Flash en Javascript werken in ieder geval; of daar beperkingen aan zitten (bijv. welke Flash versie) weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:08 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice, vanmiddag even binnenhalen als ik thuis ben. Voor de rest werkt alles, flash, javascript..msn?
is je al opgevallen dat de sterren in de forecast channel precies zo staan als hoe ze aan de hemel staan op die plaats of dat moment. Er is zoveel in de wii verborgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:10 schreef chibibo het volgende:
Nu weet ik het zeker: de muziekjes op het Forecast Channel zijn 's morgens en 's avonds verschillend; zowel in het hoofdscherm als bij de globe.
Er zijn diverse topics met daarin mensen die hele provincies afrijden (quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:16 schreef Duvel het volgende:
Even een domme vraag tussendoor misschien, maar is ie nou nog ergens te koop?Of loopt daar een apart topic over?
Zeg, ga eens aan het werk, stalker!quote:
Wii stalkt wii nou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg, ga eens aan het werk, stalker!
Maar als dat het geval is, wordt het lastig waarschijnlijk.
HAHAHAHA. dom wijfquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zijn diverse topics met daarin mensen die hele provincies afrijden (! ) om te kijken of er nog *ergens* een Wii is.
Ik denk het dus niet.
Dit soort taal bezig je niet tegen je mede-users.quote:
quote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:36 schreef tonks het volgende:
Alsof het dom is dat ik van gelderland naar zeeland 6 uur in de trein zat voor mijn wii
Och meid neem toch alles niet zo serieusquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten.
Ik antwoord alleen op Duvel die de vraag stelt of ze nog ergens te krijgen zijn. Er lopen meerdere topics in GAM met daarin enigszins gefrustreerde Wii-jagers die er nergens een kunnen vinden, dus ik zeg tegen hem "ik denk het niet dat je er nog ergens snel een zult vinden". Waarom jij me dan meteen weer moet lopen uitschelden, is me een volstrekt raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |