Dat lijkt me idd wel cool. Hoe gaan we dat kunnen doen? je bedoelt via de browser?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:39 schreef BroesWillems het volgende:
Deze is trouwens leuk om straks op de wii te doen : http://www.wiicade.com/playGame.aspx?gameID=29
Hij bedoelt als arcade game. Die er niet gaan komen dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:20 schreef kula het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel cool. Hoe gaan we dat kunnen doen? je bedoelt via de browser?
nee, hij bedoeld via de browserquote:Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij bedoelt als arcade game. Die er niet gaan komen dus.
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...quote:Op woensdag 20 december 2006 01:34 schreef floppie86 het volgende:
[..]
maar hoe zorg je dat je niet gedetect word?![]()
je wacht tot je em op je Wii kan doen zekerquote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef floppie86 het volgende:
[..]
je wacht tot je em op je Wii kan doen zeker
Vermoed das diegene de wenkbrauwen zo groot mogelijk heeft gemaakt en deze als mond heeft gebruikt.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:22 schreef Jesse- het volgende:
serieus; hoe maken ze deze: http://miiplaza.net/mii/675
ik kan de mond niet zo groot maken
Leugens !quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Wii Sports nog wel voor je, Limited Edition.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Jeuj ben jarig (Kwam ik zo net achter)
Heb een GC controller, GC memory card en Vieuwtifull Joe 2 gekrege![]()
Me ouders hadden al veel geld mee betaald aan de Wi,i anders had ik nu Red Steel en SMB gekrege![]()
In een kwartiertje ben je er doorheen...quote:Op woensdag 20 december 2006 01:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
geen idee, heb maar 2 leveltjes gedaan...
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:16 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb Mr. T geprobeert te maken, maar er is geen hanekam, dus nu heb ik eigenlijk gewoon een kalende bose neger gemaakt...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Ja gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef s0ul het volgende:
Heb een GC controller, GC memory card en Vieuwtifull Joe 2 gekrege![]()
Me ouders hadden al veel geld mee betaald aan de Wi,i anders had ik nu Red Steel en SMB gekrege![]()
done!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:23 schreef MeZZiN het volgende:
Als er mensen missen laat het ff weten dan voeg ik jullie vandaag nog toe. mail ff naar mezzin@mezzin.comGraag wel met Fok username
iemand andwoord?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:16 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ben nog een bigass nintenoob, maar hoe kan ik dat nu zien? of moet ik dan jouw ook eerst toevoegen?
TheActraiseR 7612 9726 5535 7543quote:Op woensdag 20 december 2006 08:23 schreef MeZZiN het volgende:
[afbeelding]
zo ik heb een aantal nu toegevoegd. Als er mensen missen laat het ff weten dan voeg ik jullie vandaag nog toe. mail ff naar mezzin@mezzin.comGraag wel met Fok username
En ik zal nog ff een mooie Wii er op zetten voor de fun of it
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:40 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Hoe zie ik nu dat iemand mij probeert toe te voegen?
Ja maar zoals gezegd is er een lolbroek die denkt dat het leuk is die nummers aan te passen.quote:
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijkquote:
Dat weet ik maar het probleem is dat iemand ze subtiel heeft aangepast dus vandaar deze oplossing maar ik voeg je toequote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
TheActraiseR 7612 9726 5535 7543
Kijk ook ff op http://wiki.fok.nl/index.php/Wii_Nummer daar staan er wel meer al
Of wist je dat al..![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijk
Maar dat komt vanavond of morgen. dan kan je ze gewoon uit printen. Dit was ff snel zodat mensen gelijk kunnen doorgeven detail komen binnen kort zoals HTML export of zelf CSV files voor excel
html versie -> done
http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.php
kan er geen spatie tussen groepjes van 4 cijfers, net als in de Wiki?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Done! en ik maak nog wel een HTML versie ik heb ze in een database staan dus dat is heel makelijk
Maar dat komt vanavond of morgen. dan kan je ze gewoon uit printen. Dit was ff snel zodat mensen gelijk kunnen doorgeven detail komen binnen kort zoals HTML export of zelf CSV files voor excel
html versie -> done
http://www.mezzin.com/games/wiicodeshtml.php
pincet?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef papernote het volgende:
Ik heb een mini-SD kaart in m'n Wii gestopt, zónder zo'n verloop stukje. Dus nu zit hij vast en komt er niet uit.
Iemand een tip?
Moet ik nog ff regelen ... ik wil de nummers namelijk in de database aan elkaar hebben maar ik moet ze ff opdelen als ik ze laat zien.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
kan er geen spatie tussen groepjes van 4 cijfers, net als in de Wiki?
lol komt me bekend voor dit, was gisteren tennis aan het spelen met een kameraad, sla ik keihard tegen mn nachtkastje aan.. schrok me doodquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Tweek het volgende:
Oh en het ding is best stevig heb hem al per ongeluk van de tafel geslagen, spel liep niet eens vast ofzo.
als je de mote iets naar achter gedraaid houdt bij het slaan, dus als je naar achter wijst, dan krijg je soms een effectbal. Mij lukt het zelf ook nog niet altijd, op een of andere manier sla je dan niet altijd even goed..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol komt me bekend voor dit, was gisteren tennis aan het spelen met een kameraad, sla ik keihard tegen mn nachtkastje aan.. schrok me dooddit omdat ik ook een stukje zag wegvliegen maar dat bleek gelukkig alleen het klepje voor de batterijen te zijn
verder is de controller niet beschadigd.
-edit-
iemand btw een id of je ook effect aan de bal kan geven met tennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |