quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef steve2003 het volgende:
Pirates of the Caribean, kut film
EEnsch.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:28 schreef steve2003 het volgende:
Pirates of the Caribean, kut film
PotC vond ik ook een redelijke kutfilm... Saai, blij voorspelbaar verhaal, duurt daardoor te lang, vond het oninteressant, geen enkele diepgang, overduidelijk (té) commercieel... Over het algemeen gewoon erg teleurstellend.. Die 2e ga ik dan ook niet kijkenquote:
Ik heb hem nu ook gezien. Ik vind dat Brick de Chinatown/The maltese Falcon enz. van onze generatie is. Wát een goed doordacht concept. GE-WEL-DI-GE film.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Gorro het volgende:
Brick (Rian Johnson, 2005)
Waarschijnlijk dé culthit van dit jaar en geheel terecht in mijn ogen. Wat een heerlijke sfeer hangt er in deze film. Geïnspireerd door film-noirs en detective films als Chinatown of de serie Twin Peaks komt Rian Johnson met een verfrissende film. De dialogen zijn heerlijk met een heel eigen taalgebruik, de muziek is miniem, maar doeltreffend en het verhaal meeslepend. Bij tijden is de film ook erg grappig met z'n heerlijke droge humor. Vooral fans van klassieke film-noir zullen aan hun trekken komen. ****½
Die was ik niet vergeten. Had geen idee waar ik de OP kon vinden. Ik kon de meuk wel gaan kopiëren, maar dan waren de links weg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:18 schreef Gorro het volgende:
Je bent de links naar de vorige topics vergeten
O ja. Dat gaat niet zo handig als je geen mod bent natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef Doff het volgende:
[..]
Die was ik niet vergeten. Had geen idee waar ik de OP kon vinden. Ik kon de meuk wel gaan kopiëren, maar dan waren de links weg.
De oude OP (ook als die al gesloten is) quoten en vervolgens die inhoud kopiëren en plakken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:35 schreef Gorro het volgende:
[..]
O ja. Dat gaat niet zo handig als je geen mod bent natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |