quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.
Dan kijken er 2 Mii's de andere kant opquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Kersje86 het volgende:
ik snap Find mii niet meer bij level 6... Find 2 odd mii's ... 2 verschillende zoeken? dan klik ik 1tje waar het niet dubbel van is.. is het ook weer niet goed
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Mooi. Dat Wii60 onzin moet maar eensch afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Wie heeft er geen verzekering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut batterijen leeg, na een week spelen al.Gaat lekker, zometeen maar eens ff rechargeables kopen.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Sukkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii60
* Tomasso is het eens met Ruzbeh
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
hier ook al aan derde setje bezig per remote..quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:33 schreef Mortale het volgende:
[..]
Wie heeft er geen verzekering.
Kut batterijen leeg, na een week spelen al.Gaat lekker, zometeen maar eens ff rechargeables kopen.
Volgens joytech zelf eind januari pas...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hier ook al aan derde setje bezig per remote..![]()
ff geduld.. dat laadstationnetje voor de remote komt half januari beschikbaar in de EU geloof ik: http://www.wiichat.com/la(...)wii-accessories.html
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:32 schreef Sirtalis het volgende:
Hoera, Sirtalis doet sinds gisterenavond ook mee met de Wii-rage!
Mijn Wii nummer staat in mijn Sig, toevoegen? Graag, leuk, lollig! Ik ga nu 'even' alle nummers uit de OP invoeren, dus tot vannacht! :p
ik heb jullie toegevoegt bij mn Wii. Mijn Wii nr staat in mn Sigquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef WernerVonPinky het volgende:
Heb ook sinds enkele weken een WII.
Mijn nr is: 7678-8993-2965-0665
Ben begonnen met het invoeren van de lijst in de OP. Hopelijk binnenkort een vol plein met allerlei MII
, heb nu Red Steel en CoD3 maar vanmiddag maar eens Monkeyball kopen.
Bij mij sta je er in ieder geval in nu!quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef WernerVonPinky het volgende:
Heb ook sinds enkele weken een WII.
Mijn nr is: 7678-8993-2965-0665
Ben begonnen met het invoeren van de lijst in de OP. Hopelijk binnenkort een vol plein met allerlei MII
[..]
Dat jij het nou niet kunt betalen ruzbeh...Misschien een topic voor hem starten zodat iedereen geld kan storten zodat hij toch een wii360 heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Pindakaasz het volgende:
omfg leuk, tv kaduuk
Had net tv + wii aangezet om Sirtalis toe te voegen, knalt die wanktv ineens uit en stinkt het nu als de malle hier, als ik hem opnieuw aanzet lijkt het wel of ie die fotonen (ofzo) wel weg wilt knallen maar niet aankomen, het beeld blijft zwart.Naja dan maar m'n vorige tv aansluiten maar daar word je niet vrolijk van, da's zo'n 10cm beeldbuisdiagonaal dingetje.
Niemand die zin heeft om zo'n foto van 400 MB te downen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.
vandaag een nieuwe gekocht
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06526/PC300254.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoveel geld heb ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
mijn tv was al kapot voor de wii (beeld werd telkens smaller) als je er dan flink op mepte werd het weer heel even goed.
Geen kans. Beide games kun je voor de GBA kopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:34 schreef seto het volgende:
Misschien al eens gevraagd, maar is er een kans dat Final Fantasy 5 en/of 6 ooit op VC worden uitgebracht?
Misschien dat het via dit mogelijk is: http://wiinintendo.net/20(...)ii-console-tutorial/quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef seto het volgende:
Hm, klote.
en ik geen zin om hem klein te makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
resyncen duurt hier ongeveer 1 sec. Ik druk op de rode knop van de Wii en daarna op de Wiimote.. werkt meteen.
[..]
Niemand die zin heeft om zo'n foto van 400 MB te downen.
Gij zijt toegevoegt bij mijquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:56 schreef Pindakaasz het volgende:
Lol nog een Wii topic. Heb er zelf ook 1 en ben er tevreden mee [afbeelding], heb nu Red Steel en CoD3 maar vanmiddag maar eens Monkeyball kopen.
Oja, mijn Wii #: 7177-5880-6254-7881, bij Tweakers krijg je meteen die kickban als je je code post.
Hij werkt perfect voor mij, hij staat boven en de Wii beneden en hij heeft gewoon groen bereikquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt de wifimax usb-stick tof met de wii?
en dat is dat even makkelijk te configureren zoals de nintendo stick (gewoon simpelweg voor nintendo stick kiezen in het wiimenu), of moet je dan handmatig gaan instellen?
Zodra die uit zijn komt bij mij pas een Wii in huis. Dat word 2007.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:07 schreef Knoflook het volgende:
Ik kijk naar deze games uit:
Mario Galaxy
Super Smash Bros. Brawl
Metroid Prime 3
Allemaal top games met veel vermaak.
Ik hoop dat er wat minder party games komen want daar zijn er al genoeg van!
* WyriHaximus gaat proberen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:14 schreef mschol het volgende:
lol @ bal achter je loslaten bij bowlen
omg. je hebt een bowlingbal en 3 van die NGC trommels! wtf moet je daar mee dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kerel daarmee moest stoppen van Nintendo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:23 schreef _GdR_ het volgende:
OMGOMGOMGOMG!!!! http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2119000
snes gfx de gekste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |