osu?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef BMH het volgende:
osu!
quote:
nou dit ziet er wel wat meer ingame uit als die ps3 screensquote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
Mij niet.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt mij wel een apart topic waard
[..]
[..]
[afbeelding]
De shots zijn "gewoon" in-game.quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênantquote:
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon algemeen bekend dat de eerste screenshots van games altijd mooier zijn dan het spel uiteindelijk gaat worden.
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden, als je 4 jaar doet over het maken van een console game heb je nog steeds te maken met dezelfde hardware. Daarom gaat het bij PC games niet altijd op.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.
Zie niet in waarom het anders zou zijn bij een console
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijd
Truequote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.
Dat is geen feitquote:Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
En toch is het in-game, aldus een Ubisoft werknemer op IGN Insiderquote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênant
quote:That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
pwn gamequote:-Destructable environments. There's a pic of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good
-GI: we found Red Steel most enjoyable to play while standing up
-Straffing is extremely easy and effortless
-"Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures"
-"In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls"
-Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball
-"gangsta style" shooting is cool
-Total immersion. Feels like you are living the game
-GI: the Revolution is real
-Andy: It could change the very way all gamers are played now and forever
That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
Volgens iemand die bij die demonstratie was zien de beelden er zelfs nog beter uit dan de scans
Ja en? Jij hebt nog geen eens een idee hoe de Revolution werktquote:Op zondag 9 april 2006 14:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.
Ja, het werkt op alle tv's. Is al meerdere malen gezegd door Nintendo hoorquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
LOL dit is geen gun shooterquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doenquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS EEN NORMALE FPS
Oh ja, IK kan niet lezen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doen![]()
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.
Zie je het al voor je om met zo'n interface te strafen en draaien (om een doelwit heen bvb), en dan nog gun-stijl mikken tegelijk?
Tja, dat laatste zal idd wel. Daarom ben ik wel benieuwd naar de interface. Want tot nu toe zijn zulke spellen niet echt geslaagd te noemen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?
Ze zullen er ongetwijfeld over nagedacht hebben hoor
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Er word gezegd dat het strafen in dit spel juist hardstikke makkelijk gaat. En dat geloof ik best, lijkt me zelf ook wel makkelijk..
Maar hoezo zou zoiets niet werken op een lcd scherm. Het heeft geen fuck met het soort tv te maken
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.quote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
Waarschijnlijk moet je 'm instellen in het begin. Kalibreren ofzo![]()
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendoquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
Know your info dusquote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
Er zit NEXT GEN light gun functies in.. Dus de revmote werkt wel bij 100hz tv's.quote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?
dus het zou gewoon moeten werken lijkt me
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
[..]
Know your info dus
Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uitquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.
Als je sensoren gebruikt werkt-ie op alles, ook een beamer bvb. Toch extra hassle om die sensoren te installeren, maar goed, het kan niet anders, denk ik.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)
Je kunt namelijk 1 meter van je tv af gaan zitten met je controller, of 5 meter, en het werkt allebei. Maar als je je ontvanger 1 meter verplaatst, dan werkt het niet! (lijkt mij).
En ja, je kunt logisch genoeg je controller meenemen naar een vriend, en dan staat het allemaal goed.
Maargoed, dat lijkt mij logisch. Een ontvanger kan echt niet ruiken waar je scherm is, dus zal je dat handmatig moeten goedzetten. En LCD werkt dat ook op, ik snap niet waarom dat niet zou werken.
Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uit
De controller werkt met bluetooth. Sensoren om en rond de tv pikken dit signaal op. Althans, zo vertelde Nintendo het
En je hoeft inderdaad niet te kalibreren nee
Exactly my point. Ik ben helemaal into Revolution, en ga 'm ook zeker kopen, maar ik ga 'm niet verdedigen met statements zoals "Je hoeft 'm niet te kalibreren."quote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.
Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.quote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Tomasso het volgende:
Dit is trouwens meer een discussie voor het Revolution topic.
En PS, ik had het erover dat als je naar een vriend ging, je zo per direct kon spelen zonder te kalibreren.
--> Nintendo Revolution [Deel 65] Het rode staal wordt gesmedenquote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.
Iddquote:Op zondag 9 april 2006 15:33 schreef BMH het volgende:
Hopelijk krijgt het spel ook werkelijk FEAR-achtige A.I. Dat zou geweldig zijn. Ik haat de A.I. van de MMMMMMeeste FPS.
AI is niet nodig als er tientallen mannetjes op je af komenquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd
Meeste FPS games is het echt belachelijk slecht gedaan, daar lijkt de AI gewoon geport uit het Doom-tijdperk.
Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.quote:Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef Retuobak het volgende:
Welles, veel leuker als die mannetjes je proberen te omcirkelen of je gaan proberen te ambushen
Knap dat ding de absolute positie kan berekenen uit het niets. Ik denk eerder dat je bedoelt dat hij relatief kan meten welke kant hij opgaat etcquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
DIT IS EEN NORMALE FPS
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.
Het is geen fear kloon met een gun interface, dus de opzet voor de gameplay is anders. De 'gimmick' van het spel is de besturing, en daarom zal dat meer worden uitgebuit.quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Snap niet helemaal wat je bedoelt
Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.quote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Retuobak het volgende:
Ach weet je, goede AI bij vijanden kan me meer schelen dan de besturing, die is toch wel adequaat bij shooters tegenwoordig. AI daarentegen valt nog heel veel aan te verbeteren.
Voor een Revolution spel ? Heb jij er dan meer gezien ?quote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Het ziet er best goed uit .. voor een revolution spel.![]()
* Gamer_V rent weg.
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbeteringquote:Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.
Dan zou je dus minder tevreden zijn met de interface van dit spel. Ik verwacht zelf dat er meer op sharp-shooting zal worden geconcentreerd en minder op AI. Anders heeft de gun weinig nut.quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering.
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering.
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaatquote:Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoor
Je beweging wordt direct overgezet in beweging in het spel
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaat.
Dat kan best, maar een muis heeft geen onoverkomelijke gebreken in bijv. precisie waardoor je uit de ervaring wordt gehaald. En dus zal de uiteindelijke ervaring wat immersie betreft voor mij persoonlijk waarschijnlijk niet al te veel verschillen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.
De normale controller (de afstandsbediening) met de nunchuk add-on ja...quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je dit spel met 2 controllers speelt? Een 'gun' en in de andere hand nog een d-pad/pook? Of alles met eentje?
JO! echt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Gi1337 het volgende:
Heb ook ff dat blad doorgelezen. Die REVO wordt echt zo 1337!![]()
De controler is zech maar een zwaard dat real time beweegt op het scherm. Je kunt de conroler schuin houden zodat de gun op het scherm ook gangster stijl wordt vastgepakt![]()
De revolution ook aanzetten wanneer je er niet direct naar wijst?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:13 schreef BroesWillems het volgende:
maar echt zien wat het ding kan doen
Ik wil dat juistquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet geen grote bewegingen maken H.Flick
Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef BMH het volgende:
Ook vind ik "Centraal Topic" creatief vertaald naar het Japans...
Slaat echt nergens op wat er staat. In het Japans moet het iets als dit zijn: "中央トピック" (vrij vertaald natuurlijk).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.
Ja, ben ook benieuwd. Zit te twijfelen of ik m ga aanschaffen of niet. Heb al CoD en Rayman, en wil sowieso deze of Excite Truck.quote:
Ja zoals ik al zei sluit me aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Jazekers, ik heb hem sinds woensdag.
Hij bevalt me zeker, ookal heb ik er niet ongelofelijk veel tijd voor gehad, paar levels gespeeld. In het begin is het zeker erg wennen en zijn de controls niet geweldig, maar nadat je een paar uur hebt gespeeld en alles wat meer door hebt is het zeker fun. De graphics zijn mooi ( maar niet overal ) !
Ik vermaak me er prima mee en vind zeker dat het een leuke titel is, ben er wel blij mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |