Da's een vatsige en luie randdebiel. Bovendien is het meer een geval van te hoge verwachtingen na OoT, als je het mij vraagt.quote:
zoals 10.000 andere nederlanders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik zit op Regroup (LAN Party) en ze hebben hier gewoon een Wii.
OMG!
Voor mij ook weer niks te Wii'en dit weekendquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef _Supreme het volgende:
Mijn wii staat in Breda.
Ik sta in Roermond.
Kun je uit content denk ik wel opmaken.. zonde dat die onzin al bestaat, ik betaal wel lekker voor de titels, als een console t waard is is de wii t welquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
http://www.wiidownloader.com/
wat is dit nu weer voor onzin?!
Moet je me eerst toevoegenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:38 schreef Vendris het volgende:
Niemand die me ubercoole blauwe lollerLED wil op lichten door een bericht te sturen?
Zucht....quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Vegnagun het volgende:
Een maat van me heeft de wii in huis, leuk ding hoor alleen werkt het wat minder in een kleine ruimte.
Maar wat me opvalt is dat de blauwe verlichting in de cdgleuf alleen heel even aanflikkert als je de wii aanzet, ik dacht dat die verlichting altijd aanstond.
Ja, getsie, iemand die niet 30 wii topics per dag volgt.quote:
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, getsie, iemand die niet 30 wii topics per dag volgt.
Volgens mij komt het elke pagina wel een keer voorbij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.
Mjah, maar imo moet die led gewoon optioneel aan gezet kunnen worden wanneer user wil en bijvoorbeeld gaan flashen als je mail hebt, lijkt me toffer, misschien in toekomstige software updates want er zijn toch wel heel veel mensen die die led t liefst gewoon aan willen kunnen zettenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Al lees je er 1 het staat er gewoon 20 keer.
Ik wou dat de mijne eens naar Breda kwam....quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef _Supreme het volgende:
Mijn wii staat in Breda.
Ik sta in Roermond.
Maak me niet jaloers wil je, ik hoop me Zelda morgen binnen te krijgen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef Guilin het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Wii.
En Zelda is echt gaaf!
Zelda niet op voorraad daar? Hier in eindhoven iig de wii totaal niet aan te komen (ik heb dr gelukkig wel eenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:31 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Maak me niet jaloers wil je, ik hoop me Zelda morgen binnen te krijgen!![]()
![]()
Had m vandaag verwacht eigenlijk![]()
Noossttallgiee![]()
Ik zou zeggen spaar even door, ze zijn nu nauwelijks aan te slepen, over een paar maanden gok ik dat ze makkelijk te leveren zijn! En vast en zeker een wat uitgebreidere game-keuzequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik begin echt de neiging te krijgen een Wii te willen kopen.
M'n probleem is alleen dat ik geen 350 euro heb liggen voor een Wii + zelda + 2e mote + component kabels.
Waarom moest die klote auto net weer kapot gaan?.
Wat een keiharde nepzooi. Mensen die hier geld in steken en geript worden, verdienen het gewoon dubbel en dwars..quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:48 schreef _Supreme het volgende:
http://www.wiidownloader.com/
wat is dit nu weer voor onzin?!
Precies, als je in die shit trapt, ben je echt een drol.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:39 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wat een keiharde nepzooi. Mensen die hier geld in steken en geript worden, verdienen het gewoon dubbel en dwars..
ga vrienden zoekenquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:19 schreef Cid het volgende:
Weet iemand hoe je die "dagelijks overzicht" mail weg krijgt? Nu heb ik altijd 1 bericht staan in mijn berichten
Ga ik doen, deze post is dus een reminder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef febster het volgende:
Net een half uur zitten kutten om mijn nr in de Fokwiki te krijgen, maar ik krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar. Mijn nr is dus: 6583 8324 2262 8891 voor diegene die me toe willen voegen
.
Donequote:Op zaterdag 16 december 2006 02:59 schreef febster het volgende:
Net een half uur zitten kutten om mijn nr in de Fokwiki te krijgen, maar ik krijg het niet fatsoenlijk voor elkaar. Mijn nr is dus: 6583 8324 2262 8891 voor diegene die me toe willen voegen
.
Lippenstift? Das een kogel manquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat moet super mario met een lippenstift? (dat ding rechts bovenin).
Super Travio.![]()
Nee dat zijn wel oorbellen, in de vorm van een handgranaat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Lippenstift? Das een kogel man.
En voordat je het vraagt, dat daaronder is geen oorbel maar een handgranaat.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu even alle Wii nummers toevoegen.. Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie mij dan ook toevoegen: 5084 1168 4947 9501
Ga het proberen zodra ik mn vriendin achter dat ding vandaan gehaald heb....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Ik ga nu even alle Wii nummers toevoegen.. Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie mij dan ook toevoegen: 5084 1168 4947 9501
Op dit moment is het enkel Mii's doorsturen naar mensen uit je friendlist, diezelfde mensen een berichtje sturen en updates en Virtual Console games downloaden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:19 schreef MilaNL het volgende:
Wat zijn nu eigenlijk de mogelijkheden als je hem online gooit?
Ik wil wel wiisports spelen tegen iemand hoor.. Of kan dat niet?
Mensen toevoegen en zorgen dat ze je een berichtje sturenquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:23 schreef MilaNL het volgende:
Ow en dat blauwe licht... Dat wil ik aanHoe moet dat
?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Wat zijn de datum's van de Wii kanalen? Wanneer komen ze online
ik weet alleen dat we vanaf 23 december kunnen browsen op de wiiEn ergens in deze maand komt het weer kanaal, en ergens in januari het nieuwskanaal
Maar ik kan de exacte data niet meer vinden
![]()
Meer info over de Wii-kanalenquote:Kort na de lancering van de Wii in Europa zal het internet-kanaal beschikbaar komen via het winkel-kanaal, en tot juni 2007 zal het gratis te downloaden zijn. Het weer-kanaal zal vanaf 20 december beschikbaar komen en gratis toegang geven tot het weerbericht (verzorgd door Weathernews). Het nieuws-kanaal zal vanaf 27 januari beschikbaar komen en het nieuws zal geleverd worden door Associated Press.
Nintendo maakt niet elke game dus kan daar ook niet voor zorgen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:35 schreef MilaNL het volgende:
Hm dan vind ik toch nog dat nintnedo te weinig doet moet online multiplayer spelen.
Zou ik graag bij elke game hebben.
Dankjequote:Op zaterdag 16 december 2006 11:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
Meer info over de Wii-kanalen
WiiSports, WiiPlay hadden van mij beiden online gemogen.... Maargoed...quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:38 schreef Mortale het volgende:
[..]
Nintendo maakt niet elke game dus kan daar ook niet voor zorgen.
Waaaaaarom ben ik nog niet gemaild?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:37 schreef Mortale het volgende:
Waaaaarom ben ik nog niet gebeld?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waaaaaarom ben ik nog niet gemaild?
Omdat het een stelletje lakse honden zijn die hun afspraken niet nakomen![]()
gewoon ff wachten, duurt alitjd ff.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:30 schreef Cid het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar een message naar mezelf te sturen via e-mail zodat die blauwe LED aan gaat. Wat ik gedaan heb:
Internet enabled op de Wii
WiiConnect24 enabled op de Wii
Mezelf toegevoegd met mijn e-mail adres
Toen kreeg ik op mijn email adres een mailtje:
Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is
w6416732424945564@wii.com <mailto:w6416732424945564@wii.com>.
Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we
berichten kunnen uitwisselen.
Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen,
kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
Ik een mailtje terug gestuurd, maar die komt niet aanMoet ik nog iets doen ofzo?
Als in dagen? Gisteravond verstuurd rond 22:00 denk ik.... Verder vind ik het maar vaag dat hij telkens als ik de verbinding wil testen mijn systeem software wil updaten, en als hij dan wil gaan installeren zegt dat hij de laatste versie al heeft. Zit me ook niet helemaal lekker... (geeft wel aan dat de verbinding werkt, shopping channel werkt ook gewoon)...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef Japppo het volgende:
[..]
gewoon ff wachten, duurt alitjd ff.
Ik heb je toegevoegd,quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:55 schreef BMH het volgende:
ga ik nu doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Kicx het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd,
en de rest ook!
Dus voeg mij ook ff toe, mijn nummer staat in mijn sig!
Wat, mag ik nu ook al niet meer boos zijn omdat iedereen al een Wii heeft behalve ik, het bedrijf waar ik mijn Wii heb besteld zegt dat ze me donderdag zouden mailen over wanneer ik m zou krijgen en nu nog altijd niets van ze ontvangen heb en ze niet meer reageren op mijn mails (terwijl ze beloven om binnen 24u te antwoorden en dat normaal ook doen)? En als je ze belt krijg je een idioot antwoordapparaat waar je je vraag en emailadres op achter moet laten en oh ja, dan zullen ze je zeker binnen 48 uur terugmailenquote:
Heb geen van beide gespeeld helaas, dus kan je niet echt informeren, wellicht dat, nu dit bericht weer onderaan de lijst staat, iemand anders wel wil / kan antwoorden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
Nogmaals
Welk spel is leuker:
Super Monkey Ball of Rayman?
Om dan vooral om met ze 2en te doen?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat, mag ik nu ook al niet meer boos zijn omdat iedereen al een Wii heeft behalve ik, het bedrijf waar ik mijn Wii heb besteld zegt dat ze me donderdag zouden mailen over wanneer ik m zou krijgen en nu nog altijd niets van ze ontvangen heb en ze niet meer reageren op mijn mails (terwijl ze beloven om binnen 24u te antwoorden en dat normaal ook doen)? En als je ze belt krijg je een idioot antwoordapparaat waar je je vraag en emailadres op achter moet laten en oh ja, dan zullen ze je zeker binnen 48 uur terugmailen![]()
Het is gewoon een grote baggerzooi.
Leuk, nu hopen dat hij weer 30 euro wordtquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef s0ul het volgende:
Wario Ware Smooth Moves krijgt een datum.
12 januari 2007
Bron
Niet. Behoorlijk suf gedaan dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef MilaNL het volgende:
8734 4637 4476 1755
Das de mijne
Kep nog niemand dus weet niet precies hoe het gaat. Als iemand mij toevoegt hoe kom ik daar dan achter?
Ik doe het nog wel eens, maar eerst een extra nunchuk zien te vinden, zodat ik kan boksen, en dan heb ik deze maand wel meer dan genoeg aan de Wii uitgegeven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef s0ul het volgende:
game247 heeft RGB kabels voor de wii te koop (velen zochten die toch ?) ze zijn 28,42 euro
Mwoah, Nintendo eh..quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet. Behoorlijk suf gedaan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |