ip renew ff doen en nogmaals proberen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:01 schreef RipCore het volgende:ik krijg mijn Wii niet meer connected. Gewoon de wifi stick erin raggen en connecten doet het opeens niet meer.
Goh bij welke winkel was datquote:Op woensdag 20 december 2006 20:20 schreef FJD het volgende:
Ging hier net een SD kaart halen omdat mn SD Micro met adapter om de een of andere reden niet goed herkend werd. Moest m'n naam opgeven, moest me legitimeren en daarnaa ook nog eens mn handtekening zettenVoor een SD kaartje van 256mb
Weet niet wie dat hier verzonnen heeft en wat daar het nut van is maar goed.
al gedaan,en ik wou je een bericht sturen maar dat wou nietquote:
Heb ik welquote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
al gedaan,en ik wou je een bericht sturen maar dat wou nietje had mij niet ge-add ofzo
Duurt meestal even voordat je elkaar berichtjes kan sturen, trage servers ofzoquote:
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg nog een vraagje, ik probeer foto's naar me Wii te mailen maar ligt het aan mij of lukt dat niet?
Die kans is sowieso niet groot hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Goh bij welke winkel was dat
weet ik zeker dat ik er niet ga komen![]()
Hoe krijg je dan eigk foto's erop|?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.
Via je SD kaartjequote:Op woensdag 20 december 2006 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan eigk foto's erop|?
Enlighten me,die zat er niet standaard in hea?quote:
De reader wel, maar het kaartje nietquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enlighten me,die zat er niet standaard in hea?
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De reader wel, maar het kaartje niet![]()
nog niet heb mn cube/games thuis laten staanquote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand al GC en Virtual Console games gespeeld met de Cube en Classic controller?
Welke van de twee speelt het fijnste?
sweetquote:Op woensdag 20 december 2006 20:56 schreef FJD het volgende:
Tussen de 800 en 1000 punten geloof ik.
ik ga je toevoegen :pquote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef Rocky_Torn het volgende:
Ben nu bezig om iedereen die op dat lijstje van Mezzin staat toe te voegen. Dus als mensen mij willen toevoegen, gaat uw gang. Ik heb Suske en Wiske Mii's
Was ik al bang voorquote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
lukt niet. kan niet. en als t wel kan klopt de handleiding niet.
Virtual Console games werken alleen op de Wii waarmee je ze gedownload hebt.. En ik denk dat hetgene wat je doet niet legaal is..quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een rar-file gedownload vol met Virtual Console games (torrentje). Misschien van de week eens uitproberen. Die Virtual Console games, save je die gewoon op een SD-kaartje? Zijn ze al te koop voor punten?
idem dito. Ik zie wel tonks in mn adressen lijst staan,maar ik kan je heul geen bericht sturenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef tonks het volgende:
Hoe lang duurt het voor je ziet dat iemand je heeft aangemeld? 2 mensen hebben mij aangemeld maar ik zie niks
Wacht je nu gewoon op een reactie? Enige wat ik kan vinden is dat de US versie van Fzero werkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
Ik heb een rar-file gedownload vol met Virtual Console games (torrentje). Misschien van de week eens uitproberen. Die Virtual Console games, save je die gewoon op een SD-kaartje? Zijn ze al te koop voor punten?
Dat gaat zo natuurlijk niet werken. De gedownloade games zijn versleuteld en alleen die speelt de wii af. Illegaal gedownloade roms van internet werken nietquote:Op woensdag 20 december 2006 21:08 schreef smash789 het volgende:
rechts onder in een icoon. Prikbord. Dan berichten en dan adresboek.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:13 schreef CrazyRay het volgende:
waar kan je eigenlijk mensen toevoegen??? Ik kan dat nergens vinden
Wel allemaal Mii's uitwisselen, mijn hele plein moet vol zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Virtual Console games werken alleen op de Wii waarmee je ze gedownload hebt.. En ik denk dat hetgene wat je doet niet legaal is..
Ik heb nu trouwens iedereen uit MeZZiN's lijst toegevoegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |