doe mij frans bauer, mr bean, bill gates en ali g aub.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
Gedeelte van mijn zelf gemaakte en gekregen collectie celeb mii's.
[afbeelding]
Ok, jou ook toegevoegd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe mij frans bauer, mr bean, bill gates en ali g aub.
ik ga je zo toevoegen.
ik zeg; ga ik zo doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ok, jou ook toegevoegd.
BMH, welke mií's wou jij. dan stuur ik er een paar
lol, doelde ook meer op BMh. staat er al langer in, maar die is nu geactiveerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zeg; ga ik zo doen.
mja waarom kan ik de firstpost niet updaten.
scherm wordt na 5 minuten wit en gebeurd nix. goedkope server van fok.
Mii! Ik vind het ook leuk om thuis te komen en dan zie je een blauw gloed aan en uit gaan. De buren moeten vast denken, wtf?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie vind het ook zo leuk om de dvd's erin te stoppen?
Heb het iets van half uurtje geleden al gedaan..!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef mrdjey het volgende:
wie wil mij even toevoegen, puur om even te testen,.
code staat hier onder, (moet werken lijkt me heb net 3 min geleden gekeken)
Nee idd, heb dat ding eingelijk sinds vanmorgen (vriend van me had er een paar teveel besteld (en gekregen) dus heb er maar 1 over gekochtquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef mrdjey het volgende:
hoeft niet, mag wel (lijkt me)
weet eigenlijk verder het nut niet van mensen toevoegen??
Jij slaat met je Wii?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Tweek het volgende:
Van het weekend besloten dat ik toch maar zo'n ding wou hebben, gister even rond gekeken, overal uitverkocht. Zo ook bij de media markt, nou ja dan maar dvd's kopen. Komt er ineens een pallet binnen rollen vol Wii's! Eentje mee genomen, stomste beslissing ooit! Moet morgen een opdracht inleveren en vrijdag ook, natuurlijk nog niks gedaan.
Oh en het ding is best stevig heb hem al per ongeluk van de tafel geslagen, spel liep niet eens vast ofzo.
Nou nog zelfda vinden, nergens te krijgen![]()
Ben nog een bigass nintenoob, maar hoe kan ik dat nu zien? of moet ik dan jouw ook eerst toevoegen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef RipCore het volgende:
[..]
Heb het iets van half uurtje geleden al gedaan..!
ja ivm spam en dergelijke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:16 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ben nog een bigass nintenoob, maar hoe kan ik dat nu zien? of moet ik dan jouw ook eerst toevoegen?
Dit is juist 1 van de eerste consoles die hier niet de grond op knalt dankzij struikelende mensen en rellende katten over contoller kabels. Alhoewel ik de Wii-motes wel goed hoog moet opbergen met dat touwtje eraan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Tweek het volgende:
Oh en het ding is best stevig heb hem al per ongeluk van de tafel geslagen, spel liep niet eens vast ofzo.
En de vraag is ook kan je dan eerst 1 account koppelen, omruilen en dan een andere, maar dat zien we wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:50 schreef Kill_em_all het volgende:
Vast een domme vraag maar als ik nou mijn punten van nintendo spullen straks wil gebruiken voor VC punten moet ik me dan bij nintendovip.nl aanmelden? of is .com beter?
Herman, Jackson, Ali G/borat etcquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ok, jou ook toegevoegd.
BMH, welke mií's wou jij. dan stuur ik er een paar
quote:Nintendo has today revealed its game release schedule for the first quarter of 2007 for its best selling console, the Wii.
Following record sales of the Wii on release Nintendo have plenty instore for you to keep your Wii Remote busy into the New Year. Nintendo say that no matter which type of game you enjoy there will be something for everyone over the upcoming months which will range from addictive puzzle games to fast action titles.
The release schedule for the first quarter of 2007 for the Wii are:
January
# 12 : Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo)
Febuary
# 16 : Excite Truck (Nintendo)
# 23 : Kororinpa (Hudson)
# Baja Racing (Conspiracy)
# Disney’s Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista Games)
March
# 23 : BIONICLE Heroes (Eidos)
# 23 : Wing Island (Hudson)
# Bust a Move Wii (505Games)
# Disney’s Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games)
# Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games)
# Mario Party 8 (Nintendo)
# SonicTM and the Secret Rings (SEGA)
# SSXTM Blur (EA)
# Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft)
# Tiger Woods PGA TOUR® (EA)
Quarter 1 2007
# Blazing AngelsTM: Squadrons of WWII (Ubisoft)
# Heatseaker (Codemasters)
# Impossible Mission (System 3)
# Leaderboard Golf (System 3)
# Metal Slug Anthology (Ignition)
# Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games)
# Puzzle Balls (System 3)
# Rampage Total Destruction (Midway Games)
# Tennis Masters (System 3)
# The Ant Bully (Movie License) (Midway Games)
# The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games)
These games join a library of 24 Wii games which launched in December 2006 including Wii Sports, The Legend of Zelda : Twilight Princess and Wii Play from Nintendo and Call of Duty® 3 (Activision), Super Monkey BallTM: Banana Blitz (Sega), Red SteelTM (Ubisoft) and Need For SpeedTM Carbon (EA).
In addition to these games Wii users can also download their favourite classic Nintendo games for their Wii.
Bijde, heb hier zonder probleem WPA werkendquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:51 schreef Steve-O het volgende:
Tvp ik heb nu ook een Wii
Werkt dat wifi trouwens met wep en wpa of allen wep zoals een DS ?
Nee het ding staat alleen midden in de kamer op niet al te grote afstand van de plaats waar ik speel, dus tijdens een potje baseball ging ik iets teveel op in het spel en werd de wii het onschuldige slachtoffer, vraag me niet hoe maar op de een of andere manier wou mijn knie nader kennis maken met het apparaat.quote:
Als ie er tijd voor had wou hij een Admin systeem maken... dan kunnen een paar personen mensen toevoegen...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef floppie86 het volgende:
tvp,
moeten allemaal dus ff naar mezzin mailen?
Zijn er een zooi onderweg!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Herman, Jackson, Ali G/borat etc.. Zoveel je er kunt 'missen'.
Add mij ook ff als je wilt, 6498 0920 2402 9039. Kan wel een aanvulling op mijn collectie Mii's gebruiken, als je wil stuur maar watquote:
OMG OMGquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef Slein83 het volgende:
Gedeelte van mijn zelf gemaakte en gekregen collectie celeb mii's.
[afbeelding]
Wat is je goede WiiCode? dan wil ik je wel toevoegen als dat magquote:Op woensdag 20 december 2006 00:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
OMG OMG
Ik moet die Mister Bean hebben!![]()
![]()
![]()
Fransje Bauer en Dr Phil zou ook wel strak zijn![]()
De juiste 8826 8774 8232 3849quote:Op woensdag 20 december 2006 00:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat is je goede WiiCode? dan wil ik je wel toevoegen als dat mag
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
De juiste 8826 8774 8232 3849
Zal iedereen even toevoegen, helaas kan ik nu geen mii´s meer versturen. zit al op de limiet van 20![]()
Korzakov en broeswillems toegevoegd. Alex4allofyou was jouw juister nummer?
Goed, ik voeg je toe...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef alex4allofyou het volgende:
Ok, hieronder staat mn Wiicode. Ik denk laat ik m maar meteen eronder zetten dan kan ie niet meer verandert worden door klojoos.
Ok, toegevoegd. Morgen zal ik weer mii´s versturen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef alex4allofyou het volgende:
Ok, hieronder staat mn Wiicode. Ik denk laat ik m maar meteen eronder zetten dan kan ie niet meer verandert worden door klojoos.
Dat lijkt me idd wel cool. Hoe gaan we dat kunnen doen? je bedoelt via de browser?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:39 schreef BroesWillems het volgende:
Deze is trouwens leuk om straks op de wii te doen : http://www.wiicade.com/playGame.aspx?gameID=29
Hij bedoelt als arcade game. Die er niet gaan komen dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:20 schreef kula het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel cool. Hoe gaan we dat kunnen doen? je bedoelt via de browser?
nee, hij bedoeld via de browserquote:Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij bedoelt als arcade game. Die er niet gaan komen dus.
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...quote:Op woensdag 20 december 2006 01:34 schreef floppie86 het volgende:
[..]
maar hoe zorg je dat je niet gedetect word?![]()
je wacht tot je em op je Wii kan doen zekerquote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef floppie86 het volgende:
[..]
je wacht tot je em op je Wii kan doen zeker
Vermoed das diegene de wenkbrauwen zo groot mogelijk heeft gemaakt en deze als mond heeft gebruikt.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:22 schreef Jesse- het volgende:
serieus; hoe maken ze deze: http://miiplaza.net/mii/675
ik kan de mond niet zo groot maken
Leugens !quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Wii Sports nog wel voor je, Limited Edition.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Jeuj ben jarig (Kwam ik zo net achter)
Heb een GC controller, GC memory card en Vieuwtifull Joe 2 gekrege![]()
Me ouders hadden al veel geld mee betaald aan de Wi,i anders had ik nu Red Steel en SMB gekrege![]()
In een kwartiertje ben je er doorheen...quote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:16 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb Mr. T geprobeert te maken, maar er is geen hanekam, dus nu heb ik eigenlijk gewoon een kalende bose neger gemaakt...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Ja gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Me ouders hadden al veel geld mee betaald aan de Wi,i anders had ik nu Red Steel en SMB gekrege![]()
done!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:23 schreef MeZZiN het volgende:
Als er mensen missen laat het ff weten dan voeg ik jullie vandaag nog toe. mail ff naar mezzin@mezzin.comGraag wel met Fok username
iemand andwoord?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:16 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ben nog een bigass nintenoob, maar hoe kan ik dat nu zien? of moet ik dan jouw ook eerst toevoegen?
TheActraiseR 7612 9726 5535 7543quote:Op woensdag 20 december 2006 08:23 schreef MeZZiN het volgende:
[afbeelding]
zo ik heb een aantal nu toegevoegd. Als er mensen missen laat het ff weten dan voeg ik jullie vandaag nog toe. mail ff naar mezzin@mezzin.comGraag wel met Fok username
En ik zal nog ff een mooie Wii er op zetten voor de fun of it
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:40 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Hoe zie ik nu dat iemand mij probeert toe te voegen?
Ja maar zoals gezegd is er een lolbroek die denkt dat het leuk is die nummers aan te passen.quote:
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijkquote:
Dat weet ik maar het probleem is dat iemand ze subtiel heeft aangepast dus vandaar deze oplossing maar ik voeg je toequote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
TheActraiseR 7612 9726 5535 7543
Kijk ook ff op http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer daar staan er wel meer al
Of wist je dat al..![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijk
Maar dat komt vanavond of morgen. dan kan je ze gewoon uit printen. Dit was ff snel zodat mensen gelijk kunnen doorgeven detail komen binnen kort zoals HTML export of zelf CSV files voor excel
html versie -> done
http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.php
kan er geen spatie tussen groepjes van 4 cijfers, net als in de Wiki?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijk
Maar dat komt vanavond of morgen. dan kan je ze gewoon uit printen. Dit was ff snel zodat mensen gelijk kunnen doorgeven detail komen binnen kort zoals HTML export of zelf CSV files voor excel
html versie -> done
pincet?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef papernote het volgende:
Ik heb een mini-SD kaart in m'n Wii gestopt, zónder zo'n verloop stukje. Dus nu zit hij vast en komt er niet uit.
Iemand een tip?
Moet ik nog ff regelen ... ik wil de nummers namelijk in de database aan elkaar hebben maar ik moet ze ff opdelen als ik ze laat zien.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
kan er geen spatie tussen groepjes van 4 cijfers, net als in de Wiki?
lol komt me bekend voor dit, was gisteren tennis aan het spelen met een kameraad, sla ik keihard tegen mn nachtkastje aan.. schrok me doodquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Tweek het volgende:
als je de mote iets naar achter gedraaid houdt bij het slaan, dus als je naar achter wijst, dan krijg je soms een effectbal. Mij lukt het zelf ook nog niet altijd, op een of andere manier sla je dan niet altijd even goed..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol komt me bekend voor dit, was gisteren tennis aan het spelen met een kameraad, sla ik keihard tegen mn nachtkastje aan.. schrok me dooddit omdat ik ook een stukje zag wegvliegen maar dat bleek gelukkig alleen het klepje voor de batterijen te zijn
verder is de controller niet beschadigd.
-edit-
iemand btw een id of je ook effect aan de bal kan geven met tennis?
Op zn kop houden en met een sateprikkertje ofzo?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:43 schreef MilaNL het volgende:
pincet?
ik heb het geprobeerd te tekenen: zoietsquote:Op woensdag 20 december 2006 10:24 schreef speknek het volgende:
Hoe doe je het daar?
Owwww moet het zo....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd te tekenen: zoiets
Ook geregeldquote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
kan er geen spatie tussen groepjes van 4 cijfers, net als in de Wiki?
hehe of een filmpje op youtube plaatsenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:41 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zal wel kijken of ik het gewoon op de foto kan zetten
Yeehaw!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef Jesse- het volgende:
wat fijn dat mn buren wel een accespoint hebben zonder beveiliging![]()
nu updaten en zo de channels checken
Toch mooi dat deze om de 2 topics terugkomt, en elke keer van een andere Wii site waar nog nooit iemand van gehoord heeftquote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef R_B het volgende:
ook makkelijk:
Wii-dock
Voorkom dat de batterijen van je Wii-motes leegraken tijdens een potje gamen. Met het PowerStation van Joytech vervang je de gewone batterijen voor een accupack. Het dient daarna ook als een docking station voor de controllers. Gewoon na elk potje even de Wii-motes erop doen en voila, nooit meer lege batterijen.
[[url=http://www.wii4all.nl/img/WiiDock.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef DerBolle het volgende:
morgen avond Wii![]()
ff wifi instellen / mii maken / wiimote testen / browser downloaden / paar friendcodes toevoegen / 3 uur slapen / zelda![]()
browser komt morgen toch uit?quote:
nu staat ie uitquote:Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef MagicSenna het volgende:
mijn standby lampje was eerst oranje nu rood, iemand enig idee waarom?
nee, heb hem gewoon met remote uitgezetquote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nu staat ie uit
heb je de aan/uit knop ingedrukt gehouden...
enjoyquote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef realbase het volgende:
* realbase] had de hoop opgegeven.. Stond op een preorder lijst.. #14 .. [/me]
Was gister voor mn werk in Groningen.. Loop met een collega naar zn broer ( die werkt bij een electronica zaak) om gewoon even gedag te zeggen.
Maak terloops een grapje over de Wii zegt die broer ineens.. Ik heb er achter nog 1 liggen. Wil je die hebben ?
Ik zo: Je zit me toch niet te fucken heh !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dus. !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[me=realbase HEEFT ER 1 !!!!!!EINZ!!!1111
dan ben ik nog wel wakker hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 11:30 schreef made het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat de Browser op 22-12 uit komt.
... Reken er niet op ...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:33 schreef DerBolle het volgende:
[..]
dan ben ik nog wel wakker hoorkom morgen pas om 22.30 thuis dus hopelijk release om 12 en dan kan ik paar uurtjes slaap pakken.
maar als de wii update kan ik dan gewoon zelda spelen??quote:
Congratsquote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Ik zal je toevoegen.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:45 schreef Draganta het volgende:
Ik wil ook die Herman mii! Kun je mij aub toevoegen en opsturen? Ik ben om 1 uur in de middag vandaag online!
quote:Critical Hit: Reggie Fils-Aime's Pledge to Nintendo Wii Owners--Read My Lips. 'No New Game Drought.'
In the downslope of Orson Welles' career, the actor-writer-director was less known for his seminal films than for his role as a TV pitchman for Paul Masson Vineyards, wherein he would sonorously intone "We will sell no wine before its time." Substitute games for wine, and he could well have been speaking of Nintendo, whose previous consoles have notoriously gone months between significant first-party games. (Google "Nintendo drought" and you'll get more than 190,000 results.) Now comes word from the U.K. gaming site CVG that two highly anticipated Wii titles-Metroid Prime 3: Corruption and Mario Galaxy-won't be released until October 2007 at the earliest.
We have no way of determining the credibility of CVG's report, which it attributes to "reliable sources close to Nintendo." But it reminded us of an interview that we conducted with Nintendo of America President Reggie Fils-Aime in October, where he freely made a "Read my lips" pledge that Wii owners would not endure the same software droughts they had on prior Nintendo machines. Here's our exchange on that point:
NEWSWEEK: Let's look at first-party software for a minute. As evidenced by software sales, gamers who purchase Nintendo platforms do so primarily to play Nintendo-developed games. But from the Nintendo 64-era on, Nintendo has a history of repeatedly delaying key titles, creating long droughts between the AAA games for which its fans bought the hardware. For example, The Legend of Zelda: Twilight Princess, your flagship title for the Wii, is in fact a long-delayed Gamecube game that has been moved over to the Wii, as has Super Paper Mario. So how can you assure gamers that are considering a Wii--keeping in mind that they've heard such promises before--that they won't endure the same droughts between AAA first-party titles that they suffered on the Nintendo 64 or the Gamecube?
Reggie Fils-Aime: The way I answer that question is with three very real examples. First, Zelda: Twilight Princess, on Wii, is arguably the best game we've ever made. Period. It is fantastic. It's been essentially made, from the core essence of that game, to be perfect for Wii. And yes, while its development started as a Gamecube title, the fact is the Wii version plays fundamentally different. A consumer can buy the Wii version and the Gamecube version and have two fundamentally different experiences. Now certainly, the Gamecube version of Zelda is fantastic. But the Wii version of Zelda is without peer.
The second example I point out is Metroid Prime 3, which is a from-the-ground-up creation of Metroid for the Wii system. That title is going to come out early in 2007. That will give us fantastic momentum coming off of the launch, and will certainly be an example of how there will be no new game drought for this system.
The third example I would give you is Mario Galaxy, another from-the-ground-up Wii game that we are strategically timing the launch to make sure that we continue driving momentum through 2007. So N'Gai, how do I answer the question, "Will there be no drought," and "How will we make sure that there are fantastic titles for Wii?" The answer is Zelda, Metroid and Mario. Which is a pretty darn good lineup.
So are you willing to make a "Read my lips" pledge right here?
I thought I just did.
All right. I'll be checking in with you when these titles actually ship.
[Chuckles] Exactly.
http://ncroal.talk.newsweek.com/default.asp?item=395614
Het interview is wel van de 19de, en heeft reggie ooit gelogen tegen onsquote:Op woensdag 20 december 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Metroid en Mario verwacht ik pas eind 2007 (zie je Xren, ik zeg 'Ik verwacht') en écht AAA titels komen er vooralsnog niet eerder
http://www.nu.nl/news/921(...)wartaal_2007%22.htmlquote:Op woensdag 20 december 2006 12:21 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Het interview is wel van de 19de, en heeft reggie ooit gelogen tegen ons![]()
Dat stond in de CVG toch ofzo? Groot blad... Ik ken het niet... Sowieso, Metroid eind 2007 geloof ik niet, SMG zou wel kunnen.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Metroid en Mario verwacht ik pas eind 2007 (zie je Xren, ik zeg 'Ik verwacht') en écht AAA titels komen er vooralsnog niet eerder
Ik ken het niet. Maargoed, geruchten zijn geruchten.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:36 schreef speknek het volgende:
CVG staat voor Computer and Videgames. Is inderdaad een groot blad. In de NES/SNES tijd kocht ik die wel eens. Heeft alleen nooit de goede overstap naar internet gemaakt.
Per console komen er dan ook maar enkele AAA-titels uit. Zo voor de Cube kan ik er eigenlijk maar drie noemen:quote:Op woensdag 20 december 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lotgenootquote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef FJD het volgende:
Afstuderen, maar wil nog niet echt vlotten. Motivatie is niet erg hoog en daar baal ik best van
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:18 schreef Lexie het volgende:
Lotgenoot. Alhoewel het bij mij best wil vlotten, alleen die motivatie
.
studeren in Roemenie?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef FJD het volgende:
Afstuderen, maar wil nog niet echt vlotten. Motivatie is niet erg hoog en daar baal ik best van
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
studeren in Roemenie?
studeer je voor moordenaar ofzo?
De bescherming van patientgegevens binnen een ziekenhuis. En dan vooral over hoe je medewerkers kunt waarschuwen op het moment dat ze elektronische dossiers inkijken waar ze eigenlijk niks te zoeken hebbenquote:
Grappig, ik maak software voor ziekenhuizen en dan met name EPD, electronische verslaglegging en beeldarchivering vanaf microscopen en andere modaliteiten.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
De bescherming van patientgegevens binnen een ziekenhuis. En dan vooral over hoe je medewerkers kunt waarschuwen op het moment dat ze elektronische dossiers inkijken waar ze eigenlijk niks te zoeken hebben.
Klopt zover ik weet. Ik weet alleen niet wat dan weer de mogelijkheden zijn..Iemand?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:17 schreef zeepsop het volgende:
Jaahhhh ik heb ook een WII!!![]()
![]()
![]()
Ik had gelezen dat je je NIntendo DS ook op de Wii aan kon sluiten?
Klopt dit of zijn het alleen maar geruchten?
quote:De DS kan bijvoorbeeld gebruikt worden als controller voor de Wii. Daarnaast is er de optie om DS spellen via de Wii op je televisie te spelen.
nu.nl juni
Laten ze het pasje in de machine als ze naar de wc gaan, stop er maar een rfid chip in met reader in de deurpost danquote:Op woensdag 20 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Verschillende gebruikersgroepen aanmaken en dan personeel in laten loggen met een pasje is te makkelijk gedachte zeker?
RFID is cool en zeker in zulke omgevingen goed bruikbaar en betaalbaarquote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Webby het volgende:
Laten ze het pasje in de machine als ze naar de wc gaan, stop er maar een rfid chip in met reader in de deurpost dan
Heb je wel de lijst van MeZZin gebruikt? Die in de OP klopt niet..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb iedereen in dit topic waarvan het wii nummer in de sign of in het lijstje staat in mn wii gezet, als jullie mij ook even toe willen voegen kunnen we gezellig mietjes sturen enzo![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb je wel de lijst van MeZZin gebruikt? Die in de OP klopt niet..
Rayman raad ik af. Te weinig minigames om lang van te genieten.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef FJD het volgende:
Ik ben weer terug bij mn twijfel tussen SMB en Rayman alhoewel Red Steel ook wel weer zou kunnen aangezien ik met Wario Ware erbij wel een erg eenzijdige collectie zou krijgen.
Argh!
http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.phpquote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef DerBolle het volgende:
waar staat de lijst van mezzin?
(de wiki klopt dus niet meer?)
mezzin pmen om in de lijst te komen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik las dat die pas eind Jan 2007 in de winkel ligtquote:Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef Hellrazor het volgende:
heeft iemand al een component kabel ? frs had alleen een RGB kabel![]()
Jep stuur me maar een mailtje op mezzin@mezzin.comquote:Op woensdag 20 december 2006 15:17 schreef DerBolle het volgende:
[..]
mezzin pmen om in de lijst te komen?
Je kan er maar 20 per dag versturen naar anderen, die limiet heb ik dus bereikt. En is toch grappig als je in wii sports veel variatie hebt qua mii's. Zie je ineens Dr Phil, aan het tenissen of Frans Bauer aan het bowlenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou je zoveel mii's moeten hebben dan? (wat is het limiet eigenlijk)
ik heb alleen maar een mii van m'n zelf en vrienden die zijn komen spelen.
gebeurd morgen avondquote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Jep stuur me maar een mailtje op mezzin@mezzin.com
Volgens mij kun je Mii's ook op je SD-kaart zetten, maar ik zou het niet zeker wetenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Belangrijke vraag voor mij aangezien m'n Wii hier achterblijft
Hoe krijg ik de highscores vanuit deze Wii naar de nieuwe Wii. Gaat dat door de Mii over te zetten? Zo ja, hoe krijg ik die Mii naar een andere Wii zonder dat ze bij elkaar komen (dus controller meenemen gaat niet). Kan de Mii op de SD-card of moet ik beide consoles connecten met internet of kan ik dan niet spelen met die Mii ?
Mii's kun je op je controller zetten of via internet versturen (je kunt ze daarna niet meer bewerken). Save games (incl. high scores) moet je op een SD kaart of backup HDD zetten (?).quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Hoe krijg ik de highscores vanuit deze Wii naar de nieuwe Wii. Gaat dat door de Mii over te zetten? Zo ja, hoe krijg ik die Mii naar een andere Wii zonder dat ze bij elkaar komen (dus controller meenemen gaat niet). Kan de Mii op de SD-card of moet ik beide consoles connecten met internet of kan ik dan niet spelen met die Mii ?
Misschien dat nuon weer zit te kutten maar het werkt bij mij in iedergeval....quote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef DerBolle het volgende:
[..]
gebeurd morgen avonden je site ligt plat?
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef BMH het volgende:
Mii's kun je op je controller zetten of via internet versturen (je kunt ze daarna niet meer bewerken). Save games (incl. high scores) moet je op een SD kaart of backup HDD zetten (?).
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: rukquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Heeft imenad Far Cry al geprobeert? Heb de Pc versie gespeelt en deze lijkt mij het zeker ook waard om te kopen.
waar heb je em nou vandaan?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu in de trein. Maar ik heb mijn wii :-d. Ben echt super blij en over een uur kan ik spelen
Hmm dan wacht ik nog wel ffquote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: ruk
Via SD kaart dan. Overigens kun je de Mii's met een pc met bluetooth en een tooltje ook kopieren (en bewerken zijn ze nu nog mee bezig te ontwikkelen). Er zijn al hele sites op internet om Mii's uit te wisselen via die methodequote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komen
mijn broer heeft zijn Mii op een controller meegenomen om bij iemand anders te spelen. Hij zei dat de rank die hij gehaald had op het andere systeem weer 0 was.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
ik kan pas over 6 uur ongeveer weer spelenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu in de trein. Maar ik heb mijn wii :-d. Ben echt super blij en over een uur kan ik spelen
Ik gok op savegame idd. Trek die savegame ook ff van de SD kaart je pc op voor backup doeleindes. Dan maak je een nieuwe Mii, met dezelfde naam. Vervolgens de savegame van die Mii op je SD kaart zetten. Op de pc overwriten met je meegenomen savedata. Might work ...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
mijn broer heeft zijn Mii op een controller meegenomen om bij iemand anders te spelen. Hij zei dat de rank die hij gehaald had op het andere systeem weer 0 was.
Je kunt trouwens wel savegames op een SD kaart zetten. Er stond toen ik daar keek ook Wii Sports bij, dus waarschijnlijk kan het daarmee.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:49 schreef FJD het volgende:
Probeer de SD wel en anders begin ik wel opnieuw
Ik ga dat zeker doen als ik een Wii heb, je weet maar nooit met een mogelijke crash van de Wii dat al je savedgames weg zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Je kunt trouwens wel savegames op een SD kaart zetten. Er stond toen ik daar keek ook Wii Sports bij, dus waarschijnlijk kan het daarmee.
Dames en heren, wegens een seinstoring word deze trein bij het eerste volgende station op geheven.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Floeperdepoepp, kan je die Mii's naar mij sturen?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Wii code added & mailed
Ik heb nog Jaap Stam en Ronaldinho in de aanbieding als Mii's
quote:Voorlopers van de Wiimote
Normaal gesproken houdt Nintendo dit soort dingen liever verborgen voor het grote publiek, daarom is het redelijk uniek dat Nikkei Business Magazine een foto mocht afdrukken van vier afgewezen Revolution controller prototypes. Soms zie je al duidelijk de eerste karaktertrekken van de uiteindelijke Wiimote, maar er zitten ook een paar hele bizarre creaties tussen waarvan ik geen idee heb hoe ze zouden moeten werken.
Helemaal links ligt al een duidelijke afstandsbediening die met één hand bediend kan worden. Op de knoppen-layout na zat Nintendo hier al heel erg op het goede spoor. En rechtsonder zien we, schat ik, een voorbeeld van Nintendo's pogingen om een motion-sensor controller voor twee handen te maken. De vorm is vreemd, maar de layout van de knoppen nog bijna identiek aan die van de GameCube controller.
Rechtsboven komen we pas echt in heel vreemd gebied: een rechthoekige controller met een scharnier in het midden! Was de beweging van die scharnier bedoeld om games mee te besturen, of zat er aan de achterkant van linkergedeelte soms een controlstick? Het ding prikkelt absoluut de verbeelding...
Maar het is nog niet half zo prikkelend als de grote oranje controller met de ster in het midden. Was dit een serieus ontwerp voor de controller? Je kan het je bijna niet voorstellen. Ik kan alleen maar gokken dat de motion sensors hier ook in zaten zodat het leeuwendeel van de besturing plaats vond door het ding te kantelen in je handen. Voor de rest zitten er alleen maar drie onhandig geplaatste knopjes op en natuurlijk die gigantische ster in het midden.
Een fascinerende blik achter de schermen die vooral erg nieuwsgierig maakt naar wat voor concepten er nog meer bedacht zijn.
Bron: Nintendo Revolution Blogspot
ik denk dat die ster misschien een controller zou kunnen zijn voor 3 spelers ofzo... er omheen zitten en alle 3 1 knop... en dan de ster als gedeelde 'vuist op tafel' knop....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
was deze al eens voorbij gekomen?
[..]
Je Wii nummer staat in je adresboek. (Op je Wii prikbord)quote:Op woensdag 20 december 2006 16:57 schreef sheriff... het volgende:
vriend van met heeft het volgende nummer: 3966 9437 7935 2123
Kan iemand hem aanmelden en eventueel mr bean en herman sturen.
Bedankt
Hoe kun je trouwens mensen aanmelden, waar moet ej dat nummer invoeren?
Zou ze wel kunnen sturen, maar zoals eerder vermeld word dat niet vandaag.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:57 schreef sheriff... het volgende:
vriend van met heeft het volgende nummer: 3966 9437 7935 2123
Kan iemand hem aanmelden en eventueel mr bean en herman sturen.
Bedankt
Hoe kun je trouwens mensen aanmelden, waar moet ej dat nummer invoeren?
Prima joh!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:08 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Zou ze wel kunnen sturen, maar zoals eerder vermeld word dat niet vandaag.
Heeft verder nog iemand suggesties voor het maken van een celeb mii?
Waar woon je dan? In Rotterdam (Zuidplein) lagen nog genoeg Zelda's. Ook Wiimotes. Bij Dixons lagen nog Wii Play e.d.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef Tweek het volgende:
Kan nergens zelda of wii-play(10+ winkels geweest) vindenen heb alleen morgen en vrijdag nog waarin ik nonstop kan spelen, daarna wachten tot na kerst!
in goes had ik de laatste nunchuck en playquote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Waar woon je dan? In Rotterdam (Zuidplein) lagen nog genoeg Zelda's. Ook Wiimotes. Bij Dixons lagen nog Wii Play e.d.
Het pittoreske Delft, maar ben ook langs winkels in utrecht geweest. Misschien Rotterdam maar eens bezoeken dan.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Waar woon je dan? In Rotterdam (Zuidplein) lagen nog genoeg Zelda's. Ook Wiimotes. Bij Dixons lagen nog Wii Play e.d.
Ah, was vandaag ook in Delft. Maar daar was niet veel te beleven qua Wii spullen.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het pittoreske Delft, maar ben ook langs winkels in utrecht geweest. Misschien Rotterdam maar eens bezoeken dan.
Het kan ook gewoon met die USB WiFi stick van Nintendo hoor. Goed geinformeerde werknemers hebben ze daar dan bij Nintendo.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe ga je met die Wii online zonder draadloos internet? Ik dacht te hebben gehoord dat het met de USB stick kon van nintendo maar heb nintendo zelf opgebeld en die zeggen van niet en dat ik moet wachten op de LAN adapter. Hoe gaan jullie dus online?
Je kan een usb stick kopen. De big ben usb dongle. Bij de dixons. Die fungeert als wifi. Of je gaat naar de bart smit en haalt dit ding :quote:Op woensdag 20 december 2006 18:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe ga je met die Wii online zonder draadloos internet? Ik dacht te hebben gehoord dat het met de USB stick kon van nintendo maar heb nintendo zelf opgebeld en die zeggen van niet en dat ik moet wachten op de LAN adapter. Hoe gaan jullie dus online?
*opschrijft en straks toevoegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:44 schreef Shazbot het volgende:
Ook al is dit niet het Zelda topic toch een vraagje (aangezien 90% van de Wii bezitters toch Zelda hebben).
Ook al is het niet echt een spoiler zet het er toch maar hier neer:Ik had hetzelfde, gewoon met dat flesje doorheen halen wat je wilt en weg rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
ip renew ff doen en nogmaals proberen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:01 schreef RipCore het volgende:ik krijg mijn Wii niet meer connected. Gewoon de wifi stick erin raggen en connecten doet het opeens niet meer.
Goh bij welke winkel was datquote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef FJD het volgende:
Ging hier net een SD kaart halen omdat mn SD Micro met adapter om de een of andere reden niet goed herkend werd. Moest m'n naam opgeven, moest me legitimeren en daarnaa ook nog eens mn handtekening zettenVoor een SD kaartje van 256mb
Weet niet wie dat hier verzonnen heeft en wat daar het nut van is maar goed.
al gedaan,en ik wou je een bericht sturen maar dat wou nietquote:
Heb ik welquote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
al gedaan,en ik wou je een bericht sturen maar dat wou nietje had mij niet ge-add ofzo
Duurt meestal even voordat je elkaar berichtjes kan sturen, trage servers ofzoquote:
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg nog een vraagje, ik probeer foto's naar me Wii te mailen maar ligt het aan mij of lukt dat niet?
Die kans is sowieso niet groot hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Goh bij welke winkel was dat
weet ik zeker dat ik er niet ga komen![]()
Hoe krijg je dan eigk foto's erop|?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.
Via je SD kaartjequote:Op woensdag 20 december 2006 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan eigk foto's erop|?
Enlighten me,die zat er niet standaard in hea?quote:
De reader wel, maar het kaartje nietquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enlighten me,die zat er niet standaard in hea?
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De reader wel, maar het kaartje niet![]()
nog niet heb mn cube/games thuis laten staanquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand al GC en Virtual Console games gespeeld met de Cube en Classic controller?
Welke van de twee speelt het fijnste?
sweetquote:Op woensdag 20 december 2006 20:56 schreef FJD het volgende:
Tussen de 800 en 1000 punten geloof ik.
ik ga je toevoegen :pquote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef Rocky_Torn het volgende:
Ben nu bezig om iedereen die op dat lijstje van Mezzin staat toe te voegen. Dus als mensen mij willen toevoegen, gaat uw gang. Ik heb Suske en Wiske Mii's
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.
Virtual Console games werken alleen op de Wii waarmee je ze gedownload hebt.. En ik denk dat hetgene wat je doet niet legaal is..quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een rar-file gedownload vol met Virtual Console games (torrentje). Misschien van de week eens uitproberen. Die Virtual Console games, save je die gewoon op een SD-kaartje? Zijn ze al te koop voor punten?
idem dito. Ik zie wel tonks in mn adressen lijst staan,maar ik kan je heul geen bericht sturenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef tonks het volgende:
Hoe lang duurt het voor je ziet dat iemand je heeft aangemeld? 2 mensen hebben mij aangemeld maar ik zie niks
Wacht je nu gewoon op een reactie? Enige wat ik kan vinden is dat de US versie van Fzero werkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een rar-file gedownload vol met Virtual Console games (torrentje). Misschien van de week eens uitproberen. Die Virtual Console games, save je die gewoon op een SD-kaartje? Zijn ze al te koop voor punten?
Dat gaat zo natuurlijk niet werken. De gedownloade games zijn versleuteld en alleen die speelt de wii af. Illegaal gedownloade roms van internet werken nietquote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
rechts onder in een icoon. Prikbord. Dan berichten en dan adresboek.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:13 schreef CrazyRay het volgende:
waar kan je eigenlijk mensen toevoegen??? Ik kan dat nergens vinden
Wel allemaal Mii's uitwisselen, mijn hele plein moet vol zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Virtual Console games werken alleen op de Wii waarmee je ze gedownload hebt.. En ik denk dat hetgene wat je doet niet legaal is..
Ik heb nu trouwens iedereen uit MeZZiN's lijst toegevoegd![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dan krijg je toch een andere bal ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |