Ik nog niet, ga vanavond/vanacht aan de slag om de Fok! lijst weg te werken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef MilaNL het volgende:
Nu heb ik toch bijna iedereen toegevoegd hier er er gebeurt geen ****
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Je moet elke game gewoon een keer spelen voor de andere unlocked wordt. Punten maken niks uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet je eerst een bepaalde score halen voordat je verder mag met andere games.
Ow ik heb ze allemaal al gespeeld van wii play. Vooral die soort ijs hockey is de bom.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:49 schreef Kersje86 het volgende:
en trouwens... met de wii play kan je alleen duck hunt spelen ofzo tot je die hebt uitgespeeld? want de rest kan ik niet op klikken... is ook grijs namelijk
Ik ga jou wel toevoegenquote:
Waar wacht je dan op?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga jou wel toevoegenen BMH moet ik ook nog steeds toevoegen
![]()
ZzzzzZZzzzquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_wii.html#more dit al gelezen jongens? een Wii lite
Als je van iets, iets te veel verwacht dan valt het altijd tegen.. Dus je mag zeker klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het een legitieme reden om te klagen... PAL gebruikers betalen meer voor VC games terwijl wij ze letterboxed in 50hz en trager moeten spelen.
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef McGilles het volgende:
Is het de moeite waarde om Rayman te halen als je MonkeyBall al hebt?
Je weet maar nooit. De oude DS werd ook al enorm snel aan de kant geschoven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Dan koop ik hemquote:
Omdat de PU het zegt?quote:
Ik ben echt een Mario Party fan! Persoonlijk vind ik in Mario Party ook meer leukere MP games zitten dan in Monkey Ball. Ik hoop ook dat Rayman vrolijke goed uitgedachte en goed werkende MP games heeft.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Het gaat erom wat voor game je wilt. Houd je van een game ala marioparty, wariorware, lachend op de bank te spelen. Dan zal je de game gruwelijk vinden.
Maar ben je meer opzoek naar de oude rayman style als een adventure, dan zal hij denk wel tegenvallen.
Ik zat er al over te denken hoor, omdat het me leuk leek, ik was wel nieuwsgierig wat de pu ervan vond.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat de PU het zegt?![]()
Koop gewoon Super Monkeyball 1 voor een kleine 10 euro.
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomen
Maar goed, de Wii kan op dit moment enkel nog op een draadloos netwerk online gaan. Je hebt dus een wifi accespoint nodig (draadloze router of de Nintendo wifistick oid).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
Staat dat erin dan? Heb het trouwens wel al geprobeerd om met zo'n USB to LAN adapter m'n Wii aan het internet te hangen. Alhoewel het lampje van de adapter wel ging branden, lukte het mij niet om zo verbinding te maken met internet. Ik kreeg het MAC-Adres van de adapter ook niet te zien op de Wii. Wachten op de officiële adapter van Nintendo dan maar of via wifi verbinding maken, maar aangezien mijn Wii op zolder staat en m'n wifi router beneden in de meterkast werkt dat ook niet echt fijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom staat er in de gebruikershandleiding dan dat je hem ook met een usb to lan adapter kan aansluiten?
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooiquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
wehkamp, werkelijk zeg..van alle winkels
Tot ik me Laptop en me Wii tegelijk aan hebquote:
Wii bij de wehkamp bestellen is hetzelfde als wachten totdat de nieuwe collectie van Esprit bij de Wibra ligt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
na vorige week vrijdag in de rij te hebben gestaan voor de MM, had ik zoiets van fuck het ik wacht wel totdat ie op me deurmat valt.... maar ja kutzooi
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef linebear het volgende:
wacht ook al een paar weken bij Wehkamp
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
wie is er nu op de wii? voeg ff mekaar toe... ff dingetjes testen
niet in Amsterdam... heb zoveel telefoontjes gepleegd en winkels bezocht vandaagquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je die dan niet gewoon afbestellen? Volgens mij is hij al bijna in de winkel verkrijgbaar.
kheb je toegevoegd... moet het perse via de plein gaan? of kan je via adresboek ook msgs versturenquote:
Wat heb je ervoor betaalt dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb de mijne ook bij de Wehkamp. Heb hem sinds 9 dec in huis staan
En ook nog eens met korting
Toegevoegd. Test maar raak.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
224.99 euroquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:01 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaalt dan?
Binnenkort hoop ik ook een eigenaar van een Wii'tje te zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat we over een week topic nr 200 wel bereiken. We hebben al met een vaste groep 150 topics volgehypet, en ik zie nu allemaal nieuwe users langskomen die er ook nog eens een gekocht hebben
.
dat zou wel heel tof zijn maar ik denk dat we dan eerst wii netsport 2 en wii netplay 2 moeten kopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heet Luuk.
Ach, wie weet in de toekomst dat we ze nog eens echt ingame kunnen gaan gebruiken..!
kep je toegevoegdquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef Kersje86 het volgende:
jou ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Hansch het volgende:
Zoo ff geupdate en mijn nummer aan de wiki toegevoegd
voor de mensen die willen toevoegen :
5200 6038 7873 9855
Staat je Wii ingesteld als DHCP client? Probeer het dan eens met handmatige IP-instellingen, en zorg dat de DNS is ingesteld met de IP-adressen van de servers van je provider (dus niet dat van je router).quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn ds heb ik ook nooit draadloos online gekregen dus zal ergens in de instellingen van mijn router iets niet goed zitten maar waar en wat??
Als je nou gewoon de uitleg leest en niet skipped weet je dat je met je remote moet 'aanslaan'. Oftewel je remote de lucht in gooien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Kersje86 het volgende:
snap dat vissen ook niet bij wii play.... als je hem beet hebt... wat doe je dan :S
Je Wii nummer bestaat uit alleen cijfers, dus het is zonder w.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog even een vraagje, mijn wii adres is w3098401534115404apestaartjewii.com is mijn wii nummer dan 3098401534115404 of moet die w dr ook voor?
Op je Wii.quote:Editje: die clients, stel je dat in in je router of in je wii of gewoon in beide?
Krijgt je laptop een IP-adres van de router, of heb je die handmatig ingesteld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog even een vraagje, mijn wii adres is w3098401534115404apestaartjewii.com is mijn wii nummer dan 3098401534115404 of moet die w dr ook voor?
Editje: die clients, stel je dat in in je router of in je wii of gewoon in beide? Heb niet echt veel verstand van routers verderik heb al wat geprobeerd met handmatige ip adressen maar weet niet of dat van @home was of van mijn router
ik voeg je nu toequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:33 schreef floppie86 het volgende:
al mensen die mij toegevoegd hebben? want ik kan nog steeds geen berichtjes versturen
hmmm, t zal nu zeker dan ook nog een tijdje duren voor ie door heeft dat we nu "wederzijds" zijn.quote:
Wii naar PC ging hier heel snelquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef floppie86 het volgende:
[..]
hmmm, t zal nu zeker dan ook nog een tijdje duren voor ie door heeft dat we nu "wederzijds" zijn.
klopt t trouwens ook dat t zo lang duurt voor ik een mailtje krijg als ik naar mn pc mail?
Jou ondertitel, heb jij nou echt Need for Speed voor de Wii gehaald?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:46 schreef depax het volgende:
zo vandaag even wii points gehaald
overigens intertoys backorder van een week
een hoek verder ligt freerecordshop die hadden er nog 20
hoezo dubbel die leveringen.
nog even een tweede controller erbij en dan thuis ecco en colums gedownload
best leuk ( ook al heb ik colums gewoon boven liggen)
Oh ja had ik al gezegd dat red steel zo ongelofelijk vet is vergeet al die reviews krijg de controls onder de knie en probeer hemzelf. en je zal versteld staan van alles. die ai is zo goed af en toe.
Als jij je verbergt gaan ze soms in groepen na je zoeken en komen ze in eens van achter je of in groepen op je af verbergend achter dingen soms wachten ze gewoon halve minuut voor ze je aanvallen, zodat iedereen in positie is.
op mn pc heb ik t nu ontvangen.. nu kijken hoelang de terugweg duurt.. ik wil die blauwe lamp zienquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wii naar PC ging hier heel snel
PC naar wii duurde bijna 4 uur :/
youve got mail!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Wii naar PC ging hier heel snel
PC naar wii duurde bijna 4 uur :/
Bij mijn laptop heb ik niks ingesteld, dat ging allemaal vanzelf, ben echt met vanalles aan het vogelen geweest net maar mn wii krijg ik niet online en ik kan toch moeilijk mee blijven liften op de lijn van de burenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Krijgt je laptop een IP-adres van de router, of heb je die handmatig ingesteld?
ja en mijn review volgt nog en die gaat je niet teleurstellenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:00 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Jou ondertitel, heb jij nou echt Need for Speed voor de Wii gehaald?
Haha
in dat geval zou ik moeten wachten mocht mijn usb-> ethernet ding niet werken wanneer ik de wii heb...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het, deze vragen zijn al 30 keer langskomen
Maar goed, de Wii kan op dit moment enkel nog op een draadloos netwerk online gaan. Je hebt dus een wifi accespoint nodig (draadloze router of de Nintendo wifistick oid).
Spam heeft sowieso geen zin, want je kan pas mail ontvangen als je de verzender hebt toegevoegd. En dat hebben ze om die reden ook gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:36 schreef speknek het volgende:
Dat is zodat die arme kindertjes niet mogelijkerwijs met vreselijke dingen geconfronteerd worden, zoals penisverlengingspam. Gaat natuurlijk nooit werken, maar goed.
Nee, want je berichten worden alleen afgeleverd als diegene jouw e-mail adres op zijn Wii heeft toegevoegd. Bovendien zitten er waarschijnlijk een of meer check digits in je Wii code.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, maar één cijfertje verkeerd en je bericht komt totaal ergens anders aan.
GoldenEye!! Wooooohoooooquote:Op zondag 17 december 2006 01:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Spam heeft sowieso geen zin, want je kan pas mail ontvangen als je de verzender hebt toegevoegd. En dat hebben ze om die reden ook gedaan.
Zag trouwens op de IGN release lijst Golden eye 64 staan staat gepland voor 2007. Wat weet IGN, wat wij niet weten![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
Me vader zag gisternacht dat me Wii "aanstond" (oranje lampje, dus standby)... Heeft hij mijn Wii dus maar "uitgezet"... Heeft me Wii de hele nacht aangestaan
LOL dachten ze hier ook met blauwe lichtquote:Op zondag 17 december 2006 10:05 schreef BMH het volgende:
Me vader zag gisternacht dat me Wii "aanstond" (oranje lampje, dus standby)... Heeft hij mijn Wii dus maar "uitgezet"... Heeft me Wii de hele nacht aangestaan
Ik heb deze op de PS2. En aan het filmpje te zien hebben ze er een kast uitgehaald en 1 of 2 nieuwe bij gestopt. Ik ga hem dus niet halen, maar het is wel een vermakelijk spelletje! Af en toe erg frustrerend omdat je het record weer eens niet weet te halen omdat die kasten behoorlijk ingewikkeld zijn, maarja, dat heeft elk spel welquote:Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef depax het volgende:
btw hier:
http://www.youtube.com/watch?v=bnOsbK-TeJA
10 minuten gottlieb pinball classic die ga ik echt halen
Zelda: The Wind Wakerquote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af waar de pincode staat om te registreren...
oh en stomme vraag, aangezien diue gemacube spellen nu in prijs kelderen, wat zijn echt leuke games daarvoor?
Ik hou een beetje van zelda en mario achtige games, hoef geen resident evil achtige slachtpartijen e.d.
Ik 7 uur lang... En zelda nog geen uurtjequote:Op zondag 17 december 2006 10:46 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren 4:30 u wiisports gespeeld![]()
ja nu heb ik wel lamme klauwen
zucht..quote:Op zondag 17 december 2006 10:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, weet iemand of je nintendo sterren uit je vipclub gebeuren ook je wii points zijn? of inwisselbaar of iets anders in die richting?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:48 schreef ThijsThijs het volgende:
Wanneer kun je je Nintendo Stars nou eigenlijk gaan gebruiken om Wii - Points te kopen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
27 december vanaf 0:00. Het eerste uur is happy hour en dan krijg je twee keer zoveel wiipunten voor je sterren dan normaal! Ik voorspel nu al een onbereikbare site.
Misschien heb je hier iets aan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
IK krijg mijn wii niet online met mn eigen verbinding (een draadloos netwerk van de buren doet ie het wel goed op dus ligt niet aan mn wii) [...] Ik krijg steeds de foutmelding met code 52131. Mijn wii ziet mijn router trouwens wel dus daar zit het probleem niet. Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Internetten op de laptop lukt trouwens wel gewoon met router.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |