Da's een vatsige en luie randdebiel. Bovendien is het meer een geval van te hoge verwachtingen na OoT, als je het mij vraagt.quote:
zoals 10.000 andere nederlanders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik zit op Regroup (LAN Party) en ze hebben hier gewoon een Wii.
OMG!
Voor mij ook weer niks te Wii'en dit weekendquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef _Supreme het volgende:
Mijn wii staat in Breda.
Ik sta in Roermond.
Kun je uit content denk ik wel opmaken.. zonde dat die onzin al bestaat, ik betaal wel lekker voor de titels, als een console t waard is is de wii t welquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
http://www.wiidownloader.com/
wat is dit nu weer voor onzin?!
Moet je me eerst toevoegenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef Vendris het volgende:
Niemand die me ubercoole blauwe lollerLED wil op lichten door een bericht te sturen?
Zucht....quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Vegnagun het volgende:
Een maat van me heeft de wii in huis, leuk ding hoor alleen werkt het wat minder in een kleine ruimte.
Maar wat me opvalt is dat de blauwe verlichting in de cdgleuf alleen heel even aanflikkert als je de wii aanzet, ik dacht dat die verlichting altijd aanstond.
Ja, getsie, iemand die niet 30 wii topics per dag volgt.quote:
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, getsie, iemand die niet 30 wii topics per dag volgt.
Volgens mij komt het elke pagina wel een keer voorbij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.
Mjah, maar imo moet die led gewoon optioneel aan gezet kunnen worden wanneer user wil en bijvoorbeeld gaan flashen als je mail hebt, lijkt me toffer, misschien in toekomstige software updates want er zijn toch wel heel veel mensen die die led t liefst gewoon aan willen kunnen zettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.
Ik wou dat de mijne eens naar Breda kwam....quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef _Supreme het volgende:
Mijn wii staat in Breda.
Ik sta in Roermond.
Maak me niet jaloers wil je, ik hoop me Zelda morgen binnen te krijgen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef Guilin het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Wii.
En Zelda is echt gaaf!
Zelda niet op voorraad daar? Hier in eindhoven iig de wii totaal niet aan te komen (ik heb dr gelukkig wel eenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Maak me niet jaloers wil je, ik hoop me Zelda morgen binnen te krijgen!![]()
![]()
Had m vandaag verwacht eigenlijk![]()
Noossttallgiee![]()
Ik zou zeggen spaar even door, ze zijn nu nauwelijks aan te slepen, over een paar maanden gok ik dat ze makkelijk te leveren zijn! En vast en zeker een wat uitgebreidere game-keuzequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik begin echt de neiging te krijgen een Wii te willen kopen.
M'n probleem is alleen dat ik geen 350 euro heb liggen voor een Wii + zelda + 2e mote + component kabels.
Waarom moest die klote auto net weer kapot gaan?.
Wat een keiharde nepzooi. Mensen die hier geld in steken en geript worden, verdienen het gewoon dubbel en dwars..quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
http://www.wiidownloader.com/
wat is dit nu weer voor onzin?!
Precies, als je in die shit trapt, ben je echt een drol.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:39 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wat een keiharde nepzooi. Mensen die hier geld in steken en geript worden, verdienen het gewoon dubbel en dwars..
ga vrienden zoekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:19 schreef Cid het volgende:
Weet iemand hoe je die "dagelijks overzicht" mail weg krijgt? Nu heb ik altijd 1 bericht staan in mijn berichten
Ga ik doen, deze post is dus een reminder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef febster het volgende:
Net een half uur zitten kutten om mijn nr in de Fokwiki te krijgen, maar ik krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar. Mijn nr is dus: 6583 8324 2262 8891 voor diegene die me toe willen voegen
.
Donequote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef febster het volgende:
Net een half uur zitten kutten om mijn nr in de Fokwiki te krijgen, maar ik krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar. Mijn nr is dus: 6583 8324 2262 8891 voor diegene die me toe willen voegen
.
Lippenstift? Das een kogel manquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat moet super mario met een lippenstift? (dat ding rechts bovenin).
Super Travio.![]()
Nee dat zijn wel oorbellen, in de vorm van een handgranaat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Lippenstift? Das een kogel man.
En voordat je het vraagt, dat daaronder is geen oorbel maar een handgranaat.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu even alle Wii nummers toevoegen.. Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie mij dan ook toevoegen: 5084 1168 4947 9501
Ga het proberen zodra ik mn vriendin achter dat ding vandaan gehaald heb....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu even alle Wii nummers toevoegen.. Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie mij dan ook toevoegen: 5084 1168 4947 9501
Op dit moment is het enkel Mii's doorsturen naar mensen uit je friendlist, diezelfde mensen een berichtje sturen en updates en Virtual Console games downloaden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:19 schreef MilaNL het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de mogelijkheden als je hem online gooit?
Ik wil wel wiisports spelen tegen iemand hoor.. Of kan dat niet?
Mensen toevoegen en zorgen dat ze je een berichtje sturenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:23 schreef MilaNL het volgende:
Ow en dat blauwe licht... Dat wil ik aanHoe moet dat
?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Wat zijn de datum's van de Wii kanalen? Wanneer komen ze online
ik weet alleen dat we vanaf 23 december kunnen browsen op de wiiEn ergens in deze maand komt het weer kanaal, en ergens in januari het nieuwskanaal
Maar ik kan de exacte data niet meer vinden
![]()
Meer info over de Wii-kanalenquote:Kort na de lancering van de Wii in Europa zal het internet-kanaal beschikbaar komen via het winkel-kanaal, en tot juni 2007 zal het gratis te downloaden zijn. Het weer-kanaal zal vanaf 20 december beschikbaar komen en gratis toegang geven tot het weerbericht (verzorgd door Weathernews). Het nieuws-kanaal zal vanaf 27 januari beschikbaar komen en het nieuws zal geleverd worden door Associated Press.
Nintendo maakt niet elke game dus kan daar ook niet voor zorgen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:35 schreef MilaNL het volgende:
Hm dan vind ik toch nog dat nintnedo te weinig doet moet online multiplayer spelen.
Zou ik graag bij elke game hebben.
Dankjequote:Op zaterdag 16 december 2006 11:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
Meer info over de Wii-kanalen
WiiSports, WiiPlay hadden van mij beiden online gemogen.... Maargoed...quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:38 schreef Mortale het volgende:
[..]
Nintendo maakt niet elke game dus kan daar ook niet voor zorgen.
Waaaaaarom ben ik nog niet gemaild?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:37 schreef Mortale het volgende:
Waaaaarom ben ik nog niet gebeld?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waaaaaarom ben ik nog niet gemaild?
Omdat het een stelletje lakse honden zijn die hun afspraken niet nakomen![]()
gewoon ff wachten, duurt alitjd ff.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Cid het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar een message naar mezelf te sturen via e-mail zodat die blauwe LED aan gaat. Wat ik gedaan heb:
Internet enabled op de Wii
WiiConnect24 enabled op de Wii
Mezelf toegevoegd met mijn e-mail adres
Toen kreeg ik op mijn email adres een mailtje:
Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is
w6416732424945564@wii.com <mailto:w6416732424945564@wii.com>.
Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we
berichten kunnen uitwisselen.
Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen,
kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
Ik een mailtje terug gestuurd, maar die komt niet aanMoet ik nog iets doen ofzo?
Als in dagen? Gisteravond verstuurd rond 22:00 denk ik.... Verder vind ik het maar vaag dat hij telkens als ik de verbinding wil testen mijn systeem software wil updaten, en als hij dan wil gaan installeren zegt dat hij de laatste versie al heeft. Zit me ook niet helemaal lekker... (geeft wel aan dat de verbinding werkt, shopping channel werkt ook gewoon)...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef Japppo het volgende:
[..]
gewoon ff wachten, duurt alitjd ff.
Ik heb je toegevoegd,quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef BMH het volgende:
ga ik nu doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Kicx het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd,
en de rest ook!
Dus voeg mij ook ff toe, mijn nummer staat in mijn sig!
Wat, mag ik nu ook al niet meer boos zijn omdat iedereen al een Wii heeft behalve ik, het bedrijf waar ik mijn Wii heb besteld zegt dat ze me donderdag zouden mailen over wanneer ik m zou krijgen en nu nog altijd niets van ze ontvangen heb en ze niet meer reageren op mijn mails (terwijl ze beloven om binnen 24u te antwoorden en dat normaal ook doen)? En als je ze belt krijg je een idioot antwoordapparaat waar je je vraag en emailadres op achter moet laten en oh ja, dan zullen ze je zeker binnen 48 uur terugmailenquote:
Heb geen van beide gespeeld helaas, dus kan je niet echt informeren, wellicht dat, nu dit bericht weer onderaan de lijst staat, iemand anders wel wil / kan antwoorden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
Nogmaals
Welk spel is leuker:
Super Monkey Ball of Rayman?
Om dan vooral om met ze 2en te doen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat, mag ik nu ook al niet meer boos zijn omdat iedereen al een Wii heeft behalve ik, het bedrijf waar ik mijn Wii heb besteld zegt dat ze me donderdag zouden mailen over wanneer ik m zou krijgen en nu nog altijd niets van ze ontvangen heb en ze niet meer reageren op mijn mails (terwijl ze beloven om binnen 24u te antwoorden en dat normaal ook doen)? En als je ze belt krijg je een idioot antwoordapparaat waar je je vraag en emailadres op achter moet laten en oh ja, dan zullen ze je zeker binnen 48 uur terugmailen![]()
Het is gewoon een grote baggerzooi.
Leuk, nu hopen dat hij weer 30 euro wordtquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef s0ul het volgende:
Wario Ware Smooth Moves krijgt een datum.
12 januari 2007
Bron
Niet. Behoorlijk suf gedaan dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef MilaNL het volgende:
8734 4637 4476 1755
Das de mijne
Kep nog niemand dus weet niet precies hoe het gaat. Als iemand mij toevoegt hoe kom ik daar dan achter?
Ik doe het nog wel eens, maar eerst een extra nunchuk zien te vinden, zodat ik kan boksen, en dan heb ik deze maand wel meer dan genoeg aan de Wii uitgegeven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef s0ul het volgende:
game247 heeft RGB kabels voor de wii te koop (velen zochten die toch ?) ze zijn 28,42 euro
Mwoah, Nintendo eh..quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet. Behoorlijk suf gedaan dus.
Volgens mij niet, want ik kan je nog geen "brief sturen"quote:
Done als in 'ik heb je in de wiki lijst gezet'quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef febster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want ik kan je nog geen "brief sturen"Je bent nog grijs in het adresboek, ipv zwart
Hehequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Done als in 'ik heb je in de wiki lijst gezet'
Als je me een bericht wilt sturen moet ik je ook aanmaken in mijn adresboek. Dan gaat sturen een paar uur later vanzelf. Zal je dit weekend even toevoegen. Waarschijnlijk vanavond want ik... kan.... niet... stoppen... met... ZELDA
Hangt er vanaf, als je een HDTV hebt die alleen composiet kabels slikt, moet je die erbij kopen. Als je SCART hebt kun je gelijk spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:34 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je de wii + sports koopt gelijk gamen of moet je perse nog extra kabels bij kopen??
Computers altijd uit de buurt van magneten houden, voor de rest kan het niet zoveel kwaad. Ook geen felle lampen/kaarsen vlak naast de sensorbar doen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:50 schreef Shazbot het volgende:
Domme vraag prob, maar kan je trouwens je Wii direct tegen andere electronica zetten? Niet dat hij door de straling van de andere aparaten kapot gaat :p
Componentquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je een HDTV hebt die alleen composiet kabels slikt, moet je die erbij kopen. Als je SCART hebt kun je gelijk spelen.
Gelijk gamen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:34 schreef mschol het volgende:
kan je trouwens als je de wii + sports koopt gelijk gamen of moet je perse nog extra kabels bij kopen??
Eh, ja, die bedoelde ikquote:
Gelukkig staat niet alles wat je vraagt of op internet of 1 pagina terugquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef ThijsThijs het volgende:
Als ik spellen registreer bij Nintendo, krijg je van die sterren, die kon je toch omruilen voor Wii-Points?
En wanneer is die internet browser te downloaden, en nog één vraagjeWanneer werkt dat nieuwskanaal en weerkanaal?
Ik wacht nog steeds op die kabel. Composite is echt dof en onscherp. RGB is wel te koop nu, maar ik wil in 480P gaan gamenquote:
ahh das mooi, me ouders en ik zelf hebben allebei nog tv's met scart aansluitingquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je een HDTV hebt die alleen composiet kabels slikt, moet je die erbij kopen. Als je SCART hebt kun je gelijk spelen.
Google is your friend, stakker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:57 schreef ThijsThijs het volgende:
Als ik spellen registreer bij Nintendo, krijg je van die sterren, die kon je toch omruilen voor Wii-Points?
En wanneer is die internet browser te downloaden, en nog één vraagjeWanneer werkt dat nieuwskanaal en weerkanaal?
Dan zou ik wel proberen een RGB kabel te scorenquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh das mooi, me ouders en ik zelf hebben allebei nog tv's met scart aansluiting
(ik 15" en ouders iets van 48cm)
Ik denk niet dat je verschil ziet op van die hele kleine tvtjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Dan zou ik wel proberen een RGB kabel te scoren
waarom? kwalitatief beter ofzo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan zou ik wel proberen een RGB kabel te scoren
15" is idd erg klein, vraag me ook af hoe dat gamet op de wiiquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je verschil ziet op van die hele kleine tvtjes.
Lijkt alsof je een bril opzet (als je slechte ogen hadquote:
Je antwoord zit in je vraagquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb de Wii sinds gisterenhad bij 5 winkel ge pre-pre-ordered en ze belden gisteren alle 5 achter elkaar
, Nog ene vraagje, die browser is tot ergens midden 2007 gratis te downloaden, maar als je hem ergens deze maand krijgt, en je wilt ná midden-2007 nog browsen dat kan dus nog wel?
Sowieso als mensen hem na juni 2007 downloaden moet je voor het internet kanaal betalen, daarna is het gebruik gratis. Download je hem nu, dan is het downloaden tot juni 2007 gratis, of je hem daarna als nog moet aanschaffen voor wii points is onbekend!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb de Wii sinds gisterenhad bij 5 winkel ge pre-pre-ordered en ze belden gisteren alle 5 achter elkaar
, Nog ene vraagje, die browser is tot ergens midden 2007 gratis te downloaden, maar als je hem ergens deze maand krijgt, en je wilt ná midden-2007 nog browsen dat kan dus nog wel?
Moet je na midden 2007 betalen om online te mogen? (de zeg maar 'abbonementskosten'?)quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sowieso als mensen hem na juni 2007 downloaden moet je voor het internet kanaal betalen, daarna is het gebruik gratis. Download je hem nu, dan is het downloaden tot juni 2007 gratis, of je hem daarna als nog moet aanschaffen voor wii points is onbekend!
En nog even het lijstje: Weer kanaal 20 december, internet kanaal 23 december, nieuws kanaal 27 januari! En er schijnt rond kerst een verassing aan te komen, of het waar is is een 2de? Misschien een demo kanaal, who knows. Het kan ook zo zijn dat hem om het internet kanaal gaat
Waar heb je die besteld en hoe duur? En zou je foto's kunnen plaatsen met en zonder rgb kabel? Van component weten we het inmiddels al wel, maar ben benieuwd of het verschil echt zo groot is met rgbquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:12 schreef Ardenlyn het volgende:
RGB kabel is binnen.
Ga meteen testen
nee, het downloaden van het kanaal kost wii points! Gebruik erna is gratis! Dus geen abbo kosten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:14 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Moet je na midden 2007 betalen om online te mogen? (de zeg maar 'abbonementskosten'?)
"gratis te downloaden tot midden 2007, kan ik hem daarna nog wel gebruiken?"quote:
Voeg je nummer ook even toe aan de lijst in de wiki, als je wilt. Ik weet niet of anderen dit ook doen, maar ik kijk regelmatig op die pagina om de nieuwe nummers aan m'n adresboek toe te voegen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Kicx het volgende:
Nee,...dan stopt die dienst volledigquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
"gratis te downloaden tot midden 2007, kan ik hem daarna nog wel gebruiken?"
Ik zie het antwoord niet?
Zal wel tussen de 50 en 60 ¤ zijn. Wil ook weleens verschillen per winkelquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:23 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand mischien hoeveel Zelda bij de Media Markt kost?
Meen je dit serieus of is dit sarcastisch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...dan stopt die dienst volledig
Dat dacht ik ook...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Meen je dit serieus of is dit sarcastisch?
Ik dacht dat je hem tot midden 2007 gratis kon downloaden en daarna tegen betaling van wii-points :S
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem tot midden 2007 gratis kon downloaden en daarna tegen betaling van wii-points :S
Goede third party RGB kabel kopen met externe tulpsquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:30 schreef Oksel het volgende:
Nadeel van dei RGB kabel (die gaat in de SCART toch?) is wel het feit dat je je audio niet meer kan doorlussen naar je versterker..
Bart Smit en hij is 29.95 euro.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:15 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld en hoe duur? En zou je foto's kunnen plaatsen met en zonder rgb kabel? Van component weten we het inmiddels al wel, maar ben benieuwd of het verschil echt zo groot is met rgb
Heb je ook ervaring met 3e party component kables ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goede third party RGB kabel kopen met externe tulpsMadcatz of Blaze zijn erg goed.
Ik heb je Mii ontvangenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een shitload aan nummers toegevoegd. Alle mensen die hier regelmatig komen..
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Kicx het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd,
en de rest ook!
Geef je een schreeuw als je hem vind?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goede third party RGB kabel kopen met externe tulpsMadcatz of Blaze zijn erg goed.
Ah, mijn vrienden van Game247 die me niet op de hoogte houden over hoe het met mijn Wii zitquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef s0ul het volgende:
game247 heeft RGB kabels voor de wii te koop (velen zochten die toch ?) ze zijn 28,42 euro
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...dan stopt die dienst volledig
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb je Mii ontvangenmijne is onder weg
![]()
usb keyboard werkt iig nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef mschol het volgende:
wat kan je precies doen met de usb aansluitingen op de wii (wat kan je er qua third party hardware op aansluiten wat werkt?)
ik zou me logitech rumblepad wel willen aansluiten
ben idd ook wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat, aangezien de wii adapter wireless en non wireless) te configureren moeten zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:19 schreef Hare het volgende:
Hoe zit het nu precies met de internetverbinding van de Wii?
Kun je de Wii rechtstreeks op het internet aansluiten of moet het via (een al dan niet draadloze) router?
Ik zou het een beetje zonde vinden als ik naast een usb naar lan adapter ook nog eens een router zou moeten kopen...
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:19 schreef Hare het volgende:
Hoe zit het nu precies met de internetverbinding van de Wii?
Kun je de Wii rechtstreeks op het internet aansluiten of moet het via (een al dan niet draadloze) router?
Ik zou het een beetje zonde vinden als ik naast een usb naar lan adapter ook nog eens een router zou moeten kopen...
27 december vanaf 0:00. Het eerste uur is happy hour en dan krijg je twee keer zoveel wiipunten voor je sterren dan normaal! Ik voorspel nu al een onbereikbare sitequote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Wanneer kun je je Nintendo Stars nou eigenlijk gaan gebruiken om Wii - Points te kopen?
Lees de OP evenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef floppie86 het volgende:
Yea! gister mn Wii opgehaald
Is er ergens een overzichtje van alle Wii nummers van de mensen op dit forum?
Ja,... heb er een voor de 360 omdat mijn originele stuk ging (kidsquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:56 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met 3e party component kables ?
Iemand nog een idee? Heb het geprobeerd met een hotmail account en gmail account....beiden gebeurd er niets als ik reply op de mail die ik kreeg van mijn Wii. Moet ik mn Wii ergens registeren ofzo, of mn email adres ergens anders nog anders dan mijn adresboek??quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Cid het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar een message naar mezelf te sturen via e-mail zodat die blauwe LED aan gaat. Wat ik gedaan heb:
Internet enabled op de Wii
WiiConnect24 enabled op de Wii
Mezelf toegevoegd met mijn e-mail adres
Toen kreeg ik op mijn email adres een mailtje:
Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is
w6416732424945564@wii.com <mailto:w6416732424945564@wii.com>.
Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we
berichten kunnen uitwisselen.
Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen,
kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
Ik een mailtje terug gestuurd, maar die komt niet aanMoet ik nog iets doen ofzo?
ow..... Ik gisteren 2000 punten in de winkel gekocht... Whatever.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
27 december vanaf 0:00. Het eerste uur is happy hour en dan krijg je twee keer zoveel wiipunten voor je sterren dan normaal! Ik voorspel nu al een onbereikbare site.
Dat wordt nietsquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
27 december vanaf 0:00. Het eerste uur is happy hour en dan krijg je twee keer zoveel wiipunten voor je sterren dan normaal! Ik voorspel nu al een onbereikbare site.
Wat is ongeveer het prijsverschil tussen Blaze en 1st party?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blaze levert prima kabels, heb voor de PS2 ook een Blaze
Ik wacht op een RGB kabel met audio-out iig.
Nevermind...gmail werkt, hotmail niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:04 schreef Cid het volgende:
[..]
Iemand nog een idee? Heb het geprobeerd met een hotmail account en gmail account....beiden gebeurd er niets als ik reply op de mail die ik kreeg van mijn Wii. Moet ik mn Wii ergens registeren ofzo, of mn email adres ergens anders nog anders dan mijn adresboek??
Ik denk de twee aparte tulp stekkers, zodat audio ook op een dolby setje aangesloten kan worden oid.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat is ongeveer het prijsverschil tussen Blaze en 1st party?
Hoe weet je die datum? heb niks kunnen vinden daarover.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet wat het prijsverschil maakt, maar wat het prijsverschil ongeveer isquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik denk de twee aparte tulp stekkers, zodat audio ook op een dolby setje aangesloten kan worden oid.
Het VC spel moet wel een multiplayer ondersteunen, en je hebt twee controllers nodigquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:12 schreef arucard het volgende:
Hoe kun je eigenlijk met 2 players een virtual console spel spelen?
Mij lukt alleen maar in mijn eentje.
De audio lus ik nu altijd via mijn tv weer door naar mijn audioinstallatie. Niet ideaal, maar mijn audioinstallatie is zo crap dat je er maar één extern apparaat tegelijk op aan kunt sluiten, en af en toe wil ik ook films kijken via de computerquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee hoeveel het verschilt, maar Blaze is goedkoper en heeft audio out dus
Welke game heb je dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:14 schreef arucard het volgende:
Ik heb 2 controllers, maar ik kan alleen 1 player of options kiezen.
Nou, dat is gek danquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:16 schreef arucard het volgende:
Gunstar heroes.
Druk eens knop 1 en 2 tegelijk in.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:20 schreef arucard het volgende:
Ehm ik denk het
Moet er dan een lampje branden?
Want bij de 2e controller brand er niks of 4 lampjes...
Ja, bij de tweede controller moet het tweede lampje branden. Heb je hem wel al in andere games gebruikt? Anders moet je hem nog even synchronizen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:20 schreef arucard het volgende:
Ehm ik denk het
Moet er dan een lampje branden?
Want bij de 2e controller brand er niks of 4 lampjes...
Ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:27 schreef Egamer het volgende:
Ik heb zo'n Nintendo WiFi Connector voor m'n DS. Werkt ie ook op een Wii als ik er één heb?
Reageer dan niet, prutser.quote:
Controller optie --> disconnect oid --> dan allebei de controllers 1 voor 1 activerenquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:24 schreef arucard het volgende:
Ja in Wii sports en play werkt hij gewoon.
In het menu brand hij bijvoorbeeld ook niet.
Net de Wii binnen en nu al klagen ..quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:35 schreef BMH het volgende:
Het is trouwens belachelijk dat VC games trager lopen op PAL systemen omdat ze geen 60hz mode ondersteunen..
Controleer eerst of je de instellingen van je draadloos netwerk goed hebt ingevuld op je Wii.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:31 schreef Kersje86 het volgende:heb wel een draadloze router, maar geeft telkens fout 51330 aan
Ik vind het een legitieme reden om te klagen... PAL gebruikers betalen meer voor VC games terwijl wij ze letterboxed in 50hz en trager moeten spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net de Wii binnen en nu al klagen ..![]()
Ik nog niet, ga vanavond/vanacht aan de slag om de Fok! lijst weg te werken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef MilaNL het volgende:
Nu heb ik toch bijna iedereen toegevoegd hier er er gebeurt geen ****
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Je moet elke game gewoon een keer spelen voor de andere unlocked wordt. Punten maken niks uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.
Ow ik heb ze allemaal al gespeeld van wii play. Vooral die soort ijs hockey is de bom.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Ik ga jou wel toevoegenquote:
Waar wacht je dan op?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga jou wel toevoegenen BMH moet ik ook nog steeds toevoegen
![]()
ZzzzzZZzzzquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
Als je van iets, iets te veel verwacht dan valt het altijd tegen.. Dus je mag zeker klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het een legitieme reden om te klagen... PAL gebruikers betalen meer voor VC games terwijl wij ze letterboxed in 50hz en trager moeten spelen.
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef McGilles het volgende:
Is het de moeite waarde om Rayman te halen als je MonkeyBall al hebt?
Je weet maar nooit. De oude DS werd ook al enorm snel aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Dan koop ik hemquote:
Omdat de PU het zegt?quote:
Ik ben echt een Mario Party fan! Persoonlijk vind ik in Mario Party ook meer leukere MP games zitten dan in Monkey Ball. Ik hoop ook dat Rayman vrolijke goed uitgedachte en goed werkende MP games heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.
Maar ben je meer opzoek naar de oude rayman style als een adventure, dan zal hij denk wel tegenvallen.
Ik zat er al over te denken hoor, omdat het me leuk leek, ik was wel nieuwsgierig wat de pu ervan vond.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat de PU het zegt?![]()
Koop gewoon Super Monkeyball 1 voor een kleine 10 euro.
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomen
Maar goed, de Wii kan op dit moment enkel nog op een draadloos netwerk online gaan. Je hebt dus een wifi accespoint nodig (draadloze router of de Nintendo wifistick oid).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Staat dat erin dan? Heb het trouwens wel al geprobeerd om met zo'n USB to LAN adapter m'n Wii aan het internet te hangen. Alhoewel het lampje van de adapter wel ging branden, lukte het mij niet om zo verbinding te maken met internet. Ik kreeg het MAC-Adres van de adapter ook niet te zien op de Wii. Wachten op de officiële adapter van Nintendo dan maar of via wifi verbinding maken, maar aangezien mijn Wii op zolder staat en m'n wifi router beneden in de meterkast werkt dat ook niet echt fijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wehkamp, werkelijk zeg..van alle winkels
Tot ik me Laptop en me Wii tegelijk aan hebquote:
Wii bij de wehkamp bestellen is hetzelfde als wachten totdat de nieuwe collectie van Esprit bij de Wibra ligt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooi
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
wacht ook al een paar weken bij Wehkamp
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
wie is er nu op de wii? voeg ff mekaar toe... ff dingetjes testen
niet in Amsterdam... heb zoveel telefoontjes gepleegd en winkels bezocht vandaagquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaar.
kheb je toegevoegd... moet het perse via de plein gaan? of kan je via adresboek ook msgs versturenquote:
Wat heb je ervoor betaalt dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb de mijne ook bij de Wehkamp. Heb hem sinds 9 dec in huis staan
En ook nog eens met korting
Toegevoegd. Test maar raak.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
224.99 euroquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaalt dan?
Binnenkort hoop ik ook een eigenaar van een Wii'tje te zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we over een week topic nr 200 wel bereiken. We hebben al met een vaste groep 150 topics volgehypet, en ik zie nu allemaal nieuwe users langskomen die er ook nog eens een gekocht hebben
.
dat zou wel heel tof zijn maar ik denk dat we dan eerst wii netsport 2 en wii netplay 2 moeten kopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heet Luuk.
Ach, wie weet in de toekomst dat we ze nog eens echt ingame kunnen gaan gebruiken..!
kep je toegevoegdquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
jou ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Hansch het volgende:
Zoo ff geupdate en mijn nummer aan de wiki toegevoegd
voor de mensen die willen toevoegen :
5200 6038 7873 9855
Staat je Wii ingesteld als DHCP client? Probeer het dan eens met handmatige IP-instellingen, en zorg dat de DNS is ingesteld met de IP-adressen van de servers van je provider (dus niet dat van je router).quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn ds heb ik ook nooit draadloos online gekregen dus zal ergens in de instellingen van mijn router iets niet goed zitten maar waar en wat??
Als je nou gewoon de uitleg leest en niet skipped weet je dat je met je remote moet 'aanslaan'. Oftewel je remote de lucht in gooien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Kersje86 het volgende:
snap dat vissen ook niet bij wii play.... als je hem beet hebt... wat doe je dan :S
Je Wii nummer bestaat uit alleen cijfers, dus het is zonder w.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog even een vraagje, mijn wii adres is w3098401534115404apestaartjewii.com is mijn wii nummer dan 3098401534115404 of moet die w dr ook voor?
Op je Wii.quote:Editje: die clients, stel je dat in in je router of in je wii of gewoon in beide?
Krijgt je laptop een IP-adres van de router, of heb je die handmatig ingesteld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog even een vraagje, mijn wii adres is w3098401534115404apestaartjewii.com is mijn wii nummer dan 3098401534115404 of moet die w dr ook voor?
Editje: die clients, stel je dat in in je router of in je wii of gewoon in beide? Heb niet echt veel verstand van routers verderik heb al wat geprobeerd met handmatige ip adressen maar weet niet of dat van @home was of van mijn router
ik voeg je nu toequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:33 schreef floppie86 het volgende:
al mensen die mij toegevoegd hebben? want ik kan nog steeds geen berichtjes versturen
hmmm, t zal nu zeker dan ook nog een tijdje duren voor ie door heeft dat we nu "wederzijds" zijn.quote:
Wii naar PC ging hier heel snelquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
hmmm, t zal nu zeker dan ook nog een tijdje duren voor ie door heeft dat we nu "wederzijds" zijn.
klopt t trouwens ook dat t zo lang duurt voor ik een mailtje krijg als ik naar mn pc mail?
Jou ondertitel, heb jij nou echt Need for Speed voor de Wii gehaald?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:46 schreef depax het volgende:
zo vandaag even wii points gehaald
overigens intertoys backorder van een week
een hoek verder ligt freerecordshop die hadden er nog 20
hoezo dubbel die leveringen.
nog even een tweede controller erbij en dan thuis ecco en colums gedownload
best leuk ( ook al heb ik colums gewoon boven liggen)
Oh ja had ik al gezegd dat red steel zo ongelofelijk vet is vergeet al die reviews krijg de controls onder de knie en probeer hemzelf. en je zal versteld staan van alles. die ai is zo goed af en toe.
Als jij je verbergt gaan ze soms in groepen na je zoeken en komen ze in eens van achter je of in groepen op je af verbergend achter dingen soms wachten ze gewoon halve minuut voor ze je aanvallen, zodat iedereen in positie is.
op mn pc heb ik t nu ontvangen.. nu kijken hoelang de terugweg duurt.. ik wil die blauwe lamp zienquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wii naar PC ging hier heel snel
PC naar wii duurde bijna 4 uur :/
youve got mail!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wii naar PC ging hier heel snel
PC naar wii duurde bijna 4 uur :/
Bij mijn laptop heb ik niks ingesteld, dat ging allemaal vanzelf, ben echt met vanalles aan het vogelen geweest net maar mn wii krijg ik niet online en ik kan toch moeilijk mee blijven liften op de lijn van de burenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Krijgt je laptop een IP-adres van de router, of heb je die handmatig ingesteld?
ja en mijn review volgt nog en die gaat je niet teleurstellenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:00 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Jou ondertitel, heb jij nou echt Need for Speed voor de Wii gehaald?
Haha
in dat geval zou ik moeten wachten mocht mijn usb-> ethernet ding niet werken wanneer ik de wii heb...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomen
Maar goed, de Wii kan op dit moment enkel nog op een draadloos netwerk online gaan. Je hebt dus een wifi accespoint nodig (draadloze router of de Nintendo wifistick oid).
Spam heeft sowieso geen zin, want je kan pas mail ontvangen als je de verzender hebt toegevoegd. En dat hebben ze om die reden ook gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:36 schreef speknek het volgende:
Dat is zodat die arme kindertjes niet mogelijkerwijs met vreselijke dingen geconfronteerd worden, zoals penisverlengingspam. Gaat natuurlijk nooit werken, maar goed.
Nee, want je berichten worden alleen afgeleverd als diegene jouw e-mail adres op zijn Wii heeft toegevoegd. Bovendien zitten er waarschijnlijk een of meer check digits in je Wii code.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, maar één cijfertje verkeerd en je bericht komt totaal ergens anders aan.
GoldenEye!! Wooooohoooooquote:Op zondag 17 december 2006 01:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Spam heeft sowieso geen zin, want je kan pas mail ontvangen als je de verzender hebt toegevoegd. En dat hebben ze om die reden ook gedaan.
Zag trouwens op de IGN release lijst Golden eye 64 staan staat gepland voor 2007. Wat weet IGN, wat wij niet weten![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
Me vader zag gisternacht dat me Wii "aanstond" (oranje lampje, dus standby)... Heeft hij mijn Wii dus maar "uitgezet"... Heeft me Wii de hele nacht aangestaan
LOL dachten ze hier ook met blauwe lichtquote:Op zondag 17 december 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
Me vader zag gisternacht dat me Wii "aanstond" (oranje lampje, dus standby)... Heeft hij mijn Wii dus maar "uitgezet"... Heeft me Wii de hele nacht aangestaan
Ik heb deze op de PS2. En aan het filmpje te zien hebben ze er een kast uitgehaald en 1 of 2 nieuwe bij gestopt. Ik ga hem dus niet halen, maar het is wel een vermakelijk spelletje! Af en toe erg frustrerend omdat je het record weer eens niet weet te halen omdat die kasten behoorlijk ingewikkeld zijn, maarja, dat heeft elk spel welquote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef depax het volgende:
btw hier:
http://www.youtube.com/watch?v=bnOsbK-TeJA
10 minuten gottlieb pinball classic die ga ik echt halen
Zelda: The Wind Wakerquote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af waar de pincode staat om te registreren...
oh en stomme vraag, aangezien diue gemacube spellen nu in prijs kelderen, wat zijn echt leuke games daarvoor?
Ik hou een beetje van zelda en mario achtige games, hoef geen resident evil achtige slachtpartijen e.d.
Ik 7 uur lang... En zelda nog geen uurtjequote:Op zondag 17 december 2006 10:46 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren 4:30 u wiisports gespeeld![]()
ja nu heb ik wel lamme klauwen
zucht..quote:Op zondag 17 december 2006 10:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, weet iemand of je nintendo sterren uit je vipclub gebeuren ook je wii points zijn? of inwisselbaar of iets anders in die richting?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Wanneer kun je je Nintendo Stars nou eigenlijk gaan gebruiken om Wii - Points te kopen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
IK krijg mijn wii niet online met mn eigen verbinding (een draadloos netwerk van de buren doet ie het wel goed op dus ligt niet aan mn wii) [...] Ik krijg steeds de foutmelding met code 52131. Mijn wii ziet mijn router trouwens wel dus daar zit het probleem niet. Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Internetten op de laptop lukt trouwens wel gewoon met router.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |