Daar doek het voorquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar binnenkort kun je sterren omruilen voor wiipunten.
je eigen wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou goed dan, 20k. Da's de max. Dat zou ik er serieus nog voor over hebben. Maar goed, waar gaat het over
en werkt het een beetje tof. scrollen, zoomen, typen enzo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:59 schreef remcheese het volgende:
mijn eerste post vanaf het wii internetkanaal ! woohoo! hij kan zelfs google video aan |D
Had deze al iemand gezien...ziet er niet uit vind ik:quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Nog meer kleuren:
Ik kan alleen nergens vinden waarneer deze beschikbaar zijn![]()
iemand?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:04 schreef Marcussi het volgende:
Ik hoop hem vandaag te kunnen ophalen![]()
Nog een vraagje:
Hoe is Red Steel nou? De ene review site geeft hem een 8 en de andere een 4.. Waarom die verschillen?
Ja, de virtual console heeft ook N64 spellen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Marcussi het volgende:
[..]
iemand?
btw: Komt er nog een mongelijkheid op de wii om N64 te kopen en te spelen?
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:08 schreef Sickert het volgende:
1940 wii punten en al 4200 vergeven punten
had er dus 6140 kunnen hebben
ik ook, net Geist besteld...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
nou..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het zal wel geen 1 op 1 overzetting zijn.
Als het wel zo is ga ik heel hard huilen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef Chrismo het volgende:
Waar kun je die browser precies vinden?
In het winkel kanaal bij wii softwarequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef Chrismo het volgende:
Waar kun je die browser precies vinden?
Nee, kan niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:06 schreef Qwea het volgende:
Sorry, de PIN-code die je hebt opgegeven is ongeldig. Doorloop dit proces opnieuw of raadpleeg voor meer informatie de klantenservicepagina.
stom,voer ik de code van wii sports in,krijg je dat
weet iemand btw of je die sterren naar een ander account kan zetten? Ik wil bv mn 710 sterren naar MikeyMo zetten
Nee, kan niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zit met probleem dat ik mij per ongeluk bij nintendo uk aangemeld heb ipv nl
is het mogelijk dit om te zetten in een optie?
Het werkt beter dan verwachtquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, mjin bericht vanaf de wii!!!!11!!!!1Einz1!
Dat is wel jammer ja. De gamecube is echt hartstikke dood. Spellen zul je online moeten vinden of in speciaalzaken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef zeepsop het volgende:
Ik ben nu de winkels aan het aflopen voor gamecube spellen, maar helaas kan ik
daar niet veel meer van vinden. Ik loop een paar jaar achter denk ik.
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:50 schreef suus21 het volgende:
kun je die kleine gamecube cd's in de Wii stoppen?
de MM had er anders voldoende (echter allemaal minimaal 50 euroquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja. De gamecube is echt hartstikke dood. Spellen zul je online moeten vinden of in speciaalzaken.
daar verbaas ik me idd ook elke keer over als je ziet hoe duur mariokart dd nogsteeds isquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef __Saviour__ het volgende:
MM vergat ik ff. Die heeft nog een goed aanbod ja. Maar bijv. winkels als Bart Smit, daar zie je je een half rekje met cube games, tegen een complete wand met PS2 games.
En die games zijn idd nog enorm duur. Zelfs oude titels liggen nog voor de volle prijs.
tja, het is gewoon een extreem succesvolle spelcomputer geweest. en met de prijs waar het nu voor in de winkels ligt, zal het ook dit jaar nog een leuk kerstcadeau zijn voor velen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef Sickert het volgende:
wat ook opvalt is idd dat de cube games in het niet vallen tegenover de ps2 games
zelfs de xbox/360 games vallen daarbij in het niet...
Ik nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die internetbrowser een beetje nutteloos![]()
Wii menu,prikbord,berichten,adresboekquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:11 schreef Chrismo het volgende:
Waar kan ik zie wat mijn Wii code is, en het migreren van m'n Mii lukt ook niet.
Sorry voor de vragen spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |