abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44221740
shit.. mijn preorder vervalt bij azerty omdat alle wii's naar de mediamarkt in zwolle gingen..

bahh.. heb ik voor niks gepreordert!!

morgen vroeg maar ff naar zwolle dan! voor degene die morgen ook naar zwolle wil om naar de mediamarkt te gaan.. de mediamarkt gaat altijd om 12 uur open op vrijdag
Dit keer zonder signature
pi_44221772
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:42 schreef Haay1971 het volgende:
Tijdens m'n lunchpauze ff door Hoog Catherijne gelopen...
FreeRecordShop: uitverkocht. Wel redelijk wat Wii-games in het schap.
Dixons: hadden vanochtend bij opening 20 Wii's vrij in de verkoop maar die vlogen dus ook weg. Krijgt volgende week weer nieuwe voorraad.
V&D: Nog niks binnen, maar wat ze gaan krijgen is al gereserveerd.
Bart Smit: maar niet eens geprobeerd.
E-Plaza: Alleen een paar Wii-games in het schap.
MediaMarkt: Nog helemaal NIETS voor de Wii ! Geen games, geen schap gereserveerd waar de games moeten komen, geen Wii te bekennen.
Kep t zelfde rondje gemaakt door hoog catharijne.
10:30 FRS Overvecht gebeld: Ja we krijgen ze net binnen! Bel om half 1 maar terug ik weet niet of ik ze al mag verkopen.
Dus ik dacht "NO WAY"! Op de fiets gestapt en ernaartoe gegaan (duurt half uurtje).
Kom ik daar.. Staat er NIEMAND in de winkel. Helemaal leeg. "Ja ik moest om half 1 terug bellen maar ik blijf hier wel ff wachten tot je het weet"
zegt die gast dus: "Kep ze net allemaal uitverkocht"
Dus ze moeten die dingen allemaal in minder dan 30 minuten hebben uitverkocht, terwijl er binnen het kwartier dat ik er was helemaal niemand binnen was, en ze gingen om 10 uur open.

Theorie: Er is daar helemaal niemand geweest (hooguit 2 mensen die misschien nieteens weten wat een wii is), en die gast heeft gewoon alles zelf gekocht om het door te kunnen verkopen.
pi_44221784
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Ericjuh het volgende:
shit.. mijn preorder vervalt bij azerty omdat alle wii's naar de mediamarkt in zwolle gingen..

morgen vroeg maar ff naar zwolle dan! voor degene die morgen ook naar zwolle wil om naar de mediamarkt te gaan.. de mediamarkt gaat altijd om 12 uur open op vrijdag
Mja, had paar webshops nog gemaild vandaag en Azerty zit helemaal vol tot en met Januari volgend jaar.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44221818
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Kep t zelfde rondje gemaakt door hoog catharijne.
10:30 FRS Overvecht gebeld: Ja we krijgen ze net binnen! Bel om half 1 maar terug ik weet niet of ik ze al mag verkopen.
Dus ik dacht "NO WAY"! Op de fiets gestapt en ernaartoe gegaan (duurt half uurtje).
Kom ik daar.. Staat er NIEMAND in de winkel. Helemaal leeg. "Ja ik moest om half 1 terug bellen maar ik blijf hier wel ff wachten tot je het weet"
zegt die gast dus: "Kep ze net allemaal uitverkocht"
Dus ze moeten die dingen allemaal in minder dan 30 minuten hebben uitverkocht, terwijl er binnen het kwartier dat ik er was helemaal niemand binnen was, en ze gingen om 10 uur open.

Theorie: Er is daar helemaal niemand geweest (hooguit 2 mensen die misschien nieteens weten wat een wii is), en die gast heeft gewoon alles zelf gekocht om het door te kunnen verkopen.
En dan vertelt 'ie jou wel dat ze net binnen komen? Denk eerder dat 'ie dan had gezegd dat ze er geen zouden krijgen.
pi_44221839
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:46 schreef Ericjuh het volgende:

haha klojo
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44221889
Heb hem

Nu even op m'n broertje wachten
pi_44221941
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En dan vertelt 'ie jou wel dat ze net binnen komen? Denk eerder dat 'ie dan had gezegd dat ze er geen zouden krijgen.
Ach dr zijn rare mensen.
BTW elke winkel in overvecht heeft de wii al gekregen (en uitverkocht) en de winkel waar ik mijn pre-order heb heeft niks gekregen en die zit ook in overvecht en ze kunnen er ook geen uitspraak over doen wanneer ze hem wel krijgen :/ ... Das toch heel vreemd?
pi_44221960
Zojuist een Wii opgehaald bij de plaatselijke Van Leest. Pre-orderen is zooo overrated.

Met dank aan iedereen die zijn pre-order heeft geannuleerd.
pi_44222019
Hoe kan dat Onze plaatselijke Van Leest in Enschede verkoopt enkel DVD's en muziek... De andere zit in de Enschedese Bijenkorf en zoals je wellicht hebt gelezen zijn BMH en ik daar genaaid omdat ze volgende week pas hun levering binnen krijgen
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_44222050
BEN IK DE ENIGE die hem via bol.com heeft besteld hier ? :p
pi_44222086
kutlucker ;/
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef chibibo het volgende:
Zojuist een Wii opgehaald bij de plaatselijke Van Leest. Pre-orderen is zooo overrated.

Met dank aan iedereen die zijn pre-order heeft geannuleerd.
leven als een koning
pi_44222126
Is het trouwens nu wel zeker dat mensen die bij de fucking bartsmit hebben gepre-order ook echt volgende week een wii kunnen krijgen of is dat ook totaal onzeker.....
  donderdag 7 december 2006 @ 14:00:56 #268
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_44222153
van wat ik hoorde worder er volgende week woensdag nieuwe wii's geleverd in Nederland
pi_44222171
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MeZZiN het volgende:
Is het trouwens nu wel zeker dat mensen die bij de fucking bartsmit hebben gepre-order ook echt volgende week een wii kunnen krijgen of is dat ook totaal onzeker.....
totaal onzeker als je 15e staat

//heeft iemand trouwens van leest utrecht al geprobeerd? wat was het resultaat?
pi_44222184
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef MeZZiN het volgende:
Volgende week ja, maar dan niet eens maandag. Waarschijnlijk pas woensdag of donderdag

Godverdomme zeg, wat een k*nkerkutlaunch is dit! De launch is morgen pas en alle Wii's zijn al uit de schappen verdwenen Moet je je voorstellen, die casual lui die niet aan reserveren enzo denken, komen daar en alles is weg.

Damn, ik wil gewoon ook een Wii
  donderdag 7 december 2006 @ 14:02:49 #271
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_44222193
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in het Wii-winkelkanaal en daar staat bij vraag en antwoord dat je een spel dat je gedownload hebt gratis opnieuw kunt downloaden als je het gewist hebt
pi_44222197
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:56 schreef Knucklezz het volgende:
BEN IK DE ENIGE die hem via bol.com heeft besteld hier ? :p
De enige van Fok! misschien. Aan het aantal berichten/reacties op Bol.com zitten ze vol tot medio 2007 qua pre-orders.

Ik zat er ook aan te denken om daar te bestellen maar ik denk dat daar echt TE veel pre-orders zijn binnegekomen...
pi_44222199
Ik krijg m vanavond Vriendin van me bood aan even voor me te kijken bij dixons eindhoven, en die hadden er 3 voor de gewone verkoop..die waren trouwens direct na opening uitverkocht

Zelf in m'n middagpauze even Wii Play, Red Steel en Zelda gehaald.

Nog maar een paar uurtjes wachten
pi_44222261
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens besteld op http://www.zyztem.nl/ ...
Had ik nog niet voorbij zien komen hier dus misschien nog een kansje dat ik 'm in december heb. Hopelijk helpt mijn Ideal-betaling een beetje qua voordringen...
Hey thanks man, was net met die gasten aan het mailen over wanneer ze hem kunnen leveren. Nu geen antwoord meer gehad
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44222304
hoop dat Wehkamp wel aan zijn levertermijn kan houden....
pi_44222353
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef Cid het volgende:

[..]

Hey thanks man, was net met die gasten aan het mailen over wanneer ze hem kunnen leveren. Nu geen antwoord meer gehad
Ik zou 'm gewoon bestellen daar, al is misschien door mijn bericht de helft van Fok! daar nu bezig. Mja, ik zie wel. Mij maakt het op zich ook niet heel veel uit of ik 'm deze week of volgende week krijg. Zelfs de week erna vind ik nog wel te doen. 't Moet echter niet ergens 2007 worden.
pi_44222378
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik zou 'm gewoon bestellen daar, al is misschien door mijn bericht de helft van Fok! daar nu bezig. Mja, ik zie wel. Mij maakt het op zich ook niet heel veel uit of ik 'm deze week of volgende week krijg. Zelfs de week erna vind ik nog wel te doen. 't Moet echter niet ergens 2007 worden.
Ja dat bedoel ik.. Wii's .... nouja dan wacht ik wel op mn MM Wii over twee weken ofzo..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44222402
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:55 schreef Gronnaephos het volgende:
Hoe kan dat Onze plaatselijke Van Leest in Enschede verkoopt enkel DVD's en muziek... De andere zit in de Enschedese Bijenkorf en zoals je wellicht hebt gelezen zijn BMH en ik daar genaaid omdat ze volgende week pas hun levering binnen krijgen
De enige tip die ik kan geven is: alle winkels afbellen. Als ik de Wii-topics zo doorlees, zijn er veel mensen die in verschillende winkels hebben gereserveerd. Zodra zij hun Wii binnen hebben, zullen ze (hopelijk) hun andere reserveringen annuleren. Wanneer er een winkel bij zit waar niet veel reserveringen zijn geplaatst (de winkel waar ik hem heb opgehaald had er maar drie), heb je kans dat er een Wii beschikbaar komt.
pi_44222410
Der_Onkel : niet bij de FRS in Alkmaar toch!!?!?!?
  donderdag 7 december 2006 @ 14:09:21 #280
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44222419
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:00 schreef AntiChrist het volgende:
van wat ik hoorde worder er volgende week woensdag nieuwe wii's geleverd in Nederland
Waar ik op hoop is dat er nu steeds meer pre-orders links en rechts gecancelled gaan worden omdat men op meerdere plaatsen gepre-ordered had, en natuurlijk maar op één plek hem daadwerkelijk gekocht heeft. Doordat velen de Wii overal en nergens gepre-ordered hebben is er een veel te hoge virtuele vraag gecreeerd die hopelijk als een lekke ballon gaat leeglopen. Zodat er Wii's beschikbaar komen voor mensen zonder pre-order, of met foutgelopen pre-orders.

Heb zelf de hoop al opgegeven nog dit weekend al een Wii te hebben. Volgende week hopelijk dan maar...
pi_44222487
maar de vraag is, wie heeft hem al?
oh ja,

ik
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_44222501
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:08 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik.. Wii's .... nouja dan wacht ik wel op mn MM Wii over twee weken ofzo..
nu mijn preorder niet doorgaat heb ik ook zo'n gevoel. ik zie al zo dat ik morgen naar de mediamarkt (zwolle) rij (25 km) en dat ze dan al uitverkocht zijn. ik heb echt geen flauw idee hoe druk het daar morgen om half 9 zal zijn. Zoals ik hier nu lees valt het wel mee met de drukke lange wachtrijen, maar ik zie al zo voor me dat mediamarkt d'r morgen maar 20 krijgt en ik de 21ste persoon ben!

nahh ja.. aan de andere kant, ik ben wel vroeg uit bed op mijn vrije dag zo vroeg ben ik de laatste paar vrijdagen d'r nooit zo vroeg uitgeweest
Dit keer zonder signature
pi_44222538
toch blijf ik de covers lelijk vinden
Zo niet.. dan toch!
pi_44222578
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef NrSiX het volgende:
toch blijf ik de covers lelijk vinden
BLASPHEMY!!!!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 7 december 2006 @ 14:15:14 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44222586
Ik tegen m'n vriendin die wii Sports zit te spelen

"Hey laat mij nu es ff"

"Nee ik ben nu ff "

Grmbl
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 7 december 2006 @ 14:15:52 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44222604
huh hij is morgen toch pas uit???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44222608
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik tegen m'n vriendin die wii Sports zit te spelen

"Hey laat mij nu es ff"

"Nee ik ben nu ff "

Grmbl
Dan ga je toch tegen elkaar.
pi_44222614
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

BLASPHEMY!!!!
* NrSiX moest lachen danku!
Zo niet.. dan toch!
pi_44222616
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef satecl het volgende:
huh hij is morgen toch pas uit???
Grapjas.

Probeer er morgen maar eens aan te komen.
pi_44222632
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan ga je toch tegen elkaar.

Love is.....Samen Wii-en.
pi_44222654
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:16 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Love is.....Samen Wii-en.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44222706
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:01 schreef MilaNL het volgende:

[..]

totaal onzeker als je 15e staat

//heeft iemand trouwens van leest utrecht al geprobeerd? wat was het resultaat?
Jup! Die hadden er 1 binnen gehad en die was al weg... Kansloos dus
pi_44222707
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:19:48 #294
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44222728
niet
wat?
pi_44222747
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:12 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

nu mijn preorder niet doorgaat heb ik ook zo'n gevoel. ik zie al zo dat ik morgen naar de mediamarkt (zwolle) rij (25 km) en dat ze dan al uitverkocht zijn. ik heb echt geen flauw idee hoe druk het daar morgen om half 9 zal zijn. Zoals ik hier nu lees valt het wel mee met de drukke lange wachtrijen, maar ik zie al zo voor me dat mediamarkt d'r morgen maar 20 krijgt en ik de 21ste persoon ben!

nahh ja.. aan de andere kant, ik ben wel vroeg uit bed op mijn vrije dag zo vroeg ben ik de laatste paar vrijdagen d'r nooit zo vroeg uitgeweest
morgen om half 10 sta ik erook mits ik hem straks nog ergens vandaan kan toveren Ik vrees alleen dat er meer dan 50 man staan, die MM is vrij groot namelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44222758
Ik ga mijn hoop maar richting Duitsland verplaatsen denk ik. Volgens mij moet het daar wel te doen zijn. Dit Duitsers moeten wij NLers toch kunnen ownen!!
pi_44222815
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:02 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in het Wii-winkelkanaal en daar staat bij vraag en antwoord dat je een spel dat je gedownload hebt gratis opnieuw kunt downloaden als je het gewist hebt
Yep, dat had ik ook gezien, maar wat ik niet terug kon vinden is of de spellen die je hebt gedownload ook ergens anders bewaard worden (online?). Zodat je ze opnieuw gratis kan downloaden als je Wii kapot is en je een nieuwe hebt gekocht bijvoorbeeld.

Weet iemand hier toevallig hoe dat gaat?
Ja lekker!
pi_44222836
tvp
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_44222879
Ik kom pas volgende week aan bod tijdens de 2e levering Gameshop in Enschede btw.
:-)
pi_44222898
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Fzeronewbie het volgende:
Ik ga mijn hoop maar richting Duitsland verplaatsen denk ik. Volgens mij moet het daar wel te doen zijn. Dit Duitsers moeten wij NLers toch kunnen ownen!!
zit wat in. Ik woon zelf ook bij een Media Markt in Duitsland in de buurt... Hmm... Maar daar kan k niet eerder zijn dan morgenmiddag ofzo
pi_44222907
Nu die component cable zien te scoren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')