Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik heb er eentje![]()
M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
![]()
![]()
![]()
![]()
Enschede? Dat is een eind weg man hehequote:Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zo, laten we afspreken dat alleen zielige mensen (zoals BMH en ik) nog mogen posten in dit topic en anderen enkel mogen meeposten als ze nog nuttige tips hebben over hoe wij nog aan een Wii kunnen komen (in omgeving Enschede)![]()
gefeliciteerd schatquote:Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik heb er eentje![]()
M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef sitting_elfling het volgende:
kut man ik wist niet dat w8en zo kut was
IK WIL TELEFOON
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Placemad het volgende:
Ik zag net monster trukc 4x4 in de winkel liggen is dat excite truck? of is dit een of ander waardeloos spel?
Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld hebquote:Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef sitting_elfling het volgende:
glopperdemommeik moet nog steeds w8en op telefoontje
dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtendquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld heb.
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtend![]()
![]()
Vertel dr eens iets meer over, ik ben erg gehyped van Wiisports nuquote:Op donderdag 7 december 2006 12:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wii is tof. Ben al 1.5 uur Wiisports aan het spelen. Nu maar ff Wiiplay proberen.![]()
sorry darten zit er niet in hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 12:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
allemaal kleine spelletjes, duckhunt, darten, vissen enz enz.
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat hij zegt
@HiddeRV, liep je te fucken over die Wii voor 260,- of niet? Kon gister de topics niet meer volgen en om dan maar alles terug te gaan lezen is ook weer zoiets
Alles hangt af van morgenochtend...
hey erwtloze erwtensoep je pm box is niet geactiveerdquote:
Volgens Tomasso niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heh. Grappig. Dat overkwam mij nou ook vanochtend![]()
Oud-Beijerland in, eerst Intertoys. Kregen er maar 4 binnen, gereserveerd. Next, Computerkrakers. "Het is nog maar de 7e hoor" Ja lul, dat weet ik ook wel maar een aantal winkels waren gisteren al begonnen. "We hebben ze nog niet binnen maar we krijgen er maar 4 ofzo en we hebben 16 reserveringen".
Free Record Shop. Ook allemaal gereserveerd... Dixons, de verkapte heaumeaux kwam ook met het reserveringsverhaal, maar vergat wel even die poster op A1 formaat met het bericht dat de Wii op 8 december uitkomt van de winkelruit te verwijderen. Of ze willen boze mensen morgen, maargoed. Bart Smit, natuurlijk het "online reserveringen en e-plaza gaan voor" verhaaltje.
Eenmaal thuis, kreeg ik een mailtje van een winkel met het antwoord op de vraag of het filiaal in OBL ook games verkoopt, een dus ook de Wii (het is zo'n kleine kutwinkel dus ja). Maargoed, bleek zo te zijn, ondankt dat mijn ouders bveweerden dat de zaak opgedoekt was. Gewoon nieuwe eigenaar dusMaargoed, die hadden nog geen reserveringen maar ze krijgen de Wii volgende week pas. Laat maar zitten.
Zucht.
Kutnintendo met hun beweringen.Ik met m'n eigenwijsheid ook
, volgende keer gewoon reserveren dus.
No prob. Begrijpelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef HiddeRV het volgende:
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.
MM Gouda?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
ok, net bij TRU en MM geweest:
MM > nee, sorry, morgen hebben we m pas. Wel 43 stuks trouwens....
Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.
Tsja, ik werk in R'dam, en kan dus niet ff naar het centrum, want aan t werk enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga nu echt weer wiisportzr0zen!
Maargoed, je hebt hem wel..quote:Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
Ze moeten gewoon overal met aanbetalingen gaan werken.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
No prob. Begrijpelijk
[..]
MM Gouda?
[..]
Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |