heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nogquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef _GdR_ het volgende:
hmmm
krijg nintendo mail.
[ code verwijderd ]hoe kan da?
Omdat je 205 punten hebtquote:
die wil ik welquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef Michelinmannetje het volgende:
Woei,
binnenkort kleurtjes om de remote
[afbeelding]
ik kreeg hem ook hoor. Is een newsletterquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omdat je 205 punten hebt
Maar waarom mailt nintendo dat naar jouw?
Tsja leuk idee. Jammer dat de larry franchise tegenwoordig alleen maar kutgames uit kan brengen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
http://www.bbspot.com/News/2006/12/leisure-suit-larry-wii.html
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik geloof van nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werkt die classic controller ook bij gamecube spellen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wazig toen ik nintendo gemailed had voor het developen van een hentai game kreeg ik als antwoord dat ze het een familie console wilde houden en dus geen devbox zouden afleveren en sierra mag dit wel doen :|quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef deGVR het volgende:
Lees dit...
'Ken sent me...'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hentai is wel even wat anders dan een larry game hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:33 schreef depax het volgende:
[..]
wazig toen ik nintendo gemailed had voor het developen van een hentai game kreeg ik als antwoord dat ze het een familie console wilde houden en dus geen devbox zouden afleveren en sierra mag dit wel doen :|
hentai/manga dan in en het ging ze om de sexuele lading die erbij zat dit wilde ze niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hentai is wel even wat anders dan een larry game hoorIn een larry game leer je gewoon wat sex is. In een hentai komen monsters met tentakels in alle holtes die je kan verzinnen binnen.
Wel een beetje verschil hé
Volgens wikipedia niet. Maar omgedraaid werkt de cube controller dus wel voor de meeste vc games.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Werkt die classic controller ook bij gamecube spellen?
toch vraag ik mij af hoeveel jij zou betalen voor een nacht met Kristelquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens wikipedia niet. Maar omgedraaid werkt de cube controller dus wel voor de meeste vc games.
heb alleen geregistreerd. meer niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nog
Voor registratie krijg je punten en ook voor sitebezoek.quote:heb alleen geregistreerd. meer niet.
moet zelda, en sports nog aanmelden dan. krijg je sterren voor? zo ja fijn
ga nu browser downen.
Ik zit met probleem dat ik mij per ongeluk bij nintendo uk aangemeld heb ipv nlquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb alleen geregistreerd. meer niet.
moet zelda, en sports nog aanmelden dan. krijg je sterren voor? zo ja fijn
ga nu browser downen.
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgevenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:38 schreef depax het volgende:
[..]
toch vraag ik mij af hoeveel jij zou betalen voor een nacht met Kristel
Nog meer kleuren:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
die wil ik wel
maar waarom zijn het er maar 3??
Dat vind ik nog veel te weinig ik had verwacht dat je veel meer zou geven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgeven
Als jij mij je wii geeft geef ik jouw een plaatje van haar waar je `s nachts aan mag zittenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs m'n Wii voor opgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |