Ik nog niet, ga vanavond/vanacht aan de slag om de Fok! lijst weg te werken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef MilaNL het volgende:
Nu heb ik toch bijna iedereen toegevoegd hier er er gebeurt geen ****
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Je moet elke game gewoon een keer spelen voor de andere unlocked wordt. Punten maken niks uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.
Ow ik heb ze allemaal al gespeeld van wii play. Vooral die soort ijs hockey is de bom.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Ik ga jou wel toevoegenquote:
Waar wacht je dan op?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga jou wel toevoegenen BMH moet ik ook nog steeds toevoegen
![]()
ZzzzzZZzzzquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
Als je van iets, iets te veel verwacht dan valt het altijd tegen.. Dus je mag zeker klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het een legitieme reden om te klagen... PAL gebruikers betalen meer voor VC games terwijl wij ze letterboxed in 50hz en trager moeten spelen.
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef McGilles het volgende:
Is het de moeite waarde om Rayman te halen als je MonkeyBall al hebt?
Je weet maar nooit. De oude DS werd ook al enorm snel aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Dan koop ik hemquote:
Omdat de PU het zegt?quote:
Ik ben echt een Mario Party fan! Persoonlijk vind ik in Mario Party ook meer leukere MP games zitten dan in Monkey Ball. Ik hoop ook dat Rayman vrolijke goed uitgedachte en goed werkende MP games heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.
Maar ben je meer opzoek naar de oude rayman style als een adventure, dan zal hij denk wel tegenvallen.
Ik zat er al over te denken hoor, omdat het me leuk leek, ik was wel nieuwsgierig wat de pu ervan vond.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat de PU het zegt?![]()
Koop gewoon Super Monkeyball 1 voor een kleine 10 euro.
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomen
Maar goed, de Wii kan op dit moment enkel nog op een draadloos netwerk online gaan. Je hebt dus een wifi accespoint nodig (draadloze router of de Nintendo wifistick oid).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Staat dat erin dan? Heb het trouwens wel al geprobeerd om met zo'n USB to LAN adapter m'n Wii aan het internet te hangen. Alhoewel het lampje van de adapter wel ging branden, lukte het mij niet om zo verbinding te maken met internet. Ik kreeg het MAC-Adres van de adapter ook niet te zien op de Wii. Wachten op de officiële adapter van Nintendo dan maar of via wifi verbinding maken, maar aangezien mijn Wii op zolder staat en m'n wifi router beneden in de meterkast werkt dat ook niet echt fijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wehkamp, werkelijk zeg..van alle winkels
Tot ik me Laptop en me Wii tegelijk aan hebquote:
Wii bij de wehkamp bestellen is hetzelfde als wachten totdat de nieuwe collectie van Esprit bij de Wibra ligt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooi
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
wacht ook al een paar weken bij Wehkamp
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
wie is er nu op de wii? voeg ff mekaar toe... ff dingetjes testen
niet in Amsterdam... heb zoveel telefoontjes gepleegd en winkels bezocht vandaagquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaar.
kheb je toegevoegd... moet het perse via de plein gaan? of kan je via adresboek ook msgs versturenquote:
Wat heb je ervoor betaalt dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb de mijne ook bij de Wehkamp. Heb hem sinds 9 dec in huis staan
En ook nog eens met korting
Toegevoegd. Test maar raak.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
wie is er nu op de wii? voeg ff mekaar toe... ff dingetjes testen
224.99 euroquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaalt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |