osu?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef BMH het volgende:
osu!
quote:
nou dit ziet er wel wat meer ingame uit als die ps3 screensquote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
Mij niet.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt mij wel een apart topic waard
[..]
[..]
[afbeelding]
De shots zijn "gewoon" in-game.quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênantquote:
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon algemeen bekend dat de eerste screenshots van games altijd mooier zijn dan het spel uiteindelijk gaat worden.
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden, als je 4 jaar doet over het maken van een console game heb je nog steeds te maken met dezelfde hardware. Daarom gaat het bij PC games niet altijd op.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.
Zie niet in waarom het anders zou zijn bij een console
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijd
Truequote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.
Dat is geen feitquote:Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
En toch is het in-game, aldus een Ubisoft werknemer op IGN Insiderquote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênant
quote:That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
pwn gamequote:-Destructable environments. There's a pic of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good
-GI: we found Red Steel most enjoyable to play while standing up
-Straffing is extremely easy and effortless
-"Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures"
-"In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls"
-Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball
-"gangsta style" shooting is cool
-Total immersion. Feels like you are living the game
-GI: the Revolution is real
-Andy: It could change the very way all gamers are played now and forever
That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
Volgens iemand die bij die demonstratie was zien de beelden er zelfs nog beter uit dan de scans
Ja en? Jij hebt nog geen eens een idee hoe de Revolution werktquote:Op zondag 9 april 2006 14:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.
Ja, het werkt op alle tv's. Is al meerdere malen gezegd door Nintendo hoorquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
LOL dit is geen gun shooterquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doenquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Oh ja, IK kan niet lezen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doen![]()
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.
Zie je het al voor je om met zo'n interface te strafen en draaien (om een doelwit heen bvb), en dan nog gun-stijl mikken tegelijk?
Tja, dat laatste zal idd wel. Daarom ben ik wel benieuwd naar de interface. Want tot nu toe zijn zulke spellen niet echt geslaagd te noemen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?
Ze zullen er ongetwijfeld over nagedacht hebben hoor
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Er word gezegd dat het strafen in dit spel juist hardstikke makkelijk gaat. En dat geloof ik best, lijkt me zelf ook wel makkelijk..
Maar hoezo zou zoiets niet werken op een lcd scherm. Het heeft geen fuck met het soort tv te maken
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.quote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
Waarschijnlijk moet je 'm instellen in het begin. Kalibreren ofzo![]()
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendoquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
Know your info dusquote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
Er zit NEXT GEN light gun functies in.. Dus de revmote werkt wel bij 100hz tv's.quote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?
dus het zou gewoon moeten werken lijkt me
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
[..]
Know your info dus
Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uitquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.
Als je sensoren gebruikt werkt-ie op alles, ook een beamer bvb. Toch extra hassle om die sensoren te installeren, maar goed, het kan niet anders, denk ik.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)
Je kunt namelijk 1 meter van je tv af gaan zitten met je controller, of 5 meter, en het werkt allebei. Maar als je je ontvanger 1 meter verplaatst, dan werkt het niet! (lijkt mij).
En ja, je kunt logisch genoeg je controller meenemen naar een vriend, en dan staat het allemaal goed.
Maargoed, dat lijkt mij logisch. Een ontvanger kan echt niet ruiken waar je scherm is, dus zal je dat handmatig moeten goedzetten. En LCD werkt dat ook op, ik snap niet waarom dat niet zou werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |