wel de accesoires maar niet de wii zelf? Lekker nuttig. Vermoed dan dat ze wel besteld hebben maar niet binnen krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:32 schreef mara25 het volgende:
[..]
Yup, en die bij mij in de buurt verkoopt alleen de accesoires voor de wii, en niet de wii zelf. Maar gisteren hadden ze nog niks binnen i.i.g.
2e lichting is pas in de loop van de week, niet gelijk maandag...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:36 schreef Floeperdepoep het volgende:
Damn morgen niet vrij
Hoe groot is de kans dat ik as. maandag bij de 2e lichting wii's er 1 kan bemachtigen?![]()
Hmpf ja de Dynabytemeneer zei dattie de 11e weer een lading kreeg maar dat ik wellicht bij de 3e lading zit..quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2e lichting is pas in de loop van de week, niet gelijk maandag...
En bij de Bart Shit?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
TRU krijgt de 11de 2de lading.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Woensdag de 13e bij het distributiecentrum, daarna verdeelt onder de winkels...quote:
Dan hoop ik, dat ik het fout heb, maar dat stond in het bericht dat ze vorige week ontvangen hadden...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is lekker dan. Ze hebben me beloofd dat het uitelijk de 13e ging worden.
Jammer hoor rayman is nog leuker en mooier dan hij uitziet op filmpjes.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Zo, binnen. Rayman hadden ze nog niet binnen, dus ik moet het even met Wii Play en Wii Sports doen. Nu eerst koffie, dan uitpakken.
hoe wie wat ? pre order ? waar ?quote:
Heh. Grappig. Dat overkwam mij nou ook vanochtendquote:Op donderdag 7 december 2006 10:27 schreef flyguy het volgende:
Tijd voor een verhaaltje....
Flyguy leest gisteren in Wii-topic driemiljoentweehonderdzevenenvijftigduizenddrieenzestig dat sommige winkels alvast begonnen met de verkoop............. vandaag! Flyguy heeft niet gepre-orded maar wil wel een Wii. Flyguy zet de wekker op kwart over acht en nadat dze meneer enkele mensen heeft weg gebracht staat hij om een paar minuten over 9 bij de plaatselijke intertoys. Hij loopt naar de games-sectie en kijkt rond... xbox, psp, maar waar staat het Wii-gedoe? Opeens ziet hij het... Hij wordt blij... hij kijkt naar de bovenste plank en ziet 2 prachtige grote witte dozen. Hij knippert een keer. UITVERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar je kan hem hier reserveren..... Flyguy gaat door.... Expert? nee, ze hebben hem niet en nog een klein plaatselijk zaakje is nog niet open en de kans dat ze hem daar hebben is nihil. Flyguy gaat naar huis in de regen.... Hopelijk heeft hij morgen meer geluk....![]()
nee, en ik niet....quote:Op donderdag 7 december 2006 11:51 schreef depax het volgende:
congratz roy.
Nu alleen nog BMH die verdient het ook.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Volgende keer gewoon reserveren dus.
Sorry, ik vergat jouw natuurlijk ook.quote:
Van onze fouten leren wequote:
De Wii-launch is eigenlijk morgen pas...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Van onze fouten leren we![]()
Nintendo's beloftes zuigen![]()
De Wii-Launch zuigt![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Van onze fouten leren we![]()
Nintendo's beloftes zuigen![]()
De Wii-Launch zuigt![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,quote:
En er is geen losse verkoop beschikbaar. Vrijwel alles is gereserveerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De Wii-launch is eigenlijk morgen pas...
PM?quote:Op donderdag 7 december 2006 12:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,
maar mocht je er toch 1 willen
heb nog wel wat tips ook voor bmh
PM pleasequote:Op donderdag 7 december 2006 12:01 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat krijg je als ik Cecil niet in je Favo FOK!ker sta dan krijg je ook geen wii op de lauch of er voor,
maar mocht je er toch 1 willen
heb nog wel wat tips ook voor bmh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |