Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:52 schreef TNA het volgende:
Dank voor jullie succeswensenIk ga ervoor, ik zal in ieder geval scherp blijven, en dan maar hopen op een fijne route!
Dankje!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Succes morgen! Hopelijk krijg je inderdaad een rustige route. Hoelaat moet je op?
lol, fijn dat het beter gaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:21 schreef Robin__ het volgende:
Eind van de middag is best nare tijd.. zit je heel de dag beetje te wachten tot je 'mag'
Ik moet over exact 2 weken, zelfde tijd.
pootje gaat wel aardigGister, op doktersadvies, de hele dag rust gehouden (op het strand, samen met een vriendin welke haar enkel gebroken heeft.. en JA ik heb dr inderdaad manke genoemt vorige week
dit zal mn straf wel zijn
![]()
Heb er iig vertrouwen in dat ik vrijdag weer kan lessen![]()
![]()
Balen zegquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
Ben candaag gezakt voor me rijexamen
ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doenquote:
balenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:48 schreef magic_dreamer het volgende:
Ben candaag gezakt voor me rijexamen kwam doordat de examinator een keer moest ingrijpen als ik dat goed had gedaan was ik geslaagd.
Was een weg waar allemaal auto`s aan de rechterkant stonden eerst kwamen er gewoon een paar auto`s aan van de andere kant en konden we gewoon langs elkaar heen maar het einde van de weg werd iets smaller en er kwam een busje aan en toen kon het niet en drukte mijn examinator op de rem![]()
Dacht dat het wel net kon maar de examinator zei dat ik dan de spiegels zou raken en toen het gebeurde wist ik het zelf al wel dat hij mij liet zakken![]()
![]()
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten overstekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
ja maar had ook al een TTT gehad en dus moet ik de volgende keer weer de bijzondere verichtingen doen![]()
En de wachttijd hier is eind augsutus begin september maar mijn instructeur belt naar mij wanneer die meer weet over mijn volgende examen.
weet niet heb al een tijd die speciale verichtingen niet meer gedaan doordat ik een maand lang niet kon rijdden doordat ik een blessure had en het nu dus al iets van 2,5 maand is dat ik speciale verichtingen heb gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, aan de ene kant wel een voordeel hoor, bijzondere verrichtingen doen. Gewoon in een rustig straatje keren bijvoorbeld doe ik toch liever dan een gevaarlijk kruispunt moeten oversteken
niet als je ze bewust uitvoert, en, héél belangrijk, heel goed kijkt en rustig aan doet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Bijzondere verrichtingen hoef je niet foutloos te doen, zolang je maar goed kijkt en blijft kijken. Ik denk niet dat je heel snel erop zult zakken...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
domme vraag zeker, kan je op die bijzondere vrerrichtingen zakken ?
succes man zenuwachtig ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Nou, om 14 uur word ik opgehaald, 14.55 uur examen, en dan zo goed mogelijk rijden. Ik laat het jullie weten vandaag, bedankt voor alle succeswensen!
Succes! hopelijk doe je het beter dan mij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
Zet 'm op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef TNA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |