Het enigste wat ik in je review nog mis is dat Bogart de mčn is.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Morrigun99 het volgende:
The Maltese Falcon
Bogart is gewoon de mčn. Daarbij betreft het hier een film-noir volgens het boekje en is het gewoonweg genieten van iedere minuut. Had ik al gezegd dat Bogart gewoon de mčn is?
Binnenkort komt er een DVD release van Artificial Eye en ook Moskwood gaat binnenkort die DVD uitbrengen. Nu zal je nog goed moeten zoeken naar een redelijke ripquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef JelleS het volgende:
Waar kan ik Sátántangó vinden Gorro?
Operation: Ninja!quote:
Moskwood zal niet al te lastig te vinden zijn, jammer dat ze altijd zo duur zijn. Rip's van dit soort films vind ik helaas nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:43 schreef Gorro het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een DVD release van Artificial Eye en ook Moskwood gaat binnenkort die DVD uitbrengen. Nu zal je nog goed moeten zoeken naar een redelijke rip
Vooral alle demonen op het einde vond ik er prachtig uit zien.quote:
Ik kijk zeker uit naar de andere films in de serie aangezien er een aantal sequels zijnquote:Unholy undertaker, evil philosopher, denizen of dreams and hallucinations Coffin Joe, with his trademark top hat, black cape and long talon-like fingernails, is a horror icon in his native Brazil. Revered as the National Boogeyman, Coffin Joe has been immortalized in films, TV shows, radio programs, comic books and popular songs. He is the creation of writer/director/star Jose Mojica Martins whose perversely original and strangely personal filmmaking style has been compared to an unholy blend of Mario Bava, Luis Buruel and Russ Meyer.
oe... geen plaatje... ik neem aan dat je over the hedge bedoelt??quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:08 schreef Frautie het volgende:
[afbeelding]
En op een verstand op 0 manier is ie echt heel vermakelijk
Ik heb me iig kapot gelachen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oe... geen plaatje... ik neem aan dat je over the hedge bedoelt??
Gisteravond ook gekeken, ben niet zo'n fan van animatiefilms maar hij was af en toe wel grappig, daarvoor House of 9 gekeken, die was wel redelijk en vannacht try seventeen.. die was errug wazig niej echt een aanrader, enige lichtpuntje Mandy Moorequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Frautie het volgende:
[..]ben te lui om een nieuw plaatje te zoeken
![]()
Maar idd Over the hedge heerscht
Hummz, wist ik nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
T&I is met de soundtrack van Gavin DeGraw
Ben City of Angels voor de miljoenste keer aan het kijken
Nog aan het debateren of ik het laatste stukje ook nog ga kijken of nu ga zappen.
Elizabethtown was wel te doen maar viel me toch een beetje tegen als k eerlijk ben..quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ben nu Elizabethtown aan het kijken. Best leuk en goede filmmuziek
Ik verwachtte er niet zoveel van...dus misschien viel ie daarom mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Elizabethtown was wel te doen maar viel me toch een beetje tegen als k eerlijk ben..
net V for Vendetta gekeken met paar vrienden.. ookal middelmatig
Die wil ik zooo graag zien he.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:22 schreef Gorro het volgende:
Brick (Rian Johnson, 2005)
Waarschijnlijk dé culthit van dit jaar en geheel terecht in mijn ogen. Wat een heerlijke sfeer hangt er in deze film. Geďnspireerd door film-noirs en detective films als Chinatown of de serie Twin Peaks komt Rian Johnson met een verfrissende film. De dialogen zijn heerlijk met een heel eigen taalgebruik, de muziek is miniem, maar doeltreffend en het verhaal meeslepend. Bij tijden is de film ook erg grappig met z'n heerlijke droge humor. Vooral fans van klassieke film-noir zullen aan hun trekken komen. ****½
Klinkt erg goed inderdaad!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die wil ik zooo graag zien he.![]()
Vond de trailer erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |