kort maar krachtigquote:Op maandag 31 juli 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
Poseidon
Een grote boot, een grote golf, een klein verhaal.
Je hebt helemaal gelijk maar ik weet niet of het het tijdstip was maar ik was na de ontmanteling van HAL ineens even het spoor bijster. Al vermoed ik dat een aantal minuten in slaap was gedut.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:52 schreef pascalheister het volgende:
2001: A Space Odyssey
[afbeelding]
Weergaloze film, echt genieten. magnefieke muziek en prachtige beelden.
[afbeelding]
Geen sneaks?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:34 schreef Gorro het volgende:
geen enkele in de bios.
Ik weet niet maar elke film met een ouderwetse "chain gang" en een schlemiel die erin geluisd wordt boeit mij wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:17 schreef dolle_hond het volgende:
I Am a Fugitive from a Chain Gang
[afbeelding]
james allen (PM) zoekt na WO1 werk door t hele land. berooid gaat hij met een vaag figuur naar een eettent en die ander pleegt een overval. allen wordt gegrepen en krijgt 10 jaar dwangarbeid aan de broek.
na enkele maanden lukt t hem om te vluchten en hij vertrekt naar een andere staat, chicago. daar bouwt hij een riant leven op onder de naam allen james. totdat iemand hem verlinkt.
aangrijpende en spannende film, waarin paul muni weer laat zien wat voor topper hij is/was
zoals ook nog eens elke film met paul muni.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:52 schreef Sokolsky het volgende:
Dan moet je I Am a Fugitive... zeker gaan kijken. Zeer sterke film.
Nu wachten op een ongecensureerde uitgave met alle cuts in goede kwaliteit. Dat zal van Sony af hangen (kochten de MGM catalogus op, waaronder deze film die gepland stond als een Midnite Movie DVD). Maar ik heb weinig vertrouwen in Sony.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:43 schreef kinky_queen het volgende:
WITCHFINDER GENERAL
THE CONQUEROR WORM
2e X
Bikkelharde film over de heksenjachten, met een fantastische Vincent Price in een ietwat vreemde rol. Nimmer speelde Price zo'n compromisloze rol als het karakter van heksenjager Matthew Hopkins en nog nooit heb ik zo'n hekel gehad aan Price als in deze film
Een waardige klassieker waarbij het nietige plot niet belangrijk is. De kijker is met andere dingen bezig dan zich over het simpele verhaaltje druk te maken
[afbeelding]
Terwijl het een remake is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:07 schreef Timo20 het volgende:
Inner Space
Blijft een leuke film met een origineel verhaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |