abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44218873
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:02 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

PM?
Oh laat maar, ik heb er eentje M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
pi_44218888
Wii is tof. Ben al 1.5 uur Wiisports aan het spelen. Nu maar ff Wiiplay proberen.
pi_44218900
bah ik wil ook een e-plaza in de buurt!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44218940
Ga zo langs de TRU en MM, zal wel melden hoe of wat
pi_44219096
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Oh laat maar, ik heb er eentje M'n pa belde net, hij had de laatste bij e-plaza Zuidplein
Gefeliciteerd!

Zo, laten we afspreken dat alleen zielige mensen (zoals BMH en ik) nog mogen posten in dit topic en anderen enkel mogen meeposten als ze nog nuttige tips hebben over hoe wij nog aan een Wii kunnen komen (in omgeving Enschede)
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_44219162
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:16 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Zo, laten we afspreken dat alleen zielige mensen (zoals BMH en ik) nog mogen posten in dit topic en anderen enkel mogen meeposten als ze nog nuttige tips hebben over hoe wij nog aan een Wii kunnen komen (in omgeving Enschede)
Enschede? Dat is een eind weg man hehe
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44219220
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

gefeliciteerd schat kusje mij
wanneer kan ik komen gamen
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44219302
Ik heb zonet ALLE winkels in Enschede, Hengelo en Rijssen gebeld die hem zouden kunne hebben, overal pre orders
google is your friend
pi_44219313
kut man ik wist niet dat w8en zo kut was

IK WIL TELEFOON
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44219366
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:24 schreef sitting_elfling het volgende:
kut man ik wist niet dat w8en zo kut was

IK WIL TELEFOON
Ik ook . Om half ga ik zelf bellen...
pi_44219367
Mii wil ook een wii....

Straks maar even weer de FRS bellen of ze toch niet stiekem vandaag al willen verkopen aan me
pi_44219490
kheb nog hoop.. dynabyte heb ik een preorder maar denk niet dat ik die kan krijgen nog en bij top1toys dus ff afwachten nog en anders vrees ik pas een wii in januari als ik de winkels zo hoorde
pi_44219584
omg

wachten/spelen
  Donald Duck held donderdag 7 december 2006 @ 12:34:53 #164
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44219601
echt niet normaal hoe jullie zitten te zenuwen zeg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44219617
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

.

Net gebeld naar van Leest. Hij is binnengekomen en ik kan hem op komen halen .
pi_44219643
Ik zag net monster trukc 4x4 in de winkel liggen is dat excite truck? of is dit een of ander waardeloos spel?
pi_44219644
wachten -> spelen .
pi_44219673
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Placemad het volgende:
Ik zag net monster trukc 4x4 in de winkel liggen is dat excite truck? of is dit een of ander waardeloos spel?
pi_44219697
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Lexie het volgende:
wachten -> spelen .
Vanmiddag neemt m'n zus 'm mee
pi_44219705
Daar ben ik weer, mijn WII impressie na het gisteren tot half 3 in de nacht gespeeld te hebben :
Allereerst; balen dat er geen component is in Europa op het moment, ik heb Zelda nog even laten zitten en component besteld bij Ebay. DAT GEZEGD HEBBENDE, het beeld op de LCD met de standaardkabel is verbazingwekkend acceptabel. Geen PS2 SCART taferelen, gewoon goed zichtbaar en redelijk scherp.
Ik heb Wii sports en Wii play gekocht en gespeeld, mijn eerste (eerlijke) impressies:

IMPRESSIE-->

PLUSPUNTEN WII:

- playing is believing is dus echt niet zomaar een marketinguitspraak, HET KLOPT! Ik heb me DOODGELACHEN met tennissen, echt geweldig dat geluid van die bal als je m slaat. Wii sports is gewoon een volwaardig spel. Nintendo heeft echt wat in handen met de Wii, na een paar korte sessies ben ik ervan overtuigd geraakt dat dit heel groot gaat worden.

- design Wiimote: veel mooier en afgewerkter dan ik me voorstelde van die foto's

- graphics zijn gewoon zeer acceptabel, simpel maar goed. Geen issue meer voor mij

- ingebouwde speaker: ik snap de kritieken niet, gewoon goed geluid en zeer VET

- verslavend verslavend verslavend, ik en kameraad verwachtten de Wii gisteren niet en daarom hadden we eigenlijk geen tijd en we waren pissed over de componentkabel. Ons voornemen: " we gaan t niet te laat maken ok? Morgen moeten we weer werken. OK". Tennis erop gezet en damn daar gingen we, uren gespeeld achter mekaar en we wilden niet stoppen

- bewegingen Wiimote: laat je gewoon gaan met dat ding, het is TERING VET om de sportspellen na te bootsen en, eerlijk gezegd doe je t instinctief. Na drie uur was ik niet moe maar zweette wel een beetje

- Wii channels en Mii's zijn geweldig uitgewerkt en gewoon top

NEGATIEVE PUNTEN WII:

- Wiiplay had een beetje lag qua controls, het ligt echt aan de software

- af en toe doet de Wiimote dingen die je niet snapt of die je niet zo voorgesteld had, ligt denk ik ook aan software

- Sommige Wiidiensten niet beschikbaar, creditcard werkt nog niet

- SYNC problemen tijdens opstarten, ik wilde vanochtend even tennissen zoals Nintendo ook voorstelde: klik ON en gamen maar, dus niet he. Ik kon m maar niet syncen, naar Wii lopen en sync indrukken, sync van Wiimote indrukken, NIETS Na lang klooien was ie er dan eindelijk, dit moet wel opgelost worden anders is het afstandbediening principe niet van toepassing.

- grote kamer is niet nodig maar wel GEWENST, en je moet echt uitkijken dat je de tv niet raakt.

- dat was het wel

Opsommend kan ik zeggen dat de Wii ECHT fun is, kameraad van mij die alleen RE4 en WW ooit gespeeld heeft op de Cube kon ik niet meer wegslaan van de Wii. Graphics vergeet je na even spelen, het is helemaal geen issue als de gameplay zo ONGELOOFLIJK meeslepend is. Je moet er ECHT achterzitten om meteen hooked te zijn, dat is wel een probleem qua marketing voor Nintendo. Je weet niet wat je mist als je t niet uitgeprobeerd hebt, natuurlijk zijn er mensen die t waarschijnlijk niets vinden maar ik spreek nu echt uit mn hart als ik zeg dat de Wii me verbaast heeft, ik wist ONGEVEER wel wat te verwachten maar dat het zo gaaf zou zijn die Wiisports dat had ik niet verwacht. Dit belooft veel goeds.

[ Bericht 1% gewijzigd door alex4allofyou op 07-12-2006 12:47:25 ]
pi_44219724
glopperdemomme ik moet nog steeds w8en op telefoontje
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_44219777
Ik heb vandaag iemand heel blij gemaakt door m'n pre-order te cancellen.
In Amsterdam trouwens. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  donderdag 7 december 2006 @ 12:42:03 #173
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_44219794
wat is Wii play?
pi_44219802
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:39 schreef sitting_elfling het volgende:
glopperdemomme ik moet nog steeds w8en op telefoontje
Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld heb .
pi_44219834
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
wat is Wii play?
allemaal kleine spelletjes, duckhunt, darten, vissen enz enz.
pi_44219854
Whoohoo net een mailtje gekregen van chear.nl dat m'n order klaar is voor verzending, morgen wii-time
pi_44219856
Straks ook weer even op wii hunt, hoorde dat er bij een zaak meer zijn gekomen dan pre-orders. Zo even checken, mocht het waar zijn post ik het vanaaf
  donderdag 7 december 2006 @ 12:44:36 #178
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44219860
Misschien codes uitwisselen of een apart topic ?
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44219861
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef Lexie het volgende:

[..]

Bel dan zelf! Ik zat ook te zenuwen, maar ben nu ontzettend opgelucht nu ik zelf gebeld heb .
dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtend
pi_44219870
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

dat zal ik doen ! ben tievus zenuwachtend
Ik zal voor je duimen .
pi_44219880
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:09 schreef torn_Machina het volgende:
Wii is tof. Ben al 1.5 uur Wiisports aan het spelen. Nu maar ff Wiiplay proberen.
Vertel dr eens iets meer over, ik ben erg gehyped van Wiisports nu
pi_44219918
Dank je Alex, je hebt het wachten nog ondraaglijker gemaakt

Nog een fucking week...
Houd van een lijntje.
  donderdag 7 december 2006 @ 12:47:14 #183
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44219928
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:43 schreef koentje.k het volgende:

[..]

allemaal kleine spelletjes, duckhunt, darten, vissen enz enz.
sorry darten zit er niet in hoor
duckhunt
find mii
match mii
vissen
electro hockey
biljart
koeien racen (je houd hem zo als excite truck)
nu ben ik de andere vergeten....

trouwens mijn arm doet pijn (vermoeid) denk dat ik wat actief geboxed heb :|
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44219941
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:13 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat hij zegt

@HiddeRV, liep je te fucken over die Wii voor 260,- of niet? Kon gister de topics niet meer volgen en om dan maar alles terug te gaan lezen is ook weer zoiets

Alles hangt af van morgenochtend...
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.
pi_44219957
Zelda is übergeil gek!

En wiisports en de rest ook.

Voor de mensen die ik gister al geholpen heb: Bij E-plaza rotterdam-centrum zijn ACHT pre-orders afgezegd. Daar zijn nu dus in totaal 14 Wii's zonder pré-order te krijgen.
Kutkloon.
pi_44220005
ok, net bij TRU en MM geweest:
TRU > hadden er nog 1 (naast een aantal voor de pre-order) maar die gingen ze niet verkopen Ja, als ik er voor 150¤ extra spullen bij koop. Ze verwachten er a.s. woensdag wel weer meer. Sta op reserve lijstje (voor het geval een pre-order iemand m niet op komt halen.)

MM > nee, sorry, morgen hebben we m pas. Wel 43 stuks trouwens....
pi_44220053
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.

Ik ga nu echt weer wiisportzr0zen!
Kutkloon.
pi_44220056
Ik heb erover gedacht om te zien of ik mijn wii binnen 2 uur voor 400 euro kon verkopen. Ondertussen ben ik echter zo hyped dat ik dat niet over mijn hart kan krijgen .
pi_44220073
zijn er mensen die em bij bol.com hebben besteld?
pi_44220080

[ Bericht 100% gewijzigd door chibibo op 07-12-2006 12:58:24 (oeps) ]
pi_44220151
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:05 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

PM please
hey erwtloze erwtensoep je pm box is niet geactiveerd
hoe kan ik je dan pm-en
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_44220171
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:51 schreef BiMeWet het volgende:
Als je ff naar e-plaza rotterdam komt (niet zo gek duur vanuit gouda) hebben ze er nog 14 bij e-plaza.
Volgens Tomasso niet.
pi_44220193
DAMES IK HEB HEM!!

Mijn verhaal:

Ik stond bij de V&D op de 8ste plaats. Ze zouden 10 units binnen krijgen. Dus ik in de middagpauze erheen. Ik kom daar en wat blijkt, ze zijn 5 minuten geleden aangekomen! Maar er waren maar 3 units.. Maar die verkoper wou em meteen aan me meegeven.. Tja, ik zei maar niks he..

Maar goed Ik heb dus Wii + Zelda, maar geen componenten kabel Bovendien..

IN VAN LEEST LEIDSCHENDAM HEBBEN ZE 2 WII'S MAAR, ZE HEBBEN MAAR 1 PRE ORDER

Zo, en nu ga ik spelen.
pi_44220203
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Heh. Grappig. Dat overkwam mij nou ook vanochtend

Oud-Beijerland in, eerst Intertoys. Kregen er maar 4 binnen, gereserveerd. Next, Computerkrakers. "Het is nog maar de 7e hoor" Ja lul, dat weet ik ook wel maar een aantal winkels waren gisteren al begonnen. "We hebben ze nog niet binnen maar we krijgen er maar 4 ofzo en we hebben 16 reserveringen".

Free Record Shop. Ook allemaal gereserveerd... Dixons, de verkapte heaumeaux kwam ook met het reserveringsverhaal, maar vergat wel even die poster op A1 formaat met het bericht dat de Wii op 8 december uitkomt van de winkelruit te verwijderen. Of ze willen boze mensen morgen, maargoed. Bart Smit, natuurlijk het "online reserveringen en e-plaza gaan voor" verhaaltje.

Eenmaal thuis, kreeg ik een mailtje van een winkel met het antwoord op de vraag of het filiaal in OBL ook games verkoopt, een dus ook de Wii (het is zo'n kleine kutwinkel dus ja). Maargoed, bleek zo te zijn, ondankt dat mijn ouders bveweerden dat de zaak opgedoekt was. Gewoon nieuwe eigenaar dus Maargoed, die hadden nog geen reserveringen maar ze krijgen de Wii volgende week pas. Laat maar zitten.

Zucht.

Kutnintendo met hun beweringen. Ik met m'n eigenwijsheid ook , volgende keer gewoon reserveren dus.
In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
  donderdag 7 december 2006 @ 12:57:59 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44220239
Red Steel is ook erg tof mensen! Er zitten best een aantal bugs in, en de controls laten soms te wensen over, maar ik moet zeggen dat het toch best een erg coole fps is!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 7 december 2006 @ 12:58:24 #196
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_44220248
morgen rond 11:00 ... heb ik hem...

Wii Stress!!!!!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_44220263
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:47 schreef HiddeRV het volgende:
Die is inmiddels verkocht voor 320, kon zo'n bod niet weigeren. Sorry.
No prob. Begrijpelijk
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:50 schreef philipnorth het volgende:
ok, net bij TRU en MM geweest:
MM > nee, sorry, morgen hebben we m pas. Wel 43 stuks trouwens....
MM Gouda?
quote:
Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44220271
quote:

Ik ga nu echt weer wiisportzr0zen!
Tsja, ik werk in R'dam, en kan dus niet ff naar het centrum, want aan t werk enzo
MM + TRU ff tijdens lunch gedaan, ga denk ik morgen nog m'n geluk proberen bij de MM.

Maar bedankt voor de tip!
pi_44220309
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

In jouw geval maakt het niet uit omdat je in het begin Nintendo maar kut vond.. Omdat er iets was met Zelda, en ze waren asociaal, en jij kocht geen Wii meer, bla bla bla.
Maargoed, je hebt hem wel..

Nu nog wachten totdat de Zelda GC versie uitkomt, want die wilde je toch niet spelen op de Wii?
pi_44220318
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:58 schreef FJD het volgende:

[..]

No prob. Begrijpelijk
[..]

MM Gouda?
[..]

Net even gebeld, op binnenwegplein hebben ze ze wel maar allemaal gereserveerd. De pest met die hele preorder lijst is dat er natuurlijk ook een heleboel mensen zijn die op verschillende plaatsen preorderen. Dat systeem moeten ze echt eens omgooien.
Ze moeten gewoon overal met aanbetalingen gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')