Misschien dat nuon weer zit te kutten maar het werkt bij mij in iedergeval....quote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef DerBolle het volgende:
[..]
gebeurd morgen avonden je site ligt plat?
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:35 schreef BMH het volgende:
Mii's kun je op je controller zetten of via internet versturen (je kunt ze daarna niet meer bewerken). Save games (incl. high scores) moet je op een SD kaart of backup HDD zetten (?).
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: rukquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Heeft imenad Far Cry al geprobeert? Heb de Pc versie gespeelt en deze lijkt mij het zeker ook waard om te kopen.
waar heb je em nou vandaan?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu in de trein. Maar ik heb mijn wii :-d. Ben echt super blij en over een uur kan ik spelen
Hmm dan wacht ik nog wel ffquote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is een review hiervan langs geweest de conclusie kan samengevat worden in drie letters: ruk
Via SD kaart dan. Overigens kun je de Mii's met een pc met bluetooth en een tooltje ook kopieren (en bewerken zijn ze nu nog mee bezig te ontwikkelen). Er zijn al hele sites op internet om Mii's uit te wisselen via die methodequote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Bedoeling is dus idd om een 1-op-1 copy te maken. De Mii is niet het allergrootste probleem, was toch een vrij standaard poppetje. High Scores en XPs zou ik graag mee willen nemen. Anders sta ik weer 10 uur nutteloos te tenissen om op de 2100 punten te komen
mijn broer heeft zijn Mii op een controller meegenomen om bij iemand anders te spelen. Hij zei dat de rank die hij gehaald had op het andere systeem weer 0 was.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:30 schreef FJD het volgende:
Belangrijke vraag voor mij aangezien m'n Wii hier achterblijft
Hoe krijg ik de highscores vanuit deze Wii naar de nieuwe Wii. Gaat dat door de Mii over te zetten? Zo ja, hoe krijg ik die Mii naar een andere Wii zonder dat ze bij elkaar komen (dus controller meenemen gaat niet). Kan de Mii op de SD-card of moet ik beide consoles connecten met internet of kan ik dan niet spelen met die Mii ?
ik kan pas over 6 uur ongeveer weer spelenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Ik zit nu in de trein. Maar ik heb mijn wii :-d. Ben echt super blij en over een uur kan ik spelen
Ik gok op savegame idd. Trek die savegame ook ff van de SD kaart je pc op voor backup doeleindes. Dan maak je een nieuwe Mii, met dezelfde naam. Vervolgens de savegame van die Mii op je SD kaart zetten. Op de pc overwriten met je meegenomen savedata. Might work ...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:47 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
mijn broer heeft zijn Mii op een controller meegenomen om bij iemand anders te spelen. Hij zei dat de rank die hij gehaald had op het andere systeem weer 0 was.
Je kunt trouwens wel savegames op een SD kaart zetten. Er stond toen ik daar keek ook Wii Sports bij, dus waarschijnlijk kan het daarmee.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:49 schreef FJD het volgende:
Probeer de SD wel en anders begin ik wel opnieuw
Ik ga dat zeker doen als ik een Wii heb, je weet maar nooit met een mogelijke crash van de Wii dat al je savedgames weg zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Je kunt trouwens wel savegames op een SD kaart zetten. Er stond toen ik daar keek ook Wii Sports bij, dus waarschijnlijk kan het daarmee.
Dames en heren, wegens een seinstoring word deze trein bij het eerste volgende station op geheven.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Floeperdepoepp, kan je die Mii's naar mij sturen?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Wii code added & mailed
Ik heb nog Jaap Stam en Ronaldinho in de aanbieding als Mii's
quote:Voorlopers van de Wiimote
Normaal gesproken houdt Nintendo dit soort dingen liever verborgen voor het grote publiek, daarom is het redelijk uniek dat Nikkei Business Magazine een foto mocht afdrukken van vier afgewezen Revolution controller prototypes. Soms zie je al duidelijk de eerste karaktertrekken van de uiteindelijke Wiimote, maar er zitten ook een paar hele bizarre creaties tussen waarvan ik geen idee heb hoe ze zouden moeten werken.
Helemaal links ligt al een duidelijke afstandsbediening die met één hand bediend kan worden. Op de knoppen-layout na zat Nintendo hier al heel erg op het goede spoor. En rechtsonder zien we, schat ik, een voorbeeld van Nintendo's pogingen om een motion-sensor controller voor twee handen te maken. De vorm is vreemd, maar de layout van de knoppen nog bijna identiek aan die van de GameCube controller.
Rechtsboven komen we pas echt in heel vreemd gebied: een rechthoekige controller met een scharnier in het midden! Was de beweging van die scharnier bedoeld om games mee te besturen, of zat er aan de achterkant van linkergedeelte soms een controlstick? Het ding prikkelt absoluut de verbeelding...
Maar het is nog niet half zo prikkelend als de grote oranje controller met de ster in het midden. Was dit een serieus ontwerp voor de controller? Je kan het je bijna niet voorstellen. Ik kan alleen maar gokken dat de motion sensors hier ook in zaten zodat het leeuwendeel van de besturing plaats vond door het ding te kantelen in je handen. Voor de rest zitten er alleen maar drie onhandig geplaatste knopjes op en natuurlijk die gigantische ster in het midden.
Een fascinerende blik achter de schermen die vooral erg nieuwsgierig maakt naar wat voor concepten er nog meer bedacht zijn.
Bron: Nintendo Revolution Blogspot
ik denk dat die ster misschien een controller zou kunnen zijn voor 3 spelers ofzo... er omheen zitten en alle 3 1 knop... en dan de ster als gedeelde 'vuist op tafel' knop....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef __Saviour__ het volgende:
was deze al eens voorbij gekomen?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |