abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38646636
Deel 56 !!

De 'lessers':

Meld hier:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

Veel gestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals file parkeren of bochtje achteruit.

• Waar staat BNOR voor?
    Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.
    Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen.

Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
    Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

Gesloten topics:
    1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
    41|42|43|44|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55

De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2006:
    - Asmooh (2 januari)
    - Drizzt_DoUrden (2 januari)
    - Metalman (4 januari)
    - SuperBosch (10 januari)
    - RMU (11 januari)
    - bravo (12 januari)
    - garnage-patrick (12 januari)
    - Santjuh (13 januari)
    - Houniet (13 januari)
    - Devilnl (17 januari)
    - Toad (18 januari)
    - GrupoBalança (19 januari)
    - GotC (24 januari)
    - lokkie (24 januari)
    - Dribbel79 (24 januari) Motorrijbewijs
    - XxxPimxxX (26 januari)
    - lambrusco_bianco (27 januari)
    - sungaMsunitraM (31 januari)
    - WesHell (31 januari)
    - Trebweb (6 februari)
    - Jurrio (8 februari)
    - ASroma (9 februari)
    - MatiCe (14 februari)
    - Vogel87 (15 februari)
    - blup (20 februari)
    - Gronnaephos (21 februari)
    - WorkingClassHero_9 (24 februari)
    - Repeat (1 maart)
    - ALPER (2 maart)
    - reul_lb (7 maart)
    - Maikalo (17 maart)
    - MCH (20 maart)
    - WalkingDisaster (21 maart)
    - dikkedoelie (24 maart)
    - Nuna (31 maart)
    - Minisuisse (6 april)
    - CoolyBoy (7 april)
    - Thomas B (6 april)
    - Knoekie (6 april)
    - Arnout109 (12 april)
    - GSi (18 april)
    - -Jean- (21 april)
    - Randysgz (27 april)
    - Asmodean (2 mei)
    - JosvG (9 mei)
    - Tranqualizer (10 mei)
    - Mirrie1986 (11 mei)
    - Zonnestraaltje (15 mei)
    - TheUnreal (15 mei)
    - Fatality (16 mei)
    - LV (22 mei)
    - Giorgio (22 mei)
    - 14.gif (30 mei)
    - Kroen (30 mei)

Geslaagden Gefeliciteerd

Aankomende examens!
    Juni : Shirley, Rotterdam - 11.40 (Auto)
    08 Juni : qu63, Amsterdam - 10:30 (CCV-B Administratie)
    09 Juni : Marcel, Rotterdam - 09.50 (Auto)
    13 Juni : hippo-clippo, Eindhoven - 8.55 (Auto)
    14 Juni : TNA, Alkmaar - 14.55 (Auto)
    21 Juni : Leejow, Apeldoorn - 8:55 (Auto)
    23 Juni : JosvG, Eindhoven - 8.00 (CCV-B, techniek)
    23 Juni : JosvG, Eindhoven - 13.30 (CCV-B, administratie)
    26 Juni : Izzypizzy, Rotterdam - 08.00 (Auto)
    27 Juni : Thrilled, Goes - 9.50 (TTT Auto)
    27 Juni : Alwaysthebest - 13.05 (Auto)
    27 Juni : Josvg, Eindhoven - 15.00 (CCV-B, Verkeer)
    28 Juni : Robin, Bussum - 14:55 (Auto)
    6 Juli : rena, Tiel - 10:10 (Auto)
    10 juli : Ms_Furious, Rotterdam Zuid - 8.00 (Auto)
    13 Juli : Thrilled, Goes - 9.50 (Auto)
    27 juli: Faithy, Rijswijk - jaaajaaa... uur (AVB - Motor)

Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier terug gevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent

En daar gaan we weer

[ Bericht 2% gewijzigd door Faithy op 08-06-2006 10:01:02 ]
  • Doei.
    pi_38646644
    en dan verneuk ik de TT

We've gotta move!!!!!!!!!!!

*zing*
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 09:21:57 #3
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_38646665
    morgen afrijden
    pi_38646976
    tvp
    Niet waf-waf doen!
    pi_38647052
    tvp
    you and I ain't done Zeke!
    pi_38647055
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    morgen afrijden
    succes

hoe laat?
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_38647365
    Faithy, jij boefje. Beetje spammen net zolang het vorige topic vol is!

(verkapte tvp! )
    pi_38647482
    net zo lang spammen?

twee posts mutsie
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 09:55:13 #9
    139407 jorienvdherik
    pi_38647560
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:37 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

succes

hoe laat?
    9.50

en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
    pi_38648314
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Faithy het volgende:
    net zo lang spammen?

twee posts mutsie
    Twee posts is ook spammen!
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9.50

Succes morgen!!!!
    Laat ze maar mooi even zien dat je het kunt!
    pi_38648366
    spammerdespam

zaterdag weer rijden

lekker warm.. ik wil een motor met airco
    Doei.
    pi_38648681
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9.50

alvast succes
      donderdag 8 juni 2006 @ 11:10:57 #13
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38649695
    Woei

Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed

Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
      donderdag 8 juni 2006 @ 11:29:10 #14
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38650246
    GEFELICITEERD

Ik had gisteren mijn eerste theorieles voor CCV-B Verkeer. Dat is echt makkelijk als je 2 maanden terug je theorie voor de auto al gehaald hebt Het enige dat ik nu nog moet leren voor verkeer is afmetingen, verplichte verlichting en asdruk. Daarna komt administratie, en daar heb ik echt geen zin in, dat is zó saai
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
    pi_38650487
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
    Woei

Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Gefeliciteerd

Kun je nog ff 1 keer uitleggen wat er met die examinator was dan?
      donderdag 8 juni 2006 @ 12:13:34 #16
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38651690
    quote:
    Woei

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Gefeliciteerd! Reed je af bij het CBR in Alkmaar? Daar mag ik volgende week, dus als je nog een naam van een examinator voor me hebt... Danku
    pi_38651718
    gefeliciteerd Radjesh
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 12:15:33 #18
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38651757
    Ik had vandaag nog een les, aanstaande woensdag examen, dinsdag de laatste les. Kruispunten gingen vandaag een stuk beter, de fouten die ik maakte waren vooral slordig, maar ik denk niet dat ik op m'n examen erg slordig zal zijn Heb er dus wel vertrouwen in.. Met een beetje een fijne route (niet een half uur in een stadscentrum a.u.b.) zou het moeten lukken
    pi_38652173
    Om 14:30 weer rijles , les nummer 32 of zo.
    Me lieve rij-instructeur zei dat ik als ik me best altijd al had gedaan dat ik allang had afgereden . Dan denk je, zegt ie dat expres of niet .
    Maar goed ene keer gaat het wel goed , rij je de sterren van de hemel en laatste keer ging alles echt mis .
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:12:40 #20
    139407 jorienvdherik
    pi_38653753
    Mijn 2 lesuren ging net best goed. Invoegen op de snelweg zonder problemen. Veel kijken en snelheid maken. Ook de verkeerspleinen gingen redelijk. Alleen nog wat gekloot met schakelen vondt het stroef aanvoelen :S Maar moet morgen geen probleem zijn

Hoorde ook wie mijn beoordelaar was morgen. Voor de mensen uit regio rotterdam. Ene meneer Bank. ( was reserve keeper bij Feyenoord ) Iemand ervaring met die man ?

De gene voor mij was in 1x geslaagd net. Hopelijk ik ook
    pi_38653779
    Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
    Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan. En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
    Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
    Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
    Back in business.
    pi_38654006
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
    Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
    Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan. En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
    Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
    Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
    Meid, wat jammer!

Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud ) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!

Het komt wel goed.. alleen wanneer...

Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
    pi_38654069
    quote:
    Woei

Vandaag geslaagd,
    Gefeliciteerd!
    pi_38654135
    Mn instructrice is op vakantie een weekje, ik mis het wel hoor
    pi_38654162
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Meid, wat jammer!

Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud ) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!

Het komt wel goed.. alleen wanneer...

Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
    Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.
    Ik ga wel door, al moet ik mijn doel veranderen. Het was eerst altijd: ''Voor de zomer heb ik mijn rijbewijs.'' Aangezien dat niet meer gaat lukken waarschijnlijk is mijn volgende doel: ''Ik heb hem voor mijn 23e verjaardag'' Maar ik begin het nu wel echt zat te worden....
    Back in business.
    pi_38654176
    quote:
    Woei

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    gefeliciteerd.
    Back in business.
    pi_38654574
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.
    Ik ga wel door, al moet ik mijn doel veranderen. Het was eerst altijd: ''Voor de zomer heb ik mijn rijbewijs.'' Aangezien dat niet meer gaat lukken waarschijnlijk is mijn volgende doel: ''Ik heb hem voor mijn 23e verjaardag'' Maar ik begin het nu wel echt zat te worden....
    Over die doelen!

Ik, eerst:
    Ik wil hem voor de zomer '05 hebben (mocht toen nog lang niet afrijden)

Ik, daarna:
    Ik wil hem voor 2006 hebben! (1e en 2e keer afrijden)

Ik, dáárna:
    Ik wil hem voor m'n 19e verjaardag hebben [26 februari] (3e en 4e keer afrijden)

Op het laatst:
    Het interesseert me niet meer wanneer maar ik wil hem hebben! (5e keer 31 maart en 6e keer 15 mei!)

M'n rijbewijs!
    pi_38654725
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Over die doelen!

Ik, eerst:
    Ik wil hem voor de zomer '05 hebben (mocht toen nog lang niet afrijden)

Ik, daarna:
    Ik wil hem voor 2006 hebben! (1e en 2e keer afrijden)

Ik, dáárna:
    Ik wil hem voor m'n 19e verjaardag hebben [26 februari] (3e en 4e keer afrijden)

Op het laatst:
    Het interesseert me niet meer wanneer maar ik wil hem hebben! (5e keer 31 maart en 6e keer 15 mei!)

M'n rijbewijs!

Ik weet dat ik hem óóit ga halen.... maar je kent het gevoel net zo goed als mij: IK WIL HEM NU!!!! Ik wou van het weekend lekker naar het strand gaan rijden....kan ook niet.
    Back in business.
      † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 13:40:17 #29
    43556 miss_dynastie
    pi_38654778
    quote:
    Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?
    In elk geval gewoon zwaar kut
    pi_38654907
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?
    In elk geval gewoon zwaar kut
    Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.
    Back in business.
    pi_38654977
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik weet dat ik hem óóit ga halen.... maar je kent het gevoel net zo goed als mij: IK WIL HEM NU!!!! Ik wou van het weekend lekker naar het strand gaan rijden....kan ook niet.
    Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.

Hij zo: toon ditzelfde enthousiastme maar naar de examinator toe maandag, dan slaag je sowieso. Dat kan ook niet anders, zei hij, ze kunnen je toch niet zes keer laten zakken.

En m'n meneertje kreeg gelijk.
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:46:48 #32
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38655009
    Damn Shirley das echt balen... Ik hoop dat je gewoon doorgaat, want net als zonnestraaltje kun je het echt wel!!
    pi_38655046
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.

Hij zo: toon ditzelfde enthousiastme maar naar de examinator toe maandag, dan slaag je sowieso. Dat kan ook niet anders, zei hij, ze kunnen je toch niet zes keer laten zakken.

En m'n meneertje kreeg gelijk.
    Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee. Alsof dat gaat helpen... En ik mag ook niet in z'n auto rijden, ja, op de parkeerplaats.
    Back in business.
    pi_38655076
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef JosvG het volgende:
    Damn Shirley das echt balen... Ik hoop dat je gewoon doorgaat, want net als zonnestraaltje kun je het echt wel!!
    Ja, ik ga wel door hoor. Als ik eenmaal m'n zinnen op iets heb gezet ga ik net zolang door tot ik dat bereikt heb.
    Back in business.
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:52:02 #35
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38655190
    en CCV-B gehaald!
    It's Time To Shine
    [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
      † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 13:56:43 #36
    43556 miss_dynastie
    pi_38655364
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee. Alsof dat gaat helpen... En ik mag ook niet in z'n auto rijden, ja, op de parkeerplaats.
    Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doen
    pi_38655765
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doen
    Mag ook sowieso niet. zomaar iemand meenemen..
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:12:00 #38
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38655903
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef qu63 het volgende:
    en CCV-B gehaald!
    Gefeliciteerd !!!

Was het moeilijk? Je had toch administratie nu he?
      donderdag 8 juni 2006 @ 14:12:59 #39
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38655936
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef JosvG het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !!!

Was het moeilijk? Je had toch administratie nu he?
    Administratie ja

ik vond het niet moeilijk, maar had wel 10 fout
    It's Time To Shine
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:14:36 #40
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38658151
    quote:
    Woei

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?

Gefeliciteerd
    pi_38658548
    Ik heb nu 21 lessen gehad, en les met RIS.
    Hoop over een maand op te kunnen maar het CBR is blijkbaar te vol?
    pi_38658702
    ER zijn nog wel wat gaatjes.. Maar de kans dat je daarin valt is klein.. Ik ben wel een van de gleukkigen die waarschijnlijk in zo'n gaatje valt.. Morgen hoor ik t zeker, heb dan weer rijles (en anders zaterdag)
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:31:02 #43
    139407 jorienvdherik
    pi_38658786
    Nog wat tips voor morgen als ik moet afrijden ?

een banaan van te voren toch
      † In Memoriam † donderdag 8 juni 2006 @ 15:31:09 #44
    43556 miss_dynastie
    pi_38658794
    Vol??? Hmmmm, vriendje krijgt 22 juni zijn laatste RIS-deeltoets en zou daarna examen moeten doen, ik ga nu wel heel hard hopen dat dat al geboekt is, anders zit je
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:33:47 #45
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38658900
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
    Nog wat tips voor morgen als ik moet afrijden ?

een banaan van te voren toch
    Goed kijken
    It's Time To Shine
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:37:54 #46
    139407 jorienvdherik
    pi_38659067
    idd, Was net gebeld door een vriend van me die al een tijd TPG rijd, kan daar 1 juli beginnen als ik me rijbewijs heb. Vakantie werk
    pi_38659487
    Shirley

Wat ontzettend balen en klinkt idd niet echt helemaal terecht, die paar kleine foutjes, die zijn echt niet levensbedreigend en extra in je dooie hoek kijken is toch alleen maar goed lijkt me

Dikke knuffel en de 4e keer gaan we gewoon allebei slagen
      donderdag 8 juni 2006 @ 16:11:04 #48
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38660365
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Scharrelkip het volgende:
    tvp
    dat dus...

Gefeliciteerd Radjesh!!!!!!!!!!!
    Oh yes i did!
      donderdag 8 juni 2006 @ 16:19:23 #49
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38660739
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef Shirley het volgende:

[..]

Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.
    Hey jammer dat je gezakt bent!!!
    Ik heb nu ook 50 lessen gehad en moet over 2 weken weer afrijden ik word ook gek als ik m niet haal, heb ook dat gevoel van ik wil m NU! Maarja we zullen zien

Suc6 verder en idd gewoon doorgaan hoor!!
    Oh yes i did!
    pi_38661293
    ooit halen jullie hem allemaal

juist toen ik de moed had opgegeven haalde ik 'm
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 16:38:26 #51
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38661509
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef Faithy het volgende:
    ooit halen jullie hem allemaal

juist toen ik de moed had opgegeven haalde ik 'm
    je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??
    Oh yes i did!
      donderdag 8 juni 2006 @ 16:54:54 #52
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38662158
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Kun je nog ff 1 keer uitleggen wat er met die examinator was dan?
    Nou ik reed gewoon een goede rit, en hij naaide me bij het leven... Toen had mijn instructeur daar melding van gemaakt, en een week later komt hij niet opdagen bij een examen van ook een leerling van mijn rijschool. Die meneer had al veel klachten, en dat was dus de druppel die de emmer liet overlopen. Het was echt een zeiksnor, dus degene die afrijden @ cbr bussum, 1 zeiksnor minder...
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Reed je af bij het CBR in Alkmaar? Daar mag ik volgende week, dus als je nog een naam van een examinator voor me hebt... Danku
    Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus in ... Ik weet de naam niet van de beste man, sorry
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef Faithy het volgende:
    gefeliciteerd Radjesh
    yes bedankt
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:24 schreef Shirley het volgende:

[..]

gefeliciteerd.
    Bedankt Shirley, jammer dat jij gezakt bent. Ik weet dat het beetje cliche klinkt, maar de aanhouder wint, en het voelt nu echt heerlijk , volgende keer haal je hem
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:52 schreef qu63 het volgende:
    en CCV-B gehaald!
    Gefeliciteerd
      donderdag 8 juni 2006 @ 17:14:06 #53
    45726 bravo
    Proud Odery player!
    pi_38662925
    ik heb hem binnenkort alweer 4 maand, ik weet nog hoe blij ik was , en nog steeds ben!

Ik deed er ook 4 x over, en vrij lang ivm, onstekingen, maar nu ik hem heb.........

Heerlijk!

( is niet lullig bedoeld ofzow)
    There's no point in living if you can't feel alive
    pi_38663045
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Radjesh het volgende:
    [..]

Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus in ... Ik weet de naam niet van de beste man, sorry
    [..]
    Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!
    pi_38663097
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 16:38 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??
    Ik slaagde bij de 4e poging
    Doei.
    pi_38663217
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!
    die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt ben
    pi_38663383
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt ben
    Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?
    pi_38663487
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?
    zal wel per CBR verschillen dan, bij mijn CBR iig niet meer
      donderdag 8 juni 2006 @ 17:56:27 #59
    139407 jorienvdherik
    pi_38664225
    bij ons hebben ze ook een pda als goed is maar bij de ttt wel een blad gekregen
      donderdag 8 juni 2006 @ 18:39:17 #60
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38665447
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
    idd, Was net gebeld door een vriend van me die al een tijd TPG rijd, kan daar 1 juli beginnen als ik me rijbewijs heb. Vakantie werk
    Goeie zaak Verdient ook niet slecht trouwens
      donderdag 8 juni 2006 @ 18:49:36 #61
    139407 jorienvdherik
    pi_38665805
    nog meer een reden om er strak voor te gaan morgen,
      donderdag 8 juni 2006 @ 18:58:12 #62
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38666063
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
    nog meer een reden om er strak voor te gaan morgen,
    Veel succes morgen!
    pi_38666425
    Zo, nog 6 lessen tot mijn examen Net weer een lesje gehad, mijn instructeur krijgt een nieuwe auto en wat reed hij lekker (De auto ) Een Golf V. Lekker stoer auto'tje

Het begint nu eindelijk een beetje routine te worden, dat autorijden, hoewel dat kijken nog steeds frustrerend is en het levert me nog veel onhandige situaties op in woonwijken en zo
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
      donderdag 8 juni 2006 @ 19:12:50 #64
    139407 jorienvdherik
    pi_38666561
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Veel succes morgen!
    dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?
    Maarja moet naar me zelf kijken niet naar anderen
    pi_38666633
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Succes

Shirley, wat onwijs kut dat je weer gezakt bent
    And you know I might
    pi_38666866
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Alvast veel succes morgen

Hoe krijg je je naam in het oranje trouwens?
    pi_38667151
    And you know I might
    pi_38667530
    Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?

Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
    ;)
    pi_38667928
    @ Shirley
    Ik ben de afgelopen keer ook gezakt op besluitvaardigheid. Blijkbaar een populair argument
    pi_38668362
    Nou, morgen weer een blokuur rijles. Ik hoop dat ik nu eindelijk weer wat beter ga.
      donderdag 8 juni 2006 @ 20:17:12 #71
    139407 jorienvdherik
    pi_38668625
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
    Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?

Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
    Ik moet morgen ook zuid
    pi_38670813
    quote:

Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...

Bedankt trouwens allemaal! Laat de 4 hier een magisch getal wezen
    Back in business.
    pi_38671328
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...

Bedankt trouwens allemaal! Laat de 4 hier een magisch getal wezen
    6 is het magische getal hier.

pi_38671786
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik moet morgen ook zuid
    Oeh spannend!!! Succes!!! Bij wie moet jij rijden?
    ;)
      donderdag 8 juni 2006 @ 22:25:46 #75
    139407 jorienvdherik
    pi_38674300
    ene meneer bank ken je die ?
    pi_38675675
    Nope sorry, zegt me niks.

Weet je instructeur wel iets over hem? Mijn instructrice zorgt altijd dat ze info heeft over de routes die de examinator graag neemt, zodat ze die in het uur voor het examen even kan oefenen met je

In ieder geval wel heel veel succes!
    ;)
      donderdag 8 juni 2006 @ 22:56:39 #77
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38675758
    quote:
    Nee, hijs die toko uit, dus scheelt weer voor al de mensen die hun papiertje nog moeten halen Vind het goed zo
      donderdag 8 juni 2006 @ 22:56:39 #78
    139407 jorienvdherik
    pi_38675759
    zal morgen zeker vragen, hij zei dat een keeper was bij feyenoord in de jaren 80
      donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:30 #79
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38675892
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?

Gefeliciteerd
    Bedankt , Ettema is eruit als het goed is, en ja in Bussum
    pi_38676288
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
    zal morgen zeker vragen, hij zei dat een keeper was bij feyenoord in de jaren 80
    haha beetje beroemdheid dan, heb je iig iets om over te praten tijdens de rit!
    ;)
    pi_38679287
    Mja examinator die ik bij TTT had bleek neef van een oude buurman van me te zijn

Mogen jullie trouwens zonnebril op tijdens rijles?
    pi_38681293
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef FranticDJ het volgende:

Mogen jullie trouwens zonnebril op tijdens rijles?
    nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijkt

maarja, ik heb geen eens een zonnebril
    pi_38683056
    Ik mag wel een zonnebril op bij het rijden. Maare zonder zonnebril met een velle lucht, dat lijkt me nou ook niet echt succesvol. Over een half uurtje weer een lesje
    Wat ik doe? Ik ontdek!
      vrijdag 9 juni 2006 @ 10:28:42 #84
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38685324
    morgen weer van 1 tot 3

heb er echt weer zin in

denk dat ik ook maar 's een pinlock in mn vizier laat prikken zonnebril die paste zit nog in de tanktas van mn lift voor de Mega Meeting van Motor-Forum
    Doei.
    pi_38686017
    30 juni om kwart voor elf te terneuzen

Dan heeft ikkes praktijk.. (mag ik bij in de op ?)
      vrijdag 9 juni 2006 @ 10:55:45 #86
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38686066
    zoals je kunt lezen in de OP, kun je jezelf in de OP zetten

dus even Wiki-en (is dat een werkwoord) en bij het volgende topic sta je er in
    Doei.
      † In Memoriam † vrijdag 9 juni 2006 @ 10:57:14 #87
    43556 miss_dynastie
    pi_38686111
    Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
    pi_38686118
    Jaja heb ge wiki't

@hierboven: totaal geen idee.. heb een pakket
      vrijdag 9 juni 2006 @ 11:08:44 #89
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38686509
    135 en 175 euro.. maar das voor de motor
    Doei.
      vrijdag 9 juni 2006 @ 11:16:18 #90
    139407 jorienvdherik
    pi_38686788
    gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.

En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet

kutzooi
      vrijdag 9 juni 2006 @ 11:25:38 #91
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38687119
    jammer
    Doei.
      vrijdag 9 juni 2006 @ 11:27:43 #92
    139407 jorienvdherik
    pi_38687202
    ja had spanjersberg ofzo
    pi_38688602
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
    193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens erna
    pi_38688645
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
    gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.

En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet

kutzooi
    balen zeg
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:14:15 #95
    139407 jorienvdherik
    pi_38688666
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens erna
    ja ? ik 200 voor het 3e examen als ik het zou moeten hebben
    pi_38688728
    Godverde godverde godverde! gezakt
    Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood , maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
    Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
    pi_38688770
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
    Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood , maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
    Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
    balen hoor zo is het altijd weer wat
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:17:31 #98
    139407 jorienvdherik
    pi_38688794
    quote:
    het is zo verschrikkelijk duur
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:18:40 #99
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_38688837
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef rena het volgende:
    [afbeelding]
    Ook een GTI?

Jammer jorienvdherik. Had tijdens mijn 2e examen ook zoiets. Bij het afremmen voor een rood stoplicht liet ik mijn auto uitrollen, zat op de rechterstrook. Een vrachtwagen heeft alleen wat langer nodig om stil te staan, dus ik kwam 'm op rechts voorbij, zeg rond de 30-35 per uur. Begon 'ie ineens over rechts inhalen

Kut, maar de volgende keer beter Hopelijk kan je rijschool snel weer een gaatje vinden
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:20:01 #100
    139407 jorienvdherik
    pi_38688883
    moet de 30e maar kon misschien de 21e. Maar heb dan liever 30e. Anders weer zo kort dag
    pi_38688916
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
    moet de 30e maar kon misschien de 21e. Maar heb dan liever 30e. Anders weer zo kort dag
    wel lekker dat je al zo snel weer kunt

*jaloers is*
      vrijdag 9 juni 2006 @ 13:35:12 #102
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38691610
    Balen zeg
      vrijdag 9 juni 2006 @ 14:19:47 #103
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38693137
    quote:

kutzooi
    Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.
    quote:
    Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?
    pi_38694323
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef TNA het volgende:

[..]

Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.
    [..]

Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?
    tot hoe lang bedoel je ? Nee weet niet, zal volgende keer vragen of het er snel aan komt, hope so
    pi_38694587
    Borreke en jorienvdherik, wat kut
    And you know I might
    pi_38701351
    Leuk.. blet instructeur net dat 30 juni niet doorgaat.. belt me zo terug voor nieuwe datum..

Edit: 6 juli it is..
      vrijdag 9 juni 2006 @ 18:44:26 #107
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_38702274
    Kijk dat soort examinators vind ik echt sneu he. Ik bedoel, ze bekijken je vorige examen en zien je opmerkingen. Dan pas je je rijgedrag op hun adviezen aan en is het nog niet goed. Bah Volgene keer beter Borreke.
      vrijdag 9 juni 2006 @ 18:50:23 #108
    151046 hyponiem
    Zoek het maar op
    pi_38702429
    ik heb rijles.
    Ja, dat klopt.
    pi_38702547
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 18:50 schreef hyponiem het volgende:
    ik heb rijles.
    lessenpakket? of gewoon losse lessen..
      vrijdag 9 juni 2006 @ 18:55:14 #110
    139407 jorienvdherik
    pi_38702568
    ik ga donderdag weer 1 uur lessen
    pi_38704386
    Jammer man! Spanjersberg had ik ook eerste keer, vond jij dat hij ook zo 'los' in zijn stoel zat. Bij elke bocht schoof ie naar links/rechts en met remmen schoot ie weer naar voren en ik reed echt niet zo extreem schokkig ofzo. Verder wel aardige man op zich toch?

Echt geluk dat je zo snel weer kan, ik mag 10 juli pas weer. Kan je rijschool die andere datum niet aan mijn instructrice doorverkopen hahaha ik wil ook weer afrijden!
    ;)
      vrijdag 9 juni 2006 @ 19:51:37 #112
    139407 jorienvdherik
    pi_38704413
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Ms_Furious het volgende:
    Jammer man! Spanjersberg had ik ook eerste keer, vond jij dat hij ook zo 'los' in zijn stoel zat. Bij elke bocht schoof ie naar links/rechts en met remmen schoot ie weer naar voren en ik reed echt niet zo extreem schokkig ofzo. Verder wel aardige man op zich toch?

Echt geluk dat je zo snel weer kan, ik mag 10 juli pas weer. Kan je rijschool die andere datum niet aan mijn instructrice doorverkopen hahaha ik wil ook weer afrijden!
    euhm, vond hem wat laat zeggen waar we heen moesten.
    pi_38704591
    Dat is me verder niet zo opgevallen, ik werd echt alleen gek van het geluid van zijn nylon jas over die stoelen bij alles wat ik deed hahaha.

Ik vond het wel moeilijk om het gesprek gaande te houden met hem, dat wel. Maar dat zal deels ook wel zenuwen zijn geweest.

Bleef hij bij jou ook zo lang doorrijden na de ingreep? Ik had na 10 minuten mijn ingreep maar heb daarna nog dik 20 minuten gereden.
    ;)
      vrijdag 9 juni 2006 @ 21:30:36 #114
    26731 Chr1st1aan
    Tukkerjood
    pi_38707528
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 02:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijkt

maarja, ik heb geen eens een zonnebril
    Onzin, als jij niet voldoende kunt zien door de zon móet je er wel 1 opdoen anders ben je gewoon een gevaar op de weg als je niet 150% beter oplet/kijkt.
    Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:02:25 #115
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38708578
    Vandaag mijn eerste rijles gehad voor mijn C rijbewijs
    Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...

Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
    pi_38708660
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:
    Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...

Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
    en hoeveel lessen heb je nodig?
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:11:10 #117
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38708862
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en hoeveel lessen heb je nodig?
    Ongeveer 25 Ik was nou niet bepaald een natuurtalent, maar ik deed het ook zeker niet slecht zei hij. Ik zit te dicht bij stoepranden, en dat is echt moeilijk in te schatten om zo'n ontzettend hoog, lang en breed ding
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:43:53 #118
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_38709848
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ongeveer 25 Ik was nou niet bepaald een natuurtalent, maar ik deed het ook zeker niet slecht zei hij. Ik zit te dicht bij stoepranden, en dat is echt moeilijk in te schatten om zo'n ontzettend hoog, lang en breed ding
    je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bent
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:49:01 #119
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_38709974
    Jorien en Borreke ! Baluh !

Ik moest voor mijn eerste examen ¤185,00 betalen!
    Voor het 2e examen had ¤ 165,00! moeten betalen!
    Gelukkig issut bij die 1e gebleven !
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:54:57 #120
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38710135
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef Devilnl het volgende:

[..]

je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bent
    Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niks
      vrijdag 9 juni 2006 @ 22:55:14 #121
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_38710140
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:

cool he!

ik ga binnenkort ook maar zoiets doen

jij doet je ccv-b ook bij CVL?
    It's Time To Shine
      vrijdag 9 juni 2006 @ 23:17:59 #122
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38710748
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:

[..]

cool he!

ik ga binnenkort ook maar zoiets doen

jij doet je ccv-b ook bij CVL?
    Ik doe CCV-B bij mijn rijschool zelf. (www.leeuw-verkeer.nl)
    De examens zijn bij het CBR in Eindhoven.

Maar het is inderdaad wel cool
    pi_38711043
    Ik heb trouwes precies tegelijk met rena praktijkexamen zie ik nu..
      vrijdag 9 juni 2006 @ 23:32:09 #124
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_38711100
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 22:54 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niks
    eerste keer dat ik met een shovel op dubbel lucht(4banden voor) over de weg moest. was het ook best wennen.
    ff snel plaatje gestolen van Alexxxxx

ander loonbedrijf uit de buurt. zelfde type shovel etc.. alleen onze zijn tenminste nog volvo geel
    maar nu ik er heeeeel vaak mee weg ben. vlieg ik overal tussendoor zonder echt af teremmen (nog nooit een knal gehoord. dus gaat goed )
    (officieele breedte = 2,4m, met dubbel lucht schat ik zo'n 3m

Voor de lessers onder ons.. Kom je zoiets tegen.. ga in godsnaam aan de kant!!!
    pi_38719488
    Devilnl > Leuk die dingen in het donker.. collega van me kwam met z'n escortje drie van die dingen tegen in het donker, de buitenste banden zie je dan alleen niet altijd... escortje van drie maanden total loss

Ik net m'n derde les gehad en het gaat goed

Géén ingrepen, géén afslaande motor en ik heb het vloeiend schakelen en netjes afremmen ook geleerd.

Had een nieuwe instructeur, wist niet wat ik ervan moest verwachten maar hij is goed en relaxt

Hij vroeg of ik van de vorige instructeur al had leren kijken, omdat ik dat zo goed deed Nee, met de vorige instructeur alleen een beetje rond gereden

Mooi wark
    Signature
    pi_38719936
    Juni : Sylvana, Leusden- 8.00 (Auto)
      zaterdag 10 juni 2006 @ 12:45:29 #127
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38720195
    Wie heeft dat er dan in gezet
    pi_38720217
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 12:45 schreef Robin__ het volgende:
    Wie heeft dat er dan in gezet
    staat in de wiki

maar ben benieuwd of hij het nieuwe topic nog haalt

[ Bericht 10% gewijzigd door _Hestia_ op 10-06-2006 12:52:25 ]
    pi_38720716
    Supercool!! Deze keer ga je m wel halen he!!
    ;)
      zaterdag 10 juni 2006 @ 14:19:50 #130
    28946 mirelia
    Neehee ik ben geen vrouw!!
    pi_38722269
    Balen zeg

Kijk ik weer even in dit topic gelijk 3 gezakten
    Gecondoleerd allemaal

En als ik dan kijk waarom jullie gezakt zijn, sterkt mij weer in mijn mening dat het bij het CBR echt uitmaakt wie je als examinator hebt
    De 1 let hierop en de nader juist weer op iets anders
    Zeker in dat geval dat de 1 vind dat je langzamer moet rijden en de ander weer harder

We zouden een lijst met eigenschappen per examinator moeten opzetten
    Dat je voor je examen kan kijken waar jouw examinator streng in is
    Shuffle up and deal!!!
      zaterdag 10 juni 2006 @ 17:13:05 #131
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38726176
    De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.

De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
    pi_38726713
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
    De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.

De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
    Goed idee!! Maar ik hoop dat het voor mij niet meer uit gaat maken en 10 juli met mijn rose papiertje het CBR uitwandel.
    ;)
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 17:37:10 #133
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38726887
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:

Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekend .

Er worden op dit moment wel af en toe examens afgenomen op zaterdag, maar dat is tijdelijk omdat de wachttijd op dit moment (net als andere jaren overigens) aan de hoge kant is. Maar dit is slechts een tijdelijke maatregel die door het CBR is genomen, niet door de overheid.
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
    AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
      zaterdag 10 juni 2006 @ 18:03:08 #134
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38727626
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 17:37 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekend .

Er worden op dit moment wel af en toe examens afgenomen op zaterdag, maar dat is tijdelijk omdat de wachttijd op dit moment (net als andere jaren overigens) aan de hoge kant is. Maar dit is slechts een tijdelijke maatregel die door het CBR is genomen, niet door de overheid.
    Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig iets
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 18:09:22 #135
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38727775
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 18:03 schreef JosvG het volgende:

Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig iets
    Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niks .

Ik kan het me - zoals jij het beschrijft - ook niet echt voorstellen; de wachttijden zijn het grootste deel van het jaar acceptabel. De korte momenten waarop je langer moet wachten zijn bij de rijscholen bekend. Vlak voor de zomervakantie is het altijd druk. Reden om eventueel tijdelijk wat extra te werken, maar niet om structureel op zaterdag examens af te gaan nemen.
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
      zaterdag 10 juni 2006 @ 19:16:58 #136
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38729462
    Ik hoorde laatst van mn instructeur dat ik dus 1 dag later ga afrijden dan dat ie me eerst verteld had....

Ik ga dus 27 juni afrijden om 11:40uur, ipv 26 juni om 8u

Beetje vaag dat ie eerst die andere datum gegeven had...hij kwam ook echt met een vaag excuus, echt iets van dat ik niet tegen m'n medemens moest vertellen wanneer ik moest afrijden omdat iedereen dan ging bellen enzo en als ik gezakt was dat dat dan niet leuk is.... Maarja dat mag ik toch zelf bepalen, ga je me toch geen andere datum geven?!

Vage shizzle.....
    Oh yes i did!
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 19:21:56 #137
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38729628
    Hij heeft je waarschijnlijk geruild met een andere kandidaat, of die plek kwam vrij en dat kwam hem beter uit? Vreemd dat hij er zo vaag over doet...
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
      zaterdag 10 juni 2006 @ 20:10:01 #138
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38731347
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef XMN8R het volgende:
    Hij heeft je waarschijnlijk geruild met een andere kandidaat, of die plek kwam vrij en dat kwam hem beter uit? Vreemd dat hij er zo vaag over doet...
    ja ik weet t ook niet... Maar hij zei daarna ook nog dat ie nooit iemand op maandag- en vrijdagochtend om 8uur liet afrijden omdat het dan meestal heel erg druk is op de weg....

En in zn agenda stond ik ook op dinsdag en hij had op maandag niks weggekrast ofzo...echt een beetje vaag maarja...
    Oh yes i did!
      zaterdag 10 juni 2006 @ 20:13:56 #139
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38731446
    btw....ben jij een examinator??
    Oh yes i did!
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 20:15:09 #140
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38731481
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:13 schreef izzypizzy het volgende:
    btw....ben jij een examinator??
    Alleen voor theorie-examens .
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
    pi_38731559
    Hé Sylvana, je hebt weer een nieuwe datum zie ik. juni is snel Alvast succes.
    Back in business.
      zaterdag 10 juni 2006 @ 20:21:55 #142
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38731636
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:15 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Alleen voor theorie-examens .
    he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmen
    Oh yes i did!
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 20:27:28 #143
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38731777
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:21 schreef izzypizzy het volgende:

he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmen
    Tuurlijk, dat hebben we altijd graag .
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
      zaterdag 10 juni 2006 @ 20:32:34 #144
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38731891
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat hebben we altijd graag .
    Nou okee dan zou ik je omkopen

Nee ik ga nog maar gewoon lekker veel oefenen en dan hopelijk de 27e eindelijk mn papiertje in de wacht slepen
    Oh yes i did!
      MOL-held zaterdag 10 juni 2006 @ 20:42:01 #145
    44635 XMN8R
    mag dat?
    pi_38732119
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef izzypizzy het volgende:

Nee ik ga nog maar gewoon lekker veel oefenen en dan hopelijk de 27e eindelijk mn papiertje in de wacht slepen
    strak plan!
    MAAR MENEER AGENT
    IK HEB ALLEEN MAAR
    pi_38733087
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
    Hé Sylvana, je hebt weer een nieuwe datum zie ik. juni is snel Alvast succes.
    Jup, het is echt al supersnel Maar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
    pi_38734512
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, het is echt al supersnel Maar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
    Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halen
    ;)
    pi_38734589
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Ms_Furious het volgende:

[..]

Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halen
    Inderdaad!! Hup Sylvana
    And you know I might
    pi_38735354
    Inmiddels 10 lessen gehad, gaat wel lekker
      zondag 11 juni 2006 @ 10:26:36 #150
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38743232
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ik kan het me - zoals jij het beschrijft - ook niet echt voorstellen; de wachttijden zijn het grootste deel van het jaar acceptabel. De korte momenten waarop je langer moet wachten zijn bij de rijscholen bekend. Vlak voor de zomervakantie is het altijd druk. Reden om eventueel tijdelijk wat extra te werken, maar niet om structureel op zaterdag examens af te gaan nemen.
    Dan zullen we de waarheid hiervan maar in het midden laten, ik kan geen bron geven dus ik kan niks garanderen
      zondag 11 juni 2006 @ 12:38:03 #151
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38745504
    Ik was jullie kwijt. . Even inlezen weer hoor. .
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_38745572
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 12:38 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik was jullie kwijt. . Even inlezen weer hoor. .
    tsss, hoe kan dat nou? maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
      zondag 11 juni 2006 @ 13:15:02 #153
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38746188
    gisteren weer gereden

en het was waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm in volle motoruitrusting

maar het ging echt lekker weer en dat zelfs op een andere motor

alleen ben ik het nu wel zat om elke keer met iemand te rijden die pas 4 lessen heeft gehad...
    No offence, ik heb het ook moeten leren, maar ik vond het in het begin ook niet leuk om met iemand te rijden die al veel verder was

Ik merk dat ik me nu echt inhoud en langzamer ga rijden enzo, terwijl dat nergens voor nodig is

nou ja, zaterdag weer
    Doei.
      zondag 11 juni 2006 @ 13:22:51 #154
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38746403
    quote:
    Woei

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Gefeliciteerd! .
    quote:
    Shit zeg, allemaal van die kleine dingetjes. En dan te horen krijgen dat je eigenlijk wel goed reed (zeiden ze bij mij ook). .
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef bravo het volgende:
    ik heb hem binnenkort alweer 4 maand, ik weet nog hoe blij ik was , en nog steeds ben!

Ik deed er ook 4 x over, en vrij lang ivm, onstekingen, maar nu ik hem heb.........

Heerlijk!

( is niet lullig bedoeld ofzow)
    Waarom zou het lullig zijn. Ik zou ook dolblij zijn. . Misschien een beetje frustrerend voor ons, maar dan moeten we het ook maar gewoon halen. .
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
    Alle vier de keren 185 euro. .
    quote:
    Die redenen soms. . Echt klote weer. Volgende keer gaat het lukken. .
    quote:

kutzooi
    Jammer. Zul je altijd zien, juist op je examen kom je in dit soort situaties. .
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef izzypizzy het volgende:
    Ik hoorde laatst van mn instructeur dat ik dus 1 dag later ga afrijden dan dat ie me eerst verteld had....

Ik ga dus 27 juni afrijden om 11:40uur, ipv 26 juni om 8u

Beetje vaag dat ie eerst die andere datum gegeven had...hij kwam ook echt met een vaag excuus, echt iets van dat ik niet tegen m'n medemens moest vertellen wanneer ik moest afrijden omdat iedereen dan ging bellen enzo en als ik gezakt was dat dat dan niet leuk is.... Maarja dat mag ik toch zelf bepalen, ga je me toch geen andere datum geven?!

Vage shizzle.....
    Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is. . Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij. .
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Leuk. .
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tsss, hoe kan dat nou? maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
    Dank je wel. .
    pi_38746578
    Zo We gaan ontopic met ATB
    Hoi trouwens
    And you know I might
      maandag 12 juni 2006 @ 00:30:58 #156
    139407 jorienvdherik
    pi_38767464
    donderdag lessen
      maandag 12 juni 2006 @ 10:40:31 #157
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_38772781
    nog maar 5 nachtjes en dan mag ik weer lessen
    Doei.
    pi_38772910
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
    donderdag lessen
    Wat raar zeg. Ik heb toch wel elke keer nadat ik gezakt was een pauze gehad van minstens een week, om alles even te laten bezinken.
      † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 11:31:19 #159
    43556 miss_dynastie
    pi_38774073
    Bedankt voor de inzichten in jullie examenprijzen.
    Wij hebben hier de rekening van de derde tussentijdse toets liggen van 151 euro deze keer.
    Het is me in elk geval duidelijk dat we van het geld wat het rijbewijs alleen al kost een hele leuke auto hadden kunnen kopen
    pi_38774261
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
    Bedankt voor de inzichten in jullie examenprijzen.
    Wij hebben hier de rekening van de derde tussentijdse toets liggen van 151 euro deze keer.
    Het is me in elk geval duidelijk dat we van het geld wat het rijbewijs alleen al kost een hele leuke auto hadden kunnen kopen
    Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaal
    pi_38774336
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaal
    Ik was uiteindelijk in totaal tussen de 4000 en 5000 euro kwijt.
    Maargoed, ik heb hem!
    pi_38776455
    Vandaag deeltoets twee. Wat zijn die toetsen kort zeg.
    pi_38776487
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 12:56 schreef gurlie het volgende:
    Vandaag deeltoets twee. Wat zijn die toetsen kort zeg.
    Hoe ging het? En hoe kort duurde het dan?
    * zonnestraaltje heeft geen RIS-opleiding gehad.

Een vriendin van me had vandaag ook deeltoets twee! Zal zo eens bellen hoe het gegaan is!
    pi_38776549
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hoe ging het? En hoe kort duurde het dan?
    * zonnestraaltje heeft geen RIS-opleiding gehad.

Een vriendin van me had vandaag ook deeltoets twee! Zal zo eens bellen hoe het gegaan is!
    Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.
    Bijzondere verrichtingen gingen allemaal goed. Het duurde maar 20 minuten ongeveer.

Ik kwam bij het CBR toevallig ook een vriendin tegen die ook nog eens bij dezelfde rijschool zit. Grappig toeval.
    pi_38776842
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef gurlie het volgende:

[..]

Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.
    Bijzondere verrichtingen gingen allemaal goed. Het duurde maar 20 minuten ongeveer.

Ik kwam bij het CBR toevallig ook een vriendin tegen die ook nog eens bij dezelfde rijschool zit. Grappig toeval.
    Het echte praktijkexamen duurt ook maar twintig á dertig minuten, hoor.

Ik kwam idd ook een keer een vriendin tegen bij het CBR, zij had toen haar Tussentijdse Toets en ik moest voor de vierde keer afrijden, was weer gezakt toen..
      maandag 12 juni 2006 @ 13:23:09 #166
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38777163
    Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..

Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast ) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis

(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is

Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te best Zo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
    pi_38777286
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:
    Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..

Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast ) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis

Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te best Zo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
    Auw.. Sterkte met je pootje!

Even de OpeningsPost gechecked... Je examens is gelukkig 'pas' over twee weken.. Even rustig aan doen tot die tijd.. Komt wel goed toch?
    pi_38779248
    * FranticDJ heeft z'n oproepkaart voor praktijk binnen
      maandag 12 juni 2006 @ 14:54:11 #169
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38779431
    dankje

Net even in de auto gezeten.. nou dat doen we dus maar even niet, het is mn rechtervoet, gassen gaat wel maar als ik wissel tussen gas en rem doet het verdomde veel pijn, heb net mn les vna morgen afgebelt.. hopelijk kan ik vrijdag wel gewoon! Zo weer even terug naar de huisarts, word het ingezwachteld (oid)

Kan verder wel aardig lopen maar ben bang dat ik me nog en keer verstap ofzo.. mn voet voelt heel onstabiel zijwaards (en juist kantelen opzij doet pijn)
      maandag 12 juni 2006 @ 15:40:55 #170
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38780445
    Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd

Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampen Binnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen

Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
    pi_38780573
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:

Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampen Binnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen

Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten

Welke rijschool dan?
      maandag 12 juni 2006 @ 15:50:58 #172
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38780676
    Hoe krijgt zo'n instructeur dat voor elkaar zeg.. de 1e les met een nieuwe leerling kijk je toch alleen en spaar je het commentaar op voor aan het einde.. als 'punten waar je aan moet werken' praatje oid Als iemand na 10 min al gefrustreerd (met zichzelf danwel de instructeur) in de auto zit weet je toch wel dat je iets niet zo handig hebt gedaan

Succes, hoop dat je een andere instructeur kan krijgen
      maandag 12 juni 2006 @ 16:00:58 #173
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38780921
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Welke rijschool dan?
    Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen

Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint... Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
    Last.fm Twitter
    pi_38781074
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen

Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint... Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
    Ik zou wachten met bellen tot morgenochtend als ik jou was, nachtje er over slapen doet vaak wonderen. Succes iig alvast!
    pi_38781085
    Vanavond begin ik met een theoriecursus. Vraag me niet waarom ik die cursus doe, kan heel goed zelf leren, maar de instructeur bood het me aan en uit ervaring (bromfietscertificaat had ik ook een theoriecursus, gesponsord door de gemeente) weet ik dat je in die cursus veel nuttige dingen leert. Heb voor 85,- 4 lessen van 2,5 uur en een examen à 35,-. Heb dus 10 uur theorieles voor 50,-. Niet noodzakelijk dus (kan erg goed leren), maar wel nuttig.

Heb vanavond en morgenavond theorieles en volgende week maandagavond en dinsdagmorgen. Na de les op dinsdagmorgen gelijk examen.
    Signature
    pi_38781226
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Misschien moet je proberen de strenge toon van de instructeur wat af te vlakken en het leerzame eruit halen en daarmee verder gaan. Deze instructeur is zo te horen preciezer in alles, ipv je ertegen afzetten (wat begrijpelijk is natuurlijk als je die andere instructeur gewend was), probeer ervan te leren. Hij trapt je vast niet expres de grond in, maar zegt op zijn manier (streng dus) wat je fout doet.

Ik kan het mis hebben hoor, maar denk er eens over, als je het er helemaal niet mee eens bent kun je beter om een ander exemplaar vragen idd
    Signature
      maandag 12 juni 2006 @ 16:23:43 #177
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38781555
    Ik ga zeker om een ander "exemplaar" vragen.

Kijk, ik zit in die auto om te leren dus commentaar hoort erbij maar dat moet wel een beetje op een leuke manier gebeuren. En deze man was niet alleen streng, maar ook nogal ongenuanceerd en agressief bij het geven van kritiek. Zoals ik al zei, ik kan best was hebben maar dat ie me zo snel aan het janken had is niet normaal! Heb altijd met plezier gereden, ben nooit bang geweest en ondanks dat ik nog niet perfect rijdt is mij wel altijd gezegd dat ik een snelle leerling ben. Bedoel, ze hebben toch niet voor niks mijn examen aangevraagd?
    Last.fm Twitter
      † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 16:26:45 #178
    43556 miss_dynastie
    pi_38781632
    Wat ontzettend k%t lotje dat je in deze fase nog met een nieuwe instructeur geconfronteerd wordt.
    En ik zou ook gewoon een nieuwe vragen, ik snap wel wat Frits bedoelt, maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, mensen moeten gewoon op omgangsvormen getraind worden voor ze dit werk gaan doen, bovendien geef je een beter signaal af aan de rijschool als je bezwaar maakt i.p.v. jezelf te verbijten. Succes met het telefoontje!
      maandag 12 juni 2006 @ 16:30:44 #179
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38781773
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
    Wat ontzettend k%t lotje dat je in deze fase nog met een nieuwe instructeur geconfronteerd wordt.
    En ik zou ook gewoon een nieuwe vragen, ik snap wel wat Frits bedoelt, maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, mensen moeten gewoon op omgangsvormen getraind worden voor ze dit werk gaan doen, bovendien geef je een beter signaal af aan de rijschool als je bezwaar maakt i.p.v. jezelf te verbijten. Succes met het telefoontje!
    Bedankt

Ik betaal veel geld voor die rijlessen dus ik vind dat ik ook wel een fatsoenlijke instructeur mag verwachten. Nu even douchen, daarna ga ik bellen
    Last.fm Twitter
    pi_38781971
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:30 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Bedankt

Ik betaal veel geld voor die rijlessen dus ik vind dat ik ook wel een fatsoenlijke instructeur mag verwachten. Nu even douchen, daarna ga ik bellen
    Mee eens. Mijn instructeur heeft er ook een handje van. Ik had vandaag dus die deeltoets en de examinator zei dat ik het erg goed deed, zeker nadat hij mijn voortgangskaart had gezien en dacht dat ik dus slechter zou rijden dan in feite gebeurde. Toen zei mijn instructeur dat de toets wel erg kort was en er dus nog veel meer fout had kunnen gaan als we zijn route gereden hadden.
    Krijg ik een compliment en gaat hij het af lopen vallen.
    pi_38782713
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )
    Capaciteit is idd vergroot, ook op zaterdag kan er examen gedaan worden in bepaalde regio's.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:58:01 #182
    139407 jorienvdherik
    pi_38782822
    Volgende week dinsdag moet een vriend van mij voor de 3e keer examen doen, de week er op ben ik voor de 2e keer. Ben er nu wel over heen van vrijdag. De kosten vallen nu nog wel mee 150 euro ongeveer extra. Maar dan moet ik het wel halen de 2x.
      maandag 12 juni 2006 @ 17:02:16 #183
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38782961
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )
    Capaciteit is idd vergroot, ook op zaterdag kan er examen gedaan worden in bepaalde regio's.
    Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)

Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal vol Die vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal

Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven
    Last.fm Twitter
    pi_38783202
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal vol Die vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal

Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven
    Goed dat je gebeld hebt en fijn dat die vrouw zo aardig voor je was, je moet je wel gewoon goed op je gemak voelen tijdens je lessen en met zo'n vent dan komt er idd niks van nee, damn, zoiets doe je toch niet, en al helemaal niet met een eerste les
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:

Das balen zeg, zou idd maar ff rustig aan doen tot aan je examen dan. Sterkte
      maandag 12 juni 2006 @ 19:31:21 #185
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38787443
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 14:54 schreef Robin__ het volgende:
    dankje

Net even in de auto gezeten.. nou dat doen we dus maar even niet, het is mn rechtervoet, gassen gaat wel maar als ik wissel tussen gas en rem doet het verdomde veel pijn, heb net mn les vna morgen afgebelt.. hopelijk kan ik vrijdag wel gewoon! Zo weer even terug naar de huisarts, word het ingezwachteld (oid)

Kan verder wel aardig lopen maar ben bang dat ik me nog en keer verstap ofzo.. mn voet voelt heel onstabiel zijwaards (en juist kantelen opzij doet pijn)
    He Robin, sterkte hè!
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:

Lijkt me idd verstandig om een andere instructeur te nemen!
      maandag 12 juni 2006 @ 21:31:01 #186
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_38791994
    Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij

Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
      maandag 12 juni 2006 @ 21:32:40 #187
    139407 jorienvdherik
    pi_38792079
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
    Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij

Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen
    1e keer dus afrijden ?
      maandag 12 juni 2006 @ 21:39:49 #188
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38792401
    quote:

Trek je niet teveel aan van verhalen van anderen, zelf goed je best doen en vertrouwen hebben in je eigen kunnen. Succes!
    pi_38793091
    quote:
    Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Gelukkig

Zoals ik al zei.. kon niet goed peilen in welke mate het was, maar als het zo erg is moet je gewoon een nieuw exemplaar aanvragen idd

En die man niet meer aan denken, gewoon weer zelf rijden en naar je nieuwe instructeur luisteren
    Signature
    pi_38797822
    quote:
    Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven.
    Veel succes morgen
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:40:31 #191
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38804958
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:

Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is. . Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij. .
    [..]
    jaaaaaaaah en we gaan t allebei halen he!!!!
    Oh yes i did!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:42:33 #192
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_38805004
    bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).

Baal hier echt van, duurt namelijk weer 8 weken ofzo
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:49:11 #193
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38805169
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
    bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).

ahhhhh wat jammer zeg!!!! volgende x haal je t zeker wel!!!

ik begin me nu ook zorgen te maken moet over 2 weken weer
    Oh yes i did!
    pi_38805419
    quote:

net weer 2 uurtjes gereden, maar het optrekken van zn 1 gaat nog niet echt lekker. beetje traag en soms te schokkerg. als ik eenmaal in de 2 zit gaat het prima. lekker gas erop en mee met het verkeer terugschakelen gaat ook prima nu
    pi_38806108
    quote:

balen zeg
    pi_38806143
    Ik zal zo me rij-instructeur maar es bellen om me les te verzetten, anders mis ik het eerste half uur van Nederland en dat wil ik toch wel erg graag zien eigenlijk ( dacht dat ze om 9 uur speelden)
      dinsdag 13 juni 2006 @ 11:45:35 #197
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38806729
    Balen hippo-clippo

yankee:

Tja zn 1 is natuurlijk extra gevoelig (snap ook niet dat sommige hier in zn 1 moeten rijden soms) voor schokken. Oefening baart kunst, al zou ik zo min mogelijk in zn 1 rijden, alleen gebruiken om te accelereren (hoe vaker je het doet, hoe vloeiender het gaat)

Sneller wegrijden in zn 1 doe je vooral met de koppeling, je geeft een klein beetje gas bij (zoals ju nu ook doet waarschijnlijk) dan laat je de koppeling aangrijpen, je geeft meer gas (als je bang bent dat je te veel gas geeft.. doe het dan als je vooraan staat bij het stoplicht ) je houd de koppeling even stil en net voor je stopt met versnellen door het extra gas wat je gegeven hebt, dan pas ga je de koppeling verder oplaten komen. Misschien beetje onwenning, je bent namelijk pas wat later (als je harder gaat) 'klaar' met de koppeling. In de meeste situaties zal je je voet niet eens vna de koppeling halen voor je naar zn 2 schakelt, practisch in 1 moeite door.

Koppeling in, beetje oplaten komen, gas, helemaal oplaten komen, gelijk weer intrappen en gas los, in zn 2 etc etc

Je kan het je instructeur ook best vragen hoor, als je aan alle kanten zoek gereden word 'wat doen zij nou anders dan ik?' (waarschijnlijk zal zn antwoord zijn 'meer gas' maar misschien kan ie je nog wel meer tips geven) Het is gewoon kut als je weg rijd bij het stoplicht en iedereen achter je bijna in je bumper kruipt omdat het ze te lang duurt

succes
    pi_38806776
    ipv vrijdag om 5 uur nou les om 9 uur
    pi_38807751
    @robin: nooit in de stad gereden waar je niet/amper om hoekjes heen kan kijken.. en waar geen verkeersspiegels staan? dáár schakel je dus terug naar z'n 1..
      dinsdag 13 juni 2006 @ 12:20:11 #200
    139407 jorienvdherik
    pi_38807879
    quote:

ah fuck
    pi_38809625
    even een TVP, morgen weer met dit warme weer de weg op.

Gelukkig wel een jonge instructeur die ook wel begrijpt dat dit warme weer soms afleiding geeft en je dus wat minder hard moet rijden.
    pi_38809832
    afleiding in de zinv an vrouwvolk ?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 13:22:24 #203
    139407 jorienvdherik
    pi_38809840
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
    @robin: nooit in de stad gereden waar je niet/amper om hoekjes heen kan kijken.. en waar geen verkeersspiegels staan? dáár schakel je dus terug naar z'n 1..
    daar rijd ik gewoon 2 hoor, heb je best veel in de omgeving van CBR Rotterdam Ijselmonde
    pi_38811406
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

daar rijd ik gewoon 2 hoor, heb je best veel in de omgeving van CBR Rotterdam Ijselmonde
    dat mag ik dus niet van me instructeur, als ik het niet goed kan zien moet ik in zijn 1 rijden
    pi_38813094
    In Rotterdam IJsselmonde idd gewoon in z'n 2 en als je dan in een 30 km zone komt zonder zijweggetjes gelijk in zn 3. Mij is ook geleerd dat 1 alleen wordt gebruikt voor het wegrijden. Zelfs de weg naar het CBR waar je maar 15km/u mag rij je in zn 2.
    ;)
      dinsdag 13 juni 2006 @ 15:19:21 #206
    139407 jorienvdherik
    pi_38813924
    yup
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:17:43 #207
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38815904
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
    Moet ik in zn 2 doen, met de koppeling, pas als ik helemaal stil sta mag ik terug naar 1 (en als ik lui ben laat ik m lekker in 2)
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:18:03 #208
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38815918
    Zo, morgen is het zover! Net m'n laatste les voor m'n examen gehad (behalve het uurtje voorrijden dan), geen grote fouten meer, wel wat kleine foutjes door gebrek aan alert zijn. Lag misschien ook wel een beetje aan het warme weer. De examinatrice die ik krijg schijnt aardig te zijn en het lijkt erop dat het morgen ook wat afkoelt. Ik heb er dus wel vertrouwen in, zolang ik maar zorg dat ik m'n koppie erbij hou.
    pi_38815978
    veel succes morgen TNA
      dinsdag 13 juni 2006 @ 16:20:37 #210
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38816009
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat mag ik dus niet van me instructeur, als ik het niet goed kan zien moet ik in zijn 1 rijden
    En dan alsnog stoppen? Bij een echt onoverzichtelijk punt etc moet ik echt even stil gaan staan.
    pi_38817532
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 16:20 schreef Robin__ het volgende:

[..]

En dan alsnog stoppen? Bij een echt onoverzichtelijk punt etc moet ik echt even stil gaan staan.
    ja, eerst gewoon heeeeel langzaam in zijn 1 rijden tot je het ziet en dan eventueel stoppen als er wat aankomt ja
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:09:14 #212
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38817773
    Tja ok, ik zie het nut er niet zo van maargoed

Succes alvast tna
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:31:48 #213
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_38818473
    TNA.. zettum op!
    pi_38818633
    Succes TNA!
    And you know I might
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:36:12 #215
    139407 jorienvdherik
    pi_38818639
    succes idd
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:53:07 #216
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38819138
    Vandaag mijn eerste "ongelukje" gehad Het was niks ernstigs, en ook zonder schade, maar wel even schrikken

Ik was op de snelweg in een file aan het rijden, terwijl ik een auto bijhad die ik nooit eerder had gereden. De auto voor me trok redelijk hard op toen het weer even open werd, en toen ging ik (redelijk rustig) meerijden, en toen stapte hij plotseling op de rem. Ik kwam er toen achter dat die auto geen ABS had zoals mijn auto wel heeft, en dus blokkeerden de wielen, en schoof ik net een klein stukje te ver door Ik kuste zachtjes zijn trekhaak met mijn nummerplaat, en er was dus geen schade. Die man voor me stapte uit en begon rustig te lachen en zei dat er niks aan de hand was

Maargoed, ik ben wel geschrokken whehe
    pi_38819176
    Gelukkig dat het zo goed afgelopen is joh, dan schrik je toch wel enorm lijkt me
    And you know I might
      dinsdag 13 juni 2006 @ 17:57:12 #218
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38819266
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef rena het volgende:
    Gelukkig dat het zo goed afgelopen is joh, dan schrik je toch wel enorm lijkt me
    Inderdaad, mijn collega zat langs me en die zag mij helemaal wit wegtrekken Maar gelukkig was er niks aan de hand, er zit slechts een krasje op de kentekenplaathouder, en op zijn trekhaakdop zat ook een klein krasje, verder niks gelukkig whehe, anders had ik het bij mijn werk nog moeten verantwoorden ook, aangezien het een auto van mijn werk was
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:10:37 #219
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38819612
    Ehm.. hoevaak heb je met je eigen auto de abs al getest in de praktijk dan

Niet al te vaak hoop ik (heb het 1 keer gedaan met de lesauto.. reed te hard, fiets van rechts, ik schrok.. instructeur remmen, ik ook nog eens op de rem stampen handige uitvinding, dat wel )

Wat voor auto raakte je trouwens? Nieuwe of oud blik? wel mazzel dat die man voor je zo relaxt was, soms zie je wel eens mensen langs de weg staan, hele papierwinkel regelen voor een krom nummerbord... waar ben je dan mee bezig vraag ik me soms af, niets beters te doen ofzo
    pi_38819947
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef JosvG het volgende:
    Vandaag mijn eerste "ongelukje" gehad Het was niks ernstigs, en ook zonder schade, maar wel even schrikken

Ik was op de snelweg in een file aan het rijden, terwijl ik een auto bijhad die ik nooit eerder had gereden. De auto voor me trok redelijk hard op toen het weer even open werd, en toen ging ik (redelijk rustig) meerijden, en toen stapte hij plotseling op de rem. Ik kwam er toen achter dat die auto geen ABS had zoals mijn auto wel heeft, en dus blokkeerden de wielen, en schoof ik net een klein stukje te ver door Ik kuste zachtjes zijn trekhaak met mijn nummerplaat, en er was dus geen schade. Die man voor me stapte uit en begon rustig te lachen en zei dat er niks aan de hand was

Maargoed, ik ben wel geschrokken whehe
    das idd wel ff schrikken ja Maar gelukkig dat het meeviel en die man zo relaxed reageerde
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:28:09 #221
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38820123
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:10 schreef Robin__ het volgende:
    Ehm.. hoevaak heb je met je eigen auto de abs al getest in de praktijk dan

Niet al te vaak hoop ik (heb het 1 keer gedaan met de lesauto.. reed te hard, fiets van rechts, ik schrok.. instructeur remmen, ik ook nog eens op de rem stampen handige uitvinding, dat wel )

Wat voor auto raakte je trouwens? Nieuwe of oud blik? wel mazzel dat die man voor je zo relaxt was, soms zie je wel eens mensen langs de weg staan, hele papierwinkel regelen voor een krom nummerbord... waar ben je dan mee bezig vraag ik me soms af, niets beters te doen ofzo
    Met mijn eigen auto test ik de ABS voor de lol, op een lege weg een keer vol remmen en kijken of het werkt. Ik koop geen auto waar gebreken aan zijn natuurlijk

De auto die ik "aanreed" was een Peugeot 407, dus waarschijnlijk was het een leasebak, waar die vent die er mee reed niet zoveel om gaf. Hij lachte gewoon rustig, dat stelde me ook wel gerust
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:32:50 #222
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38820265
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef rena het volgende:
    Succes TNA!
    ook van mij!!
    Oh yes i did!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 18:52:55 #223
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38820985
    Dank voor jullie succeswensen Ik ga ervoor, ik zal in ieder geval scherp blijven, en dan maar hopen op een fijne route!
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:12:18 #224
    19226 Lotjeb
    Hop hop!
    pi_38821679
    Vanmiddag weer door de rijschool gebeld. Nog meer excuses voor het gedoe van gister en de bevestinging dat ik die andere instructeur krijg (die speciaal voor mij ook op zaterdag zal rijden!). Bovendien worden die 2 uur van gister niet in rekening gebracht. Vindt dit echt super netjes van de rijschool!

Donderdag weer 2 uur rijden, hoop dat ik dan weer een beetje vertrouwen in mezelf krijg...
    Last.fm Twitter
    pi_38821771
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Lotjeb het volgende:
    Vanmiddag weer door de rijschool gebeld. Nog meer excuses voor het gedoe van gister en de bevestinging dat ik die andere instructeur krijg (die speciaal voor mij ook op zaterdag zal rijden!). Bovendien worden die 2 uur van gister niet in rekening gebracht. Vindt dit echt super netjes van de rijschool!

Donderdag weer 2 uur rijden, hoop dat ik dan weer een beetje vertrouwen in mezelf krijg...
    Dat is idd erg netjes zeg
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:19:22 #226
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_38821964
    Ik baal nog steeds..
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:20:02 #227
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_38821996
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 18:52 schreef TNA het volgende:
    Dank voor jullie succeswensen Ik ga ervoor, ik zal in ieder geval scherp blijven, en dan maar hopen op een fijne route!
    Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?
      dinsdag 13 juni 2006 @ 19:30:08 #228
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38822445
    quote:
    Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?
    Dankje! En voor de tijd zie de OP - 14.55 uur.
    pi_38828334
    Succes!! Hopelijk mogen we afscheid van je nemen in dit topic, omdat je het te druk hebt met autorijden
    ;)
      woensdag 14 juni 2006 @ 09:48:31 #230
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38840153
    Nog maar een paar uurtjes... Ik ben (nog) niet zo heel zenuwachtig, goed geslapen, voel een soort combinatie van zenuwen en motivatie om het te halen
    pi_38840190
    ik had gisteren echt een succeswenspost gedaan

nou ja:

succes TNA
    Doei.
    pi_38840283
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 09:50 schreef Faithy het volgende:
    succes TNA
    Whoeiiii Zet hem op!
      woensdag 14 juni 2006 @ 11:21:19 #233
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38842485
    Eind van de middag is best nare tijd.. zit je heel de dag beetje te wachten tot je 'mag'

Ik moet over exact 2 weken, zelfde tijd.

pootje gaat wel aardig Gister, op doktersadvies, de hele dag rust gehouden (op het strand, samen met een vriendin welke haar enkel gebroken heeft.. en JA ik heb dr inderdaad manke genoemt vorige week dit zal mn straf wel zijn

Heb er iig vertrouwen in dat ik vrijdag weer kan lessen
    pi_38844498
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 11:21 schreef Robin__ het volgende:
    Eind van de middag is best nare tijd.. zit je heel de dag beetje te wachten tot je 'mag'

Ik moet over exact 2 weken, zelfde tijd.

pootje gaat wel aardig Gister, op doktersadvies, de hele dag rust gehouden (op het strand, samen met een vriendin welke haar enkel gebroken heeft.. en JA ik heb dr inderdaad manke genoemt vorige week dit zal mn straf wel zijn

Heb er iig vertrouwen in dat ik vrijdag weer kan lessen
    lol, fijn dat het beter gaat

Ik vrijdag ook weer lessen dus, k hoop dat het dan wat minder lekker weer is dan nu, want met dit weer heb ik echt geen zin om auto te rijden
    pi_38844933
    Ben candaag gezakt voor me rijexamen kwam doordat de examinator een keer moest ingrijpen als ik dat goed had gedaan was ik geslaagd.
    Was een weg waar allemaal auto`s aan de rechterkant stonden eerst kwamen er gewoon een paar auto`s aan van de andere kant en konden we gewoon langs elkaar heen maar het einde van de weg werd iets smaller en er kwam een busje aan en toen kon het niet en drukte mijn examinator op de rem
    Dacht dat het wel net kon maar de examinator zei dat ik dan de spiegels zou raken en toen het gebeurde wist ik het zelf al wel dat hij mij liet zakken
      woensdag 14 juni 2006 @ 12:53:20 #236
    122573 Asmooh
    Ik wel, Jij ook?
    pi_38845041
    kan iemand mij helpen?

ik ben opzoek naar een rijschool in Delft.
    En ja ik weet dat ik al mijn rijbewijs heb, maar het gaat om C rijbewijs.

Iemand die wat weet?
    pi_38845049
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
    Ben candaag gezakt voor me rijexamen
    Balen zeg

was het je 1e keer?
    pi_38845338
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Balen zeg

was het je 1e keer?
    ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doen
    En de wachttijd hier is eind augsutus begin september maar mijn instructeur belt naar mij wanneer die meer weet over mijn volgende examen.
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:04:26 #239
    139407 jorienvdherik
    pi_38845364
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
    Ben candaag gezakt voor me rijexamen kwam doordat de examinator een keer moest ingrijpen als ik dat goed had gedaan was ik geslaagd.
    Was een weg waar allemaal auto`s aan de rechterkant stonden eerst kwamen er gewoon een paar auto`s aan van de andere kant en konden we gewoon langs elkaar heen maar het einde van de weg werd iets smaller en er kwam een busje aan en toen kon het niet en drukte mijn examinator op de rem
    Dacht dat het wel net kon maar de examinator zei dat ik dan de spiegels zou raken en toen het gebeurde wist ik het zelf al wel dat hij mij liet zakken
    balen

het lukt niet echt met de laatste fokkers in dit topic
    pi_38845381
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doen
    En de wachttijd hier is eind augsutus begin september maar mijn instructeur belt naar mij wanneer die meer weet over mijn volgende examen.
    tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
    pi_38845540
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
    weet niet heb al een tijd die speciale verichtingen niet meer gedaan doordat ik een maand lang niet kon rijdden doordat ik een blessure had en het nu dus al iets van 2,5 maand is dat ik speciale verichtingen heb gedaan.

Maar het ergste is gewoon dat ik vandaag gewoon had kunnen rijdden als ik daar was gestopt want ik weet dat ik echt wel goed genoeg ben om overal heen te rijdden
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:11:36 #242
    139407 jorienvdherik
    pi_38845572
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:12:47 #243
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_38845610
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

niet als je ze bewust uitvoert, en, héél belangrijk, heel goed kijkt en rustig aan doet.
    als je dan het file parkeren verprutst en haaks op de weg staat, maar wél heel goed hebt gekeken naar je hele omgeving, hoeft dat nog geen probleem te zijn.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:17:09 #244
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38845736
    Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:18:37 #245
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_38845779
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
    Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
    succes!
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:19:23 #246
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38845807
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bijzondere verrichtingen hoef je niet foutloos te doen, zolang je maar goed kijkt en blijft kijken. Ik denk niet dat je heel snel erop zult zakken...
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:23:21 #247
    139407 jorienvdherik
    pi_38845923
    quote:
    succes man zenuwachtig ?
    pi_38846128
    quote:
    Succes! hopelijk doe je het beter dan mij.
    pi_38846265
    quote:
    Zet 'm op!
    pi_38848925
    Zo, net weer een lesje gehad, ging best lekker. Het rijden begint een tikje saai te worden, is dat een goed teken? Hoewel ik nog vrij onhandig ben in druk verkeer, wel of niet terugschakelen naar de 1, en dat soms te snel doe. Maar goed. Het lukt voor de rest best aardig.
    And you know I might
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:00:22 #251
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_38853968
    TNA - doe us vertellen !!
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:35 #252
    139407 jorienvdherik
    pi_38854006
    ben benieuwd ja
    pi_38854405
    Ik ben ook erg benieuwd, dus TNA, laat je horen!
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:32:41 #254
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_38854894
    geen nieuws is goed nieuws
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:34:04 #255
    139407 jorienvdherik
    pi_38854943
    ja die rijd nu ergens door NL
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:41:06 #256
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38855154
    Geslaagd! Hele aardige examinatrice.

De rit begon goed, totdat ik op een gegeven moment in één van de weinige woonwijken kwam waar ik nog nooit was geweest. Ik moest een uitrit inrijden (ik had dus voorrang) maar ik bleef wachten Zij zo "denk je even aan de regeltjes?", en ik dacht wat, ohja, da's waar ook, en zij weer "je hebt voorrang hoor!". Dus toen dacht ik hmm... Daarna ging het weer goed, keek ALLE zijstraten goed in, behalve 1 van rechts waar precies een auto uitkwam. Dus zij zo "Dát was een auto van rechts". Ik dacht naja kut, volgend examen beter Toen baalde ik al dusdanig dat ik ook nog een stoepje meepakte, zij weer droog "Dát was een stoepje". Dus ik dacht oké, dat was het dan.
    Maarrr toen kwamen we bij het CBR, was er eigenlijk wel van overtuigd dat ik zou zakken, maar ze zei "Gefeliciteerd!". Ze zei dat ze de hele rit goed vond, en dat ze het zo flauw vond dat ik precies de enige zijstraat miste waar een auto uitkwam. M'n instructeur kende haar goed, hij zei dat zijn leerlingen bij haar altijd wel een streepje voor hebben. Ik vind het aan de ene kant terecht dat ik ben geslaagd, want ik kan het en de rit ging bijna perfect, aan de andere kant weet ik ook dat ik bij een andere examinator net zo goed had kunnen zakken. Om mijn instructeur even te quoten; "Ik weet niet of je bij een andere was gezakt, maar je hebt wel een engeltje op je schouder gehad".

Maar ik heb 'm!
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:42:19 #257
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38855178
    GEFELICITEERD
    pi_38855188
    Zulke examinatoren moeten er meer zijn
    Gefeliciteerd
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_38855389
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef TNA het volgende:

Maar ik heb 'm!
    Gefeliciteerd

Hoop dat ik volgende week ook zo'n relaxte examinator/trice heb
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:51:08 #260
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38855433
    Gefeliciteerd

(maar een mazzelaar ben je wel er zijn examinatoren die je alleen op het stoepje al hadden laten zakken.)

Maargoed boeie, gefeliciteerd
      woensdag 14 juni 2006 @ 17:53:16 #261
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_38855500
    heeeeeeeeeeeeeeeey TNA gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!! echt supergoed!!!!!!!!!!
    Oh yes i did!
    pi_38855568
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Moet je volgende week alweer
    Waar is je Offspring avatar
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_38856046
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef crossover het volgende:

[..]

Moet je volgende week alweer
    Waar is je Offspring avatar
    Jup, volgende week al

Kreeg ik dus zaterdag te horen

Dus ik zit al weer lekker aan de bional nervovit pillen

En me offspringavatar komt na het WK weer terug
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:15:31 #264
    139407 jorienvdherik
    pi_38856196
    waar reed je af
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:19:47 #265
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_38856300
    quote:

Maar ik heb 'm!
    Leuk, gefeliciteerd!
    Volgens mij heb je inderdaad wel wat geluk gehad, maar wat kan jou het schelen, jij hebt 'm. .
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:57:03 #266
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38857358
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef JosvG het volgende:
    GEFELICITEERD
    Dankje! Jij gaat volgende week ook weer slagen hè?
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef crossover het volgende:
    Zulke examinatoren moeten er meer zijn
    Gefeliciteerd
    Hehe, ja, ze was zeker relaxed Keek naar het algehele beeld i.p.v. naar de fouten, los van het feit dat ik ben geslaagd vind ik dat wel heel goed.
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Hoop het ook voor je!
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef Robin__ het volgende:
    Gefeliciteerd

(maar een mazzelaar ben je wel er zijn examinatoren die je alleen op het stoepje al hadden laten zakken.)

Maargoed boeie, gefeliciteerd
    Haha, ja, was idd blij met haar!
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef izzypizzy het volgende:
    heeeeeeeeeeeeeeeey TNA gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!! echt supergoed!!!!!!!!!!
    Thnx!
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
    waar reed je af
    In Alkmaar.
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Leuk, gefeliciteerd!
    Volgens mij heb je inderdaad wel wat geluk gehad, maar wat kan jou het schelen, jij hebt 'm. .
    Zonder geluk vaart niemand wel, toch?
      woensdag 14 juni 2006 @ 18:58:02 #267
    139407 jorienvdherik
    pi_38857389
    begin van een betere reeks TNA
    pi_38857460
    TNA, gefeliciteerd
    And you know I might
    pi_38858550
    quote:
    Gefeliciteerd!

Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend raar van die examinatrice vind dat ze tijdens de rit al al jouw fouten begon te benoemen. 'n Ander was daar misschien door van streek geraakt..
    Maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit!

Heb je je rijbewijs al opgehaald?
      woensdag 14 juni 2006 @ 19:36:49 #270
    139407 jorienvdherik
    pi_38858651
    tegen mij zei die man dat ook al
      woensdag 14 juni 2006 @ 19:40:46 #271
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38858817
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
    begin van een betere reeks TNA
    Ja, laten we het hopen Voor mij waren bij m'n instructeur 5 mensen gezakt deze week
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:00 schreef rena het volgende:
    TNA, gefeliciteerd
    Danku! Ik herken nu trouwens pas Donnie Darko in je plaatje
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend raar van die examinatrice vind dat ze tijdens de rit al al jouw fouten begon te benoemen. 'n Ander was daar misschien door van streek geraakt..
    Maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit!

Heb je je rijbewijs al opgehaald?
    Ja, ik had dat ook niet verwacht! Ik werd er ook niet echt relaxed van, maar de stoep voelde ik zelf al wel Rijbewijs ga ik morgen ophalen, het gemeentehuis was al dicht. Maar ik was sowieso niet van plan om vanavond de wegen al onveilig te maken
    pi_38859498
    gefeliciteerd TNA!

woensdag 14 juni 2006 @ 20:35:51 #273
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38861033
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 19:54 schreef Yankee_One het volgende:
    gefeliciteerd TNA!

Dankjewel!
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:44:19 #274
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38861403
    en, is er nou een last van je schouders gevallen?
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:44:56 #275
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_38861435
    Woeiii

Gefeliciteerd TNA!
    pi_38861812
    ZIjn er nog mensen bezig met hun motor?
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:58:16 #277
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38862082
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:
    en, is er nou een last van je schouders gevallen?
    Het is een beetje een gek gevoel Ik was sinds januari bezig, dus je werkt 4,5 maand voor iets, en dan is het opeens over. Gek idee dat je nooit meer les hebt en je instructeur niet meer ziet (of in ieder geval niet iedere week meer). Aan de andere kant heb ik afgelopen maanden toch bijna iedere dag wel even aan de rijles gedacht (dat was niet altijd even fijn, afhankelijk van hoe het op dat moment ging) en het is wel heel erg fijn dat dat voorbij is. Waarschijnlijk dringt het pas echt door als ik morgen zelf een stukje ga rijden. Goed, laat ik nu antwoord geven op je vraag; ja Het hield me misschien wel meer bezig dan ik zelf doorhad.
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Woeiii

Gefeliciteerd TNA!
    Danku!
    pi_38862533
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
    ZIjn er nog mensen bezig met hun motor?
    Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.

Jij ook? Vertel!
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:09:40 #279
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38862585
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Het is een beetje een gek gevoel Ik was sinds januari bezig, dus je werkt 4,5 maand voor iets, en dan is het opeens over. Gek idee dat je nooit meer les hebt en je instructeur niet meer ziet (of in ieder geval niet iedere week meer). Aan de andere kant heb ik afgelopen maanden toch bijna iedere dag wel even aan de rijles gedacht (dat was niet altijd even fijn, afhankelijk van hoe het op dat moment ging) en het is wel heel erg fijn dat dat voorbij is. Waarschijnlijk dringt het pas echt door als ik morgen zelf een stukje ga rijden. Goed, laat ik nu antwoord geven op je vraag; ja Het hield me misschien wel meer bezig dan ik zelf doorhad.
    [..]
    Ik kan het me goed voorstellen Veel plezier morgen
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:13:26 #280
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_38862741
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.

Jij ook? Vertel!
    Bazziek volgens mij

Is het autorijden nu al niet meer genoeg voor je zonnestraaltje ?
      woensdag 14 juni 2006 @ 21:26:17 #281
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38863187
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Bazziek volgens mij

Is het autorijden nu al niet meer genoeg voor je zonnestraaltje ?
    Volgens mij doet ze volgende week stiekem motorexamen..
    pi_38865390
    Hahahaha....nee ik wil er aan gaan beginnne. Heb me rijbewijs nu 2 jaar (stond ook ooit in deze lijst ) maar wil graag wat ervaringen horen.
    Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
    Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
    :{²
    pi_38867051
    gefeliciteerd TNA

en motorrijlessen? DOEN!!!
    Doei.
    pi_38867115
    TNA gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke rit, ik hoop binnenkort ook zo'n relaxed iemand te hebben. En Sylvana dus volgende week afrijden!
    Back in business.
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:02:04 #285
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38867539
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Faithy het volgende:
    gefeliciteerd TNA

en motorrijlessen? DOEN!!!
    Dankjewel!
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
    TNA gefeliciteerd! Klinkt als een heerlijke rit, ik hoop binnenkort ook zo'n relaxed iemand te hebben. En Sylvana dus volgende week afrijden!
    Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ik
    pi_38867586
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef TNA het volgende:

[..]

Dankjewel!
    [..]

Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ik
    Zeker! Had ik zo iemand mijn laatste examen gehad, dan was ik ook geslaagd geweest.
    Back in business.
    pi_38867693
    De examinator die ik eerst had was een beetje gay.
    pi_38869688
    Gefeliciteerd TNA
    Waar kom je vandaan?
      woensdag 14 juni 2006 @ 23:53:56 #289
    139407 jorienvdherik
    pi_38869696
    morgen weer lessen kijken of ik het nog kan
    pi_38869997
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
    morgen weer lessen kijken of ik het nog kan
    Dat verleer je niet snel hoor, de eerste 2 minuten is ff wennen en dan gaat het allemaal wel weer, langste wat ik niet gelest heb is 2 maanden, dus die paar weken van jou vallen wel mee
      donderdag 15 juni 2006 @ 00:17:29 #291
    139407 jorienvdherik
    pi_38870433
    1 week
    ik twijfel nu wel zeg. Krijg het van me ouders. Maar zie gewoon dat me moeder het er best moeilijk mee heeft. Ik vind zoveel geld voor haar. Misschien als ik het haal toch eens wat terug geven. Hopelijk haal ik het de 30e echt.
    pi_38873768
    ik ken het schuldgevoel jorien

Heb dan af en toe ook een lesje zelf betaald, en twee van de examens voor de helft mee betaald
    M'n ouders zijn verre van rijk, neen, niet 'arm', maar eigenlijk hadden ze het geld niet me dit cadeau te doen... maar ik vind 't wel tof van ze dat ze't gered hebben

Je moet maar denken: zij willen graag dat je iets kostbaars haalt, en ookal is het moeilijk, je hebt er voor de rest van je leven plezier van, en dat weten zij ook
    Doei.
      donderdag 15 juni 2006 @ 09:46:51 #293
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38875158
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef twisteddlogic het volgende:
    Gefeliciteerd TNA
    Waar kom je vandaan?
    Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
    1 week
    ik twijfel nu wel zeg. Krijg het van me ouders. Maar zie gewoon dat me moeder het er best moeilijk mee heeft. Ik vind zoveel geld voor haar. Misschien als ik het haal toch eens wat terug geven. Hopelijk haal ik het de 30e echt.
    Wat Faithy ook al zei, je ouders gunnen je iets waar je de rest van je leven nog wat aan hebt. Dus reken maar dat ze blij zijn als je het hebt en dat ze het geld dan sneller vergeten dan je denkt Leg niet teveel druk op jezelf.. dat rijbewijs komt echt.
    pi_38875636
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 09:46 schreef TNA het volgende:

[..]

Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.
    [..]
    Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwam
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:46:16 #295
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38878452
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwam
    Haha oké, nou ik kom uit Heerhugowaard
      donderdag 15 juni 2006 @ 12:13:36 #296
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38879289
    Wil ik net mijn rijbewijs ophalen, is er een storing in de verbinding met de RDW Maar ik word later vandaag gebeld, dan krijg ik 'm mee. Die paar uur wachten kan er nog wel bij
      donderdag 15 juni 2006 @ 12:15:22 #297
    139407 jorienvdherik
    pi_38879330
    lullig
    pi_38879615
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:
    Wil ik net mijn rijbewijs ophalen, is er een storing in de verbinding met de RDW Maar ik word later vandaag gebeld, dan krijg ik 'm mee. Die paar uur wachten kan er nog wel bij
    Zul je altijd weer zien natuurlijk
      donderdag 15 juni 2006 @ 14:21:51 #299
    139407 jorienvdherik
    pi_38883265
    net weer terug van 1 uur rijden. Ging wel lekker maar voelde me een beetje suf. Maar wat die examinator vorige week zei, dat ik eerder klaar voor de bocht moest zijn ging wel goed. Maar met een koppeling door de bocht vind ik best lekker rijden, wat daar nu zo fout aan is
    pi_38883585
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Gehaald! Na heel veel rijlessen, heb ik het gehaald! Ik heb momenteel echt een smile van oor tot oor!

Had het namelijk niet helemaal verwacht, toch een paar kleine foutjes. Ik had echter genoemd dat het mijn vierde keer was en ik was te goed voor het staatsexamen! " Tegen mijn instructrice zei hij: "Het is geen ster, maar hij laat het wel zien..."

Zo ontzettend happy!
      donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:54 #301
    139407 jorienvdherik
    pi_38883635
    gefeliciteerd,
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')