JA! Nu nog drie voorbeelden in 1 post en ik geef een punt wegquote:Op donderdag 21 september 2006 10:56 schreef Sokolsky het volgende:
achternamen van horrorregisseurs?
bijnaquote:
Geen van die drie, sorryquote:
Idem voor Romeroquote:Op donderdag 21 september 2006 11:08 schreef Sokolsky het volgende:
Raar dat Whale er dan niet bij hoort, m.i. de beste van allemaal.
Als je Weine bedoeltquote:
quote:
Steal?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:19 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Welke topfilm ben ik aan het kijken?
Waarom in godsnaam geef je Boll dan uberhaupt nog een kans na zijn vorige films?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:37 schreef Sokolsky het volgende:
RR, stel alsjeblieft snel een vraag, het begint nu wel heel erg slecht te worden...
Ik heb nog nooit een Boll gezien. En natuurlijk verwachtte ik er niks van, maar ik wel weten wat voor troep het dan precies is. Het wordt overigens geen 1, dus eigenlijk is 'ie nog beter dan verwacht.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam geef je Boll dan uberhaupt nog een kans na zijn vorige films?
quote:Op maandag 18 september 2006 17:32 schreef Sokolsky het volgende:
Voor Sheri: Fok! Movie Trivia - September 2006 V
Omdat ik niet meer wist of Jones meeregisseerde, of 'm misschien zelfs helemaal regisseerde (maar dacht het niet).quote:Op donderdag 21 september 2006 12:42 schreef laurenzo85 het volgende:
Waarom zou ik dat niet goed rekenen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |