:32 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
no shit sherlock...
waarom zou het anders een pro bal zijn
Nou ik heb hem ook, maar het is niet echt relaxed spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had wel zin in zo'n wii, maar ik heb een tenniselleboog
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die Red Steel nou aan te raden?
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben nu pas bij 2e level en ik vind het wel gaaf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
En het is echt een shooter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:15 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ben nu pas bij 2e level en ik vind het wel gaaf.
Het is echt dat zinloos euros verspillen in een arcade hal om te schieten gevoel.
Dit is mijn eerste FPS voor de wii dus dan is het wel tof.
Nee precies, en ik heb dus echt een tenniselleboog nu, dus het lijkt me niet aan te radenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb hem ook, maar het is niet echt relaxed spelen
kon mn arm niet meer bewegen haast gisteren
Bestel. NU!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef mschol het volgende:
hmmm ik heb zelda gezien en ik weet niet zeker of ik em nou zal bestellen...
kost me 60 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |