haha wat een gekkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:34 schreef linebear het volgende:
http://www.bbspot.com/New(...)uing-wii-remote.html
scheelt je wel weer een nieuwe tv
Nou goed dan, 20k. Da's de max. Dat zou ik er serieus nog voor over hebben. Maar goed, waar gaat het overquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef depax het volgende:
Dat vind ik nog veel te weinig ik had verwacht dat je veel meer zou geven.
Zwak hoor
hmm heb 965 na wii en wii sports reggenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je wat gekocht? Heb je enkel een spel geregged? Ik heb er 705 en heb enkel nog mn wii geregged. Mn wii sport moet nog
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:43 schreef suus21 het volgende:
wat kun je met die sterren? En aanmelden gaat via internet, toch?
hopelijk een beetje goedkoop...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
zal tegenvallen denk ik. maar de sterren zijn gratis, dus de punten ook. en dat is dus gewoon altijd mooi meegenomen.quote:
Misschien is het wat trager omdat iedereen nu de Wii browser aan het downloaden isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:50 schreef Chrismo het volgende:
Ik wil mijn Wii systeemsoftware updaten, dit proces is aan de gang, alleen het balkje vult zich niet.
De Wii is via WEP aangesloten op mijn Livebox.
Laatst stond er ook een jaar abbo voor het n-gamer blad, heb die maar genomen. Als ik had geweten dat ze binnen kort in te ruilen zijn voor WII punten..quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de sterren zelf kun je alleen waardeloze dingen kopen. achtergronden, mp3 spelmuziek. af en toe voor veel te veel sterren een spelletje. maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
Daar doek het voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
je eigen wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou goed dan, 20k. Da's de max. Dat zou ik er serieus nog voor over hebben. Maar goed, waar gaat het over
en werkt het een beetje tof. scrollen, zoomen, typen enzo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:59 schreef remcheese het volgende:
mijn eerste post vanaf het wii internetkanaal ! woohoo! hij kan zelfs google video aan |D
Had deze al iemand gezien...ziet er niet uit vind ik:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Nog meer kleuren:
Ik kan alleen nergens vinden waarneer deze beschikbaar zijn![]()
iemand?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef Marcussi het volgende:
Ik hoop hem vandaag te kunnen ophalen![]()
Nog een vraagje:
Hoe is Red Steel nou? De ene review site geeft hem een 8 en de andere een 4.. Waarom die verschillen?
Ja, de virtual console heeft ook N64 spellen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Marcussi het volgende:
[..]
iemand?
btw: Komt er nog een mongelijkheid op de wii om N64 te kopen en te spelen?
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
1940 wii punten en al 4200 vergeven punten
had er dus 6140 kunnen hebben
ik ook, net Geist besteld...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
nou..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef Chrismo het volgende:
Waar kun je die browser precies vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |