quote:Op donderdag 21 december 2006 17:46 schreef Egamer het volgende:
Heb de Wiki geupdate, en dat Wii Nummers plaatje toegevoegd. Met dank aan BroesWillems.
Je kan ook eventjes wachten en wario ware kopenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef Jonnyboy het volgende:
Jippie! Vakantie!
Ik zit met een dilemma, ik wil nog een (multi-player) spel kopen, maar twijfel tussen MonkeyBall en Rayman...
Er is er maar 1 mijn manniemanquote:Op donderdag 21 december 2006 17:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Misschien nu wel, aangezien mschol eindelijk kan gaan Wii'en!
kleine tvp
O ja, wanneer komt die?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je kan ook eventjes wachten en wario ware kopen![]()
ssssssssssssssssssssssstquote:
altijd leuk als je bedankt word...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:46 schreef Egamer het volgende:
Heb de Wiki geupdate, en dat Wii Nummers plaatje toegevoegd. Met dank aan BroesWillems.
kan ff duren voordat alles geaccepteerd is...quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef Qwea het volgende:
tonks en ikhebben elkaar ge-add,maar nog steeds kunnen we geen brief sturen aan elkaar
iemand een idee hoe dit kan?
24 uur?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
kan ff duren voordat alles geaccepteerd is...
[GC/Wii] Legend of Zelda: Twilight Princess #7quote:Op donderdag 21 december 2006 18:39 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand waar ik Kakariko Gorge kan vinden in zelda? ik ben er eerst wel geweest, maar ik zoek het nu dus weer maar dankzij een geweldig staaltje walgelijk map design en het altijd fijne willekeurig plaatsen van borden waarop staat waar de neuk je nou eigenlijk bent kan ik die hele kut kloof dus niet meer vinden.
Bij deze.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
altijd leuk als je bedankt word...maar Mezzin heeft die lijst gemaakt...
dus bedankt Mezzin!![]()
bij welke winkel gaat dat zo snel?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:20 schreef Chrismo het volgende:
Ik ga zo mijn Wii halen, gisteren ge-pre ordered![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Kan je eigenlijk spellen uit japan met de NL wii spelen?
Zal denk ik niet lang duren voordat er een freeloader komt hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Neequote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
En die map waar jij karokia gorge niet op gaat vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:58 schreef Panzer-Knecker het volgende:
@ Kill_em_all
Walgelijk map design?
Je bedoelt die map waar alles in naam wordt aangegeven als je er op inzoomt?
Die ene met het overschot aan warppoints?
27 Januari.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Jesse- het volgende:
wanneer gaat het nieuws kanaal de lucht in?
Ach morgen internet, dan heb je al het nieuws tot je beschikkingquote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Jesse- het volgende:
wanneer gaat het nieuws kanaal de lucht in?
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
hier juist omgedraaid. dat spel zie ik volop liggen, maar de wii niet
PS: Is er wat tegen die zenuwen tingel tangel in het Wii hoofdmenu te doen? Wordt er helemaal kriegel van!quote:[..]De definitieve versie van de Opera Browser komt beschikbaar aan het eind van maart 2007 en kan tot eind juni gratis worden gedownload door elke Wii-bezitter. Na juni 2007 zal de browser beschikbaar komen in het winkelkanaal van de Wii; hij kan dan worden gedownload tegen betaling van 500 Wii-punten.
[..]
Rayman heeft goede humor erin zitten, leuke spelletjes. Alleen als het het alleen speelt verveelt het snel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:00 schreef earthquake het volgende:
Wat is nou leuker... Super Monkey Ball of Rayman?
wat wat houdt die error in? je I net doet nie?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Steve-O het volgende:
Klote 51330 error Wil maar niet lukken
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Steve-O het volgende:
Klote 51330 error Wil maar niet lukken
Geen idee,daarom vraag ik het ffquote:
WEP key goed ingevoerd? Daar zat ik 30x mee te kutten hierquote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef Steve-O het volgende:
Ja wifi instellingen mijn router is te vinden maar hij maakt geen verbinding
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is er maar 1 mijn mannieman![]()
Kusje voor mikeymo![]()
Heb de Wii zelf niet, maar heb wel ervaringen via de DS.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef shoomba het volgende:
ik heb een probleem met de WiFi USB Connector en de Wii, ding geinstalleerd enzo, nu zie ik op de pc wel dat er verbinding is, maar volgens de Wii kan er geen verbinding gemaakt worden (fout 52040)
Ik denk dattie aant wii'en is. Zn sms van vanmiddag zegt dat ie zn wii heeftquote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
![]()
btw, waar is die mschol eigenlijk? Heeft ie zijn Wii nou al? Of is ie bezig aan het Wii'en?
Dus het is gelukt,mooi zoquote:Op donderdag 21 december 2006 22:33 schreef mschol het volgende:
avond iedereen
Heb me wii
zo eff aansluiten
ben net binnen (komt meer omdat ik ook in den haag eff de MM in ben gedoken om te kijken wat een zo'n wifi geval voor de wii kost ..
en kijken of ze zelda hadden (nee dus)
ow en needless to say:
mschol->AFK
red steel. Waarom? ik ben een zwaarden gekquote:Op donderdag 21 december 2006 22:34 schreef EvilMarc het volgende:
Menschen helpt mij kiezen !!
Red Steel vs. Monkey Ball
hahahaha, mn rare oma staat dr ook tussenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef SHOOOTO het volgende:
Wii zaal: (Aantal bekende Mii's en forumgangers)
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06514/DSC00627.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wii Plein: (die zwerven gewoon rond op mijn Wii!)
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06514/DSC00628.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zou voor red steel gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef EvilMarc het volgende:
Ik wil nog ff een game kopen:P
LOL, Zelda was toch in de aanbieding? 45 euro ofzo?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:33 schreef mschol het volgende:
avond iedereen
Heb me wii
zo eff aansluiten
ben net binnen (komt meer omdat ik ook in den haag eff de MM in ben gedoken om te kijken wat een zo'n wifi geval voor de wii kost ..
en kijken of ze zelda hadden (nee dus)
ow en needless to say:
mschol->AFK
Die rare oma van jou slaat prima in Baseball!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
hahahaha, mn rare oma staat dr ook tussen![]()
en hoe weet tonks dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef tonks het volgende:
Wario ware is echt tof
ja, dat is het vreemde er de Wii maakt verbinding in de software op de pc, maar de Wii zelf ziet de verbinding niet lijkt het..quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef Egamer het volgende:
[..]
Heb de Wii zelf niet, maar heb wel ervaringen via de DS.
Heb je de gebruiker toeglaten via het software?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top Spel!Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
Wpa werkt hier prima!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef Steve-O het volgende:
OK hij werkt om 1 of andere reden pakt ie wpa niet
Wep gelukkig wel Ds werkt ook gelijk
quote:
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/1upshow_0408_320x180.zipquote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Yup, dat had ik deze week. Toen waren de batterijen allemaal opquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Tweek het volgende:
Iemand aleens gehad dat alle wiimotes het niet meer doen? Van mij doen niks meer en hersyncen werkt niet.
Half januari.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Hellrazor het volgende:
Zijn de component kabels al verkrijgbaar ?![]()
eerst internet instellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Jesse- het volgende:
bij het maken van een mii staat er ook een optie migrate, die kan ik alleen nooit aan klikken?
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft geslotenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft gesloten
Als je in het Mii kanaal op plein klikt en daarna rechts op het middelste icoontje klikt kun je mirgeren aanzetten, daarna moet je volgens mij voor elke Mii afzonderlijk migreren toelaten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft gesloten
LoLquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok het is 12 uur geweest en het is de 22e waar is die beloofde browser nou?
ff serieus er is zeker geen tijd bekend dat die browser uit komt?
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL![]()
Ga slapen dude! als je morgen wakker word zie je zo'n mooi blauw licht je kamer in stralen![]()
Yeah ff een blog post over een scriptje af maken en dan ben ik wegquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL![]()
Ga slapen dude! als je morgen wakker word zie je zo'n mooi blauw licht je kamer in stralen![]()
LoL!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!
Stuurt iemand me berichtje!
De timing![]()
Dat was ik toch niet ofwelquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!
Stuurt iemand me berichtje!
De timing![]()
Ja,quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:22 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet ofwelAnders komt ie wel heel laat over
![]()
Vraagje ken je mij Mr Bean, Mario en Bill Gates sturen? (Je staat er bij mij al in en me Wii nummer staat op Mezzin ze lijstjequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja,![]()
Zal je morgen wat mii´s sturen. Nog voorkeuren?
Zal je morgen vroeg toevoegen, en ze sturen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraagje ken je mij Mr Bean, Mario en Bill Gates sturen? (Je staat er bij mij al in en me Wii nummer staat op Mezzin ze lijstje.)
* WyriHaximus is pleite bed tijd
dat was het dank jequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je in het Mii kanaal op plein klikt en daarna rechts op het middelste icoontje klikt kun je mirgeren aanzetten, daarna moet je volgens mij voor elke Mii afzonderlijk migreren toelaten.
Haha had je al om kwart voor 9 een bericht gestuurd maar okquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja,![]()
Zal je morgen wat mii´s sturen. Nog voorkeuren?
Heb zelda zitten spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Haha had je al om kwart voor 9 een bericht gestuurd maar okStuur me maar Ali G, Dr Phil, Mr Bean en Beatrix als dat gaat lukken
![]()
Ok hartstikke mooiquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb zelda zitten spelen![]()
Morgen vroeg zal ik ze sturen.
hoe lang ben je al bezig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:53 schreef DerBolle het volgende:
cod3 aan t spelen, pff wel wennen zeg
Flash en Javascript werken in ieder geval; of daar beperkingen aan zitten (bijv. welke Flash versie) weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:08 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice, vanmiddag even binnenhalen als ik thuis ben. Voor de rest werkt alles, flash, javascript..msn?
is je al opgevallen dat de sterren in de forecast channel precies zo staan als hoe ze aan de hemel staan op die plaats of dat moment. Er is zoveel in de wii verborgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:10 schreef chibibo het volgende:
Nu weet ik het zeker: de muziekjes op het Forecast Channel zijn 's morgens en 's avonds verschillend; zowel in het hoofdscherm als bij de globe.
Er zijn diverse topics met daarin mensen die hele provincies afrijden (quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:16 schreef Duvel het volgende:
Even een domme vraag tussendoor misschien, maar is ie nou nog ergens te koop?Of loopt daar een apart topic over?
Zeg, ga eens aan het werk, stalker!quote:
Wii stalkt wii nou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg, ga eens aan het werk, stalker!
Maar als dat het geval is, wordt het lastig waarschijnlijk.
HAHAHAHA. dom wijfquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zijn diverse topics met daarin mensen die hele provincies afrijden (! ) om te kijken of er nog *ergens* een Wii is.
Ik denk het dus niet.
Dit soort taal bezig je niet tegen je mede-users.quote:
quote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:36 schreef tonks het volgende:
Alsof het dom is dat ik van gelderland naar zeeland 6 uur in de trein zat voor mijn wii
Och meid neem toch alles niet zo serieusquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten.
Ik antwoord alleen op Duvel die de vraag stelt of ze nog ergens te krijgen zijn. Er lopen meerdere topics in GAM met daarin enigszins gefrustreerde Wii-jagers die er nergens een kunnen vinden, dus ik zeg tegen hem "ik denk het niet dat je er nog ergens snel een zult vinden". Waarom jij me dan meteen weer moet lopen uitschelden, is me een volstrekt raadsel.
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:36 schreef tonks het volgende:
Alsof het dom is dat ik van gelderland naar zeeland 6 uur in de trein zat voor mijn wii
je bent niet de enige gastquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:33 schreef Tomasso het volgende:
Postend vanaf m'n Wii :d
dit vanaf stagequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:13 schreef tonks het volgende:
dit ook vanaf mijn wii _o_
quote:Paradox hacks Red Steel, releases the ISO into the wild
With Xbox 360 and PS3 games getting ISO-dumped right and left, it's about time the Wii got a little taste of hacker-dom. The famed "Paradox" group of hackers did the honors this time, and went so far as to upload the ISO of Red Steel for your DVD burning pleasure. Of course, you still can't actually play such burned discs on the Wii -- though Paradox seems to think such a hack is right around the corner -- and then there's always the whole illegal part of this equation, but if you already own a copy of the game and are just looking into modding your Wii for, erm, educational purposes, we don't really see what's stopping you. There is the fact that you'll probably need an in with these folks to get ahold of the torrent at the moment, but that shouldn't be too terribly hard to do.
Als je wifi gebruikt & wep dan kan de Wii alleen op Key 1 verbonden worden !quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef EvilMarc het volgende:
Stekker van de router erin en eruit hielp bij mij
Mwah, als ze streaming video kunnen draaien lijkt het mij wel handig, ipv die belspellen gewoon naar uitzendinggemist en een btje normale tv kijken vanuit je luie stoel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef Khadgar het volgende:
Haha wat onwijs nutteloos! (wii post)
Toen ik voor het eerst baseball deed sloeg ik meteen 2 homeruns (van de 10 x dat je mocht slaan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
ik kan nie wachten tot ik online kan...
en VC games kan gaan kopen
echter moet ik dan zorgen dat ik ook de juiste controller heb (je hebt dan ok de classic controller nodig volgens mij?)
en tja hijs tof.. echter vanuit me bed wii'en werkt niet helemaal top.. (bij bowlen bv: de bal gaat ALTIJD naar links, dit omdat ik moet zorgen dat ik nergens tegenaan sla)
maar hijs tof...
en ik kan trouwens ook nog geen homerun slaan bij baseball.. (ook hier geef ik de schuld aan gamen vanuit bed
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
echter moet ik dan zorgen dat ik ook de juiste controller heb (je hebt dan ok de classic controller nodig volgens mij?)
wassie niet in DH te vinden? De intertoys daaro stikt er altijd inquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:08 schreef mschol het volgende:
ik ga waarschijnlijk, na kerst inkopen, nog eff een spel halen
kijken of zelda ergens te krijgen is
Moet je even doorspelen tot je rond de 700-1000 zit, dan maken ze die rally's zo lang dat je op een gegeven moment wel een fout maakt en verliest. Het wordt moeilijker, trust me.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef suus21 het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst baseball deed sloeg ik meteen 2 homeruns (van de 10 x dat je mocht slaan)![]()
Maar het tennis vind ik n beetje te easy, en die netpoppen doen geen reet....
de wii ondersteund toch gewoon breedbeeld (dit kan je instellen in je configuratie)quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
ZOMFG! Internetten vanaf me Wii _o_ Eigenlijk moet het nog wel ff breedbeeld ondersteunen!
vanaaf nog eff kijken, toen ik aankwam in DH ging alles dicht..quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
wassie niet in DH te vinden? De intertoys daaro stikt er altijd in
Wat een kutkneusquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaaf nog eff kijken, toen ik aankwam in DH ging alles dicht..
en ik werd, toen ik de MM uitging gecontroleerd door zo'n beveiligingsgastje:
hij wilde de aankoop bon zien
Nee, dat ondersteunt tie niet. het hele scherm word niet gebruikt! heb zwarte balken aan de zijkanten van het schermquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de wii ondersteund toch gewoon breedbeeld (dit kan je instellen in je configuratie)
ik heb em wel voorbij zien komen maar geen aandacht aan geschonken vanwege het feit dat ik geen breedbeeld heb
1 2 | Je huidige sterrensaldo is 205. |
heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nogquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef _GdR_ het volgende:
hmmm
krijg nintendo mail.
[ code verwijderd ]hoe kan da?
Omdat je 205 punten hebtquote:
die wil ik welquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef Michelinmannetje het volgende:
Woei,
binnenkort kleurtjes om de remote
[afbeelding]
ik kreeg hem ook hoor. Is een newsletterquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omdat je 205 punten hebt
Maar waarom mailt nintendo dat naar jouw?
Tsja leuk idee. Jammer dat de larry franchise tegenwoordig alleen maar kutgames uit kan brengen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
http://www.bbspot.com/News/2006/12/leisure-suit-larry-wii.html
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof van nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werkt die classic controller ook bij gamecube spellen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wazig toen ik nintendo gemailed had voor het developen van een hentai game kreeg ik als antwoord dat ze het een familie console wilde houden en dus geen devbox zouden afleveren en sierra mag dit wel doen :|quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hentai is wel even wat anders dan een larry game hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:33 schreef depax het volgende:
[..]
wazig toen ik nintendo gemailed had voor het developen van een hentai game kreeg ik als antwoord dat ze het een familie console wilde houden en dus geen devbox zouden afleveren en sierra mag dit wel doen :|
hentai/manga dan in en het ging ze om de sexuele lading die erbij zat dit wilde ze niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hentai is wel even wat anders dan een larry game hoorIn een larry game leer je gewoon wat sex is. In een hentai komen monsters met tentakels in alle holtes die je kan verzinnen binnen.
Wel een beetje verschil hé
Volgens wikipedia niet. Maar omgedraaid werkt de cube controller dus wel voor de meeste vc games.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werkt die classic controller ook bij gamecube spellen?
toch vraag ik mij af hoeveel jij zou betalen voor een nacht met Kristelquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens wikipedia niet. Maar omgedraaid werkt de cube controller dus wel voor de meeste vc games.
heb alleen geregistreerd. meer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nog
Voor registratie krijg je punten en ook voor sitebezoek.quote:heb alleen geregistreerd. meer niet.
moet zelda, en sports nog aanmelden dan. krijg je sterren voor? zo ja fijn
ga nu browser downen.
Ik zit met probleem dat ik mij per ongeluk bij nintendo uk aangemeld heb ipv nlquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb alleen geregistreerd. meer niet.
moet zelda, en sports nog aanmelden dan. krijg je sterren voor? zo ja fijn
ga nu browser downen.
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgevenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:38 schreef depax het volgende:
[..]
toch vraag ik mij af hoeveel jij zou betalen voor een nacht met Kristel
Nog meer kleuren:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
die wil ik wel
maar waarom zijn het er maar 3??
Dat vind ik nog veel te weinig ik had verwacht dat je veel meer zou geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgeven
Als jij mij je wii geeft geef ik jouw een plaatje van haar waar je `s nachts aan mag zittenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgeven
haha wat een gekkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:34 schreef linebear het volgende:
http://www.bbspot.com/New(...)uing-wii-remote.html
scheelt je wel weer een nieuwe tv
Nou goed dan, 20k. Da's de max. Dat zou ik er serieus nog voor over hebben. Maar goed, waar gaat het overquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef depax het volgende:
Dat vind ik nog veel te weinig ik had verwacht dat je veel meer zou geven.
Zwak hoor
hmm heb 965 na wii en wii sports reggenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nog
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:43 schreef suus21 het volgende:
wat kun je met die sterren? En aanmelden gaat via internet, toch?
hopelijk een beetje goedkoop...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
zal tegenvallen denk ik. maar de sterren zijn gratis, dus de punten ook. en dat is dus gewoon altijd mooi meegenomen.quote:
Misschien is het wat trager omdat iedereen nu de Wii browser aan het downloaden isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:50 schreef Chrismo het volgende:
Ik wil mijn Wii systeemsoftware updaten, dit proces is aan de gang, alleen het balkje vult zich niet.
De Wii is via WEP aangesloten op mijn Livebox.
Laatst stond er ook een jaar abbo voor het n-gamer blad, heb die maar genomen. Als ik had geweten dat ze binnen kort in te ruilen zijn voor WII punten..quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
Daar doek het voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
je eigen wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou goed dan, 20k. Da's de max. Dat zou ik er serieus nog voor over hebben. Maar goed, waar gaat het over
en werkt het een beetje tof. scrollen, zoomen, typen enzo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:59 schreef remcheese het volgende:
mijn eerste post vanaf het wii internetkanaal ! woohoo! hij kan zelfs google video aan |D
Had deze al iemand gezien...ziet er niet uit vind ik:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Nog meer kleuren:
Ik kan alleen nergens vinden waarneer deze beschikbaar zijn![]()
iemand?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef Marcussi het volgende:
Ik hoop hem vandaag te kunnen ophalen![]()
Nog een vraagje:
Hoe is Red Steel nou? De ene review site geeft hem een 8 en de andere een 4.. Waarom die verschillen?
Ja, de virtual console heeft ook N64 spellen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Marcussi het volgende:
[..]
iemand?
btw: Komt er nog een mongelijkheid op de wii om N64 te kopen en te spelen?
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
1940 wii punten en al 4200 vergeven punten
had er dus 6140 kunnen hebben
ik ook, net Geist besteld...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
nou..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef Chrismo het volgende:
Waar kun je die browser precies vinden?
In het winkel kanaal bij wii softwarequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef Chrismo het volgende:
Waar kun je die browser precies vinden?
Nee, kan niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:06 schreef Qwea het volgende:
Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.
stom,voer ik de code van wii sports in,krijg je dat
weet iemand btw of je die sterren naar een ander account kan zetten? Ik wil bv mn 710 sterren naar MikeyMo zetten
Nee, kan niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zit met probleem dat ik mij per ongeluk bij nintendo uk aangemeld heb ipv nl
is het mogelijk dit om te zetten in een optie?
Het werkt beter dan verwachtquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, mjin bericht vanaf de wii!!!!11!!!!1Einz1!
Dat is wel jammer ja. De gamecube is echt hartstikke dood. Spellen zul je online moeten vinden of in speciaalzaken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef zeepsop het volgende:
Ik ben nu de winkels aan het aflopen voor gamecube spellen, maar helaas kan ik
daar niet veel meer van vinden. Ik loop een paar jaar achter denk ik.
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef suus21 het volgende:
kun je die kleine gamecube cd's in de Wii stoppen?
de MM had er anders voldoende (echter allemaal minimaal 50 euroquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. De gamecube is echt hartstikke dood. Spellen zul je online moeten vinden of in speciaalzaken.
daar verbaas ik me idd ook elke keer over als je ziet hoe duur mariokart dd nogsteeds isquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
MM vergat ik ff. Die heeft nog een goed aanbod ja. Maar bijv. winkels als Bart Smit, daar zie je je een half rekje met cube games, tegen een complete wand met PS2 games.
En die games zijn idd nog enorm duur. Zelfs oude titels liggen nog voor de volle prijs.
tja, het is gewoon een extreem succesvolle spelcomputer geweest. en met de prijs waar het nu voor in de winkels ligt, zal het ook dit jaar nog een leuk kerstcadeau zijn voor velen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef Sickert het volgende:
wat ook opvalt is idd dat de cube games in het niet vallen tegenover de ps2 games
zelfs de xbox/360 games vallen daarbij in het niet...
Ik nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die internetbrowser een beetje nutteloos![]()
Wii menu,prikbord,berichten,adresboekquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:11 schreef Chrismo het volgende:
Waar kan ik zie wat mijn Wii code is, en het migreren van m'n Mii lukt ook niet.
Sorry voor de vragen spam
dixons?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef Game_Error het volgende:
waar kan ik een componantkabel scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |