Klopt. Hopelijk doen ze dat ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Wii-Style het volgende:
Mensen moeten dan volgens mij ook jou toevoegen.
[Wii] Red Steelquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef Ltd. het volgende:
Is er iemand die Red Steel al heeft? Ervaringen? ..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet.
Ik wel !quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet.
Ook in de Volkskrant.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef Xrenity het volgende:
Wiiii!
Vandaag ook weer in het AD enzo
ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef _petjan het volgende:
Maandag ga ik proberen een Wii te kopen
Jouw Wii-code klopt volgens mij niet. Ik krijg een foutmelding als ik hem invoer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:37 schreef Knoflook het volgende:
Jah mensen moeten jou denk ik ook toevoegen... want gbeurt niet zo veel in mijn zaal/ plein.
das al een aardige lijstquote:Anthraxx 8760 8595 7352 1951
BMH Maandag! Misschien iets later!.. GVD! GRRR
BroesWillems Nog geen Wii
Cheiron omg!omg!omg! nog even wachten...
Chibibo 5143 4292 4054 0806
ChOas 8802 5840 7355 5742
Chocobo 5273 8738 3975 8958
CyberTijn 3225 9588 4157 7434
depax 0567 2371 8321 7639
deGVR 6254 0160 1189 8816
Harregarre Over een week ofzo?
Knoflook 6029 6148 3264 6748
Legendkiller 2511 2606 8071 1934
MeZZiN 5863 2109 9855 0114
Oksel 0387 0219 6614 3274
Piles 4305 6846 2870 4203
Spanks 3890 0681 5964 3281
Tomasso 1246 8453 9421 0393
Tumble 7522 8126 6833 3801
-Yuna- 4013 2134 6202 3976
hmm ben nu niet thuis... ik zou hem snel veranderen..... morgen thatis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jouw Wii-code klopt volgens mij niet. Ik krijg een foutmelding als ik hem invoer.
Waar kan je je eigen code vinden?quote:
weet iemand dit??quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
welke spellen kan je wel online doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:02 schreef Game_Error het volgende:
online kan niet, andere weet ik niet... ik ga er vanuit van wel
-Paroolquote:De Wii is een allemansvriend, een Volvo-familiewagen, waar de Xbox 360 en de in maart verkrijgbare Playstation 3 veel meer in de categorie opgevoerde brommer vallen.
Het klopt wel!quote:
nog geen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:05 schreef thomaSe het volgende:
[..]
welke spellen kan je wel online doen?
En dan durfte M$ Nintendo nog wel niche te nomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het klopt wel!
Een vriend van mij, 27 jaar, compleet geen console-mens vond de Wii echt subliem en zei ook dat de concurrentie het nakijken zal hebben. Ben ik het compleet mee eens!
Dat was Bill Gates.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:10 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan durfte M$ Nintendo nog wel niche te nomen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:54 schreef thomaSe het volgende:
ik heb een paar vraagjes..
kan je cod3 online spelen(heb gehoord van niet)
kan je cod3 met split-screen spelen?
je geeft niet eens iemand de kans om te antwoorden...quote:
Kunnen jullie die artikelen niet ff online plaatsen? Of heb je geen abbo waarmee je de artikelen van de volkskrant en het ad online kan lezen?quote:
De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:12 schreef ThijsThijs het volgende:
Kun je ook online gamen op die wii?
Vind ik wel raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:15 schreef Pronk het volgende:
[..]
De Wii kan het, maar er zijn op dit moment nog geen spellen die het ondersteunen.
Nintendo is nog niet klaar met hun online dingetjes. Ergens in 2007 kan dat pas. Ik gok mid 2007, eind 2007.quote:
Daar doe je het voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:24 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een kusje op de wang van Chanty.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Als je aangeeft dat je Mii's mogen migreren gaan ze ook naar andere Wii's toe, maar blijven ze dan ook op je eigen Wii bestaan? Zou het vreemd vinden als mijn familie van me weg zou lopen.
ongeluksdagquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef WjeroneW het volgende:
klik ik op invoeren i.p.v. preview..maare
kben 13 december jarig..dus nog paar nachtjes slapen en dan maar wennen aan de nieuwe besturing![]()
Dan ben je ook echt een aker als je die koopt. Beetje research op het web en de screenshots bekijken en je weet dat dat spel geen stuiver waard is. Nouja het gratis stuurtje wat erbij wordt geleverd is wel vet moet ik zeggen en handig voor toekomstige racespellen. Maar die zal vast wel meer geleverd gaan worden bij toekomstige gamesquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef warezguy05 het volgende:
net ff GT Pro Series gedaan. wat een kutspel is dat zeg. besturing gaat wel (veel te arcade alleen maar goed...dat ishet spel), maar die graphics. alsof je naar een ps1 zit te kijken, en dan overdrijf ik niet![]()
je zou natuurlijk ook een béétje moeite kunnen doen om het eerst op te zoeken op google oid?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:42 schreef ThijsThijs het volgende:
Die punten, kun je die verdienen of moet je die kopen?
google is your friendquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:45 schreef ThijsThijs het volgende:
ja die points
Ik ken verder niemand die het heeft geprobeerd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Heeft iemand nog een poging gewaagd om een Wii in duitsland te kopen of zouden ze daar ook al lang uitverkocht zijn?
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
Ik ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben langzamerhand toch wel verslaafd geraakt aan WiiSports. 250 euro lijkt voor het plezier geen geld...
[update]quote:Hm also wir haben gestern bei real in Duisburg - Großenbaum morgens eine Wii geholt. Warn die ersten die da waren. Am Nachmittag waren noch fast ALLE da.
Sorryquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
Stomme Spammers... nu zijn we een kadootje mis gelopen...![]()
ik zei toch niets meer posten...![]()
Ikj was gisteren met een vriend aan de gang gegaan met die Wii's, versturen lukt wel, we hebben nu dus allebei alle Mii's van beide, maar het plein blijft leegquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de eerste Mii op bezoek gehad, ene 'john' met een groene muts op.
Jij bent toch ook Bredanaar??quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb een Wii.
Wanneer komen de nieuws en weer channels beschikbaar?
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Bredanaar??
Waar heb je m vandaan?![]()
lucky bastardquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef _Supreme het volgende:
[..]
jah! een vriend van me had nog een pre-order bij de dixons, alleen had hij al een wii, dus ik mocht hem hebben![]()
![]()
Mijn wii code overigens:quote:Je kan ook vanaf je GSM naar de Wii mailen trouwens. Alles wat je moet doen is je e-mail adres registreren op je Wii, van je GSM of je computer, en dan krijg je een bevestigingsmailtje teruggestuurd. Daarna kan je gewoon mailen naar w1234567891234567@wii.com, waarbij het getal je Adress Book code is
Je bent te snel tevredenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god, wat ziet Zelda er goed uit. En dat voor een Gamecube game. (Of ben ik te snel tevreden?)
Die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:55 schreef Game_Error het volgende:
Is er ergens nog een kans dat ik komende week zonder preorder een wii kan scoren? ik woon in hilversum en heb een preorder bij de BS, maar daar blijk ik 10e op de lijst te staan
Máár ze verkopen slechts 1 per klantquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro gaat per 12 dec de Wii verkopen. Nieuwe folder gaat dan in en hij staat daarin.
Hou er echter rekening mee dat de Makro voor goldcardklanten al om 7u opengaat, 2u voordat ie voor gewone klanten opengaat. De verstigingen krijgen 20 tot 60 units (20 voor de kleinere, 60 voor de grotere).
jup, vandaag nog geweest(duiven). Hadden nog enkel wii play, zelda (3 stuks), happy feet en 4x4. verder niks meer!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Voor Makro mot je toch zo'n pas hebben.
Da's echt kut man
Zuigt man.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
jup, vandaag nog geweest(duiven). Hadden nog enkel wii play, zelda (3 stuks), happy feet en 4x4. verder niks meer!
En dit stick heeft echt geweldige weerstand, voelt lekker soepel om mee te bewegen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef ikookhier het volgende:
Die nunchuk is echt ongelofelijk licht![]()
En hij heeft de Xbox vorm, hol ipv bol zoals de Cube analoge stick. Dat is de beste vooruitgang op de Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:07 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
En dit stick heeft echt geweldige weerstand, voelt lekker soepel om mee te bewegen.
Ik zal m er bij mij inzetten, ben benieuwd wat er dan verder gebeurt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn Wii nummer op Wiki gezet (zie OP) en alvast Chi, Cho en Choas toegevoegd
Is Delft een grote vestiging of een kleine?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro gaat per 12 dec de Wii verkopen. Nieuwe folder gaat dan in en hij staat daarin.
Hou er echter rekening mee dat de Makro voor goldcardklanten al om 7u opengaat, 2u voordat ie voor gewone klanten opengaat. De verstigingen krijgen 20 tot 60 units (20 voor de kleinere, 60 voor de grotere).
56 unitsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is Delft een grote vestiging of een kleine?
En wat heb je aan die nummers zonder online spel?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Oh nee, wat een bagger. Ik doe alvast de HDMI kabel van de HD decoder erin zodat ik de component vrij heb en nu heeft het Wiischerm een veel vager beeld![]()
En trouwens, hoe vul je iemands nummer in de Wii?
Thanks, hopelijk kan iemand voor mij langsgaan, zie dat jij in Delft woont, werk je die dag ookquote:
Prikbord -> Nieuw bericht -> Adresboekquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Naar het Wii Prikbord gaan en daar naar het adresboek gaan, daar kan je Wii's toevoegen en een naam opgeven. Dus geenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Nee, ik werk maandagavond en woensdagmiddag. Ik zal maandag avond ns een update geven in dit topic nog. Als we m al verkopen zal ik kijken of ik dat zsm kan laten wetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk kan iemand voor mij langsgaan, zie dat jij in Delft woont, werk je die dag ook
komen er maandag nieuwe leveringen dan? bij BS en een aantal andere winkels hadden ze het over woensdag op zn vroegstquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.
Maandag gewoon weer gaan 'hunten'
Kan je er maandag niet eentje laten achter houden want ik kan pas vanaf 16.00quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik werk maandagavond en woensdagmiddag. Ik zal maandag avond ns een update geven in dit topic nog. Als we m al verkopen zal ik kijken of ik dat zsm kan laten weten
@ Piles, geen idee nog, ik heb nog niet geprobeerd om mensen berichten te sturen. Het schijnt wel ff te duren voordat ze afgeleverd worden...
Dat zit er niet in nee, ik mocht bij de 360 launch niet eens een console voor mezelf apart zettenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan je er maandag niet eentje laten achter houden want ik kan pas vanaf 16.00!
Makro krijgt maandag geleverd dus en Dimension Plus ook. Ik denk dat er wel meer winkels zijn ook dan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Game_Error het volgende:
[..]
komen er maandag nieuwe leveringen dan? bij BS en een aantal andere winkels hadden ze het over woensdag op zn vroegst
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat is dit voor een ding, treinsim besturing?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zit er niet in nee, ik mocht bij de 360 launch niet eens een console voor mezelf apart zetten
Het duurt dus ook ff voor je brieven kan sturen, want nu kan het welquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Piles, geen idee nog, ik heb nog niet geprobeerd om mensen berichten te sturen. Het schijnt wel ff te duren voordat ze afgeleverd worden...
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
Weet je misschien ook hoeveel Groningen er krijgt?
dan weet ik ook of ik mn bed uit moet of niet
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)
Ok, Lukas Klamer verkoopt ze ook ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal ns kijken of ik een overzicht kan maken maandagavond. Dan post ik dat hier wel (zal rond 23u zijn)
Geen idee, volgens mij stonden die er nog niet tussen vorige week. Maar ook dat zal ik posten zodra ik het weet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok, Lukas Klamer verkoopt ze ook ?
Zoja, dan heb ik ong. uit 80 units te kiezen, beter hebben niet veel mensen dat zelfde idee
Hehe, hier ben ik ook benieuwd naar. Bedankt notorious!quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
Weet je misschien ook hoeveel Groningen er krijgt?
dan weet ik ook of ik mn bed uit moet of niet
kan dat licht alleen aan als hij op stand-by staat en je hebt een berichtje? Of kan die ook wel aan als je gewoon aan het spelen bent?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een berichtje![]()
Het knippert een keer als de Wii aangaat en verder brandt ie alleen als je een berichtje hebt dus. Tijdens het gamen is het uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
kan dat licht alleen aan als hij op stand-by staat en je hebt een berichtje? Of kan die ook wel aan als je gewoon aan het spelen bent?
grappig dan heb je mijn pa over de vloerquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:05 schreef chibibo het volgende:
Zojuist de eerste Mii op bezoek gehad, ene 'john' met een groene muts op.
Nee je hebt gelijk, de game is prachtigquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god, wat ziet Zelda er goed uit. En dat voor een Gamecube game. (Of ben ik te snel tevreden?)
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een berichtje![]()
golden eye wordt moeilijk aangezien rare eigendom van ms isquote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef Hare het volgende:
Is er al bekend of GoldenEye en Banjo Kazooie van de N64 uit gaan komen voor de virtual console en zo ja wanneer?
Hoe valt het mikken mee?quote:Op zondag 10 december 2006 00:37 schreef depax het volgende:
Trouwens vriend had vandaag ook 4 games mee.
4x4 : raar spel wel geinig niets bijzonders
gtpro niet gespeeld ( mijn spellen super monkey ball/raving rabbits waren leuker)
cars : leuk voor de kids
call of duty 3 : in een woord DAMN hoe vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |