Wat hij zegtquote:
Waarom kijk je talpa?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
De Wii was gisteren bij Talpa (het land van maas en geel). Werd tie vet uitgebreid behandeld, en ze lieten twee bekende boxers wiiboxing tegen elkaar spelenWas wel tof
![]()
Ik zapte voorbijquote:
Wel een goede promotie. Hebben toch zeker 5 mensen gezien.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
De Wii was gisteren bij Talpa (het land van maas en geel). Werd tie vet uitgebreid behandeld, en ze lieten twee bekende boxers wiiboxing tegen elkaar spelenWas wel tof
![]()
zeur nietquote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef BMH het volgende:
Waarom word ik zo gestraft?
Wanneer heb je hemquote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef BMH het volgende:
als je de reviews moet geloven, niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
Ik ben denken om need for speed te annuleren en gt pro/monster 4 x4 te halen is dat verstandig?
BMH, kom jij uit de omgeving Enschede? Anders zou ik maar snel naar de MM in Enschede gaan. Gisteren lager er daar nog een stuk of 20.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:17 schreef BMH het volgende:
Grrr!quote:
Slecht nieuws, Dynabyte hier in dordt krijgt er maar 3...quote:Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Grrr!
Eerst ging Nedgame dicht en dus verloor ik mijn gegarandeerde Wii..
Toen kreeg Gameshop Twente niet genoeg units.
Daarna stond ik 1e!!! bij bijenkorf, maar word ik net gebeld dat zij er 0 krijgen..
Enige hoop: Dynabyte. 12e plek.
Nee maar FRS zei hier dat ze er 4 in de verkoop hadden gegooid en allemaal binnen 10 minuten uitverkocht.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef sitting_elfling het volgende:
haha
kan iemand al bevestigen dat hij de wii bij een FRS opgehaald heeft ? Of bij een intertoys of dixons >?
Jij hebt gelukquote:Op donderdag 7 december 2006 10:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Grrr!
Eerst ging Nedgame dicht en dus verloor ik mijn gegarandeerde Wii..
Toen kreeg Gameshop Twente niet genoeg units.
Daarna stond ik 1e!!! bij bijenkorf, maar word ik net gebeld dat zij er 0 krijgen..
Enige hoop: Dynabyte. 12e plek.
Dordt? dat telt niet eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Dynabyte hier in dordt krijgt er maar 3...
Waar?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee maar FRS zei hier dat ze er 4 in de verkoop hadden gegooid en allemaal binnen 10 minuten uitverkocht.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:21 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Dynabyte hier in dordt en eindhoven krijgen er maar 3...
Maar je had wel sjans?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn verhaaltje
Ik stond om 8u op en had de bus van 8:45 richting stad. Het is schijtweer, dus ik was al doorweekt voordat ik de bus instapte. Eenmaal in de stad loop ik richting FRS, dicht, half 10 pas open. Doorlopen naar Dixons. Dicht, half 10 pas open. Dynabyte, 10u, etc.
Godver, dan maar naar de Mac voor een warme choco. Daar ff zitten ouwehoeren met twee oude dametjes over het slechte weer. Om half 10 weer richting winkels gegaan en overal te horen dat er nog geen Wiis geleverd zijn.
Uiteindelijk kom ik bij de FRS aan, daar heb ik mn pre-order, en ook zij hadden nog niets. Ze vertelden me zelfs dat ze m morgen pas mogen verkopen, maar ik heb ze zover weten te krijgen dat ze me bellen als ie vandaag binnenkomt. Ze verwachten m rond 12u
....
Mijn verhaal is zieliger.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn verhaaltje
Ik stond om 8u op en had de bus van 8:45 richting stad. Het is schijtweer, dus ik was al doorweekt voordat ik de bus instapte. Eenmaal in de stad loop ik richting FRS, dicht, half 10 pas open. Doorlopen naar Dixons. Dicht, half 10 pas open. Dynabyte, 10u, etc.
Godver, dan maar naar de Mac voor een warme choco. Daar ff zitten ouwehoeren met twee oude dametjes over het slechte weer. Om half 10 weer richting winkels gegaan en overal te horen dat er nog geen Wiis geleverd zijn.
Uiteindelijk kom ik bij de FRS aan, daar heb ik mn pre-order, en ook zij hadden nog niets. Ze vertelden me zelfs dat ze m morgen pas mogen verkopen, maar ik heb ze zover weten te krijgen dat ze me bellen als ie vandaag binnenkomt. Ze verwachten m rond 12u
....
schoon ondergoed nodig?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef Xords het volgende:
ik ga m'n wii aanzetten, ik loop nu naar m'n wii toe en streelt nog een x overheen m'n wii voordat ik het powerknop aanraak....![]()
Ik heb eind November besteld en ik krijg er toch 1 toegestuurd. Ik ben erg tevreden. Goede service ook bij de klantenservice trouwens.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef McGilles het volgende:
Bart Smit doet toch wel erg goede zaken met deze manier van verkopen! Volgende keer wanneer er weer een gewilde console komt bedenken mensen zich wel 2 keer voordat ze ergens anders reserveren.
Shut the fuck upquote:Op donderdag 7 december 2006 10:35 schreef Xords het volgende:
ik ga m'n wii aanzetten, ik loop nu naar m'n wii toe en streelt nog een x overheen voordat ik het powerknop aanraak....![]()
Ahhhhh wat zielig.quote:
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
oee net gebeld kan mn 2de Wii ophalenvoor de verkoop
omdat ik mn verschil wat ik op marktplaats heb betaald eruit wil halen zodat ik gewoon netjes 250 voor de Wii heb betaaldquote:
Vast weg nuquote:Op donderdag 7 december 2006 10:45 schreef Mdk het volgende:
Free Record Shop op de lijnbaan in Rotterdam verkoopt ze trouwens ook
Mensen mét ookquote:Op donderdag 7 december 2006 10:49 schreef Oksel het volgende:
Ik heb net mn 3e pre-order weggegeven. De gelukkige kan zo bij de E-Plaza een Wii scoren.
De mensen zonder pre-order worden gelukkig toch ge0wnded..
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
oee net gebeld kan mn 2de Wii ophalenvoor de verkoop
sta ik morgen ook bij denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Ik vanochtend ook m'n rondje langs de winkels maken, ze hadden hem natuurlijk nergens.. Kom ik kwart voor tien aan bij de MediaMarkt... Staat er echt een hele rij voor de deur.
Dus ik maar zenuwachtig aansluiten, komen in de tussentijd nog meer mensen aanlopen. Iedereen nerveus, seconden tikken voorbij, mensen beginnen hun benen te rekken, hier en daar wordt er gehyperventileerd. Om klokslag tien uur komt er een bewaker aan en doet de rolluiken omhoog. Spontane massahysterie, mensen duiken onder de luiken door, ik spring over iemand anders heen, met z'n allen zo snel mogelijk naar het schap rennen....
Hebben ze hem helemaal niet. Morgen pas.
Wel jammer, ik stond zesde.
Hoe zie je eruit? Verwelkom ik je met een mooi geplaatste elleboog.quote:
Ik overtref BMH zn zieligheids verhaal. De mensen voor me namen de laatste twee. GDVquote:
Bij welke MM was dat ?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Ik vanochtend ook m'n rondje langs de winkels maken, ze hadden hem natuurlijk nergens.. Kom ik kwart voor tien aan bij de MediaMarkt... Staat er echt een hele rij voor de deur.
Dus ik maar zenuwachtig aansluiten, komen in de tussentijd nog meer mensen aanlopen. Iedereen nerveus, seconden tikken voorbij, mensen beginnen hun benen te rekken, hier en daar wordt er gehyperventileerd. Om klokslag tien uur komt er een bewaker aan en doet de rolluiken omhoog. Spontane massahysterie, mensen duiken onder de luiken door, ik spring over iemand anders heen, met z'n allen zo snel mogelijk naar het schap rennen....
Als de typische uitsmijterquote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit? Verwelkom ik je met een mooi geplaatste elleboog.
Door wie?quote:
Right, al gezien. Had vanochtend al naar betreffende MM gebeld, maar miepje van de klantenservice vertelde doodleuk dat ze morgen pas beginnen met verkopen en niet aan reserveren doen. Probeerde nog te vertellen dat Nintendo Benelux de verkoop met één dag heeft vervroegd, maar dat mocht ook niet baten.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef speknek het volgende:
Ga ik niet zeggen, gooi ik m'n eigen glazen in, maar je kunt er vrij makkelijk achterkomen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Inderdaad. De gamecube kon ik in alle rust ophalen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor praktijken joh? Bizar!Voor het eerst dat we dit zien tijdens een launch!
Altijd een mobiel nummer geven!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef Xrenity het volgende:
M;n moeder nu al een half uur aan de telefoon.![]()
Staat nooit aanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Altijd een mobiel nummer geven!!!
Idem, dynabyte heeft er 1 binnen gekregen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:15 schreef Gronnaephos het volgende:
OMG, zelfde verhaal als BMH, ongeveer.
Ik had eerst een tijd geleden bij de Bart Smit een reservering geplaatst, maar die krijgen volgende week hun zooi pas binnen, dus besloot ik op advies van BMH maar naar de Bijenkorf te gaan. Stond achter hem in de 'pre-orderlijst' en wachtte geduldig een telefoontje af. Vanmorgen ging 'ie, maar ik sliep er doorheen, ik beluisterde de voicemail en er werd verteld dat ie helaas niet werd geleverd deze week, maar volgende week '100% zeker'... Ja, die zekerheid heb je bij ongeveer elke winkel wel... Maar het gaat om nú.
Duss... Ik in alle vroegte (half 10 ofzo) door de miezerende regen en gure wind naar het centrum van Enschede fietsen en werkelijk elke denkbare winkel afgestruind, als ze hem niet verkochten was dat maar balen en als dat wel zo was, was hij OVERAL uitgereserveerd. Zelfs de FRS, die ze nog niet binnen hadden, had al 7 reserveringen staan en raadde me aan volgende week terug te komen.
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME KUTKLOTEHOERESCHIJTNINTENDO met z'n FUCKING SLECHTE LAUNCH!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mag ik zeker tot voglende week wachten. Grmbl!![]()
als je zaterdag gaat spelen dan heb je maandag een tent voor de winkel staanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef koentje.k het volgende:
Echt mooi om te lezen! Als ik zaterdag gespeelt heb besluit ik of ik een Wii ga kopen.
Dan ga ik in de kerstvakantie nadat ik lekker heb uitgeslapen op mn gemak naar een dixons of een dynabyte om een Wii te kopen, niet wachten in lange rijen, niet in de kou staan, geen tekorten, geen hype.
Yup, en die bij mij in de buurt verkoopt alleen de accesoires voor de wii, en niet de wii zelf. Maar gisteren hadden ze nog niks binnen i.i.g.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef TimoBasso het volgende:
*heeft iemand al eens de kijkshop gepobeerd?
wel de accesoires maar niet de wii zelf? Lekker nuttig. Vermoed dan dat ze wel besteld hebben maar niet binnen krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef mara25 het volgende:
[..]
Yup, en die bij mij in de buurt verkoopt alleen de accesoires voor de wii, en niet de wii zelf. Maar gisteren hadden ze nog niks binnen i.i.g.
2e lichting is pas in de loop van de week, niet gelijk maandag...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef Floeperdepoep het volgende:
Damn morgen niet vrij
Hoe groot is de kans dat ik as. maandag bij de 2e lichting wii's er 1 kan bemachtigen?![]()
Hmpf ja de Dynabytemeneer zei dattie de 11e weer een lading kreeg maar dat ik wellicht bij de 3e lading zit..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2e lichting is pas in de loop van de week, niet gelijk maandag...
En bij de Bart Shit?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
TRU krijgt de 11de 2de lading.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Woensdag de 13e bij het distributiecentrum, daarna verdeelt onder de winkels...quote:
Dan hoop ik, dat ik het fout heb, maar dat stond in het bericht dat ze vorige week ontvangen hadden...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is lekker dan. Ze hebben me beloofd dat het uitelijk de 13e ging worden.
Jammer hoor rayman is nog leuker en mooier dan hij uitziet op filmpjes.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Zo, binnen. Rayman hadden ze nog niet binnen, dus ik moet het even met Wii Play en Wii Sports doen. Nu eerst koffie, dan uitpakken.
hoe wie wat ? pre order ? waar ?quote:
Heh. Grappig. Dat overkwam mij nou ook vanochtendquote:Op donderdag 7 december 2006 10:27 schreef flyguy het volgende:
Tijd voor een verhaaltje....
Flyguy leest gisteren in Wii-topic driemiljoentweehonderdzevenenvijftigduizenddrieenzestig dat sommige winkels alvast begonnen met de verkoop............. vandaag! Flyguy heeft niet gepre-orded maar wil wel een Wii. Flyguy zet de wekker op kwart over acht en nadat dze meneer enkele mensen heeft weg gebracht staat hij om een paar minuten over 9 bij de plaatselijke intertoys. Hij loopt naar de games-sectie en kijkt rond... xbox, psp, maar waar staat het Wii-gedoe? Opeens ziet hij het... Hij wordt blij... hij kijkt naar de bovenste plank en ziet 2 prachtige grote witte dozen. Hij knippert een keer. UITVERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar je kan hem hier reserveren..... Flyguy gaat door.... Expert? nee, ze hebben hem niet en nog een klein plaatselijk zaakje is nog niet open en de kans dat ze hem daar hebben is nihil. Flyguy gaat naar huis in de regen.... Hopelijk heeft hij morgen meer geluk....![]()
nee, en ik niet....quote:Op donderdag 7 december 2006 11:51 schreef depax het volgende:
congratz roy.
Nu alleen nog BMH die verdient het ook.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende keer gewoon reserveren dus.
Sorry, ik vergat jouw natuurlijk ook.quote:
Van onze fouten leren wequote:
De Wii-launch is eigenlijk morgen pas...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Van onze fouten leren we![]()
Nintendo's beloftes zuigen![]()
De Wii-Launch zuigt![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Van onze fouten leren we![]()
Nintendo's beloftes zuigen![]()
De Wii-Launch zuigt![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,quote:
En er is geen losse verkoop beschikbaar. Vrijwel alles is gereserveerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De Wii-launch is eigenlijk morgen pas...
PM?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,
maar mocht je er toch 1 willen
heb nog wel wat tips ook voor bmh
PM pleasequote:Op donderdag 7 december 2006 12:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,
maar mocht je er toch 1 willen
heb nog wel wat tips ook voor bmh
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik heb er eentje![]()
M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
![]()
![]()
![]()
![]()
Enschede? Dat is een eind weg man hehequote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zo, laten we afspreken dat alleen zielige mensen (zoals BMH en ik) nog mogen posten in dit topic en anderen enkel mogen meeposten als ze nog nuttige tips hebben over hoe wij nog aan een Wii kunnen komen (in omgeving Enschede)![]()
gefeliciteerd schatquote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik heb er eentje![]()
M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef sitting_elfling het volgende:
kut man ik wist niet dat w8en zo kut was
IK WIL TELEFOON
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Placemad het volgende:
Ik zag net monster trukc 4x4 in de winkel liggen is dat excite truck? of is dit een of ander waardeloos spel?
Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld hebquote:Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef sitting_elfling het volgende:
glopperdemommeik moet nog steeds w8en op telefoontje
dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtendquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld heb.
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtend![]()
![]()
Vertel dr eens iets meer over, ik ben erg gehyped van Wiisports nuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wii is tof. Ben al 1.5 uur Wiisports aan het spelen. Nu maar ff Wiiplay proberen.![]()
sorry darten zit er niet in hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 12:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
allemaal kleine spelletjes, duckhunt, darten, vissen enz enz.
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat hij zegt
@HiddeRV, liep je te fucken over die Wii voor 260,- of niet? Kon gister de topics niet meer volgen en om dan maar alles terug te gaan lezen is ook weer zoiets
Alles hangt af van morgenochtend...
hey erwtloze erwtensoep je pm box is niet geactiveerdquote:
Volgens Tomasso niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heh. Grappig. Dat overkwam mij nou ook vanochtend![]()
Oud-Beijerland in, eerst Intertoys. Kregen er maar 4 binnen, gereserveerd. Next, Computerkrakers. "Het is nog maar de 7e hoor" Ja lul, dat weet ik ook wel maar een aantal winkels waren gisteren al begonnen. "We hebben ze nog niet binnen maar we krijgen er maar 4 ofzo en we hebben 16 reserveringen".
Free Record Shop. Ook allemaal gereserveerd... Dixons, de verkapte heaumeaux kwam ook met het reserveringsverhaal, maar vergat wel even die poster op A1 formaat met het bericht dat de Wii op 8 december uitkomt van de winkelruit te verwijderen. Of ze willen boze mensen morgen, maargoed. Bart Smit, natuurlijk het "online reserveringen en e-plaza gaan voor" verhaaltje.
Eenmaal thuis, kreeg ik een mailtje van een winkel met het antwoord op de vraag of het filiaal in OBL ook games verkoopt, een dus ook de Wii (het is zo'n kleine kutwinkel dus ja). Maargoed, bleek zo te zijn, ondankt dat mijn ouders bveweerden dat de zaak opgedoekt was. Gewoon nieuwe eigenaar dusMaargoed, die hadden nog geen reserveringen maar ze krijgen de Wii volgende week pas. Laat maar zitten.
Zucht.
Kutnintendo met hun beweringen.Ik met m'n eigenwijsheid ook
, volgende keer gewoon reserveren dus.
No prob. Begrijpelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef HiddeRV het volgende:
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.
MM Gouda?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
ok, net bij TRU en MM geweest:
MM > nee, sorry, morgen hebben we m pas. Wel 43 stuks trouwens....
Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.
Tsja, ik werk in R'dam, en kan dus niet ff naar het centrum, want aan t werk enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga nu echt weer wiisportzr0zen!
Maargoed, je hebt hem wel..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
Ze moeten gewoon overal met aanbetalingen gaan werken.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
No prob. Begrijpelijk
[..]
MM Gouda?
[..]
Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.
En dan doe je een aanbetaling zeggen ze eeneens dat ze er 0 krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon overal met aanbetalingen gaan werken.
Ja, dat is gewoon kut. Ik zou mijn geld terug gaan eisen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan doe je een aanbetaling zeggen ze eeneens dat ze er 0 krijgen.![]()
Ik heb nooit wat over Zelda gezegdquote:Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
Mag hem zo gaan ophalenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:35 schreef DaForZz het volgende:
Ik sta 22e bij de MM in Arnhem. Ze dachten er 35 binnen te krijgen, ben nu aan het wachten op het telefoontje...
Waar speel je dat mee? (ja de wii maar welke controler?)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:05 schreef AntiChrist het volgende:
zo net mn eerste VC aankoop gedaanMario 64
Ik heb eeneens zin om naar Zwolle te gaanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:06 schreef ATL het volgende:
Ik heb zojuist mijn Wii van de Bart Smit ontvangen. In Zwolle bij de Free Record Shop hebben ze nog Wii's
delayed tot eind dec dacht ik wil hem ook kan hem alleen op moment nog reserveren zonder datum.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef linebear het volgende:
ik moet nog 6 dagen wachten, als ik Wehkamp mag geloven....
Iemand al Tony Hawk aan het spelen !?
Nee, e-plaza R'dam heeft ze niet meer. Zuidplein iig niet, en volgens Tomasso centrum ook niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:07 schreef Floeperdepoep het volgende:
Maat van mij gaat zo in Rotterdam kijken.
Waar nog meer kans naast E-plaza??
edit; heeft bellen naar eplaza Rdam nut om ff 2 te reserveren?
ik doe het met de WaveBirdquote:Op donderdag 7 december 2006 13:06 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Waar speel je dat mee? (ja de wii maar welke controler?)
En als je die nou niet hebt, moet je zeker een classic controler er bij halen om VC games te spelen?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik doe het met de WaveBird(GC Controller dus)
Shit, hoeren, kut, bahquote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, e-plaza R'dam heeft ze niet meer. Zuidplein iig niet, en volgens Tomasso centrum ook niet.
NES games kun je met de Wiimote spelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:16 schreef mrdjey het volgende:
[..]
En als je die nou niet hebt, moet je zeker een classic controler er bij halen om VC games te spelen?
Nog niet naar Zwollequote:Op donderdag 7 december 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
NES games kun je met de Wiimote spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees trots.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef AntiChrist het volgende:
yep classics worden verkochtheb net mn 2de wii de deur uitgedaan 100 euro winst
haha
Eric, did you just say the F word? Cartman: Jew?!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef AntiChrist het volgende:
yep classics worden verkochtheb net mn 2de wii de deur uitgedaan 100 euro winst
haha
haha dat hadi k ookquote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef mara25 het volgende:
Nou... gister de FRS gebeld: Nee, wij verkopen vrijdag pas.
Zojuist weer gebeld: Ja, we mochten ze ineens vanadaag al verkopen, maar nu zijn we al uitverkocht.
Kl*tezaak....
Geef die overige anders aan 1 van onsquote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef BMH het volgende:
Maandag kan ik er 1 krijgen van mijn contact bij de Bart Smit..... Hopelijk kan ik hem vandaag nog van de dynabyte krijgen.
Goh dat je die nog niet verkocht hebt bleh.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
mm hengelo verkoopt hem nu ook voor de mensen die daar besteld hadden werd net gebeld door ze. en tevens een pre-order daar weggegeven
Ik als Nintendo fan heb maanden geleden mijn Wii gepre-ordered... En jij krijgt er wel 1 maar verkoopt hem meteen..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
mm hengelo verkoopt hem nu ook voor de mensen die daar besteld hadden werd net gebeld door ze. en tevens een pre-order daar weggegeven
doen ze helaas toch nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef mara25 het volgende:
Nou.... net gebeld naar Saturn in r'dam Zuidplein.... allemaal al gereserveerd.
En mensen die een Wii kopen om weer door te verkopen: Hoop dat jullie er lekker mee blijven zitten en hem over een aantal weken maar uit wanhoop met verlies verkopen, hehe.
Zo als het welbekende spreekwoord luid:quote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef mara25 het volgende:
En mensen die een Wii kopen om weer door te verkopen: Hoop dat jullie er lekker mee blijven zitten en hem over een aantal weken maar uit wanhoop met verlies verkopen, hehe.
wat lul je nou ik heb dat ding een half jaar geleden bij de gameshop besteld en moest notabene er 1 via marktplaats kopen (aangezien ik niet meer kon wachten) daarna kreeg ik een belletje van e-plaza dat ik daar een pre-order op kon halen die ik zeker niet had verwacht (1 week geleden besteld). aangezien ik voor die van marktplaats meer had betaald dacht ik dat ik die 2de wel kon verkopen met winstquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als Nintendo fan heb maanden geleden mijn Wii gepre-ordered... En jij krijgt er wel 1 maar verkoopt hem meteen..
Sorry hoor. Maar ik kots op jou.
Dat is stoerquote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef AntiChrist het volgende:
overigens is er een kleine kans dat ik nog een wat belletjes krijg vandaag (omdat ik echt in heel nederland ge pre-orderd heb) mocht ik wat horen dan post ik het hier
Hmm, strange. MM was gister druk bezig met alle nieuwe leveringen van games en alles aan het opstapelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Haay1971 het volgende:
Tijdens m'n lunchpauze ff door Hoog Catherijne gelopen...
FreeRecordShop: uitverkocht. Wel redelijk wat Wii-games in het schap.
Dixons: hadden vanochtend bij opening 20 Wii's vrij in de verkoop maar die vlogen dus ook weg. Krijgt volgende week weer nieuwe voorraad.
V&D: Nog niks binnen, maar wat ze gaan krijgen is al gereserveerd.
Bart Smit: maar niet eens geprobeerd.
E-Plaza: Alleen een paar Wii-games in het schap.
MediaMarkt: Nog helemaal NIETS voor de Wii ! Geen games, geen schap gereserveerd waar de games moeten komen, geen Wii te bekennen.
Kep t zelfde rondje gemaakt door hoog catharijne.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Haay1971 het volgende:
Tijdens m'n lunchpauze ff door Hoog Catherijne gelopen...
FreeRecordShop: uitverkocht. Wel redelijk wat Wii-games in het schap.
Dixons: hadden vanochtend bij opening 20 Wii's vrij in de verkoop maar die vlogen dus ook weg. Krijgt volgende week weer nieuwe voorraad.
V&D: Nog niks binnen, maar wat ze gaan krijgen is al gereserveerd.
Bart Smit: maar niet eens geprobeerd.
E-Plaza: Alleen een paar Wii-games in het schap.
MediaMarkt: Nog helemaal NIETS voor de Wii ! Geen games, geen schap gereserveerd waar de games moeten komen, geen Wii te bekennen.
Mja, had paar webshops nog gemaild vandaag en Azerty zit helemaal vol tot en met Januari volgend jaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Ericjuh het volgende:
shit.. mijn preorder vervalt bij azerty omdat alle wii's naar de mediamarkt in zwolle gingen..
bahh.. heb ik voor niks gepreordert!!
morgen vroeg maar ff naar zwolle dan! voor degene die morgen ook naar zwolle wil om naar de mediamarkt te gaan.. de mediamarkt gaat altijd om 12 uur open op vrijdag
En dan vertelt 'ie jou wel dat ze net binnen komen?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Kep t zelfde rondje gemaakt door hoog catharijne.
10:30 FRS Overvecht gebeld: Ja we krijgen ze net binnen! Bel om half 1 maar terug ik weet niet of ik ze al mag verkopen.
Dus ik dacht "NO WAY"! Op de fiets gestapt en ernaartoe gegaan (duurt half uurtje).
Kom ik daar.. Staat er NIEMAND in de winkel. Helemaal leeg. "Ja ik moest om half 1 terug bellen maar ik blijf hier wel ff wachten tot je het weet"
zegt die gast dus: "Kep ze net allemaal uitverkocht"
Dus ze moeten die dingen allemaal in minder dan 30 minuten hebben uitverkocht, terwijl er binnen het kwartier dat ik er was helemaal niemand binnen was, en ze gingen om 10 uur open.
Theorie: Er is daar helemaal niemand geweest (hooguit 2 mensen die misschien nieteens weten wat een wii is), en die gast heeft gewoon alles zelf gekocht om het door te kunnen verkopen.
haha klojoquote:Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Ericjuh het volgende:
shit.. mijn preorder vervalt bij azerty omdat alle wii's naar de mediamarkt in zwolle gingen..
bahh.. heb ik voor niks gepreordert!!
morgen vroeg maar ff naar zwolle dan! voor degene die morgen ook naar zwolle wil om naar de mediamarkt te gaan.. de mediamarkt gaat altijd om 12 uur open op vrijdag
Ach dr zijn rare mensen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan vertelt 'ie jou wel dat ze net binnen komen?![]()
Denk eerder dat 'ie dan had gezegd dat ze er geen zouden krijgen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef chibibo het volgende:
Zojuist een Wii opgehaald bij de plaatselijke Van Leest. Pre-orderen is zooo overrated.
Met dank aan iedereen die zijn pre-order heeft geannuleerd.
totaal onzeker als je 15e staatquote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MeZZiN het volgende:
Is het trouwens nu wel zeker dat mensen die bij de fucking bartsmit hebben gepre-order ook echt volgende week een wii kunnen krijgen of is dat ook totaal onzeker.....
Volgende week ja, maar dan niet eens maandag. Waarschijnlijk pas woensdag of donderdagquote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MeZZiN het volgende:
Is het trouwens nu wel zeker dat mensen die bij de fucking bartsmit hebben gepre-order ook echt volgende week een wii kunnen krijgen of is dat ook totaal onzeker.....
De enige van Fok! misschien.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:56 schreef Knucklezz het volgende:
BEN IK DE ENIGE die hem via bol.com heeft besteld hier ? :p
Hey thanks man, was net met die gasten aan het mailen over wanneer ze hem kunnen leveren. Nu geen antwoord meer gehadquote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens besteld op http://www.zyztem.nl/ ...
Had ik nog niet voorbij zien komen hier dus misschien nog een kansje dat ik 'm in december heb. Hopelijk helpt mijn Ideal-betaling een beetje qua voordringen...![]()
Ik zou 'm gewoon bestellen daar, al is misschien door mijn bericht de helft van Fok! daar nu bezig.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Cid het volgende:
[..]
Hey thanks man, was net met die gasten aan het mailen over wanneer ze hem kunnen leveren. Nu geen antwoord meer gehad![]()
Ja dat bedoel ik..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon bestellen daar, al is misschien door mijn bericht de helft van Fok! daar nu bezig.Mja, ik zie wel. Mij maakt het op zich ook niet heel veel uit of ik 'm deze week of volgende week krijg. Zelfs de week erna vind ik nog wel te doen. 't Moet echter niet ergens 2007 worden.
![]()
De enige tip die ik kan geven is: alle winkels afbellen. Als ik de Wii-topics zo doorlees, zijn er veel mensen die in verschillende winkels hebben gereserveerd. Zodra zij hun Wii binnen hebben, zullen ze (hopelijk) hun andere reserveringen annuleren. Wanneer er een winkel bij zit waar niet veel reserveringen zijn geplaatst (de winkel waar ik hem heb opgehaald had er maar drie), heb je kans dat er een Wii beschikbaar komt.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:55 schreef Gronnaephos het volgende:
Hoe kan datOnze plaatselijke Van Leest in Enschede verkoopt enkel DVD's en muziek... De andere zit in de Enschedese Bijenkorf en zoals je wellicht hebt gelezen zijn BMH en ik daar genaaid omdat ze volgende week pas hun levering binnen krijgen
![]()
Waar ik op hoop is dat er nu steeds meer pre-orders links en rechts gecancelled gaan worden omdat men op meerdere plaatsen gepre-ordered had, en natuurlijk maar op één plek hem daadwerkelijk gekocht heeft. Doordat velen de Wii overal en nergens gepre-ordered hebben is er een veel te hoge virtuele vraag gecreeerd die hopelijk als een lekke ballon gaat leeglopen. Zodat er Wii's beschikbaar komen voor mensen zonder pre-order, of met foutgelopen pre-orders.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:00 schreef AntiChrist het volgende:
van wat ik hoorde worder er volgende week woensdag nieuwe wii's geleverd in Nederland
nu mijn preorder niet doorgaat heb ik ook zo'n gevoel. ik zie al zo dat ik morgen naar de mediamarkt (zwolle) rij (25 km) en dat ze dan al uitverkocht zijn. ik heb echt geen flauw idee hoe druk het daar morgen om half 9 zal zijn. Zoals ik hier nu lees valt het wel mee met de drukke lange wachtrijen, maar ik zie al zo voor me dat mediamarkt d'r morgen maar 20 krijgt en ik de 21ste persoon ben!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik..Wii's .... nouja dan wacht ik wel op mn MM Wii over twee weken ofzo..
Dan ga je toch tegen elkaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik tegen m'n vriendin die wii Sports zit te spelen
"Hey laat mij nu es ff"
"Nee ik ben nu ff"
Grmbl
Grapjas.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef satecl het volgende:
huh hij is morgen toch pas uit???
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga je toch tegen elkaar.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Jup! Die hadden er 1 binnen gehad en die was al weg... Kansloos dusquote:Op donderdag 7 december 2006 14:01 schreef MilaNL het volgende:
[..]
totaal onzeker als je 15e staat
//heeft iemand trouwens van leest utrecht al geprobeerd? wat was het resultaat?
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
morgen om half 10 sta ik erook mits ik hem straks nog ergens vandaan kan toverenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nu mijn preorder niet doorgaat heb ik ook zo'n gevoel. ik zie al zo dat ik morgen naar de mediamarkt (zwolle) rij (25 km) en dat ze dan al uitverkocht zijn. ik heb echt geen flauw idee hoe druk het daar morgen om half 9 zal zijn. Zoals ik hier nu lees valt het wel mee met de drukke lange wachtrijen, maar ik zie al zo voor me dat mediamarkt d'r morgen maar 20 krijgt en ik de 21ste persoon ben!
nahh ja.. aan de andere kant, ik ben wel vroeg uit bed op mijn vrije dagzo vroeg ben ik de laatste paar vrijdagen d'r nooit zo vroeg uitgeweest
Yep, dat had ik ook gezien, maar wat ik niet terug kon vinden is of de spellen die je hebt gedownload ook ergens anders bewaard worden (online?). Zodat je ze opnieuw gratis kan downloaden als je Wii kapot is en je een nieuwe hebt gekocht bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in het Wii-winkelkanaal en daar staat bij vraag en antwoord dat je een spel dat je gedownload hebt gratis opnieuw kunt downloaden als je het gewist hebt
zit wat in. Ik woon zelf ook bij een Media Markt in Duitsland in de buurt... Hmm... Maar daar kan k niet eerder zijn dan morgenmiddag ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik ga mijn hoop maar richting Duitsland verplaatsen denk ik. Volgens mij moet het daar wel te doen zijn. Dit Duitsers moeten wij NLers toch kunnen ownen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |