Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
oee net gebeld kan mn 2de Wii ophalenvoor de verkoop
omdat ik mn verschil wat ik op marktplaats heb betaald eruit wil halen zodat ik gewoon netjes 250 voor de Wii heb betaaldquote:
Vast weg nuquote:Op donderdag 7 december 2006 10:45 schreef Mdk het volgende:
Free Record Shop op de lijnbaan in Rotterdam verkoopt ze trouwens ook
Mensen mét ookquote:Op donderdag 7 december 2006 10:49 schreef Oksel het volgende:
Ik heb net mn 3e pre-order weggegeven. De gelukkige kan zo bij de E-Plaza een Wii scoren.
De mensen zonder pre-order worden gelukkig toch ge0wnded..
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef AntiChrist het volgende:
oee net gebeld kan mn 2de Wii ophalenvoor de verkoop
sta ik morgen ook bij denk ikquote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Ik vanochtend ook m'n rondje langs de winkels maken, ze hadden hem natuurlijk nergens.. Kom ik kwart voor tien aan bij de MediaMarkt... Staat er echt een hele rij voor de deur.
Dus ik maar zenuwachtig aansluiten, komen in de tussentijd nog meer mensen aanlopen. Iedereen nerveus, seconden tikken voorbij, mensen beginnen hun benen te rekken, hier en daar wordt er gehyperventileerd. Om klokslag tien uur komt er een bewaker aan en doet de rolluiken omhoog. Spontane massahysterie, mensen duiken onder de luiken door, ik spring over iemand anders heen, met z'n allen zo snel mogelijk naar het schap rennen....
Hebben ze hem helemaal niet. Morgen pas.
Wel jammer, ik stond zesde.
Hoe zie je eruit? Verwelkom ik je met een mooi geplaatste elleboog.quote:
Ik overtref BMH zn zieligheids verhaal. De mensen voor me namen de laatste twee. GDVquote:
Bij welke MM was dat ?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Ik vanochtend ook m'n rondje langs de winkels maken, ze hadden hem natuurlijk nergens.. Kom ik kwart voor tien aan bij de MediaMarkt... Staat er echt een hele rij voor de deur.
Dus ik maar zenuwachtig aansluiten, komen in de tussentijd nog meer mensen aanlopen. Iedereen nerveus, seconden tikken voorbij, mensen beginnen hun benen te rekken, hier en daar wordt er gehyperventileerd. Om klokslag tien uur komt er een bewaker aan en doet de rolluiken omhoog. Spontane massahysterie, mensen duiken onder de luiken door, ik spring over iemand anders heen, met z'n allen zo snel mogelijk naar het schap rennen....
Als de typische uitsmijterquote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit? Verwelkom ik je met een mooi geplaatste elleboog.
Door wie?quote:
Right, al gezien. Had vanochtend al naar betreffende MM gebeld, maar miepje van de klantenservice vertelde doodleuk dat ze morgen pas beginnen met verkopen en niet aan reserveren doen. Probeerde nog te vertellen dat Nintendo Benelux de verkoop met één dag heeft vervroegd, maar dat mocht ook niet baten.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef speknek het volgende:
Ga ik niet zeggen, gooi ik m'n eigen glazen in, maar je kunt er vrij makkelijk achterkomen.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:55 schreef speknek het volgende:
Best lachen, die hype.
Inderdaad. De gamecube kon ik in alle rust ophalen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor praktijken joh? Bizar!Voor het eerst dat we dit zien tijdens een launch!
Altijd een mobiel nummer geven!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef Xrenity het volgende:
M;n moeder nu al een half uur aan de telefoon.![]()
Staat nooit aanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Altijd een mobiel nummer geven!!!
Idem, dynabyte heeft er 1 binnen gekregen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:15 schreef Gronnaephos het volgende:
OMG, zelfde verhaal als BMH, ongeveer.
Ik had eerst een tijd geleden bij de Bart Smit een reservering geplaatst, maar die krijgen volgende week hun zooi pas binnen, dus besloot ik op advies van BMH maar naar de Bijenkorf te gaan. Stond achter hem in de 'pre-orderlijst' en wachtte geduldig een telefoontje af. Vanmorgen ging 'ie, maar ik sliep er doorheen, ik beluisterde de voicemail en er werd verteld dat ie helaas niet werd geleverd deze week, maar volgende week '100% zeker'... Ja, die zekerheid heb je bij ongeveer elke winkel wel... Maar het gaat om nú.
Duss... Ik in alle vroegte (half 10 ofzo) door de miezerende regen en gure wind naar het centrum van Enschede fietsen en werkelijk elke denkbare winkel afgestruind, als ze hem niet verkochten was dat maar balen en als dat wel zo was, was hij OVERAL uitgereserveerd. Zelfs de FRS, die ze nog niet binnen hadden, had al 7 reserveringen staan en raadde me aan volgende week terug te komen.
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME KUTKLOTEHOERESCHIJTNINTENDO met z'n FUCKING SLECHTE LAUNCH!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mag ik zeker tot voglende week wachten. Grmbl!![]()
als je zaterdag gaat spelen dan heb je maandag een tent voor de winkel staanquote:Op donderdag 7 december 2006 11:21 schreef koentje.k het volgende:
Echt mooi om te lezen! Als ik zaterdag gespeelt heb besluit ik of ik een Wii ga kopen.
Dan ga ik in de kerstvakantie nadat ik lekker heb uitgeslapen op mn gemak naar een dixons of een dynabyte om een Wii te kopen, niet wachten in lange rijen, niet in de kou staan, geen tekorten, geen hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |