De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:12 schreef ThijsThijs het volgende:
Kun je ook online gamen op die wii?
Vind ik wel raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef Pronk het volgende:
[..]
De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.
Nintendo is nog niet klaar met hun online dingetjes. Ergens in 2007 kan dat pas. Ik gok mid 2007, eind 2007.quote:
Daar doe je het voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een kusje op de wang van Chanty.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Als je aangeeft dat je Mii's mogen migreren gaan ze ook naar andere Wii's toe, maar blijven ze dan ook op je eigen Wii bestaan? Zou het vreemd vinden als mijn familie van me weg zou lopen.
ongeluksdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef WjeroneW het volgende:
klik ik op invoeren i.p.v. preview..maare
kben 13 december jarig..dus nog paar nachtjes slapen en dan maar wennen aan de nieuwe besturing![]()
Dan ben je ook echt een aker als je die koopt. Beetje research op het web en de screenshots bekijken en je weet dat dat spel geen stuiver waard is. Nouja het gratis stuurtje wat erbij wordt geleverd is wel vet moet ik zeggen en handig voor toekomstige racespellen. Maar die zal vast wel meer geleverd gaan worden bij toekomstige gamesquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef warezguy05 het volgende:
net ff GT Pro Series gedaan. wat een kutspel is dat zeg. besturing gaat wel (veel te arcade alleen maar goed...dat ishet spel), maar die graphics. alsof je naar een ps1 zit te kijken, en dan overdrijf ik niet![]()
je zou natuurlijk ook een béétje moeite kunnen doen om het eerst op te zoeken op google oid?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef ThijsThijs het volgende:
Die punten, kun je die verdienen of moet je die kopen?
google is your friendquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef ThijsThijs het volgende:
ja die points
Ik ken verder niemand die het heeft geprobeerd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Heeft iemand nog een poging gewaagd om een Wii in duitsland te kopen of zouden ze daar ook al lang uitverkocht zijn?
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
[update]quote:Hm also wir haben gestern bei real in Duisburg - Großenbaum morgens eine Wii geholt. Warn die ersten die da waren. Am Nachmittag waren noch fast ALLE da.
Sorryquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
Stomme Spammers... nu zijn we een kadootje mis gelopen...![]()
ik zei toch niets meer posten...![]()
Ikj was gisteren met een vriend aan de gang gegaan met die Wii's, versturen lukt wel, we hebben nu dus allebei alle Mii's van beide, maar het plein blijft leegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de eerste Mii op bezoek gehad, ene 'john' met een groene muts op.
Jij bent toch ook Bredanaar??quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb een Wii.
Wanneer komen de nieuws en weer channels beschikbaar?
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Bredanaar??
Waar heb je m vandaan?![]()
lucky bastardquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |