quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef steve2003 het volgende:
Pirates of the Caribean, kut film
EEnsch.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef steve2003 het volgende:
Pirates of the Caribean, kut film
PotC vond ik ook een redelijke kutfilm... Saai, blij voorspelbaar verhaal, duurt daardoor te lang, vond het oninteressant, geen enkele diepgang, overduidelijk (té) commercieel... Over het algemeen gewoon erg teleurstellend.. Die 2e ga ik dan ook niet kijkenquote:
Ik heb hem nu ook gezien. Ik vind dat Brick de Chinatown/The maltese Falcon enz. van onze generatie is. Wát een goed doordacht concept. GE-WEL-DI-GE film.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Gorro het volgende:
Brick (Rian Johnson, 2005)
Waarschijnlijk dé culthit van dit jaar en geheel terecht in mijn ogen. Wat een heerlijke sfeer hangt er in deze film. Geïnspireerd door film-noirs en detective films als Chinatown of de serie Twin Peaks komt Rian Johnson met een verfrissende film. De dialogen zijn heerlijk met een heel eigen taalgebruik, de muziek is miniem, maar doeltreffend en het verhaal meeslepend. Bij tijden is de film ook erg grappig met z'n heerlijke droge humor. Vooral fans van klassieke film-noir zullen aan hun trekken komen. ****½
Die was ik niet vergeten. Had geen idee waar ik de OP kon vinden. Ik kon de meuk wel gaan kopiëren, maar dan waren de links weg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:18 schreef Gorro het volgende:
Je bent de links naar de vorige topics vergeten
O ja. Dat gaat niet zo handig als je geen mod bent natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten. Had geen idee waar ik de OP kon vinden. Ik kon de meuk wel gaan kopiëren, maar dan waren de links weg.
De oude OP (ook als die al gesloten is) quoten en vervolgens die inhoud kopiëren en plakken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Gorro het volgende:
[..]
O ja. Dat gaat niet zo handig als je geen mod bent natuurlijk
Ziek en zeer okéquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:34 schreef kinky_queen het volgende:
TEA BREAK
(UK / 2004 / 7 min) Dir: Sam Walker
WINNER Silver Melies Award, San Sebastian Film Festival 2004
Het hele 9/11-gebeuren zit je wel dwars he?quote:
Nou in zo verre dat Balkende echt een hielenlikker is van Bush. Dat wij Europa, en specifiek NL heel erg ja en amen zeggen tegen USA.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Het hele 9/11-gebeuren zit je wel dwars he?![]()
Een brandweerman die wraak gaat nemen? Ik neem aan dat je mening over het meesterlijke verhaal wel wat sarcastisch is?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef Shogo het volgende:
Collateral (2004)
Ik blijf deze film meesterlijk vinden, het acteerwerk, het verhaal, heerlijk gewoon. Het is zo tot in de puntjes gedetailleerd en gestyleerd dat het echt van niemand anders dan van Michael Mann kan zijn. Subliem is dan ook het camerawerk in HD, wat prachtig eruit ziet. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar Miami Vice waarbij dezelfde techniek weer wordt gebruikt.
Ga jij nou eerst maar eens verdiepen in welke film ik bedoel, zoals door op het linkje te klikken, als je dat hebt gedaan praten we wel weer verder.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Een brandweerman die wraak gaat nemen? Ik neem aan dat je mening over het meesterlijke verhaal wel wat sarcastisch is?
Ach, ik had er voor mezelf al "Damage" achter geplakt. Excusesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens verdiepen in welke film ik bedoel, zoals door op het linkje te klikken, als je dat hebt gedaan praten we wel weer verder.![]()
Is het echt zo gangster film waar we EGR van kennen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef dolle_hond het volgende:
The Hole in the Wall
als madame mystera omkomt bij een ongeluk, moet the fox (EGR) iets nieuws verzinnen. net dan dient jean oliver zich aan. ze is een jaartje uit de gevangenis en zint op wraak tov de vrouw die haar er ingeluisd heeft.
leuke film, die nu 11 votes op imdb heeft. vooral voor de EGR-fans
Five Star Final
[afbeelding]
EGR speelt Randall, een hoofdredacteur van een krant. om de oplage te doen stijgen, rakelt hij een oude moordzaak op. de dader, nancy voorhees, leeft inmiddels anoniem onder een andere naam en heeft heel veel hinder van dit oprakelen. haar dochter gaat de volgende dag trouwen.
film begint matjes en overdreven, maar de laatste 10 minuten zijn subliem, vooral dankzij EGR. een van zijn sterkste scenes (en ik heb er al heel wat gezien)
Die film is idd behoorlijk bagger.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ach, ik had er voor mezelf al "Damage" achter geplakt. Excuses
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:08 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Is het echt zo gangster film waar we EGR van kennen?
Gast, jij spoort niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef Doff het volgende:
Before Sunset
Hij duurt maar 77 minuten en ik heb maar 30 minuten volgehouden. Ik werd er moe van. Ze hielden maar niet op met praten en vooral op het begin kwam het wat kunstmatig over. Ik voelde me eigenlijk teveel een buitenstaander en merkte dat het me niks boeide of ze nou wel of niet bij elkaar zouden komen of niet. Ik weet het, beetje zwak om een film af te zeiken die je niet af hebt gezien, maar plaats mijn kritiek dan maar in die context, vond er gewoon niks aan.
Nou, laat het afzeiken maar komen.
Is dat alles?quote:
Je hebt dan ook gewoon gelijk.quote:
Gast, jij spoort niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt dan ook gewoon gelijk.
ja iddquote:
De "Ik moet heel dringend, maar er is geen toilet in de buurt"-blik van Ethan Hawke moet eigenlijk doorgaan voor onderhuidse romantiek. En het is herkenbaar, want uiteraard praat iedereen zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef Doff het volgende:
Serieus, wat heb ik gemist/wat begreep ik niet?
Samen met Le Mans inderdaad verplichte kost. Ik vind Le Mans de betere film van de twee, maar Grand Prix is ook zeker de moeite waard door het gebruik van echte racebeelden en voor het spotten van de F1-coureurs van destijds, zoals Bandini, Clark en Hill.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Verplichte film als autosportliefhebber: Grand Prix.
ook weer gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:O Auto da Compadecida
Aparte film. Een Braziliaanse love it or hate it komedie met 8.2 op IMDb. Het schijnt de verfilming te zijn van een vooral in Brazilie erg belangrijk/populair stukje cultuur, maar daar heb ik weinig aan. Maar het was vooral wennen aan de manier van acteren en de Braziliaanse humor, ze houden daar blijkbaar van over the top, kitscherig acteerwerk. Daarom was het in het begin wel even wennen en ook even doorbijten, maar uiteindelijk wordt het wel een prettige film. Maar ik kan wel begrijpen dat er een hoop mensen dit helemaal niets vinden.
Het eerste deel Before Sunrise.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef Doff het volgende:
Serieus, wat heb ik gemist/wat begreep ik niet?
Op IMDB wordt ook veel geklaagd dat de scenes met de hond onrealistisch zijn. Nee een stel mutanten die mensen in de woestijn uitmoorden is lekker realistisch...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Hills Have Eyes (2006)
Ik vond hem gaaf. Iig één van de betere in het genre van degene die ik heb gezien. Vooral de scené's met de hond vond ik cool.
cijfer: 8
Opvallend hoe op de imdb-board wordt geklaagd dat deze film moralistisch te ver gaat![]()
Die gaat meer dan terecht zijn weg richting de IMDb top 250. Wat ben ik nog steeds beduusd door die film zeg. Heerlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een paar dagen terug heb ik ook Brick gekeken, de mening daarover was dezelfde als degenen uit deze topics die hem al hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |