bron?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
morgen komt die van mij binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lang wachten. Ik heb heel den helder afgezocht en er zijn grote lijsten (ik sta op 3 6de) of er is een mega tekort aanquote:Op donderdag 14 december 2006 12:13 schreef RoelRoel het volgende:
Als ik zo snel mogelijk een wii wil hebben wat raden jullie dan aan?
Waar reserveren, inschrijven enz.?
een smsje van mijn zusje die van haar baas een smsje kreeg dat de Wii morgen bij de vracht zit...quote:
of haar baas probeert je zussie te scoren...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een smsje van mijn zusje die van haar baas een smsje kreeg dat de Wii morgen bij de vracht zit...![]()
haar baas is een vrouw...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
of haar baas probeert je zussie te scoren...
Dan kan het nog steedsquote:
Requesting update!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:30 schreef realbase het volgende:
ik moet dynabite maar weer eens bellen
Zit rond de 1700 en de tegenstanders zijn een eitjequote:Op donderdag 14 december 2006 11:19 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Je weet dat timing de richting bepaald van de bal? Je kunt heeeel laat slaan en toch de bal binnen krijgen.
2) Maak veel gebruik van je voorste poppetje.
Ik zit nu op 1100 en ze zijn nog do-able.
en volgens 3 dynabyten die ik aan de lijn heb gehad wordt dat ding pas over 2.5 week weer gelevertquote:Op donderdag 14 december 2006 12:59 schreef Evad het volgende:
Zojuist de Dynabyte Thuiswinkel service gebeld, kreeg iemand aan de lijn die mij wist te vertellen dat ik bij de volgende levering zit. HOPE SO!!!
Hij wist mij ook te vertellen dat als je nu nog zou bestellen daar, je 'm pas eind januari, begin februari krijgt...
Dat zei mn broertje eergisteren ookquote:Op donderdag 14 december 2006 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
morgen komt die van mij binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zei ik gisteren ookquote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje eergisteren ook![]()
ja, maar jouw broertje heeft geen zusje die bij de Bart Smit werkt...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat zei mn broertje eergisteren ook![]()
Maar wel een kameraad die bij de Makro werktquote:Op donderdag 14 december 2006 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja, maar jouw broertje heeft geen zusje die bij de Bart Smit werkt...![]()
![]()
![]()
Zelda zal te veel actie bevatten. Er zitten maar een stuk of drie saaie menuutjes inquote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Raar trouwens dat Zelda zo bagger verkoopt in Japan. Die Jappen houden er een heel merkwaardig kooppatroon op na.
yup is onderdeel van wiisportsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef linebear het volgende:
was Wii fitness !? zit ie bij Wii sports
is gewoon een beetje alle wii sports sporten doen.quote:
ik wacht nog steeds op mijn twee extra motes die vorige week eigelijk al verzonden zouden worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef spanks het volgende:
Zojuist de rgb-kabel besteld (leverbaar bij bartsmit.com), ben wel benieuwd of het veel scheelt met de standaard kabel. Jammer genoeg heeft component bij mij geen nut/aansluiting.
Ze moeten mij er ook nog steeds 1 naleveren.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef depax het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn twee extra motes die vorige week eigelijk al verzonden zouden worden.
staan nog altijd op klaar voor verzending.
Gaat ook wel moeilijk als je geen stroom hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
nou ja, je kan tenminste gewoon wii-en. Zijn genoeg kindertjes in Afrika die dat niet kunnen
Ze kunnen aan het werk gaan en zorgen dat ze geld verdienen zodat ze wél een Wii kunnen kopen!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef linebear het volgende:
nou ja, je kan tenminste gewoon wii-en. Zijn genoeg kindertjes in Afrika die dat niet kunnen
Hij is heel tof.quote:
wtf komt ie vrijdag uit? ik wil een wii halen maar alleen met mario galaxy eerstquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef BroesWillems het volgende:
mijn Bart Smit zegt vrijdag... maar dat lag aan Nintendo...
[afbeelding]
Woei!
om het nerdy te zeggen met een sex gebrekquote:Op donderdag 14 december 2006 15:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Wanneer gaat Nintendo de volgende spellen aankondigen? Mn portemonnee is openminded voor de volgende spellen:
- drumspel
- Wii orchestra
- fully developed Tennisgame
- PES
- Wii fitness
- Wii beat agents![]()
- Pikmin
- Marionette![]()
![]()
![]()
nee, waarschijnlijk een nieuwe lading Wii's... niet Mario Galaxy...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wtf komt ie vrijdag uit? ik wil een wii halen maar alleen met mario galaxy eerstnet vet veel geld uitgegeven
ok.. had me voorgenomen me eerst niet verder te verdiepen in de Wii omdat ik het anders niet aankan :p anders wil ik hem hebben, maar heb het toch gedaan.. zit zwaar te twijfelen, als mijn saldo het toelaatquote:Op donderdag 14 december 2006 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, waarschijnlijk een nieuwe lading Wii's... niet Mario Galaxy...
Ik schat Kerst 2007.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ok.. had me voorgenomen me eerst niet verder te verdiepen in de Wii omdat ik het anders niet aankan :p anders wil ik hem hebben, maar heb het toch gedaan.. zit zwaar te twijfelen, als mijn saldo het toelaatiemand enig id wanneer galaxy uitkomt? begin 2007?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |