Gast, jij spoort niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef Doff het volgende:
Before Sunset
Hij duurt maar 77 minuten en ik heb maar 30 minuten volgehouden. Ik werd er moe van. Ze hielden maar niet op met praten en vooral op het begin kwam het wat kunstmatig over. Ik voelde me eigenlijk teveel een buitenstaander en merkte dat het me niks boeide of ze nou wel of niet bij elkaar zouden komen of niet. Ik weet het, beetje zwak om een film af te zeiken die je niet af hebt gezien, maar plaats mijn kritiek dan maar in die context, vond er gewoon niks aan.
Nou, laat het afzeiken maar komen.
Is dat alles?quote:
Je hebt dan ook gewoon gelijk.quote:
Gast, jij spoort niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt dan ook gewoon gelijk.
ja iddquote:
De "Ik moet heel dringend, maar er is geen toilet in de buurt"-blik van Ethan Hawke moet eigenlijk doorgaan voor onderhuidse romantiek. En het is herkenbaar, want uiteraard praat iedereen zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef Doff het volgende:
Serieus, wat heb ik gemist/wat begreep ik niet?
Samen met Le Mans inderdaad verplichte kost. Ik vind Le Mans de betere film van de twee, maar Grand Prix is ook zeker de moeite waard door het gebruik van echte racebeelden en voor het spotten van de F1-coureurs van destijds, zoals Bandini, Clark en Hill.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Verplichte film als autosportliefhebber: Grand Prix.
ook weer gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:O Auto da Compadecida
Aparte film. Een Braziliaanse love it or hate it komedie met 8.2 op IMDb. Het schijnt de verfilming te zijn van een vooral in Brazilie erg belangrijk/populair stukje cultuur, maar daar heb ik weinig aan. Maar het was vooral wennen aan de manier van acteren en de Braziliaanse humor, ze houden daar blijkbaar van over the top, kitscherig acteerwerk. Daarom was het in het begin wel even wennen en ook even doorbijten, maar uiteindelijk wordt het wel een prettige film. Maar ik kan wel begrijpen dat er een hoop mensen dit helemaal niets vinden.
Het eerste deel Before Sunrise.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef Doff het volgende:
Serieus, wat heb ik gemist/wat begreep ik niet?
Op IMDB wordt ook veel geklaagd dat de scenes met de hond onrealistisch zijn. Nee een stel mutanten die mensen in de woestijn uitmoorden is lekker realistisch...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Hills Have Eyes (2006)
Ik vond hem gaaf. Iig één van de betere in het genre van degene die ik heb gezien. Vooral de scené's met de hond vond ik cool.
cijfer: 8
Opvallend hoe op de imdb-board wordt geklaagd dat deze film moralistisch te ver gaat![]()
Die gaat meer dan terecht zijn weg richting de IMDb top 250. Wat ben ik nog steeds beduusd door die film zeg. Heerlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een paar dagen terug heb ik ook Brick gekeken, de mening daarover was dezelfde als degenen uit deze topics die hem al hebben gezien.
kort maar krachtigquote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
Poseidon
Een grote boot, een grote golf, een klein verhaal.
Je hebt helemaal gelijk maar ik weet niet of het het tijdstip was maar ik was na de ontmanteling van HAL ineens even het spoor bijster. Al vermoed ik dat een aantal minuten in slaap was gedut.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef pascalheister het volgende:
2001: A Space Odyssey
[afbeelding]
Weergaloze film, echt genieten. magnefieke muziek en prachtige beelden.
[afbeelding]
Geen sneaks?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Gorro het volgende:
geen enkele in de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |