succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen afrijden
Twee posts is ook spammen!quote:
Succes morgen!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
alvast succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoegMaar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan.
En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Meid, wat jammer!
Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!
![]()
Het komt wel goed.. alleen wanneer...![]()
Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Over die doelen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.
Ik ga wel door, al moet ik mijn doel veranderen. Het was eerst altijd: ''Voor de zomer heb ik mijn rijbewijs.'' Aangezien dat niet meer gaat lukken waarschijnlijk is mijn volgende doel: ''Ik heb hem voor mijn 23e verjaardag'' Maar ik begin het nu wel echt zat te worden....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Over die doelen!![]()
Ik, eerst:
Ik wil hem voor de zomer '05 hebben (mocht toen nog lang niet afrijden)
Ik, daarna:
Ik wil hem voor 2006 hebben! (1e en 2e keer afrijden)
Ik, dáárna:
Ik wil hem voor m'n 19e verjaardag hebben [26 februari] (3e en 4e keer afrijden)
Op het laatst:
Het interesseert me niet meer wanneer maar ik wil hem hebben! (5e keer 31 maart en 6e keer 15 mei!)
M'n rijbewijs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?
In elk geval gewoon zwaar kut
Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hem óóit ga halen.... maar je kent het gevoel net zo goed als mij: IK WIL HEM NU!!!! Ik wou van het weekend lekker naar het strand gaan rijden....kan ook niet.
Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.
Hij zo: toon ditzelfde enthousiastme maar naar de examinator toe maandag, dan slaag je sowieso. Dat kan ook niet anders, zei hij, ze kunnen je toch niet zes keer laten zakken.
En m'n meneertje kreeg gelijk.
Ja, ik ga wel door hoor. Als ik eenmaal m'n zinnen op iets heb gezet ga ik net zolang door tot ik dat bereikt heb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef JosvG het volgende:
Damn Shirley das echt balen... Ik hoop dat je gewoon doorgaat, want net als zonnestraaltje kun je het echt wel!!
Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee.Alsof dat gaat helpen... En ik mag ook niet in z'n auto rijden, ja, op de parkeerplaats.
![]()
Mag ook sowieso niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doen
Gefeliciteerd !!!quote:
Administratie jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!
Was het moeilijk?Je had toch administratie nu he?
Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Goed kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog wat tips voor morgen als ik moet afrijden ?
een banaan van te voren toch
dat dus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Scharrelkip het volgende:
tvp
Hey jammer dat je gezakt bent!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.
je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef Faithy het volgende:
ooit halen jullie hem allemaal
juist toen ik de moed had opgegeven haalde ik 'm
Nou ik reed gewoon een goede rit, en hij naaide me bij het leven... Toen had mijn instructeur daar melding van gemaakt, en een week later komt hij niet opdagen bij een examen van ook een leerling van mijn rijschool. Die meneer had al veel klachten, en dat was dus de druppel die de emmer liet overlopen. Het was echt een zeiksnor, dus degene die afrijden @ cbr bussum, 1 zeiksnor minder...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Kun je nog ff 1 keer uitleggen wat er met die examinator was dan?
Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus inquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Reed je af bij het CBR in Alkmaar? Daar mag ik volgende week, dus als je nog een naam van een examinator voor me hebt... Danku
yes bedanktquote:
Bedankt Shirley, jammer dat jij gezakt bent. Ik weet dat het beetje cliche klinkt, maar de aanhouder wint, en het voelt nu echt heerlijk , volgende keer haal je hemquote:
Gefeliciteerdquote:
Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus in... Ik weet de naam niet van de beste man, sorry
![]()
[..]
Ik slaagde bij de 4e pogingquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:38 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??
die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt benquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!
Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt ben
zal wel per CBR verschillen dan, bij mijn CBR iig niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?![]()
Goeie zaakquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, Was net gebeld door een vriend van me die al een tijd TPG rijd, kan daar 1 juli beginnen als ik me rijbewijs heb. Vakantie werk
Veel succes morgen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
nog meer een reden om er strak voor te gaan morgen,
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?quote:
Succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?
Maarja moet naar me zelf kijken niet naar anderen![]()
Alvast veel succes morgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?
Maarja moet naar me zelf kijken niet naar anderen![]()
Ik moet morgen ook zuidquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?
Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?
Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
6 is het magische getal hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...
Bedankt trouwens allemaal!Laat de 4 hier een magisch getal wezen
Nee, hijs die toko uit, dus scheelt weer voor al de mensen die hun papiertje nog moeten halenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?
Gefeliciteerd
haha beetje beroemdheid dan, heb je iig iets om over te praten tijdens de rit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
zal morgen zeker vragen, hij zei dat een keeper was bij feyenoord in de jaren 80
nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mogen jullie trouwens zonnebril op tijdens rijles?
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens ernaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
balen zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
ja ? ik 200 voor het 3e examen als ik het zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens erna
balen hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
het is zo verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
Ook een GTI?quote:
wel lekker dat je al zo snel weer kuntquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
moet de 30e maar kon misschien de 21e. Maar heb dan liever 30e. Anders weer zo kort dag
Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
![]()
tot hoe lang bedoel je ? Nee weet niet, zal volgende keer vragen of het er snel aan komt, hope soquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.
[..]
Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?
lessenpakket? of gewoon losse lessen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:50 schreef hyponiem het volgende:
ik heb rijles.
euhm, vond hem wat laat zeggen waar we heen moesten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Ms_Furious het volgende:
Jammer man! Spanjersberg had ik ook eerste keer, vond jij dat hij ook zo 'los' in zijn stoel zat. Bij elke bocht schoof ie naar links/rechts en met remmen schoot ie weer naar voren en ik reed echt niet zo extreem schokkig ofzo. Verder wel aardige man op zich toch?
Echt geluk dat je zo snel weer kan, ik mag 10 juli pas weer. Kan je rijschool die andere datum niet aan mijn instructrice doorverkopen hahaha ik wil ook weer afrijden!![]()
Onzin, als jij niet voldoende kunt zien door de zon móet je er wel 1 opdoen anders ben je gewoon een gevaar op de weg als je niet 150% beter oplet/kijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijkt
maarja, ik heb geen eens een zonnebril
en hoeveel lessen heb je nodig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:
Vandaag mijn eerste rijles gehad voor mijn C rijbewijs
Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...
Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
Ongeveer 25quote:
je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bentquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ongeveer 25Ik was nou niet bepaald een natuurtalent, maar ik deed het ook zeker niet slecht zei hij. Ik zit te dicht bij stoepranden, en dat is echt moeilijk in te schatten om zo'n ontzettend hoog, lang en breed ding
Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niksquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef Devilnl het volgende:
[..]
je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bent
cool he!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:
Vandaag mijn eerste rijles gehad voor mijn C rijbewijs
Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...
Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
Ik doe CCV-B bij mijn rijschool zelf. (www.leeuw-verkeer.nl)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
cool he!
ik ga binnenkort ook maar zoiets doen
jij doet je ccv-b ook bij CVL?
eerste keer dat ik met een shovel op dubbel lucht(4banden voor) over de weg moest. was het ook best wennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:54 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niks
staat in de wikiquote:
Goed idee!! Maar ik hoop dat het voor mij niet meer uit gaat maken en 10 juli met mijn rose papiertje het CBR uitwandel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.
De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekendquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.
De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig ietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekend.
Er worden op dit moment wel af en toe examens afgenomen op zaterdag, maar dat is tijdelijk omdat de wachttijd op dit moment (net als andere jaren overigens) aan de hoge kant is. Maar dit is slechts een tijdelijke maatregel die door het CBR is genomen, niet door de overheid.
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:03 schreef JosvG het volgende:
Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig iets
ja ik weet t ook niet...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef XMN8R het volgende:
Hij heeft je waarschijnlijk geruild met een andere kandidaat, of die plek kwam vrij en dat kwam hem beter uit? Vreemd dat hij er zo vaag over doet...
Alleen voor theorie-examensquote:
he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmenquote:
Tuurlijk, dat hebben we altijd graagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:21 schreef izzypizzy het volgende:
he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmen![]()
![]()
Nou okee dan zou ik je omkopenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hebben we altijd graag.
strak plan!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef izzypizzy het volgende:
Nee ik ga nog maar gewoon lekker veel oefenen en dan hopelijk de 27e eindelijk mn papiertje in de wacht slepen![]()
Jup, het is echt al supersnelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
Hé Sylvana, je hebt weer een nieuwe datum zie ik.juni is snel
Alvast succes.
Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, het is echt al supersnelMaar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
Inderdaad!! Hup Sylvanaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halen![]()
Dan zullen we de waarheid hiervan maar in het midden laten, ik kan geen bron geven dus ik kan niks garanderenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niks.
Ik kan het me - zoals jij het beschrijft - ook niet echt voorstellen; de wachttijden zijn het grootste deel van het jaar acceptabel. De korte momenten waarop je langer moet wachten zijn bij de rijscholen bekend. Vlak voor de zomervakantie is het altijd druk. Reden om eventueel tijdelijk wat extra te werken, maar niet om structureel op zaterdag examens af te gaan nemen.
tsss, hoe kan dat nou?quote:Op zondag 11 juni 2006 12:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was jullie kwijt.. Even inlezen weer hoor.
.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Shit zeg, allemaal van die kleine dingetjes. En dan te horen krijgen dat je eigenlijk wel goed reed (zeiden ze bij mij ook).quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoegMaar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan.
En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Waarom zou het lullig zijn. Ik zou ook dolblij zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef bravo het volgende:
ik heb hem binnenkort alweer 4 maand, ik weet nog hoe blij ik was , en nog steeds ben!
Ik deed er ook 4 x over, en vrij lang ivm, onstekingen, maar nu ik hem heb.........
Heerlijk!
( is niet lullig bedoeld ofzow)
Alle vier de keren 185 euro.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
Die redenen soms.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
![]()
Jammer. Zul je altijd zien, juist op je examen kom je in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
kutzooi
Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef izzypizzy het volgende:
Ik hoorde laatst van mn instructeur dat ik dus 1 dag later ga afrijden dan dat ie me eerst verteld had....![]()
Ik ga dus 27 juni afrijden om 11:40uur, ipv 26 juni om 8u
Beetje vaag dat ie eerst die andere datum gegeven had...hij kwam ook echt met een vaag excuus, echt iets van dat ik niet tegen m'n medemens moest vertellen wanneer ik moest afrijden omdat iedereen dan ging bellen enzo en als ik gezakt was dat dat dan niet leuk is....Maarja dat mag ik toch zelf bepalen, ga je me toch geen andere datum geven?!
![]()
Vage shizzle.....
Leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, het is echt al supersnelMaar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
Dank je wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tsss, hoe kan dat nou?maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
![]()
Wat raar zeg.quote:
Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaalquote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt voor de inzichten in jullie examenprijzen.
Wij hebben hier de rekening van de derde tussentijdse toets liggen van 151 euro deze keer.
Het is me in elk geval duidelijk dat we van het geld wat het rijbewijs alleen al kost een hele leuke auto hadden kunnen kopen
Ik was uiteindelijk in totaal tussen de 4000 en 5000 euro kwijt.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaal
Hoe ging het?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:56 schreef gurlie het volgende:
Vandaag deeltoets twee. Wat zijn die toetsen kort zeg.
Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hoe ging het?En hoe kort duurde het dan?
* zonnestraaltje heeft geen RIS-opleiding gehad.
Een vriendin van me had vandaag ook deeltoets twee!Zal zo eens bellen hoe het gegaan is!
Het echte praktijkexamen duurt ook maar twintig á dertig minuten, hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.
Bijzondere verrichtingen gingen allemaal goed. Het duurde maar 20 minuten ongeveer.
Ik kwam bij het CBR toevallig ook een vriendin tegen die ook nog eens bij dezelfde rijschool zit. Grappig toeval.
Auw..quote:Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:
Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..
Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis
![]()
(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is![]()
Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te bestZo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd![]()
Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampenBinnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken
En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen
![]()
Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten![]()
Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzenquote:
Ik zou wachten met bellen tot morgenochtend als ik jou was, nachtje er over slapen doet vaak wonderen.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen![]()
Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint...Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
![]()
Misschien moet je proberen de strenge toon van de instructeur wat af te vlakken en het leerzame eruit halen en daarmee verder gaan. Deze instructeur is zo te horen preciezer in alles, ipv je ertegen afzetten (wat begrijpelijk is natuurlijk als je die andere instructeur gewend was), probeer ervan te leren. Hij trapt je vast niet expres de grond in, maar zegt op zijn manier (streng dus) wat je fout doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen![]()
Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint...Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 juni 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ontzettend k%t lotje dat je in deze fase nog met een nieuwe instructeur geconfronteerd wordt.
En ik zou ook gewoon een nieuwe vragen, ik snap wel wat Frits bedoelt, maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, mensen moeten gewoon op omgangsvormen getraind worden voor ze dit werk gaan doen, bovendien geef je een beter signaal af aan de rijschool als je bezwaar maakt i.p.v. jezelf te verbijten. Succes met het telefoontje!
Mee eens. Mijn instructeur heeft er ook een handje van. Ik had vandaag dus die deeltoets en de examinator zei dat ik het erg goed deed, zeker nadat hij mijn voortgangskaart had gezien en dacht dat ik dus slechter zou rijden dan in feite gebeurde. Toen zei mijn instructeur dat de toets wel erg kort was en er dus nog veel meer fout had kunnen gaan als we zijn route gereden hadden.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:30 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik betaal veel geld voor die rijlessen dus ik vind dat ik ook wel een fatsoenlijke instructeur mag verwachten. Nu even douchen, daarna ga ik bellen![]()
Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niks.
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)quote:Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )
Capaciteit is idd vergroot, ook op zaterdag kan er examen gedaan worden in bepaalde regio's.
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat die vrouw zo aardig voor je was, je moet je wel gewoon goed op je gemak voelen tijdens je lessen en met zo'n vent dan komt er idd niks van nee, damn, zoiets doe je toch niet, en al helemaal niet met een eerste lesquote:Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)
Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal volDie vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal
![]()
Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven![]()
Das balen zeg, zou idd maar ff rustig aan doen tot aan je examen dan. Sterktequote:Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:
Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..
Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis
![]()
(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is![]()
Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te bestZo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
He Robin, sterkte hè!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:54 schreef Robin__ het volgende:
dankje
Net even in de auto gezeten.. nou dat doen we dus maar even niet, het is mn rechtervoet, gassen gaat wel maar als ik wissel tussen gas en rem doet het verdomde veel pijn, heb net mn les vna morgen afgebelt.. hopelijk kan ik vrijdag wel gewoon! Zo weer even terug naar de huisarts, word het ingezwachteld (oid)
Kan verder wel aardig lopen maar ben bang dat ik me nog en keer verstap ofzo.. mn voet voelt heel onstabiel zijwaards (en juist kantelen opzij doet pijn)
Lijkt me idd verstandig om een andere instructeur te nemen!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd![]()
Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampenBinnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken
En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen
![]()
Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten![]()
1e keer dus afrijden ?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij![]()
Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen![]()
Trek je niet teveel aan van verhalen van anderen, zelf goed je best doen en vertrouwen hebben in je eigen kunnen. Succes!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij![]()
Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)
Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal volDie vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal
![]()
Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven![]()
Veel succes morgenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven.
jaaaaaaaah en we gaan t allebei halen he!!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is.. Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij.
.
[..]
ahhhhh wat jammer zeg!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).
Baal hier echt van, duurt namelijk weer 8 weken ofzo![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).
balen zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
ah fuckquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
daar rijd ik gewoon 2 hoor, heb je best veel in de omgeving van CBR Rotterdam Ijselmondequote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
@robin: nooit in de stad gereden waar je niet/amper om hoekjes heen kan kijken.. en waar geen verkeersspiegels staan? dáár schakel je dus terug naar z'n 1..
dat mag ik dus niet van me instructeur, als ik het niet goed kan zien moet ik in zijn 1 rijdenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar rijd ik gewoon 2 hoor, heb je best veel in de omgeving van CBR Rotterdam Ijselmonde
Moet ik in zn 2 doen, met de koppeling, pas als ik helemaal stil sta mag ik terug naar 1 (en als ik lui ben laat ik m lekker in 2)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
@robin: nooit in de stad gereden waar je niet/amper om hoekjes heen kan kijken.. en waar geen verkeersspiegels staan? dáár schakel je dus terug naar z'n 1..
En dan alsnog stoppen? Bij een echt onoverzichtelijk punt etc moet ik echt even stil gaan staan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat mag ik dus niet van me instructeur, als ik het niet goed kan zien moet ik in zijn 1 rijden
ja, eerst gewoon heeeeel langzaam in zijn 1 rijden tot je het ziet en dan eventueel stoppen als er wat aankomt jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:20 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En dan alsnog stoppen? Bij een echt onoverzichtelijk punt etc moet ik echt even stil gaan staan.
Inderdaad, mijn collega zat langs me en die zag mij helemaal wit wegtrekkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef rena het volgende:
Gelukkig dat het zo goed afgelopen is joh, dan schrik je toch wel enorm lijkt me![]()
das idd wel ff schrikken jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef JosvG het volgende:
Vandaag mijn eerste "ongelukje" gehadHet was niks ernstigs, en ook zonder schade, maar wel even schrikken
Ik was op de snelweg in een file aan het rijden, terwijl ik een auto bijhad die ik nooit eerder had gereden. De auto voor me trok redelijk hard op toen het weer even open werd, en toen ging ik (redelijk rustig) meerijden, en toen stapte hij plotseling op de rem. Ik kwam er toen achter dat die auto geen ABS had zoals mijn auto wel heeft, en dus blokkeerden de wielen, en schoof ik net een klein stukje te ver doorIk kuste zachtjes zijn trekhaak met mijn nummerplaat, en er was dus geen schade. Die man voor me stapte uit en begon rustig te lachen en zei dat er niks aan de hand was
Maargoed, ik ben wel geschrokken whehe
Met mijn eigen auto test ik de ABS voor de lol, op een lege weg een keer vol remmen en kijken of het werkt. Ik koop geen auto waar gebreken aan zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef Robin__ het volgende:
Ehm.. hoevaak heb je met je eigen auto de abs al getest in de praktijk dan
Niet al te vaak hoop ik(heb het 1 keer gedaan met de lesauto.. reed te hard, fiets van rechts, ik schrok.. instructeur remmen, ik ook nog eens op de rem stampen
handige uitvinding, dat wel )
Wat voor auto raakte je trouwens? Nieuwe of oud blik? wel mazzel dat die man voor je zo relaxt was, soms zie je wel eens mensen langs de weg staan, hele papierwinkel regelen voor een krom nummerbord... waar ben je dan mee bezig vraag ik me soms af, niets beters te doen ofzo
Dat is idd erg netjes zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Lotjeb het volgende:
Vanmiddag weer door de rijschool gebeld. Nog meer excuses voor het gedoe van gister en de bevestinging dat ik die andere instructeur krijg (die speciaal voor mij ook op zaterdag zal rijden!). Bovendien worden die 2 uur van gister niet in rekening gebracht. Vindt dit echt super netjes van de rijschool!
Donderdag weer 2 uur rijden, hoop dat ik dan weer een beetje vertrouwen in mezelf krijg...
Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:52 schreef TNA het volgende:
Dank voor jullie succeswensenIk ga ervoor, ik zal in ieder geval scherp blijven, en dan maar hopen op een fijne route!
Dankje!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?
lol, fijn dat het beter gaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:21 schreef Robin__ het volgende:
Eind van de middag is best nare tijd.. zit je heel de dag beetje te wachten tot je 'mag'
Ik moet over exact 2 weken, zelfde tijd.
pootje gaat wel aardigGister, op doktersadvies, de hele dag rust gehouden (op het strand, samen met een vriendin welke haar enkel gebroken heeft.. en JA ik heb dr inderdaad manke genoemt vorige week
dit zal mn straf wel zijn
![]()
Heb er iig vertrouwen in dat ik vrijdag weer kan lessen![]()
![]()
Balen zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
Ben candaag gezakt voor me rijexamen
ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doenquote:
balenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
Ben candaag gezakt voor me rijexamen kwam doordat de examinator een keer moest ingrijpen als ik dat goed had gedaan was ik geslaagd.
Was een weg waar allemaal auto`s aan de rechterkant stonden eerst kwamen er gewoon een paar auto`s aan van de andere kant en konden we gewoon langs elkaar heen maar het einde van de weg werd iets smaller en er kwam een busje aan en toen kon het niet en drukte mijn examinator op de rem![]()
Dacht dat het wel net kon maar de examinator zei dat ik dan de spiegels zou raken en toen het gebeurde wist ik het zelf al wel dat hij mij liet zakken![]()
![]()
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten overstekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doen![]()
En de wachttijd hier is eind augsutus begin september maar mijn instructeur belt naar mij wanneer die meer weet over mijn volgende examen.
weet niet heb al een tijd die speciale verichtingen niet meer gedaan doordat ik een maand lang niet kon rijdden doordat ik een blessure had en het nu dus al iets van 2,5 maand is dat ik speciale verichtingen heb gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
niet als je ze bewust uitvoert, en, héél belangrijk, heel goed kijkt en rustig aan doet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Bijzondere verrichtingen hoef je niet foutloos te doen, zolang je maar goed kijkt en blijft kijken. Ik denk niet dat je heel snel erop zult zakken...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes man zenuwachtig ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Succes! hopelijk doe je het beter dan mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Zet 'm op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef TNA het volgende:
Geslaagd!![]()
![]()
Hele aardige examinatrice.
Maar ik heb 'm!![]()
Moet je volgende week alweerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hoop dat ik volgende week ook zo'n relaxte examinator/trice heb
Jup, volgende week alquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet je volgende week alweer
Waar is je Offspring avatar
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef TNA het volgende:
Geslaagd!![]()
![]()
Hele aardige examinatrice.
Maar ik heb 'm!![]()
Dankje! Jij gaat volgende week ook weer slagen hè?quote:
Hehe, ja, ze was zeker relaxedquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef crossover het volgende:
Zulke examinatoren moeten er meer zijn
Gefeliciteerd
Hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hoop dat ik volgende week ook zo'n relaxte examinator/trice heb
Haha, ja, was idd blij met haar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef Robin__ het volgende:
Gefeliciteerd
(maar een mazzelaar ben je weler zijn examinatoren die je alleen op het stoepje al hadden laten zakken.)
Maargoed boeie, gefeliciteerd
Thnx!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef izzypizzy het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeey TNA gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!! echt supergoed!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
In Alkmaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
waar reed je af
Zonder geluk vaart niemand wel, toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!
Volgens mij heb je inderdaad wel wat geluk gehad, maar wat kan jou het schelen, jij hebt 'm..
Gefeliciteerd!quote:
Ja, laten we het hopenquote:
Danku! Ik herken nu trouwens pas Donnie Darko in je plaatjequote:
Ja, ik had dat ook niet verwacht! Ik werd er ook niet echt relaxed van, maar de stoep voelde ik zelf al welquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend raar van die examinatrice vind dat ze tijdens de rit al al jouw fouten begon te benoemen. 'n Ander was daar misschien door van streek geraakt..![]()
Maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit!
Heb je je rijbewijs al opgehaald?
Het is een beetje een gek gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:
en, is er nou een last van je schouders gevallen?
Danku!quote:
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ZIjn er nog mensen bezig met hun motor?
Ik kan het me goed voorstellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is een beetje een gek gevoelIk was sinds januari bezig, dus je werkt 4,5 maand voor iets, en dan is het opeens over. Gek idee dat je nooit meer les hebt en je instructeur niet meer ziet (of in ieder geval niet iedere week meer). Aan de andere kant heb ik afgelopen maanden toch bijna iedere dag wel even aan de rijles gedacht (dat was niet altijd even fijn, afhankelijk van hoe het op dat moment ging) en het is wel heel erg fijn dat dat voorbij is. Waarschijnlijk dringt het pas echt door als ik morgen zelf een stukje ga rijden. Goed, laat ik nu antwoord geven op je vraag; ja
Het hield me misschien wel meer bezig dan ik zelf doorhad.
[..]
Bazziek volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.
Jij ook? Vertel!
Volgens mij doet ze volgende week stiekem motorexamen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Bazziek volgens mij
Is het autorijden nu al niet meer genoeg voor je zonnestraaltje?
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Faithy het volgende:gefeliciteerd TNA
en motorrijlessen? DOEN!!!
Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
TNA gefeliciteerd!Klinkt als een heerlijke rit, ik hoop binnenkort ook zo'n relaxed iemand te hebben. En Sylvana dus volgende week afrijden!
Zeker! Had ik zo iemand mijn laatste examen gehad, dan was ik ook geslaagd geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ik
Dat verleer je niet snel hoor, de eerste 2 minuten is ff wennen en dan gaat het allemaal wel weer, langste wat ik niet gelest heb is 2 maanden, dus die paar weken van jou vallen wel meequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen weer lessen kijken of ik het nog kan
Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Gefeliciteerd TNA
Waar kom je vandaan?
Wat Faithy ook al zei, je ouders gunnen je iets waar je de rest van je leven nog wat aan hebt. Dus reken maar dat ze blij zijn als je het hebt en dat ze het geld dan sneller vergeten dan je denktquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
1 week
ik twijfel nu wel zeg. Krijg het van me ouders. Maar zie gewoon dat me moeder het er best moeilijk mee heeft. Ik vind zoveel geld voor haar. Misschien als ik het haal toch eens wat terug geven. Hopelijk haal ik het de 30e echt.
Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwamquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.
[..]
Haha oké, nou ik kom uit Heerhugowaardquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwam
Zul je altijd weer zien natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:
Wil ik net mijn rijbewijs ophalen, is er een storing in de verbinding met de RDWMaar ik word later vandaag gebeld, dan krijg ik 'm mee. Die paar uur wachten kan er nog wel bij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |