En dan doe je een aanbetaling zeggen ze eeneens dat ze er 0 krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon overal met aanbetalingen gaan werken.
Ja, dat is gewoon kut. Ik zou mijn geld terug gaan eisen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan doe je een aanbetaling zeggen ze eeneens dat ze er 0 krijgen.![]()
Ik heb nooit wat over Zelda gezegdquote:Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
Mag hem zo gaan ophalenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:35 schreef DaForZz het volgende:
Ik sta 22e bij de MM in Arnhem. Ze dachten er 35 binnen te krijgen, ben nu aan het wachten op het telefoontje...
Waar speel je dat mee? (ja de wii maar welke controler?)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:05 schreef AntiChrist het volgende:
zo net mn eerste VC aankoop gedaanMario 64
Ik heb eeneens zin om naar Zwolle te gaanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:06 schreef ATL het volgende:
Ik heb zojuist mijn Wii van de Bart Smit ontvangen. In Zwolle bij de Free Record Shop hebben ze nog Wii's
delayed tot eind dec dacht ik wil hem ook kan hem alleen op moment nog reserveren zonder datum.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:13 schreef linebear het volgende:
ik moet nog 6 dagen wachten, als ik Wehkamp mag geloven....
Iemand al Tony Hawk aan het spelen !?
Nee, e-plaza R'dam heeft ze niet meer. Zuidplein iig niet, en volgens Tomasso centrum ook niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:07 schreef Floeperdepoep het volgende:
Maat van mij gaat zo in Rotterdam kijken.
Waar nog meer kans naast E-plaza??
edit; heeft bellen naar eplaza Rdam nut om ff 2 te reserveren?
ik doe het met de WaveBirdquote:Op donderdag 7 december 2006 13:06 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Waar speel je dat mee? (ja de wii maar welke controler?)
En als je die nou niet hebt, moet je zeker een classic controler er bij halen om VC games te spelen?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik doe het met de WaveBird(GC Controller dus)
Shit, hoeren, kut, bahquote:Op donderdag 7 december 2006 13:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, e-plaza R'dam heeft ze niet meer. Zuidplein iig niet, en volgens Tomasso centrum ook niet.
NES games kun je met de Wiimote spelen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:16 schreef mrdjey het volgende:
[..]
En als je die nou niet hebt, moet je zeker een classic controler er bij halen om VC games te spelen?
Nog niet naar Zwollequote:Op donderdag 7 december 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
NES games kun je met de Wiimote spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees trots.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef AntiChrist het volgende:
yep classics worden verkochtheb net mn 2de wii de deur uitgedaan 100 euro winst
haha
Eric, did you just say the F word? Cartman: Jew?!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef AntiChrist het volgende:
yep classics worden verkochtheb net mn 2de wii de deur uitgedaan 100 euro winst
haha
haha dat hadi k ookquote:Op donderdag 7 december 2006 13:25 schreef mara25 het volgende:
Nou... gister de FRS gebeld: Nee, wij verkopen vrijdag pas.
Zojuist weer gebeld: Ja, we mochten ze ineens vanadaag al verkopen, maar nu zijn we al uitverkocht.
Kl*tezaak....
Geef die overige anders aan 1 van onsquote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef BMH het volgende:
Maandag kan ik er 1 krijgen van mijn contact bij de Bart Smit..... Hopelijk kan ik hem vandaag nog van de dynabyte krijgen.
Goh dat je die nog niet verkocht hebt bleh.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
mm hengelo verkoopt hem nu ook voor de mensen die daar besteld hadden werd net gebeld door ze. en tevens een pre-order daar weggegeven
Ik als Nintendo fan heb maanden geleden mijn Wii gepre-ordered... En jij krijgt er wel 1 maar verkoopt hem meteen..quote:Op donderdag 7 december 2006 13:30 schreef AntiChrist het volgende:
mm hengelo verkoopt hem nu ook voor de mensen die daar besteld hadden werd net gebeld door ze. en tevens een pre-order daar weggegeven
doen ze helaas toch nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef mara25 het volgende:
Nou.... net gebeld naar Saturn in r'dam Zuidplein.... allemaal al gereserveerd.
En mensen die een Wii kopen om weer door te verkopen: Hoop dat jullie er lekker mee blijven zitten en hem over een aantal weken maar uit wanhoop met verlies verkopen, hehe.
Zo als het welbekende spreekwoord luid:quote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef mara25 het volgende:
En mensen die een Wii kopen om weer door te verkopen: Hoop dat jullie er lekker mee blijven zitten en hem over een aantal weken maar uit wanhoop met verlies verkopen, hehe.
wat lul je nou ik heb dat ding een half jaar geleden bij de gameshop besteld en moest notabene er 1 via marktplaats kopen (aangezien ik niet meer kon wachten) daarna kreeg ik een belletje van e-plaza dat ik daar een pre-order op kon halen die ik zeker niet had verwacht (1 week geleden besteld). aangezien ik voor die van marktplaats meer had betaald dacht ik dat ik die 2de wel kon verkopen met winstquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als Nintendo fan heb maanden geleden mijn Wii gepre-ordered... En jij krijgt er wel 1 maar verkoopt hem meteen..
Sorry hoor. Maar ik kots op jou.
Dat is stoerquote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef AntiChrist het volgende:
overigens is er een kleine kans dat ik nog een wat belletjes krijg vandaag (omdat ik echt in heel nederland ge pre-orderd heb) mocht ik wat horen dan post ik het hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |