Klopt. Hopelijk doen ze dat ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Wii-Style het volgende:
Mensen moeten dan volgens mij ook jou toevoegen.
[Wii] Red Steelquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef Ltd. het volgende:
Is er iemand die Red Steel al heeft? Ervaringen? ..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet.
Ik wel !quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet.
Ook in de Volkskrant.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef Xrenity het volgende:
Wiiii!
Vandaag ook weer in het AD enzo
ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef _petjan het volgende:
Maandag ga ik proberen een Wii te kopen
Jouw Wii-code klopt volgens mij niet. Ik krijg een foutmelding als ik hem invoer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Knoflook het volgende:
Jah mensen moeten jou denk ik ook toevoegen... want gbeurt niet zo veel in mijn zaal/ plein.
das al een aardige lijstquote:Anthraxx 8760 8595 7352 1951
BMH Maandag! Misschien iets later!.. GVD! GRRR
BroesWillems Nog geen Wii
Cheiron omg!omg!omg! nog even wachten...
Chibibo 5143 4292 4054 0806
ChOas 8802 5840 7355 5742
Chocobo 5273 8738 3975 8958
CyberTijn 3225 9588 4157 7434
depax 0567 2371 8321 7639
deGVR 6254 0160 1189 8816
Harregarre Over een week ofzo?
Knoflook 6029 6148 3264 6748
Legendkiller 2511 2606 8071 1934
MeZZiN 5863 2109 9855 0114
Oksel 0387 0219 6614 3274
Piles 4305 6846 2870 4203
Spanks 3890 0681 5964 3281
Tomasso 1246 8453 9421 0393
Tumble 7522 8126 6833 3801
-Yuna- 4013 2134 6202 3976
hmm ben nu niet thuis... ik zou hem snel veranderen..... morgen thatis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jouw Wii-code klopt volgens mij niet. Ik krijg een foutmelding als ik hem invoer.
Waar kan je je eigen code vinden?quote:
weet iemand dit??quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
welke spellen kan je wel online doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef Game_Error het volgende:
online kan niet, andere weet ik niet... ik ga er vanuit van wel
-Paroolquote:De Wii is een allemansvriend, een Volvo-familiewagen, waar de Xbox 360 en de in maart verkrijgbare Playstation 3 veel meer in de categorie opgevoerde brommer vallen.
Het klopt wel!quote:
nog geen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef thomaSe het volgende:
[..]
welke spellen kan je wel online doen?
En dan durfte M$ Nintendo nog wel niche te nomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het klopt wel!
Een vriend van mij, 27 jaar, compleet geen console-mens vond de Wii echt subliem en zei ook dat de concurrentie het nakijken zal hebben. Ben ik het compleet mee eens!
Dat was Bill Gates.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:10 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan durfte M$ Nintendo nog wel niche te nomen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
je geeft niet eens iemand de kans om te antwoorden...quote:
Kunnen jullie die artikelen niet ff online plaatsen? Of heb je geen abbo waarmee je de artikelen van de volkskrant en het ad online kan lezen?quote:
De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:12 schreef ThijsThijs het volgende:
Kun je ook online gamen op die wii?
Vind ik wel raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef Pronk het volgende:
[..]
De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.
Nintendo is nog niet klaar met hun online dingetjes. Ergens in 2007 kan dat pas. Ik gok mid 2007, eind 2007.quote:
Daar doe je het voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een kusje op de wang van Chanty.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Als je aangeeft dat je Mii's mogen migreren gaan ze ook naar andere Wii's toe, maar blijven ze dan ook op je eigen Wii bestaan? Zou het vreemd vinden als mijn familie van me weg zou lopen.
ongeluksdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef WjeroneW het volgende:
klik ik op invoeren i.p.v. preview..maare
kben 13 december jarig..dus nog paar nachtjes slapen en dan maar wennen aan de nieuwe besturing![]()
Dan ben je ook echt een aker als je die koopt. Beetje research op het web en de screenshots bekijken en je weet dat dat spel geen stuiver waard is. Nouja het gratis stuurtje wat erbij wordt geleverd is wel vet moet ik zeggen en handig voor toekomstige racespellen. Maar die zal vast wel meer geleverd gaan worden bij toekomstige gamesquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef warezguy05 het volgende:
net ff GT Pro Series gedaan. wat een kutspel is dat zeg. besturing gaat wel (veel te arcade alleen maar goed...dat ishet spel), maar die graphics. alsof je naar een ps1 zit te kijken, en dan overdrijf ik niet![]()
je zou natuurlijk ook een béétje moeite kunnen doen om het eerst op te zoeken op google oid?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef ThijsThijs het volgende:
Die punten, kun je die verdienen of moet je die kopen?
google is your friendquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef ThijsThijs het volgende:
ja die points
Ik ken verder niemand die het heeft geprobeerd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Heeft iemand nog een poging gewaagd om een Wii in duitsland te kopen of zouden ze daar ook al lang uitverkocht zijn?
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
[update]quote:Hm also wir haben gestern bei real in Duisburg - Großenbaum morgens eine Wii geholt. Warn die ersten die da waren. Am Nachmittag waren noch fast ALLE da.
Sorryquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
Stomme Spammers... nu zijn we een kadootje mis gelopen...![]()
ik zei toch niets meer posten...![]()
Ikj was gisteren met een vriend aan de gang gegaan met die Wii's, versturen lukt wel, we hebben nu dus allebei alle Mii's van beide, maar het plein blijft leegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de eerste Mii op bezoek gehad, ene 'john' met een groene muts op.
Jij bent toch ook Bredanaar??quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb een Wii.
Wanneer komen de nieuws en weer channels beschikbaar?
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Bredanaar??
Waar heb je m vandaan?![]()
lucky bastardquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebben![]()
![]()
Mijn wii code overigens:quote:Je kan ook vanaf je GSM naar de Wii mailen trouwens. Alles wat je moet doen is je e-mail adres registreren op je Wii, van je GSM of je computer, en dan krijg je een bevestigingsmailtje teruggestuurd. Daarna kan je gewoon mailen naar w1234567891234567@wii.com, waarbij het getal je Adress Book code is
Je bent te snel tevredenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god, wat ziet Zelda er goed uit. En dat voor een Gamecube game. (Of ben ik te snel tevreden?)
Die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:55 schreef Game_Error het volgende:
Is er ergens nog een kans dat ik komende week zonder preorder een wii kan scoren? ik woon in hilversum en heb een preorder bij de BS, maar daar blijk ik 10e op de lijst te staan
Máár ze verkopen slechts 1 per klantquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro gaat per 12 dec de Wii verkopen. Nieuwe folder gaat dan in en hij staat daarin.
Hou er echter rekening mee dat de Makro voor goldcardklanten al om 7u opengaat, 2u voordat ie voor gewone klanten opengaat. De verstigingen krijgen 20 tot 60 units (20 voor de kleinere, 60 voor de grotere).
jup, vandaag nog geweest(duiven). Hadden nog enkel wii play, zelda (3 stuks), happy feet en 4x4. verder niks meer!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Voor Makro mot je toch zo'n pas hebben.
Da's echt kut man
Zuigt man.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
jup, vandaag nog geweest(duiven). Hadden nog enkel wii play, zelda (3 stuks), happy feet en 4x4. verder niks meer!
En dit stick heeft echt geweldige weerstand, voelt lekker soepel om mee te bewegen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef ikookhier het volgende:
Die nunchuk is echt ongelofelijk licht![]()
En hij heeft de Xbox vorm, hol ipv bol zoals de Cube analoge stick. Dat is de beste vooruitgang op de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:07 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
En dit stick heeft echt geweldige weerstand, voelt lekker soepel om mee te bewegen.
Ik zal m er bij mij inzetten, ben benieuwd wat er dan verder gebeurt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn Wii nummer op Wiki gezet (zie OP) en alvast Chi, Cho en Choas toegevoegd
Is Delft een grote vestiging of een kleine?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro gaat per 12 dec de Wii verkopen. Nieuwe folder gaat dan in en hij staat daarin.
Hou er echter rekening mee dat de Makro voor goldcardklanten al om 7u opengaat, 2u voordat ie voor gewone klanten opengaat. De verstigingen krijgen 20 tot 60 units (20 voor de kleinere, 60 voor de grotere).
56 unitsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is Delft een grote vestiging of een kleine?
En wat heb je aan die nummers zonder online spel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Oh nee, wat een bagger. Ik doe alvast de HDMI kabel van de HD decoder erin zodat ik de component vrij heb en nu heeft het Wiischerm een veel vager beeld![]()
En trouwens, hoe vul je iemands nummer in de Wii?
Thanks, hopelijk kan iemand voor mij langsgaan, zie dat jij in Delft woont, werk je die dag ookquote:
Prikbord -> Nieuw bericht -> Adresboekquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Naar het Wii Prikbord gaan en daar naar het adresboek gaan, daar kan je Wii's toevoegen en een naam opgeven. Dus geenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Nee, ik werk maandagavond en woensdagmiddag. Ik zal maandag avond ns een update geven in dit topic nog. Als we m al verkopen zal ik kijken of ik dat zsm kan laten wetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk kan iemand voor mij langsgaan, zie dat jij in Delft woont, werk je die dag ook
komen er maandag nieuwe leveringen dan? bij BS en een aantal andere winkels hadden ze het over woensdag op zn vroegstquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Maandag gewoon weer gaan 'hunten'
Kan je er maandag niet eentje laten achter houden want ik kan pas vanaf 16.00quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik werk maandagavond en woensdagmiddag. Ik zal maandag avond ns een update geven in dit topic nog. Als we m al verkopen zal ik kijken of ik dat zsm kan laten weten
@ Piles, geen idee nog, ik heb nog niet geprobeerd om mensen berichten te sturen. Het schijnt wel ff te duren voordat ze afgeleverd worden...
Dat zit er niet in nee, ik mocht bij de 360 launch niet eens een console voor mezelf apart zettenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan je er maandag niet eentje laten achter houden want ik kan pas vanaf 16.00!
Makro krijgt maandag geleverd dus en Dimension Plus ook. Ik denk dat er wel meer winkels zijn ook dan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
[..]
komen er maandag nieuwe leveringen dan? bij BS en een aantal andere winkels hadden ze het over woensdag op zn vroegst
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat is dit voor een ding, treinsim besturing?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zit er niet in nee, ik mocht bij de 360 launch niet eens een console voor mezelf apart zetten
Het duurt dus ook ff voor je brieven kan sturen, want nu kan het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Piles, geen idee nog, ik heb nog niet geprobeerd om mensen berichten te sturen. Het schijnt wel ff te duren voordat ze afgeleverd worden...
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
Weet je misschien ook hoeveel Groningen er krijgt?
dan weet ik ook of ik mn bed uit moet of niet
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)
Ok, Lukas Klamer verkoopt ze ook ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)
Geen idee, volgens mij stonden die er nog niet tussen vorige week. Maar ook dat zal ik posten zodra ik het weet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok, Lukas Klamer verkoopt ze ook ?
Zoja, dan heb ik ong. uit 80 units te kiezen, beter hebben niet veel mensen dat zelfde idee
Hehe, hier ben ik ook benieuwd naar. Bedankt notorious!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
Weet je misschien ook hoeveel Groningen er krijgt?
dan weet ik ook of ik mn bed uit moet of niet
kan dat licht alleen aan als hij op stand-by staat en je hebt een berichtje? Of kan die ook wel aan als je gewoon aan het spelen bent?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een berichtje![]()
Het knippert een keer als de Wii aangaat en verder brandt ie alleen als je een berichtje hebt dus. Tijdens het gamen is het uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
kan dat licht alleen aan als hij op stand-by staat en je hebt een berichtje? Of kan die ook wel aan als je gewoon aan het spelen bent?
grappig dan heb je mijn pa over de vloerquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de eerste Mii op bezoek gehad, ene 'john' met een groene muts op.
Nee je hebt gelijk, de game is prachtigquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god, wat ziet Zelda er goed uit. En dat voor een Gamecube game. (Of ben ik te snel tevreden?)
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een berichtje![]()
golden eye wordt moeilijk aangezien rare eigendom van ms isquote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef Hare het volgende:
Is er al bekend of GoldenEye en Banjo Kazooie van de N64 uit gaan komen voor de virtual console en zo ja wanneer?
Hoe valt het mikken mee?quote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef depax het volgende:
Trouwens vriend had vandaag ook 4 games mee.
4x4 : raar spel wel geinig niets bijzonders
gtpro niet gespeeld ( mijn spellen super monkey ball/raving rabbits waren leuker)
cars : leuk voor de kids
call of duty 3 : in een woord DAMN hoe vet
En jij zit achter je pcquote:Op zondag 10 december 2006 00:47 schreef Oksel het volgende:
Het hele hockeyteam van mn vriendin is hier NU nog aan het spelen..
Ik vond het na lvl 10 al stront vervelend.quote:Op zondag 10 december 2006 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
M'n vriendin speelt constant Wii Play, ze is hardstikke goed in Find Mii. Level 56 ofzo
Ik hoop maandag Monkey Ball te hebben en dan laat ik het asap weten. Vooraf zeg ik: Ja, Monkey Ball is een musthave!quote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef Lemming22 het volgende:
Dat Super Monkey Ball is wel een aanrader of niet? Wat is het precies voor iets? Want ik heb gezien dat het ook bowlen bevat, maar dat is in Wii Sports ook het geval. Is het een toevoeging?
Zelda wel grappig maar veel van hetzelfde? Blijkbaar ben jij nog niet verder dan de eerste 3 logische templesquote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:
ik vind de hele wii opzich helemaal niet zo heel tof. Afgelopen vrijdag gekocht. Eventjes zelda gespeeld, cod 3 gespeeld. Cod is ruk! Zelda wel grappig, maar veel van hetzelfde. Wiisports is te simpel. Heb tot nu toe nog alleen maar 1 boks partijtje verloren.
Hij zegt even gespeelt. Ik denk dat hij nog niet eens bij de eerste dungeon is gekomen.quote:Op zondag 10 december 2006 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zelda wel grappig maar veel van hetzelfde? Blijkbaar ben jij nog niet verder dan de eerste 3 logische temples. WAT EEN GAME ZEG IK JE
Nee, het is gewoon...ik weet niet. Veel van hetzelfde. Uren naar een tv staren en dan gekke bewegingen maken met m'n armen en knopjes indrukken. Gewoon beetje repetitief...quote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hij zegt even gespeelt. Ik denk dat hij nog niet eens bij de eerste dungeon is gekomen.En wat bedoel je met veel van hetzelfde? Dat je heletijd bepaalde items moet opzoeken?
![]()
Het is mij gelukt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef Slein83 het volgende:
Is het al iemand gelukt om naar de wii te mailen vanaf je pc?
Maar is toch gemaakt voor Nintendo, dus mag Nintendo doen wat het ermee wilt? Nintendo heeft er immers voor betaald.quote:Op zondag 10 december 2006 00:34 schreef depax het volgende:
[..]
golden eye wordt moeilijk aangezien rare eigendom van ms is
Nou je het zegt, elke keer met die Wiimote en Nunchuk wiebelen is wel echt veel van hetzelfde. Kon ik maar telkens op A drukken voor een zwaardslag.quote:Op zondag 10 december 2006 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon...ik weet niet. Veel van hetzelfde. Uren naar een tv staren en dan gekke bewegingen maken met m'n armen en knopjes indrukken. Gewoon beetje repetitief...
![]()
![]()
Goldeneye en Banjo komen niet op de VC, die zijn van Rare. DKC komt wel, want die franchise is nog van Nintendo, was enkel uitgeleend aan Rarequote:Op zondag 10 december 2006 01:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar is toch gemaakt voor Nintendo, dus mag Nintendo doen wat het ermee wilt? Nintendo heeft er immers voor betaald.
En anders kan ik het dus ook wel schudden met Banjo Kazooie, aangezien die ook door Rare gemaakt is?
Zou wel goed klote zijn, GoldenEye zeker was zo'n ontzettend vet spel. Zit toevallig GoldenEye te kijken en komen allemaal herinneringen aan het spel naar boven. Zelfs nog beter dan Zelda: OoT
Je moet in je wii, de email zetten van adres waar je naar toe wil mailen dan werkt het. Morgen eens met mobiel testenquote:Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem.
Mijn adres is w8826877482323849@wii.com <mailto:w8826877482323849@wii.com>.
Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we berichten kunnen uitwisselen. Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen, kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
Hoho niet te voorbarigquote:Op zondag 10 december 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goldeneye en Banjo komen niet op de VC, die zijn van Rare. DKC komt wel, want die franchise is nog van Nintendo, was enkel uitgeleend aan Rare
Uit een interview met Reggiequote:Naturally, then, the mammoth Nintendo 64 hit "GoldenEye" would be worth it even though the game's developer is now owned by Microsoft and the James Bond license was recently snatched up by Activision? "Would I love to see it on virtual console? Absolutely. But there are a lot of issues there." He made it sound like there's a chance. "Suffice it to say we would love to see it, so we're exploring all the rights issues."
quote:Op zondag 10 december 2006 01:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nou je het zegt, elke keer met die Wiimote en Nunchuk wiebelen is wel echt veel van hetzelfde. Kon ik maar telkens op A drukken voor een zwaardslag.![]()
![]()
Mjah, vooruitquote:Op zondag 10 december 2006 01:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoho niet te voorbarig
[..]
Uit een interview met Reggie
Goldeneye mag dan verouderd zijn, tis nog steeds de beste fps op een consolequote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, vooruit
Overigens is Goldeneye hopeloos verouderd nu he. Vergeet dat niet.
Blijft een vette game hoor, vooral in multiplayer. Vast beter dan Red Steel multiplayerquote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, vooruit
Dat is inderdaad een beetje jammer...quote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, vooruit
Nee, dat is het dus niet meerquote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Goldeneye mag dan verouderd zijn, tis nog steeds de beste fps op een console![]()
Een Pr0n channelquote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Slein83 het volgende:
Welke wii channels willen jullie graag zien in de toekomst?
[..]
Dacht ik toch ook. En alleen al de nostalgie om het weer te spelen zal de ouderdom volledig doen vergeten.quote:Op zondag 10 december 2006 01:19 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Goldeneye mag dan verouderd zijn, tis nog steeds de beste fps op een console![]()
Zeker weten? Had ik dat vanmiddag maar al gelezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef Wii-Style het volgende:
Ik lees net dat een onofficiële USB->Ethernet adapter ook gewoon werkt op de Wii.![]()
demochannelquote:Op zondag 10 december 2006 01:17 schreef Slein83 het volgende:
Welke wii channels willen jullie graag zien in de toekomst?
Yup, wel ff instellen enzo, maar het werkt prima. Ding maakt dan constant verbinding met de servers van Nintendo zodat je ten alle tijde berichtjes kan krijgen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe zit dan nou eigenlijk precies met die Wii-Fi? Heb hier een draadloos netwerk en logt de Wii daar gewoon op in?
Even wifi instellen op je wii en moet werken!quote:Op zondag 10 december 2006 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe zit dan nou eigenlijk precies met die Wii-Fi? Heb hier een draadloos netwerk en logt de Wii daar gewoon op in?
Ik heb er wel 7 nieuwe blonde Mii's met grote zonnebril bij.quote:
Er zijn op dit moment geen online games, maar die zullen q2 2007 komen!quote:Op zondag 10 december 2006 01:39 schreef Chuphinh het volgende:
Gaat het online spelen nu echt zo makkelijk? Gewoon even wifi aanzetten? Ergens je code neerzetten... en je kunt multiplayer spelen?
Ah, maar dat is dus anders dan de Mii?quote:Op zondag 10 december 2006 01:40 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment geen online games, maar die zullen q2 2007 komen!
Als het zoals op de DS gaat wel jaquote:Op zondag 10 december 2006 01:39 schreef Chuphinh het volgende:
Gaat het online spelen nu echt zo makkelijk? Gewoon even wifi aanzetten? Ergens je code neerzetten... en je kunt multiplayer spelen?
Dat komt omdat je nog niks hebt gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
ja het is veel van het zelfde!! Er zit tot nu toe niks ' verassends ' in de game. Ik wist uiteraard al beetje wat me te wachten stond. Dat had ik bij cod 3 niet. COD 3 zuigt echt alle apestaartjes bij elkaar.
Waar had je dit overigens gelezen? Zou het wel 100% willen weten aangezien zo'n ding al gauw 25 euro kostquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef Wii-Style het volgende:
Ik lees net dat een onofficiële USB->Ethernet adapter ook gewoon werkt op de Wii.![]()
Gefeliquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebben![]()
![]()
t was niet mijn wii / aankoop. zelf ben ik altijd super voorzichtig met het kopen van games, kan me niet eens heugen wanneer ik voor t laatst een spel gekocht heb trouwens. maar goed...dat ze zoiets uitbrengen, echt schandaligquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Dan ben je ook echt een aker als je die koopt. Beetje research op het web en de screenshots bekijken en je weet dat dat spel geen stuiver waard is. Nouja het gratis stuurtje wat erbij wordt geleverd is wel vet moet ik zeggen en handig voor toekomstige racespellen. Maar die zal vast wel meer geleverd gaan worden bij toekomstige games
Dus als het goed is komen er 10 miljoen tot maartquote:In a news article regarding the Wii on the official German Nintendo
Website, they state the following:
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006 vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und nochmal sechs Millionen bis zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
which translates to:
“Even if you don’t get a Wii-console immediately, not everything is
lost. We ship 4 million Wii-Consoles until the end of 2006 worldwide and
even 6 million more until March 2007. The stores will of course get new
units between the years”.
Laat ik het zo zeggen het gaat beter dan red steel maar beide hebben gewenning nodig.quote:
super monkey ball is leukquote:Op zondag 10 december 2006 00:42 schreef Lemming22 het volgende:
Dat Super Monkey Ball is wel een aanrader of niet? Wat is het precies voor iets? Want ik heb gezien dat het ook bowlen bevat, maar dat is in Wii Sports ook het geval. Is het een toevoeging?
kan ik niet beoordelen ik heb beide nooit gespeeldquote:Op zondag 10 december 2006 09:46 schreef linebear het volgende:
welke is leuker ?? Monkey ball of Rayman 1?
Je wilde gewoon winst maken de wiimote is echt geen gimmick voor wiisports misschien ja maar voor andere games niet.quote:Op zondag 10 december 2006 10:06 schreef kijhart het volgende:
kheb mijnes alweer verkocht met 50 euro winst. Viel me toch tegen, de wiimote is meer een gimmick waar je snel bent op uitgekeken, en dan stelt een spel als wii sports niet zoveel meer voor.
quote:Op zondag 10 december 2006 10:23 schreef mausie het volgende:
Kan iemand mij vetrellen wat nou 't beste is.
50hz (576i) of 60hz (480i) ??
Dat moet echt een fout zijn. 4 miljoen tot het eind van 2006 en uiteindelijk 6 miljoen tegen Maart 2007, niet 4+6 miljoen.quote:Op zondag 10 december 2006 09:38 schreef depax het volgende:
Dus als het goed is komen er 10 miljoen tot maart
Ik heb al een porn site gespot speciaal voor de wiiquote:
ik zit er ook al over na te denken om hem te verkopen hoor! .. COD 3 valt vet tegenquote:Op zondag 10 december 2006 10:12 schreef depax het volgende:
[..]
Je wilde gewoon winst maken de wiimote is echt geen gimmick voor wiisports misschien ja maar voor andere games niet.
Ben overigens bezig met review van rayman weet iemand hoe ik bold doe in die review ?
werkt niet.
Hoe hoger hoe beter ze hebben niet voor niks de eifeltoren gebouwdquote:
waarom staat het dan zo op de duitse officiele site.quote:Op zondag 10 december 2006 10:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat moet echt een fout zijn. 4 miljoen tot het eind van 2006 en uiteindelijk 6 miljoen tegen Maart 2007, niet 4+6 miljoen.
Was het maar waar zeg. Anders was Nintendo al in Maart 2007 marktleider.
Hij heeft toch constant een WiFi verbinding openstaan met je router?quote:Op zondag 10 december 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
Word jullie wii ook zo gigantisch heet als sie in de Wifi stand staat?
Heb je het wel goed vertaald.quote:Op zondag 10 december 2006 10:45 schreef depax het volgende:
[..]
waarom staat het dan zo op de duitse officiele site.
misschien nintendo maar eens mailen ?
Vertaling is niet van mij dit komt van een echte duitser af.quote:Op zondag 10 december 2006 10:47 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Heb je het wel goed vertaald.
Zo ja dan hebben ze het verkeerd vermeld. Het is al een tijdje bekend dat Nintendo uiteindelijk 6 miljoen of misschien meer Wiis zal hebben produceerd in totaal tegen Maart 2007.
Ja, bij mij wel. Maar dat kun je instellen hehquote:Op zondag 10 december 2006 10:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij heeft toch constant een WiFi verbinding openstaan met je router?
quote:Op zondag 10 december 2006 10:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoe hoger hoe beter ze hebben niet voor niks de eifeltoren gebouwd
je krijgt scherper beeld naar mate de getallen hoger worden.
Even die duitse tekst gelezen en het staat er echt, is geen foutquote:Op zondag 10 december 2006 10:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat moet echt een fout zijn. 4 miljoen tot het eind van 2006 en uiteindelijk 6 miljoen tegen Maart 2007, niet 4+6 miljoen.
Was het maar waar zeg. Anders was Nintendo al in Maart 2007 marktleider.
Oh, heet als in temperatuur, niet heet als in geil.quote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel. Maar dat kun je instellen hehMaar wil iemand ook ff checken of die heet word? Als sie dus in de "gele" stand zit
![]()
Maar word tie bij jou ook heet, check het ffquote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Oh, heet als in temperatuur, niet heet als in geil.
Ik vond het al wat raar.
Het is een fout. Elke ander bron geeft aan dat Nintendo vanaf de lancering tot 31 Maart 2007 6 miljoen Wii's zal produceren.quote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Even die duitse tekst gelezen en het staat er echt, is geen fout
http://newsinfo.inq7.net/(...)php?article_id=36945quote:"Wii is on track to ship in Q4. Nintendo plans to ship 6 million systems to retailers around the world between its launch in the fourth quarter of 2006 and the end of its fiscal year on March 31, 2007," said NoA in an official statement.
quote:Iwata said he first wants to see how Christmas sales go before revising Nintendo's sales target for 6 million Wii consoles by the end of March.
"I'm not ruling that out entirely, but it's premature to say it now," he said at the Foreign Correspondents Club in Tokyo.
Dat hoort zoquote:Op zondag 10 december 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
Word jullie wii ook zo gigantisch heet als sie in de Wifi stand staat?
En waar is dat linkje dan?quote:Op zondag 10 december 2006 10:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb al een porn site gespot speciaal voor de wiiecht waar
![]()
*jaloers*quote:Op zondag 10 december 2006 11:18 schreef depax het volgende:
ooh ja zo ging het gistere avond er aan toe
tijdens monkey ball vliegen met een vogel.
[afbeelding]
overigens zijn die andere twee 29 en 35
Nog steeds gene ik dacht dat je eentje gevonden had alquote:
LOL euhm sorry maar waarom :| ?quote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh ging pas in januari een Wii kopen, dus daarom issie niet jaloers. Ik denk dattie jaloers is omdat je met 2 mannen zat te gamen.
Dat was ik van plan, maar daar ben ik nu van af.quote:Op zondag 10 december 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruzbeh ging pas in januari een Wii kopen, dus daarom issie niet jaloers. Ik denk dattie jaloers is omdat je met 2 mannen zat te gamen.
Zeiden we dat niet al meteen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat was ik van plan, maar daar ben ik nu van af.Als ik een Wii te koop zie zal ik waarschijnlijk niet kunnen weerstaan.
Ik dacht dat je laatst nog zei dat je er in januari pas een ging kopen?quote:Op zondag 10 december 2006 12:03 schreef Wii-Style het volgende:
Tering zooi.Ik wil ook een Wii. Hoeren Nintendo.
![]()
![]()
![]()
Ik zie t.quote:Op zondag 10 december 2006 12:09 schreef Wii-Style het volgende:
Scroll eensch naar boven.
"wij" is dan voor de benelux...quote:Op zondag 10 december 2006 12:03 schreef depax het volgende:
trouwens wij hebben nog geluk gehad met 10000 units
noorwegen had er maar 900 en denemarken 5000
ik krijg met die 2 kleine etters niet zoveel tijd om te wii-en...quote:Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef Oksel het volgende:
Mijn god.
Even een overzicht van Wii uren per dag:
Woensdag 10:05 uur.
Donderdag 07:34 uur.
Vrijdag 04:44 uur.
Zaterdag 05:54 uur.
Vandaag: 02:24 uur.
Jezus, elke keer als ik die konijnen zie dan krijg ik de slappe lachquote:Op zondag 10 december 2006 12:17 schreef Knucklezz het volgende:
http://www.wiigamer.nl/article/5480p1.html
trailer van rayman
Moet eigenlijk ook in de OP of op Wiki vermeld wordenquote:Je kan ook vanaf je GSM naar de Wii mailen trouwens. Alles wat je moet doen is je e-mail adres registreren op je Wii, van je GSM of je computer, en dan krijg je een bevestigingsmailtje teruggestuurd. Daarna kan je gewoon mailen naar w1234567891234567@wii.com, waarbij het getal je Adress Book code is
Moet je eerst even via de Wii een mailadres toevoegen (in je adresboek) en dan via de mail bevestigen dat je contact wiltquote:Op zondag 10 december 2006 12:21 schreef Oksel het volgende:
Waar kun je het e-mail adres van je Wii vinden? Om zo jezelf te e-mailen?
En? Dit topic loopt zo snel dat mijn vraag voor je het weet 20 replies na zich heeft staanquote:Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef McGilles het volgende:
Is Rayman nog de moeite om aan te schaffen als je MonkeyBall al hebt?
Ohquote:Op zondag 10 december 2006 12:13 schreef Oksel het volgende:
De Wii is wel heel gevoelig voor rookaanslag..
Liever een Wii met rookaanslag dan geen Wiiquote:
maw, je adrescode openbaar maken op forums gaat binnenkort een hoop "wii spam" opleveren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet je eerst even via de Wii een mailadres toevoegen (in je adresboek) en dan via de mail bevestigen dat je contact wilt
Ach schijt zolang die maar niet pisgeel wordtquote:
Maar dan gaat wel dat blauwe licht brandenquote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
maw, je adrescode openbaar maken op forums gaat binnenkort een hoop "wii spam" opleveren.
Ben je lekker aan het gamen, vind er 1 of andere amerikaan dat je l*l te kort is...![]()
Ik heb mezelf net aangemeld in mijn adresboek met mijn e-mail adres. Zou ik dan automatisch een mail moeten krijgen van mij Wii?quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oksel:
[..]
Moet eigenlijk ook in de OP of op Wiki vermeld worden
Nee, nu kan je mailen vanaf je PC naar je Wii.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net aangemeld in mijn adresboek met mijn e-mail adres. Zou ik dan automatisch een mail moeten krijgen van mij Wii?
quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever een Wii met rookaanslag dan geen Wii
quote:Op zondag 10 december 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach schijt zolang die maar niet pisgeel wordt
Mooi!quote:Op zondag 10 december 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan gaat wel dat blauwe licht branden
Overigens moet je op je Wii de emailadressen activeren die jou iets mogen sturen
Ah, okay. En mijn adresboek code? Waar kan ik die vinden?quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, nu kan je mailen vanaf je PC naar je Wii.
Er zal misschien een hele enkele uitzondering zijn, maar de cube controller heeft veel meer knopjes/analoge sticks dan de classic controller. Dus ga er vanuit dat je een cube controller nodig hebt.quote:Op zondag 10 december 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn cube spellen op de wii te spelen met de classic controller of is daar een cube controller voor nodig?
Oh ja?quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zal misschien een hele enkele uitzondering zijn, maar de cube controller heeft veel meer knopjes/analoge sticks dan de classic controller. Dus ga er vanuit dat je een cube controller nodig hebt.
Dansen heb ik nog niet verloren (goed gevoel voor timing denk ik. Ik zit op dag zeven.quote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman is echt moeiulijk"konijntjes kunnen niet vliegen" die is echt niet te doen! En het dansen is ook echt erg moeilijk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weer even verder![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
hoe werkt dat nou met dat internetverbinding?
alleen wifi?
want op mijn Livebox van Orange zit ook een usb aansluiting voor internet, kan het hiermee ook op de wii?
Donequote:Op zondag 10 december 2006 13:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niemand hier nog iets over Zelda mag zeggen. Ik heb de game hier liggen, maar met alle reserveringen, gaat het waarschijnlijk nog tot volgend jaar duren voor ik een Wii weet te bemachtigen.
Hehe, ik vind het wel aardig, andere mensen hebben het ook al aangeboden. En bij m'n werk (TNO) gaan ze er binnenkort ook een bestellen en installeren geloof ik. Maar goed, ik wil de eerste keer dat ik hem game gewoon dat ie ook van mij is. Anders is het nieuwe eraf zodra je hem zelf hebt, en het lijkt me reteirritant als je eraan geproefd hebt en dan weer een tijd moet wachtenquote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef Oksel het volgende:
Arme spek..Vind het echt zielig voor je..!
Je mag wel een keer komen Wii sporten?
De Wii maakt om de 5 minuten verbinding. Mn router log wordt ook gigantisch namelijkquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef Xrenity het volgende:
Heb Wii via de USB connector verbonden maar nu komt er elke ~5 minuten zo'n pop upje op de PC van 'er is een gebruiker verbonden'. Valt dat uit te zetten?
dus de classic gaat werken?quote:Op zondag 10 december 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii maakt om de 5 minuten verbinding. Mn router log wordt ook gigantisch namelijk
quote:You can right click on the Windows taskbar, and choose properties, then hit the customize button. Go to the Nintendo WiFi icon and choose "always hide". That should fix your problem, accept you'll need to reverse this action if you want to access the WiFi program by using the system tray icon. Using the Start Menu should work when the icon is disabled (as well as when it's enabled).
Ik ga deze week een Classic Controller halen en mn eerste VC game downloaden. Dan laat ik het wel weten hoe en wat met de Classic Controller.quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dus de classic gaat werken?
maar dan is natuurlijk nog de vraag of het wel lekker speelt. volgens mij ligt een cube controller beter in de hand.
Ik heb m'n Wii voorlopig toch nog niet, dus ik ga mooi even je bevindingen afwachtenquote:Op zondag 10 december 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga deze week een Classic Controller halen en mn eerste VC game downloaden. Dan laat ik het wel weten hoe en wat met de Classic Controller.
Ik weet niet watvoor ding zo'n Livebox is maar je kan het ook via een ethernet kabeltje doen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
hoe werkt dat nou met dat internetverbinding?
alleen wifi?
want op mijn Livebox van Orange zit ook een usb aansluiting voor internet, kan het hiermee ook op de wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |