abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 15:42:44 #51
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36793802
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uit

De controller werkt met bluetooth. Sensoren om en rond de tv pikken dit signaal op. Althans, zo vertelde Nintendo het

En je hoeft inderdaad niet te kalibreren nee
Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.
pi_36793886
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.
Exactly my point. Ik ben helemaal into Revolution, en ga 'm ook zeker kopen, maar ik ga 'm niet verdedigen met statements zoals "Je hoeft 'm niet te kalibreren."
Of je krijgt er 4 ontvangertjes bij die je aan de hoeken van je beeldscherm plakt
  zondag 9 april 2006 @ 15:45:39 #53
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36793893
Dit is trouwens meer een discussie voor het Revolution topic.

En PS, ik had het erover dat als je naar een vriend ging, je zo per direct kon spelen zonder te kalibreren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 9 april 2006 @ 15:52:41 #54
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36794103
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Tomasso het volgende:
Dit is trouwens meer een discussie voor het Revolution topic.

En PS, ik had het erover dat als je naar een vriend ging, je zo per direct kon spelen zonder te kalibreren.
Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.
  zondag 9 april 2006 @ 15:57:43 #55
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36794244
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.
--> Nintendo Revolution [Deel 65] Het rode staal wordt gesmeden
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36794609
Lijkt me best een leuk spel.
pi_36796208
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:33 schreef BMH het volgende:
Hopelijk krijgt het spel ook werkelijk FEAR-achtige A.I. Dat zou geweldig zijn. Ik haat de A.I. van de MMMMMMeeste FPS.
Idd
Meeste FPS games is het echt belachelijk slecht gedaan, daar lijkt de AI gewoon geport uit het Doom-tijdperk.
  zondag 9 april 2006 @ 17:46:11 #58
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36797926
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Idd
Meeste FPS games is het echt belachelijk slecht gedaan, daar lijkt de AI gewoon geport uit het Doom-tijdperk.
AI is niet nodig als er tientallen mannetjes op je af komen .
pi_36798538
Welles, veel leuker als die mannetjes je proberen te omcirkelen of je gaan proberen te ambushen
  zondag 9 april 2006 @ 18:25:33 #60
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36799049
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef Retuobak het volgende:
Welles, veel leuker als die mannetjes je proberen te omcirkelen of je gaan proberen te ambushen
Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.
  zondag 9 april 2006 @ 18:29:56 #61
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36799172
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

LOL dit is geen gun shooter . De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen .

DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Knap dat ding de absolute positie kan berekenen uit het niets. Ik denk eerder dat je bedoelt dat hij relatief kan meten welke kant hij opgaat etc
  zondag 9 april 2006 @ 18:31:36 #62
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_36799217
Het ziet er best goed uit .. voor een revolution spel.

* Gamer_V rent weg.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_36801057
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.
Hoe bedoel je?
Snap niet helemaal wat je bedoelt
  zondag 9 april 2006 @ 20:29:52 #64
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36802765
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Snap niet helemaal wat je bedoelt
Het is geen fear kloon met een gun interface, dus de opzet voor de gameplay is anders. De 'gimmick' van het spel is de besturing, en daarom zal dat meer worden uitgebuit.
pi_36802854
Ach weet je, goede AI bij vijanden kan me meer schelen dan de besturing, die is toch wel adequaat bij shooters tegenwoordig . AI daarentegen valt nog heel veel aan te verbeteren.
  zondag 9 april 2006 @ 20:33:59 #66
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36802890
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Retuobak het volgende:
Ach weet je, goede AI bij vijanden kan me meer schelen dan de besturing, die is toch wel adequaat bij shooters tegenwoordig . AI daarentegen valt nog heel veel aan te verbeteren.
Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.
pi_36803119
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Het ziet er best goed uit .. voor een revolution spel.

* Gamer_V rent weg.
Voor een Revolution spel ? Heb jij er dan meer gezien ?
pi_36803363
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering .
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
  zondag 9 april 2006 @ 20:51:26 #69
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36803467
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering .
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Dan zou je dus minder tevreden zijn met de interface van dit spel. Ik verwacht zelf dat er meer op sharp-shooting zal worden geconcentreerd en minder op AI. Anders heeft de gun weinig nut.
  zondag 9 april 2006 @ 20:55:39 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36803605
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering .
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoor

Je beweging wordt direct overgezet in beweging in het spel
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36803641
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoor

Je beweging wordt direct overgezet in beweging in het spel
Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaat .
  zondag 9 april 2006 @ 21:04:16 #72
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36803838
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaat .
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.

Klopt het nou dat je dit spel met 2 controllers speelt? Een 'gun' en in de andere hand nog een d-pad/pook? Of alles met eentje?

Met gun mikken op een doelwit terwijl je strafet is trouwens vreselijk lastig.
pi_36803941
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.
Dat kan best, maar een muis heeft geen onoverkomelijke gebreken in bijv. precisie waardoor je uit de ervaring wordt gehaald. En dus zal de uiteindelijke ervaring wat immersie betreft voor mij persoonlijk waarschijnlijk niet al te veel verschillen.
  zondag 9 april 2006 @ 21:12:42 #74
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36804100
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Klopt het nou dat je dit spel met 2 controllers speelt? Een 'gun' en in de andere hand nog een d-pad/pook? Of alles met eentje?
De normale controller (de afstandsbediening) met de nunchuk add-on ja...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36805697
Ik denk niet eens dat je alle kant op hoeft te zwaaien met de controller, als je de controller kantelt, zou hij ook al op/neer moeten gaan...
  woensdag 12 april 2006 @ 13:19:40 #76
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36884692
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 12 april 2006 @ 15:08:44 #77
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36888324
Grotere Betere scans van het blad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomasso op 12-04-2006 16:00:39 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36890218
Ik moet zeggen dat het er erg tof uitziet, meer van zulk soort games (Sadness klinkt ook al erg goed) en de Revolution zou voor mij nog wel eens een hele toffe console kunnen worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:57:26 #79
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36948949
Heb ook ff dat blad doorgelezen. Die REVO wordt echt zo 1337!
De controler is zech maar een zwaard dat real time beweegt op het scherm. Je kunt de conroler schuin houden zodat de gun op het scherm ook gangster stijl wordt vastgepakt
"Damn you, vile woman!"
pi_36960568
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Gi1337 het volgende:
Heb ook ff dat blad doorgelezen. Die REVO wordt echt zo 1337!
De controler is zech maar een zwaard dat real time beweegt op het scherm. Je kunt de conroler schuin houden zodat de gun op het scherm ook gangster stijl wordt vastgepakt
JO! echt?


ben blij om te zien dat steeds meer mensen doorhebben dat revmote geen afstandbediening is maar echt zien wat het ding kan doen
pi_36960632
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:13 schreef BroesWillems het volgende:
maar echt zien wat het ding kan doen
De revolution ook aanzetten wanneer je er niet direct naar wijst?
pi_36989569
Betere kwaliteit:










Die screen met dat zwaard. Can't wait
pi_36989672
die met dat zwaard en de rest natuurlijk
pi_37025706
Groot redsteel logo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 17 april 2006 @ 11:40:08 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37027324
Mja, de scans/screens zijn geen uberkwaliteit qua graphics. Maar het is goed genoeg voor mij
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 17 april 2006 @ 11:42:59 #86
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37027402
Het lijkt er trouwens wel op dat je toch best 'grote' bewegingen moet maken. Dat is wel funest voor de flesjes bier of glazen cola op tafel .

Ik vraag me ook af of je er niet beter bij kunt gaan staan.
  maandag 17 april 2006 @ 12:01:05 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37027863
Je moet geen grote bewegingen maken H.Flick
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37028023
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet geen grote bewegingen maken H.Flick
Ik wil dat juist
Niet met schieten, maar ik wil echt iemand neerhakken met een katana
pi_37760955
Zijn er al wat dingen bekend over de Online mogelijkheden van Red Steel?
pi_37762225


algemeen:
  • Ubisoft begon vlak na de E3 2005 aan de game. Het bedrijf kreeg de Revo-controller vlak na die beurs in handen om er mee aan de slag te gaan. Lucky bastards.

  • Het idee voor Red Steel werd door Ubisoft aan Satoru Iwata en Shigeru Miyamoto voorgelegd, die uiteindelijk groen licht gaven aan het idee.

    Combatsysteem:

  • In het begin van de game maak je nog veel gebruik van machinegeweren en ander minder precies wapentuig. Naarmate je verder komt in de game, zul je minder verwoestend te werk gaan en steeds meer gebruik maken van pistolen.

  • Efficiënt schieten wordt in deze titel beloond. Het is mogelijk om met vijf kogels ook vijf vijanden te doden. De muziek verandert dan naar heel rustig, terwijl wild om je heen schieten in een chaotischere soundtrack resulteert.

  • Goed richten vult de energiemeter van het "Freeze Shot". Daarmee kun je met een druk op de knop de tijd stil laten staan en heel precies mikken op je tegenstander.

  • Je kunt een vijand ontwapenen door het wapen uit zijn hand te schieten, in plaats van een kogel door z'n kop te jagen.

  • Wanneer je een zwaard bij je draagt, kun je dat met de controller bewegen. Met de controller kun je verschillende combo's maken, tot je stopt met bewegen. Bovendien zijn er speciale zwaardaanvallen mogelijk: Maak je een X in de lucht, dan voer je bijvoorbeeld een vernietigende aanval uit.

  • Je vijanden hebben een hoog niveau van intelligentie en agressiviteit.

    Respect:

  • Wanneer je het leven van een hoge bendeleider spaart, zal hij zijn respect voor je tonen. Hiermee krijg je onder andere toegang tot nieuwe wapens. Zijn bendeleden behoren nu tot de jouwe.

  • Je leert nieuwe moves van twee leraren: Eentje leert je omgaan met guns, de ander zal je leren zwaardvechten. Je moet hen veel respect tonen, anders leren ze je niets.

  • Om je respect tegenover een character vorm te geven, kun je tijdens gesprekken met de controller positief en negatief reageren (bv. door "Ja" of "Nee te knikken).

  • Er zitten geen cutscenes in de game. Net als in bijvoorbeeld Half Life 2 zal het hele verhaal met alle tussenstukjes vanuit de game verteld worden. Characters zullen echter op je reageren, dus als je respectloos wegloopt terwijl er eentje tegen je praat, wordt ie boos en verteld misschien helemaal niets meer.


    Besturing:

  • De twee voorste knoppen op de controller zijn voor het bukken en springen. De analoge stick gebruik je om rond te lopen en het infrarood-oog gebruik je om te mikken. De camera beweegt met een kleine vertraging als de snelheid als waarmee je je hand beweegt. Mikken op een vijand gaat wel zo snel als met een laserpointer.

  • Red Steel zal niet aanvoelen zoals een arcadeshooter als "House Of The Dead".

  • In de meeste console-shooters zul je je in drie seconden helemaal hebben omgedraaid. Op de PC duurt dat 1/4 seconde. In Red Steel draai je je in 1 seconde helemaal om.

    Screens:




    Filmpjes:
  • Official Trailer

    Handige links:
  • Red Steel Official Site
  • Nintendo Wii Site
  • pi_37762766
    Jammer dat ik de OP niet kan editen
    pi_37763288
    OP en TT gewijzigd.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      vrijdag 12 mei 2006 @ 15:51:10 #93
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_37763423
    Target renders moet je niet gebruiken als screenshots ..

    Ook vind ik "Centraal Topic" creatief vertaald naar het Japans...
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_37763467
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef BMH het volgende:
    Ook vind ik "Centraal Topic" creatief vertaald naar het Japans...
    Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      vrijdag 12 mei 2006 @ 15:58:12 #95
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_37763662
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef peristilius het volgende:

    [..]

    Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.
    Slaat echt nergens op wat er staat. In het Japans moet het iets als dit zijn: "中央トピック" (vrij vertaald natuurlijk).
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_37763848
    je bent vrij om het te veranderen.. was de eerste de beste font wat ik tegenkwam...


    zeikerds...

    [ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2006 16:15:30 ]
    pi_44245492
    *kick*

    zijn er al ervaringen?
    pi_44245992
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef BroesWillems het volgende:
    *kick*

    zijn er al ervaringen?
    Ja, ben ook benieuwd. Zit te twijfelen of ik m ga aanschaffen of niet. Heb al CoD en Rayman, en wil sowieso deze of Excite Truck.
    Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
      vrijdag 8 december 2006 @ 14:06:22 #99
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_44250198
    Jazekers, ik heb hem sinds woensdag .

    Hij bevalt me zeker, ookal heb ik er niet ongelofelijk veel tijd voor gehad, paar levels gespeeld. In het begin is het zeker erg wennen en zijn de controls niet geweldig, maar nadat je een paar uur hebt gespeeld en alles wat meer door hebt is het zeker fun . De graphics zijn mooi ( maar niet overal ) !

    Ik vermaak me er prima mee en vind zeker dat het een leuke titel is, ben er wel blij mee
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      vrijdag 8 december 2006 @ 14:25:17 #100
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_44250811
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
    Jazekers, ik heb hem sinds woensdag .

    Hij bevalt me zeker, ookal heb ik er niet ongelofelijk veel tijd voor gehad, paar levels gespeeld. In het begin is het zeker erg wennen en zijn de controls niet geweldig, maar nadat je een paar uur hebt gespeeld en alles wat meer door hebt is het zeker fun . De graphics zijn mooi ( maar niet overal ) !

    Ik vermaak me er prima mee en vind zeker dat het een leuke titel is, ben er wel blij mee
    Ja zoals ik al zei sluit me aan
    Ik vind het zwaardvechten al meesterlijk ( pas twee gedaan ) tis echt niet zo makkelijk als gedacht.
    ook de ai van de mannen zijn geweldig.
    Heb je die soort targettime al geprobeerd
    Ik vergeet steeds dat ie er is

    En tja die controls he tis toch echt hard wennen en doorbijten merk ik.
    Maar doe ik zeker.
    ook tafel omduwen werkt niet altijd goed bij mij. nunchuck reageerd soms niet wel jammer.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')