http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.phpquote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef DerBolle het volgende:
waar staat de lijst van mezzin?
(de wiki klopt dus niet meer?)
mezzin pmen om in de lijst te komen?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.php
Ik las dat die pas eind Jan 2007 in de winkel ligtquote:Op woensdag 20 december 2006 14:01 schreef Hellrazor het volgende:
heeft iemand al een component kabel ? frs had alleen een RGB kabel![]()
Jep stuur me maar een mailtje op mezzin@mezzin.comquote:Op woensdag 20 december 2006 15:17 schreef DerBolle het volgende:
[..]
mezzin pmen om in de lijst te komen?
Je kan er maar 20 per dag versturen naar anderen, die limiet heb ik dus bereikt. En is toch grappig als je in wii sports veel variatie hebt qua mii's. Zie je ineens Dr Phil, aan het tenissen of Frans Bauer aan het bowlenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:09 schreef mrdjey het volgende:
waarom zou je zoveel mii's moeten hebben dan? (wat is het limiet eigenlijk)
ik heb alleen maar een mii van m'n zelf en vrienden die zijn komen spelen.
gebeurd morgen avondquote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Jep stuur me maar een mailtje op mezzin@mezzin.com
Volgens mij kun je Mii's ook op je SD-kaart zetten, maar ik zou het niet zeker wetenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Belangrijke vraag voor mij aangezien m'n Wii hier achterblijft
Hoe krijg ik de highscores vanuit deze Wii naar de nieuwe Wii. Gaat dat door de Mii over te zetten? Zo ja, hoe krijg ik die Mii naar een andere Wii zonder dat ze bij elkaar komen (dus controller meenemen gaat niet). Kan de Mii op de SD-card of moet ik beide consoles connecten met internet of kan ik dan niet spelen met die Mii ?
Mii's kun je op je controller zetten of via internet versturen (je kunt ze daarna niet meer bewerken). Save games (incl. high scores) moet je op een SD kaart of backup HDD zetten (?).quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Hoe krijg ik de highscores vanuit deze Wii naar de nieuwe Wii. Gaat dat door de Mii over te zetten? Zo ja, hoe krijg ik die Mii naar een andere Wii zonder dat ze bij elkaar komen (dus controller meenemen gaat niet). Kan de Mii op de SD-card of moet ik beide consoles connecten met internet of kan ik dan niet spelen met die Mii ?
Misschien dat nuon weer zit te kutten maar het werkt bij mij in iedergeval....quote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef DerBolle het volgende:
[..]
gebeurd morgen avonden je site ligt plat?
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef BMH het volgende:
Mii's kun je op je controller zetten of via internet versturen (je kunt ze daarna niet meer bewerken). Save games (incl. high scores) moet je op een SD kaart of backup HDD zetten (?).
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: rukquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Heeft imenad Far Cry al geprobeert? Heb de Pc versie gespeelt en deze lijkt mij het zeker ook waard om te kopen.
waar heb je em nou vandaan?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu in de trein. Maar ik heb mijn wii :-d. Ben echt super blij en over een uur kan ik spelen
Hmm dan wacht ik nog wel ffquote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: ruk
Via SD kaart dan. Overigens kun je de Mii's met een pc met bluetooth en een tooltje ook kopieren (en bewerken zijn ze nu nog mee bezig te ontwikkelen). Er zijn al hele sites op internet om Mii's uit te wisselen via die methodequote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komen
mijn broer heeft zijn Mii op een controller meegenomen om bij iemand anders te spelen. Hij zei dat de rank die hij gehaald had op het andere systeem weer 0 was.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |