weet niet heb al een tijd die speciale verichtingen niet meer gedaan doordat ik een maand lang niet kon rijdden doordat ik een blessure had en het nu dus al iets van 2,5 maand is dat ik speciale verichtingen heb gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
niet als je ze bewust uitvoert, en, héél belangrijk, heel goed kijkt en rustig aan doet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Bijzondere verrichtingen hoef je niet foutloos te doen, zolang je maar goed kijkt en blijft kijken. Ik denk niet dat je heel snel erop zult zakken...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes man zenuwachtig ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Succes! hopelijk doe je het beter dan mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Zet 'm op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef TNA het volgende:
Geslaagd!![]()
![]()
Hele aardige examinatrice.
Maar ik heb 'm!![]()
Moet je volgende week alweerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hoop dat ik volgende week ook zo'n relaxte examinator/trice heb
Jup, volgende week alquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet je volgende week alweer
Waar is je Offspring avatar
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef TNA het volgende:
Geslaagd!![]()
![]()
Hele aardige examinatrice.
Maar ik heb 'm!![]()
Dankje! Jij gaat volgende week ook weer slagen hè?quote:
Hehe, ja, ze was zeker relaxedquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef crossover het volgende:
Zulke examinatoren moeten er meer zijn
Gefeliciteerd
Hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Hoop dat ik volgende week ook zo'n relaxte examinator/trice heb
Haha, ja, was idd blij met haar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef Robin__ het volgende:
Gefeliciteerd
(maar een mazzelaar ben je weler zijn examinatoren die je alleen op het stoepje al hadden laten zakken.)
Maargoed boeie, gefeliciteerd
Thnx!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef izzypizzy het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeey TNA gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!! echt supergoed!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
In Alkmaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
waar reed je af
Zonder geluk vaart niemand wel, toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!
Volgens mij heb je inderdaad wel wat geluk gehad, maar wat kan jou het schelen, jij hebt 'm..
Gefeliciteerd!quote:
Ja, laten we het hopenquote:
Danku! Ik herken nu trouwens pas Donnie Darko in je plaatjequote:
Ja, ik had dat ook niet verwacht! Ik werd er ook niet echt relaxed van, maar de stoep voelde ik zelf al welquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik moet zeggen dat ik het wel ontzettend raar van die examinatrice vind dat ze tijdens de rit al al jouw fouten begon te benoemen. 'n Ander was daar misschien door van streek geraakt..![]()
Maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit!
Heb je je rijbewijs al opgehaald?
Het is een beetje een gek gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:
en, is er nou een last van je schouders gevallen?
Danku!quote:
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ZIjn er nog mensen bezig met hun motor?
Ik kan het me goed voorstellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is een beetje een gek gevoelIk was sinds januari bezig, dus je werkt 4,5 maand voor iets, en dan is het opeens over. Gek idee dat je nooit meer les hebt en je instructeur niet meer ziet (of in ieder geval niet iedere week meer). Aan de andere kant heb ik afgelopen maanden toch bijna iedere dag wel even aan de rijles gedacht (dat was niet altijd even fijn, afhankelijk van hoe het op dat moment ging) en het is wel heel erg fijn dat dat voorbij is. Waarschijnlijk dringt het pas echt door als ik morgen zelf een stukje ga rijden. Goed, laat ik nu antwoord geven op je vraag; ja
Het hield me misschien wel meer bezig dan ik zelf doorhad.
[..]
Bazziek volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.
Jij ook? Vertel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |