vriending van iemand hier,.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef _GdR_ het volgende:
waarom loopt alleen ' eeffie' op t plein rond? :|
Zeeeeeeer tofquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef linebear het volgende:
en wat vind je van de Wii ?!
Die game is al tijden uit, toch? Tenminste, als je The Two Thrones PoP3 noemtquote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef mrdjey het volgende:
Prince of persia 3 word morgen verwacht door dynabyte volgens hun site,. maar dat lijkt me niet toch?
voor de wii nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die game is al tijden uit, toch? Tenminste, als je The Two Thrones PoP3 noemt.
Eerst niet, maar net speelde ik Rayman, ik denk dat dat er aan gaat komen jaquote:Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef linebear het volgende:
ok... hebben we wat om naar uit te kijken
Heb je al spierpijn
VC toppertjes lijkt me eerder aan de orde.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef Platina het volgende:
Misschien idee voor lijstje met GameCube toppers in de OP?
met beoordeling en prijslink ofzo?
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:30 schreef Mortale het volgende:
[..]
VC toppertjes lijkt me eerder aan de orde.
Doshin the giantquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten worden?
Meleequote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
GC games lijkt me ook wel relax.. zelf nooit een GC gehad.. zelfs geen console na de NES.. maar ga wel een wii kopen ... Wat zijn nou de GC toppers in de budgetbak die eigenlijk echt gespeeld moeten worden?
Dat is niet zo, we zijn gewoon gamers toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Wii-Style het volgende:
Ik ben vreselijk bang dat ik na de Wii totaal geen zin meer heb in Gamecube games of andere systemen waar je niet een Wii controller kan gebruiken.
Dat heb ik al als ik veel game A heb gespeeld en game B heeft een andere camera (FFXII heeft bijv een camera die net anders draait dan ik gewend benquote:Op donderdag 14 december 2006 17:01 schreef Wii-Style het volgende:
Handhelds is dan weer wat anders... maar dan nog.
Ik ging een paar weken geleden na een tijdje Twisted te hebben gespeeld terug naar Mega Microgames en kreeg steeds de neiging om te bewegen.
op consoles nog niet zoveel problemen mee maar met FPS' op de pcquote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik veel game A heb gespeeld en game B heeft een andere camera (FFXII heeft bijv een camera die net anders draait dan ik gewend ben)
Of wat te denken van het proberen in te drukken van de analoge stick op de Wii na het spelen van Rainbow Six op de 360? Wisselende controls hou je altijd
12 januari?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef gamefreek het volgende:
12 januari: Wario Ware: Smooth Moves![]()
16 februari: Excite truck![]()
Beide als het goed is voor ¤ 50![]()
een console kan ook floppen doordat er alleen maar kutspellen voor uit komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
waar zijn trouwens die mensen die dachten dat de Wii gigantisch ging floppen![]()
![]()
'We' staan pas op 1.5 miljoen wereldwijd hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
waar zijn trouwens die mensen die dachten dat de Wii gigantisch ging floppen![]()
![]()
Nou dat is wel erg vroeg gelachen, hij is er net drie weken. Als de games nu opdrogen, omdat developers bijvoorbeeld toch niet overweg kunnen met de kut graphicsmogelijkheden, of omdat alles omgooien voor het controlesysteem de ontwikkeling van multiplatform games niet rendabel maakt, dan is het snel genoeg weer over en sluiten voor de Wii.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:16 schreef Hellrazor het volgende:
![]()
Sony heeft het al gedaan in uitgeklede vorm met de SIXAXIS hequote:Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb juist gelezen dat de developers in de rij staan om games uittebrengen voor de wii.
het zou me btw niets verbazen als microsoft met een 360ii kitje komt met precies dezelfde techniek.
of mag ms dat niet doen?
Volgens mij is vandaag inderdaad de tweede levering gekomen. Ik weet neit hoe het bij de winkels zit, maar de webwinkel waar ik m heb besteld gaat m morgen versturen naar de gelukkigen. En ik hoop maar dat ik daar bij zit, anders wordt het fucking eind december/begin januari. En dan wil ik dus mijn geld terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:41 schreef RoelRoel het volgende:
Kwam vandaag nou de 2e levering? (iemand op school he vandaag om 14:00 krijgen, maar was nog niet gebeld)
Ik hoorde mensen vaag lullen over 17:00 bij mediamarkt en bij Dixons zei ie dat de 2e levering er nog niet was. (alsof ie hem zo verwacht denk (/ hoop) ik nu achteraf)
wat de playstation heeft vind ik niet vergelijkbaar. die kan je kantelen maar niet helemaal mee los gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony heeft het al gedaan in uitgeklede vorm met de SIXAXIS heMaar ik weet niet of MS ook zo na-aperig is
Die varen redelijk hun eigen koers eigenlijk.
Dat wel maar het is iig al zeker dat het geel flop meer word , ik kan me nog herrinenen dat er heel wat mensen waren die dachten dat nietmand dit tof zou vinden (een beetje zwaaien met een wiimotequote:Op donderdag 14 december 2006 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'We' staan pas op 1.5 miljoen wereldwijd hoorEen succesvolle launch zegt niets over de rest van de levenscyclus van een console.
De gfx zijn natuurlijk niet op het zelfde level van de 360/ps3 maar tog ziet het er wel goed uitquote:Als de games nu opdrogen, omdat developers bijvoorbeeld toch niet overweg kunnen met de kut graphicsmogelijkheden, of omdat alles omgooien voor het controlesysteem de ontwikkeling van multiplatform games niet rendabel maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |