osu?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef BMH het volgende:
osu!
quote:
nou dit ziet er wel wat meer ingame uit als die ps3 screensquote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
Mij niet.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt mij wel een apart topic waard
[..]
[..]
[afbeelding]
De shots zijn "gewoon" in-game.quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênantquote:
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon algemeen bekend dat de eerste screenshots van games altijd mooier zijn dan het spel uiteindelijk gaat worden.
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden, als je 4 jaar doet over het maken van een console game heb je nog steeds te maken met dezelfde hardware. Daarom gaat het bij PC games niet altijd op.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.
Zie niet in waarom het anders zou zijn bij een console
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijd
Truequote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.
Dat is geen feitquote:Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |