Zou ik ook wel willen weten, iedereen zegt wat andersquote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef Hellrazor het volgende:
15 komt de component kabel tog ?
1.5 it is, maar dit kunnen ze niet PRECIES zeggen aangezien er nooit officiele specs zijn vrijgekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:15 schreef faberic het volgende:
Ik lees nu ineens 1,5x krachtiger dan de gamecube. Dat lijkt me wel heel weinig. Wordt niet 2,5x bedoeld? of is dit echt zo?
ik wist 3 maanden geleden al dat de wii rulez.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Knucklezz het volgende:
hoe weet je btw of smg gaaf is ?heb je et al gespeeld ?
Wat opzich alweer genoeg zegt...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Knucklezz het volgende:
aangezien er nooit officiele specs zijn vrijgekomen
Dat is mijn vriendin.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef depax het volgende:
ik ben er trouwens nog steeds niet achter van wie Eefie is .
Misschien is het een progressive JPEG? Daar hadden veel web browsers in het verleden ook moeite mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:31 schreef speknek het volgende:
Ik heb een foto naar mezelf gemaild, maar de Wii kan hem niet openen. Is een gewone jpeg.. Weet iemand of er restricties aanzitten? (naast grootte)
klopt .. heeft nintendo niet voor niets gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat opzich alweer genoeg zegt...
Maar het maakt niet echt wat uit gezien de games die er op uitkomen, me dunkt.
Zelfde hier, als we nou ook voor elkaar hopen...quote:
* BMH heeft hoop voor alle mede-Atheïsten.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:36 schreef Mortale het volgende:
[..]
Zelfde hier, als we nou ook voor elkaar hopen...![]()
De officiële specs, als die ooit nog worden vrij gegeven, zullen niet of nauwelijks afwijken van de specs in de OP.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:16 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
1.5 it is, maar dit kunnen ze niet PRECIES zeggen aangezien er nooit officiele specs zijn vrijgekomen
Believe!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:39 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH heeft hoop voor alle mede-Atheïsten.
Behoorlijk kneuzig danquote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef chibibo het volgende:
Misschien is het een progressive JPEG? Daar hadden veel web browsers in het verleden ook moeite mee.
Dat is wel cool dat je zo snel en makkelijk kan zien dat je bijv. een bericht hebt.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets leuker dan thuis komen van je werk en dan zien dat het blauwe licht brandt![]()
Enige nadeel is dat je je Wii niet aan wilt zetten omdat dat mooie lampje dan uit gaatquote:Op woensdag 13 december 2006 19:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is wel cool dat je zo snel en makkelijk kan zien dat je bijv. een bericht hebt.
Ja psies. Ik denk ik stuur gewoon een berichtje naar mezelf die ik niet open, dan brandt ie altijd. Maar niet dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef gamefreek het volgende:
Enige nadeel is dat je je Wii niet aan wilt zetten omdat dat mooie lampje dan uit gaat![]()
Nee. Leuker.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:06 schreef Toon_Tetten het volgende:
net zo leuk als supermarioworld?
Ze zijn op.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Mijn moeder is nu de Wii aan het ophalen, verwacht er elk moment.
Beter heeft ze er 1 en zijn ze niet op!
Weke makro?????????????quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik weet niet waar, maar bij de Makro zijn ze iig op...
Ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
deze al gezien, over dragon quest? klik
Ik heb nog niks gehoord, lijkt me sterk. Zal wel overal op de sites en hier in het topic staan danquote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef Cid het volgende:
Kan je trouwens al je nintendo sterren van nintendo-europe omruilen voor Wii points in de sterrencatalogus?
Vorige topic, ja...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Heb je ook al een mailtje gehad van zyztem.nl?![]()
.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vorige topic, ja...Althans, ik had ze gemaild en toen kreeg ik bericht terug dat 't waarschijnlijk pas Januari/Februari zou worden. Daarop boden ze aan het geld terug te storten. Dat heb ik maar gedaan en dan zoek ik er t.z.t. wel een in de plaatselijke Bart Poep.
Je leest ook niks zeker? Dat word binnenkort omgezet dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:43 schreef Cid het volgende:
[..]
.
![]()
Gelukkig had ik nog een pre-order bij de MM, hoop dat dat nog wat word dus...
Overigens, kan je nu alleen Wii punten halen door ze te kopen? Ik registreerde net Wii Zelda bij nintendo-europe en kreeg 250 sterren, terwijl ik Wii points verwachtte eigenlijk...
Uhm, de sterren worden omgezet naar Wii-points? Dat had ik niet begrepen, alleen dat je met sterren Wii-points kon kopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Je leest ook niks zeker? Dat word binnenkort omgezet dus.
Dat is ook niet zoquote:Op woensdag 13 december 2006 19:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Uhm, de sterren worden omgezet naar Wii-points? Dat had ik niet begrepen, alleen dat je met sterren Wii-points kon kopen.
Gefeliciteerd en tot ooitquote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Jullie mogen hem kopen voor 400 euro... NOT
Ik ga lekker gamen.
Sorry royquote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niets leuker dan thuis komen van je werk en dan zien dat het blauwe licht brandt![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Ik ga lekker gamen.
JIJ HEBT MIJ NOG NIET TOEGEVOEGD!!111!!!11!quote:
Waarschijnlijk....wacht ook al een tijdje op een telefoontjequote:
Wii Boxing. En ik kan hem ook nog niet vinden nee. Dixons had ze vorige week wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Shazbot het volgende:
Bij welke wii sports heb je btw een nunchuck nodig ? Of geen één?
En ik heb al bij aardig wat winkels gekeken, maar geeneen lijkt de nun chuck te verkopen? Iemand nog tips/ideeen?
Als het goed is bellen ze morgen...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:18 schreef RipCore het volgende:
Beter belt de MM me morgen. Dan stap ik gewoon een saaie workshop uit en cancel ik werk (ochtend), of ik zeg dat ik iets dringends moet doen en ga eerder (lees: direct) naar 'huis' (middag).
Of ze bellen niet.
Sorryquote:Op woensdag 13 december 2006 20:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJ NOG NIET TOEGEVOEGD!!111!!!11!
ZOMFGWTFBBQOTTER!
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de Wii
Ik ga lekker gamen.
Ik heb jou toegevoegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
SorryIk heb eigenlijk alleen nog maar Roy toegevoegt
![]()
reviewcopy?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
I know, maar waarom zou ik m kopen als ik m ook anders kan krijgen
Jaaaaaquote:
Tsss, geweldig!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Wessiej het volgende:
Ja mag ik ook blij zijn dat ik een Wii had terwijl ze er meer nergens zijn
Zelda is trouwens geweldig
Waarschijnlijk pas volgende kerst. Maart komt Metroid uit, en ze gaan niet zichzelf beconcurreren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
''Super Mario Galaxy is gaaf''
Heb er enorm zin in dit spel !Hopelijk komt het spel ergens in maart, want dan komt de Wii zeker in mijn huis. De laatste dagen hoor ik erg positieve reacties dus wellicht dat ik er eentje ga halen met de kerst, Wii sports lijkt me namelijk ook erg gaaf
Ja hallo, mag ik eerst een Wii kopen..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel, jij moet me ook nog toevoegen trouwens! En Annthrax, en nog wel meer mensen ook!
Hoezo? Vind het er sowieso niet leuk uitzien. Besturing oogt niet lekker op 't eerst gezicht, veel gedraai met polsen e.d. Tevens houd ik niet van dat type simpele platformshooters.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug besturingstrailer
Must have hoor
Door dit spel wou ik eigenlijk een Wiiquote:Op woensdag 13 december 2006 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug besturingstrailer
Must have hoor
yep.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Kun je dat spel ook co-oppen? Zulke spellen zijn dat altijd ideaal voor.
Correct in Rotterdam verkoopt ze, afgelopen zondag lagen er nog 4.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Shazbot het volgende:
Bij welke wii sports heb je btw een nunchuck nodig ? Of geen één?
En ik heb al bij aardig wat winkels gekeken, maar geeneen lijkt de nun chuck te verkopen? Iemand nog tips/ideeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
The Brentmeisterquote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef Thealexfiles het volgende:
TVP.
Morgen misschien een Wii.
God dat zeg ik elke dag. Kom op nou mediamarkt
Vorige week vrijdag lag Monkey Ball als veelvuldig gewoon in de winkel! Spellen online bestellen is altijd maar sloom.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ze lagen vanmiddag ook al gewoon in de winkel...![]()
van Play.comquote:Metroid Prime 3: Corruption
Due for release on 23/02/2007
Heh bah, dan ben ik bezig met FF XII.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:11 schreef floppie86 het volgende:
[..]
van Play.com
kunnen we dat serieus nemen? of gaat t nog wel wat langer duren
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef depax het volgende:
zo need for speed vandaag geprobeerd.
Eigelijk het zelfde als de andere alleen 4 verschillende controle schemes.
1 sturen door de wiimote 1 remmen 2 gas zoals in excite truck dus
2 sturen met nunchuck gas door wiimote omhoog te houden
3 sturen met nunchuck gas door wiimote 45 graden omlaag te houden
en 4 ben ik vergeten maar 10 minuten gespeeld mijn zusje vond er niks aan
Daarnaast snelle loadtimes, 3 niveaus van gevoeligheid
Toch blij dat ik hem gehaald heb.
de nunchuck is trouwens vol op verkrijgbaar bij bart smit online.
Bedankt trouwens allemaal voor de mii's en de replies op de bericht
GDR die berichten van jouw waren beide leeg.
trouwens weer iets aan zelda kunnen doen ben eindelijk verder maar zit alweer vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelt de wii trouwens geweldig.
ik heb weer niemand kunnen toevoegen had maar een uurtje de tijd gisteravond dus dat moest.... damm werken kost wel veel vrije tijd zeg
![]()
Maar heb nu de forest temple gehad![]()
Gister eerst 226quote:
Blegh kom ik dan aanzetten met me 180quote:Op donderdag 14 december 2006 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Gister eerst 226Toen dacht ik nog "volgens mij had die gast dat ook". Dus ik doorspelen opeens een rondje waarbij m'n eerste 5 worpen allemaal strikes waren, vervolgens een zooi spares (echt balen
) en nog een strike er tussendoor.
236 punten
Belangrijkste is dat je begint met een paar strikes. Die tellen het lekkerst op volgens mijquote:Op donderdag 14 december 2006 09:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Blegh kom ik dan aanzetten met me 180
mja verder oefenen in elk geval XD
quote:Op donderdag 14 december 2006 08:37 schreef MeZZiN het volgende:
[..]Dat ik daar zelf niet bij kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelt de wii trouwens geweldig.
ik heb weer niemand kunnen toevoegen had maar een uurtje de tijd gisteravond dus dat moest.... damm werken kost wel veel vrije tijd zeg
![]()
Maar heb nu de forest temple gehadthnx
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Dat heb ik ook gedaan, nu ff 100 rupies voor olie, en danquote:Op donderdag 14 december 2006 09:06 schreef FJD het volgende:
Met Zelda heb ik de eerste lichtgeest al bevrijd ofzoVanavond maar weer eens verder spelen. Hoop wel dat de puzzels wat moeilijker worden want op dit moment is het nog niet meer dan "ik zit vast en moet een uitgang vinden".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maasr nog geen tijd meer voor gehad, gisteren een paar vrienden op b ezoek gehad, waarmee ik gezellig gewii't had, en ja, ze zijn nu allemaal van plan om ook een Wii aan te schaffen( Naja, eerst zien, danb geloven
)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik heb monkey ballquote:Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef mrdjey het volgende:
Ik zit er aan te denken om monkeyball er bij te halen, zie alleen maar goeie cijfers staan op diverse sites. Maar is er iemand hier die hem heeft en mij kan vertellen wat er leuk aan is.
Zelfs lijkt ie mij een beetje kiddy.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:10 schreef RaymanNL het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, nu ff 100 rupies voor olie, en danIk heb echt belachelijk veel tijd verspild voor ik eindelijk doorkreeg hoe ik het mandje van die klote-aap kon stelen (aan het begin). Vervolgens had ik geen idee hoe ik aan de vishengel kon komen want dat mannetje was pleiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maasr nog geen tijd meer voor gehad, gisteren een paar vrienden op b ezoek gehad, waarmee ik gezellig gewii't had, en ja, ze zijn nu allemaal van plan om ook een Wii aan te schaffen( Naja, eerst zien, danb geloven
)
Zeker een half uur lopen kloten ofzo
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Huur hem eerst zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:15 schreef mrdjey het volgende:
MAar kopen waard of niet?
Elebits/ Wario Ware/ metroid primequote:Op donderdag 14 december 2006 09:20 schreef FJD het volgende:
Wat is nu eigenlijk de eerstvolgende topper die er aan zit te komen in de komende maanden?
http://wii.ign.com/articles/749/749108p1.htmlquote:Op donderdag 14 december 2006 09:23 schreef RaymanNL het volgende:
Elebits/ Wario Ware/ metroid prime![]()
ooh jullie vergeten excite truck/trauma center hequote:Op donderdag 14 december 2006 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
http://wii.ign.com/articles/749/749108p1.html
ElebitsRelease in een paar weken, mooi haal ik die in Nederland
Wario Ware daarna dan wel weer
Exitetruckquote:Op donderdag 14 december 2006 09:33 schreef depax het volgende:
[..]
ooh jullie vergeten excite truck/trauma center he
en elebits ikke ook hebben.
Zelda FTL.quote:1. (PS2, Bandai Namco) Gundam SEED: Federation vs ZAFT II - 337,559
2. (PS2, Sega) Yakuza 2 - 274,822
3. (DS, Pokemon) Pokemon Diamond - 98,859 / 1,996,275
4. (X360, Microsoft) Blue Dragon - 80,348
5. (DS, Pokemon) Pokemon Pearl - 75,206 / 1,669,367
6. (Wii, Nintendo) Wii Sports - 72,382 / 248,549
7. (DS, Nintendo) Kirby Squeek Squad - 66,421 / 465,462
8. (Wii, Nintendo) Wii Play - 62,863 / 237,160
9. (DS, Nintendo) Jump Ultimate Stars - 62,068 / 278,640
10. (DS, Nintendo) Common Knowledge Training - 55,208 / 720,752
11. Love and Berry DS Collection
12. New Super Mario Brothers
13. Momotarou Dentetsu 16
14. 1000 DS Receipes
15. Animal Crossing Wild World
16. More Brain Age
17. Zelda no Densetsu: Twilight Princess
18. Tales of Destiny
19. Yakuza (PS2 The Best)
20. Final Fantasy VI Advance
21. Brighter than Dawning Blue
22. Power Pro Kun Pocket 9
23. Odoru Made in Wario
24. Kirarin Star Revolution Naasan to Issho
25. Brain Age
26. Mario Kart DS
27. 200 Mannin Kanji
28. DS Cuisine Navigator
29. J League Winning Eleven 10
30. English Training DS
een leuke vervanger op het moment is heel raarquote:
Marble Madness met Kwik???quote:Op donderdag 14 december 2006 09:43 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mercury Meltdown Revolution :p
[afbeelding]
Draadloze sensor bar.. Leeft 48 uur met 1 batterij. Kost in Amerika $30 incl. verzendkosten.
ja waren ze onbedoeld of moesten ze gevuld zijn ?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:08 schreef _GdR_ het volgende:
depax heb je 2 lege mailtjes van me?
wtf. .O.
Yup... Ik vond het eerste deel op de PSP best leuk. Deze nieuwe versie blijkt nog leuker te zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Marble Madness met Kwik???
ff een psp-filmpje zoeken dan...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:58 schreef Cancel het volgende:
[..]
Yup... Ik vond het eerste deel op de PSP best leuk. Deze nieuwe versie blijkt nog leuker te zijn.
1) Je weet dat timing de richting bepaald van de bal? Je kunt heeeel laat slaan en toch de bal binnen krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:58 schreef speknek het volgende:
Damn, ik kom met tennis met gemak tot level 560, maar daarna wordt de computer me een partij goed zeg.
Wii60!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef linebear het volgende:
kunnen we games a la Gears of war verwachten ?!?
2.5 FPS FTW!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:32 schreef linebear het volgende:
kunnen we games a la Gears of war verwachten ?!?
nee had stomme plaatjes gestuurd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:54 schreef depax het volgende:
[..]
ja waren ze onbedoeld of moesten ze gevuld zijn ?
ja als de bal links van je komt en je slaat een forehand dan issie mis natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:29 schreef speknek het volgende:
Ja. Maakt het nou eigenlijk nog uit of je zelf met een forehand of backhand slaat, als je poppetje zo staat? Of maakt het alleen uit dat je uberhaupt de wiimote schudt?
idd je moet wel de goede slag pakken jaquote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
ja als de bal links van je komt en je slaat een forehand dan issie mis natuurlijk.
smashen doe je het zelfde als serveren.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef FJD het volgende:
T smashen heb ik nog steeds niet echt door, vind de begeleiding bij de spelletjes echt dramatisch slecht. Had toch wel iets meer uitleg bij gemogen zeg.
Maar goed ook zonder dat wordt je eenvoudig een pro. Na bowlen was dit de makkelijkste. Baseball vind ik erg lastig om pro te worden.
bron?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
morgen komt die van mij binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lang wachten. Ik heb heel den helder afgezocht en er zijn grote lijsten (ik sta op 3 6de) of er is een mega tekort aanquote:Op donderdag 14 december 2006 12:13 schreef RoelRoel het volgende:
Als ik zo snel mogelijk een wii wil hebben wat raden jullie dan aan?
Waar reserveren, inschrijven enz.?
een smsje van mijn zusje die van haar baas een smsje kreeg dat de Wii morgen bij de vracht zit...quote:
of haar baas probeert je zussie te scoren...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een smsje van mijn zusje die van haar baas een smsje kreeg dat de Wii morgen bij de vracht zit...![]()
haar baas is een vrouw...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of haar baas probeert je zussie te scoren...
Dan kan het nog steedsquote:
Requesting update!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:30 schreef realbase het volgende:
ik moet dynabite maar weer eens bellen
Zit rond de 1700 en de tegenstanders zijn een eitjequote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Je weet dat timing de richting bepaald van de bal? Je kunt heeeel laat slaan en toch de bal binnen krijgen.
2) Maak veel gebruik van je voorste poppetje.
Ik zit nu op 1100 en ze zijn nog do-able.
en volgens 3 dynabyten die ik aan de lijn heb gehad wordt dat ding pas over 2.5 week weer gelevertquote:Op donderdag 14 december 2006 12:59 schreef Evad het volgende:
Zojuist de Dynabyte Thuiswinkel service gebeld, kreeg iemand aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik bij de volgende levering zit. HOPE SO!!!
Hij wist mij ook te vertellen dat als je nu nog zou bestellen daar, je 'm pas eind januari, begin februari krijgt...
Dat zei mn broertje eergisteren ookquote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
morgen komt die van mij binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zei ik gisteren ookquote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje eergisteren ook![]()
ja, maar jouw broertje heeft geen zusje die bij de Bart Smit werkt...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje eergisteren ook![]()
Maar wel een kameraad die bij de Makro werktquote:Op donderdag 14 december 2006 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, maar jouw broertje heeft geen zusje die bij de Bart Smit werkt...![]()
![]()
![]()
Zelda zal te veel actie bevatten. Er zitten maar een stuk of drie saaie menuutjes inquote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Raar trouwens dat Zelda zo bagger verkoopt in Japan. Die Jappen houden er een heel merkwaardig kooppatroon op na.
yup is onderdeel van wiisportsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef linebear het volgende:
was Wii fitness !? zit ie bij Wii sports
is gewoon een beetje alle wii sports sporten doen.quote:
ik wacht nog steeds op mijn twee extra motes die vorige week eigelijk al verzonden zouden worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef spanks het volgende:
Zojuist de rgb-kabel besteld (leverbaar bij bartsmit.com), ben wel benieuwd of het veel scheelt met de standaard kabel. Jammer genoeg heeft component bij mij geen nut/aansluiting.
Ze moeten mij er ook nog steeds 1 naleveren.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef depax het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn twee extra motes die vorige week eigelijk al verzonden zouden worden.
staan nog altijd op klaar voor verzending.
Gaat ook wel moeilijk als je geen stroom hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
nou ja, je kan tenminste gewoon wii-en. Zijn genoeg kindertjes in Afrika die dat niet kunnen
Ze kunnen aan het werk gaan en zorgen dat ze geld verdienen zodat ze wél een Wii kunnen kopen!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
nou ja, je kan tenminste gewoon wii-en. Zijn genoeg kindertjes in Afrika die dat niet kunnen
Hij is heel tof.quote:
wtf komt ie vrijdag uit? ik wil een wii halen maar alleen met mario galaxy eerstquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef BroesWillems het volgende:
mijn Bart Smit zegt vrijdag... maar dat lag aan Nintendo...
[afbeelding]
Woei!
om het nerdy te zeggen met een sex gebrekquote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Wanneer gaat Nintendo de volgende spellen aankondigen? Mn portemonnee is openminded voor de volgende spellen:
- drumspel
- Wii orchestra
- fully developed Tennisgame
- PES
- Wii fitness
- Wii beat agents![]()
- Pikmin
- Marionette![]()
![]()
![]()
nee, waarschijnlijk een nieuwe lading Wii's... niet Mario Galaxy...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wtf komt ie vrijdag uit? ik wil een wii halen maar alleen met mario galaxy eerstnet vet veel geld uitgegeven
ok.. had me voorgenomen me eerst niet verder te verdiepen in de Wii omdat ik het anders niet aankan :p anders wil ik hem hebben, maar heb het toch gedaan.. zit zwaar te twijfelen, als mijn saldo het toelaatquote:Op donderdag 14 december 2006 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk een nieuwe lading Wii's... niet Mario Galaxy...
Ik schat Kerst 2007.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ok.. had me voorgenomen me eerst niet verder te verdiepen in de Wii omdat ik het anders niet aankan :p anders wil ik hem hebben, maar heb het toch gedaan.. zit zwaar te twijfelen, als mijn saldo het toelaatiemand enig id wanneer galaxy uitkomt? begin 2007?
vriending van iemand hier,.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef _GdR_ het volgende:
waarom loopt alleen ' eeffie' op t plein rond? :|
Zeeeeeeer tofquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef linebear het volgende:
en wat vind je van de Wii ?!
Die game is al tijden uit, toch? Tenminste, als je The Two Thrones PoP3 noemtquote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef mrdjey het volgende:
Prince of persia 3 word morgen verwacht door dynabyte volgens hun site,. maar dat lijkt me niet toch?
voor de wii nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die game is al tijden uit, toch? Tenminste, als je The Two Thrones PoP3 noemt.
Eerst niet, maar net speelde ik Rayman, ik denk dat dat er aan gaat komen jaquote:Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef linebear het volgende:
ok... hebben we wat om naar uit te kijken
Heb je al spierpijn
VC toppertjes lijkt me eerder aan de orde.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef Platina het volgende:
Misschien idee voor lijstje met GameCube toppers in de OP?
met beoordeling en prijslink ofzo?
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef Mortale het volgende:
[..]
VC toppertjes lijkt me eerder aan de orde.
Doshin the giantquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten worden?
Meleequote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten worden?
Dat is niet zo, we zijn gewoon gamers toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben vreselijk bang dat ik na de Wii totaal geen zin meer heb in Gamecube games of andere systemen waar je niet een Wii controller kan gebruiken.
Dat heb ik al als ik veel game A heb gespeeld en game B heeft een andere camera (FFXII heeft bijv een camera die net anders draait dan ik gewend benquote:Op donderdag 14 december 2006 17:01 schreef Wii-Style het volgende:
Handhelds is dan weer wat anders... maar dan nog.
Ik ging een paar weken geleden na een tijdje Twisted te hebben gespeeld terug naar Mega Microgames en kreeg steeds de neiging om te bewegen.
op consoles nog niet zoveel problemen mee maar met FPS' op de pcquote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik veel game A heb gespeeld en game B heeft een andere camera (FFXII heeft bijv een camera die net anders draait dan ik gewend ben)
Of wat te denken van het proberen in te drukken van de analoge stick op de Wii na het spelen van Rainbow Six op de 360? Wisselende controls hou je altijd
12 januari?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef gamefreek het volgende:
12 januari: Wario Ware: Smooth Moves![]()
16 februari: Excite truck![]()
Beide als het goed is voor ¤ 50![]()
een console kan ook floppen doordat er alleen maar kutspellen voor uit komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
waar zijn trouwens die mensen die dachten dat de Wii gigantisch ging floppen![]()
![]()
'We' staan pas op 1.5 miljoen wereldwijd hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
waar zijn trouwens die mensen die dachten dat de Wii gigantisch ging floppen![]()
![]()
Nou dat is wel erg vroeg gelachen, hij is er net drie weken. Als de games nu opdrogen, omdat developers bijvoorbeeld toch niet overweg kunnen met de kut graphicsmogelijkheden, of omdat alles omgooien voor het controlesysteem de ontwikkeling van multiplatform games niet rendabel maakt, dan is het snel genoeg weer over en sluiten voor de Wii.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
![]()
Sony heeft het al gedaan in uitgeklede vorm met de SIXAXIS hequote:Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb juist gelezen dat de developers in de rij staan om games uittebrengen voor de wii.
het zou me btw niets verbazen als microsoft met een 360ii kitje komt met precies dezelfde techniek.
of mag ms dat niet doen?
Volgens mij is vandaag inderdaad de tweede levering gekomen. Ik weet neit hoe het bij de winkels zit, maar de webwinkel waar ik m heb besteld gaat m morgen versturen naar de gelukkigen. En ik hoop maar dat ik daar bij zit, anders wordt het fucking eind december/begin januari. En dan wil ik dus mijn geld terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:41 schreef RoelRoel het volgende:
Kwam vandaag nou de 2e levering? (iemand op school he vandaag om 14:00 krijgen, maar was nog niet gebeld)
Ik hoorde mensen vaag lullen over 17:00 bij mediamarkt en bij Dixons zei ie dat de 2e levering er nog niet was. (alsof ie hem zo verwacht denk (/ hoop) ik nu achteraf)
wat de playstation heeft vind ik niet vergelijkbaar. die kan je kantelen maar niet helemaal mee los gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony heeft het al gedaan in uitgeklede vorm met de SIXAXIS heMaar ik weet niet of MS ook zo na-aperig is
Die varen redelijk hun eigen koers eigenlijk.
Dat wel maar het is iig al zeker dat het geel flop meer word , ik kan me nog herrinenen dat er heel wat mensen waren die dachten dat nietmand dit tof zou vinden (een beetje zwaaien met een wiimotequote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'We' staan pas op 1.5 miljoen wereldwijd hoorEen succesvolle launch zegt niets over de rest van de levenscyclus van een console.
De gfx zijn natuurlijk niet op het zelfde level van de 360/ps3 maar tog ziet het er wel goed uitquote:Als de games nu opdrogen, omdat developers bijvoorbeeld toch niet overweg kunnen met de kut graphicsmogelijkheden, of omdat alles omgooien voor het controlesysteem de ontwikkeling van multiplatform games niet rendabel maakt
Ik lach ook, ik had hem al sinds vorige week donderdagochtendquote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef faberic het volgende:
ik ga als ik de wii heb iedereen hier uitlachen die hem niet heeft want ik heb ook een week moeten wegkwijnen ja!
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:24 schreef faberic het volgende:
OVER EEN UUR HEB IK DE WIII JAAA maar nog geen component kabel helaas
Als jij binnen het uur nog geen foto heb gepost van je wii ga ik jou uitlachen dat je hem toch nog niet hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 19:25 schreef faberic het volgende:
ik ga als ik de wii heb iedereen hier uitlachen die hem niet heeft want ik heb ook een week moeten wegkwijnen ja!
Ik heb iedereen toegevoegd, dus jou ookquote:Op donderdag 14 december 2006 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb zojuist de volgende mensen toegevoegd aan me WIi:
Tomasso
Speknek
Lexie
Als er mensen zijn die mij ook hebben toegevoegd, meoten die me even PMen
Is dit nou echt waar ?quote:Blue Dragon verkoopt beter dan Zelda
De Xbox 360 game Blue Dragon moest de Japanse markt met storm overnemen. Voorlopig lijkt het erop dat dit ook het geval is. De game is vormgegeven door Akira Toriyama, beter bekend van Dragon Ball Z en is mede daarom enorm in trek bij de Japanse consument.
Zelda lijkt voor een hoop mensen toch de maat waarmee succes gemeten kan worden in concurrentie met de Wii, maar in Japan is deze titel ook al voorbij gestreefd door Wii Sports en Wii Play.
Vooralsnog lijkt het erop dat Microsoft een grote stap heeft gezet om hun doelstelling om Japan te veroveren te behalen.
Afgelopen week wel, maar niet in totale verkopen.quote:
Afgelopen week sowieso jaquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Lijkt me een draak van een spel.
Ik denk dat het meer is omdat afgelopen week er (bijna) geen Wii's meer zijn verkocht en bijna iedereen die Zelda wilde hebben die al wel samen met de Wii heeft gekocht.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgelopen week sowieso ja
Maar zo gek is dat niet. Zelda is niet zo groot als bijv Mario in Japan en Blue Dragon is van de makers van Final Fantasy en Chrono Trigger en DBZ (gecombineerd!) en daar lopen ze warm voor.
Las het op ownage.nlquote:Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Afgelopen week wel, maar niet in totale verkopen.
Nieuwsbericht is onprofessionele bagger.
Ik heb misschien nog wel een preorder staan bij de 1 toy of zo in de den helder ik heb hem niet meer nodig dan kan jij hem wel hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
lang wachten. Ik heb heel den helder afgezocht en er zijn grote lijsten (ik sta op 3 6de) of er is een mega tekort aan
Het ziet er heel fragiel uit, maar als ik dit zo zie valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef gamefreek het volgende:
http://www.nintendojo.com/fullfocus/view_item.php?1166055790
Hoezo zwakke wrist straps...
Voeg mij dan ook ff gezellig toequote:Op donderdag 14 december 2006 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso
Speknek
Lexie
MAC adres kun je vinden bij de wii instellingen onder internet en daarna bij systeemgegevens dacht ik (iig de onderste optie nadat je internet geselecteerd hebt)quote:Op donderdag 14 december 2006 22:00 schreef faberic het volgende:
IK HEB HEM JAAAA
wii boxing is vet, wel vermoeiend, maar dat is leuk (ik heb al 150 punten na 2x K.O.!)
De wii is gewoon übervet, een hele ervaring op zich. En zelfs het photo channel is gewoon gaaf. Ik moet alleen ff het MAC adres zien te achterhalen vanwege mijn ijzersterke beveiliging op de de router, dan kan ik ook internetten.
Bedankt, zag op een site dat beide kabels even duur waren dus dan wordt het sowieso componentquote:Op donderdag 14 december 2006 19:15 schreef Khadgar het volgende:
Component video is in staat om een veel hoger resolutie beeld over te brengen: RGB gaat tot 576 lijnen, Component gaat tot 1080 lijnen. Verder is het systeem van Component video beter in staat een grotere kleurdiepte te bieden, en betere kleur-scheiding.
Als je de mogelijkheid hebt, zeker doen dus.
en nu ga ik dus morgen kijken of ik een Wii kan krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ok.. had me voorgenomen me eerst niet verder te verdiepen in de Wii omdat ik het anders niet aankan :p anders wil ik hem hebben, maar heb het toch gedaan.. zit zwaar te twijfelen, als mijn saldo het toelaatiemand enig id wanneer galaxy uitkomt? begin 2007?
Nou?quote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat Power Station ding van Joytech al ergens te koop?
Blijkbaar zijn m'n honkbalvaardigheden met m'n Mii meegetransporteerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef speknek het volgende:
Lexie slaat best wel goede homeruns.
Chibibo daarentegen.
pass je code. via PMquote:Op donderdag 14 december 2006 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
Tomasso
Speknek
Lexie
w000000000000000000000t!!!!!!ensRoffelpantantoffelBBQ!!!!111quote:Dear GdR6,
You finished the tournament in 1st place.
A $27.00 award has been credited to your Real Money account.
Congratulations!
Thank you for participating.
Jij kan stiekem al online met je wii en doet mee aan illegale weddenschappenquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
w000000000000000000000t!!!!!!ensRoffelpantantoffelBBQ!!!!111
7 voor gameplayquote:Op vrijdag 15 december 2006 02:12 schreef Wii-Style het volgende:
http://wii.ign.com/articles/751/751136p1.html
Ubisoft.
Jij bent toch niet toevallig de spindoctor van Bos hequote:
Nah de Wii zuigt niet in gfx let maar op over een jaar misschien al een half jaar krijgen we mooiere gfx, omdat dan research kosten met betrekking to the controls minder worden aangezien ze dan die al onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij bent toch niet toevallig de spindoctor van Bos he"Het links blok heeft gewonnen!" terwijl de PvdA zwaar had verloren. Overtuigd optimist
Ach ja, de Wii zuigt in graphics. No news, big deal.
kijk eens OP je wii...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:00 schreef faberic het volgende:
IK HEB HEM JAAAA
wii boxing is vet, wel vermoeiend, maar dat is leuk (ik heb al 150 punten na 2x K.O.!)
De wii is gewoon übervet, een hele ervaring op zich. En zelfs het photo channel is gewoon gaaf. Ik moet alleen ff het MAC adres zien te achterhalen vanwege mijn ijzersterke beveiliging op de de router, dan kan ik ook internetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |