abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juni 2006 @ 12:38:03 #151
88233 Steve
Still the best.
pi_38745504
Ik was jullie kwijt. . Even inlezen weer hoor. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_38745572
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was jullie kwijt. . Even inlezen weer hoor. .
tsss, hoe kan dat nou? maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
  zondag 11 juni 2006 @ 13:15:02 #153
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38746188
gisteren weer gereden

en het was waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm in volle motoruitrusting

maar het ging echt lekker weer en dat zelfs op een andere motor

alleen ben ik het nu wel zat om elke keer met iemand te rijden die pas 4 lessen heeft gehad...
No offence, ik heb het ook moeten leren, maar ik vond het in het begin ook niet leuk om met iemand te rijden die al veel verder was

Ik merk dat ik me nu echt inhoud en langzamer ga rijden enzo, terwijl dat nergens voor nodig is

nou ja, zaterdag weer
Doei.
  zondag 11 juni 2006 @ 13:22:51 #154
88233 Steve
Still the best.
pi_38746403
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei

Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed

Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Gefeliciteerd! .
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan. En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Shit zeg, allemaal van die kleine dingetjes. En dan te horen krijgen dat je eigenlijk wel goed reed (zeiden ze bij mij ook). .
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef bravo het volgende:
ik heb hem binnenkort alweer 4 maand, ik weet nog hoe blij ik was , en nog steeds ben!

Ik deed er ook 4 x over, en vrij lang ivm, onstekingen, maar nu ik hem heb.........

Heerlijk!

( is niet lullig bedoeld ofzow)
Waarom zou het lullig zijn. Ik zou ook dolblij zijn. . Misschien een beetje frustrerend voor ons, maar dan moeten we het ook maar gewoon halen. .
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
Alle vier de keren 185 euro. .
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood , maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
Die redenen soms. . Echt klote weer. Volgende keer gaat het lukken. .
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.

En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet

kutzooi
Jammer. Zul je altijd zien, juist op je examen kom je in dit soort situaties. .
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef izzypizzy het volgende:
Ik hoorde laatst van mn instructeur dat ik dus 1 dag later ga afrijden dan dat ie me eerst verteld had....

Ik ga dus 27 juni afrijden om 11:40uur, ipv 26 juni om 8u

Beetje vaag dat ie eerst die andere datum gegeven had...hij kwam ook echt met een vaag excuus, echt iets van dat ik niet tegen m'n medemens moest vertellen wanneer ik moest afrijden omdat iedereen dan ging bellen enzo en als ik gezakt was dat dat dan niet leuk is.... Maarja dat mag ik toch zelf bepalen, ga je me toch geen andere datum geven?!

Vage shizzle.....
Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is. . Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij. .
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, het is echt al supersnel Maar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
Leuk. .
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tsss, hoe kan dat nou? maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
Dank je wel. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_38746578
Zo We gaan ontopic met ATB
Hoi trouwens
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 12 juni 2006 @ 00:30:58 #156
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38767464
donderdag lessen
  maandag 12 juni 2006 @ 10:40:31 #157
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38772781
nog maar 5 nachtjes en dan mag ik weer lessen
Doei.
pi_38772910
quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
donderdag lessen
Wat raar zeg. Ik heb toch wel elke keer nadat ik gezakt was een pauze gehad van minstens een week, om alles even te laten bezinken.
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 11:31:19 #159
43556 miss_dynastie
pi_38774073
Bedankt voor de inzichten in jullie examenprijzen.
Wij hebben hier de rekening van de derde tussentijdse toets liggen van 151 euro deze keer.
Het is me in elk geval duidelijk dat we van het geld wat het rijbewijs alleen al kost een hele leuke auto hadden kunnen kopen
pi_38774261
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt voor de inzichten in jullie examenprijzen.
Wij hebben hier de rekening van de derde tussentijdse toets liggen van 151 euro deze keer.
Het is me in elk geval duidelijk dat we van het geld wat het rijbewijs alleen al kost een hele leuke auto hadden kunnen kopen
Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaal
pi_38774336
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben al meer dan 3000 euro kwijt totaal
Ik was uiteindelijk in totaal tussen de 4000 en 5000 euro kwijt.
Maargoed, ik heb hem!
pi_38776455
Vandaag deeltoets twee. Wat zijn die toetsen kort zeg.
pi_38776487
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:56 schreef gurlie het volgende:
Vandaag deeltoets twee. Wat zijn die toetsen kort zeg.
Hoe ging het? En hoe kort duurde het dan?
* zonnestraaltje heeft geen RIS-opleiding gehad.

Een vriendin van me had vandaag ook deeltoets twee! Zal zo eens bellen hoe het gegaan is!
pi_38776549
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hoe ging het? En hoe kort duurde het dan?
* zonnestraaltje heeft geen RIS-opleiding gehad.

Een vriendin van me had vandaag ook deeltoets twee! Zal zo eens bellen hoe het gegaan is!
Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.
Bijzondere verrichtingen gingen allemaal goed. Het duurde maar 20 minuten ongeveer.

Ik kwam bij het CBR toevallig ook een vriendin tegen die ook nog eens bij dezelfde rijschool zit. Grappig toeval.
pi_38776842
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:01 schreef gurlie het volgende:

[..]

Het ging wel goed, moet alleen wat beter scannen.
Bijzondere verrichtingen gingen allemaal goed. Het duurde maar 20 minuten ongeveer.

Ik kwam bij het CBR toevallig ook een vriendin tegen die ook nog eens bij dezelfde rijschool zit. Grappig toeval.
Het echte praktijkexamen duurt ook maar twintig á dertig minuten, hoor.

Ik kwam idd ook een keer een vriendin tegen bij het CBR, zij had toen haar Tussentijdse Toets en ik moest voor de vierde keer afrijden, was weer gezakt toen..
  maandag 12 juni 2006 @ 13:23:09 #166
87694 Robin__
letitredno
pi_38777163
Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..

Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast ) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis

(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is

Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te best Zo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
pi_38777286
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:
Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..

Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast ) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis

(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is

Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te best Zo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
Auw.. Sterkte met je pootje!

Even de OpeningsPost gechecked... Je examens is gelukkig 'pas' over twee weken.. Even rustig aan doen tot die tijd.. Komt wel goed toch?
pi_38779248
* FranticDJ heeft z'n oproepkaart voor praktijk binnen
  maandag 12 juni 2006 @ 14:54:11 #169
87694 Robin__
letitredno
pi_38779431
dankje

Net even in de auto gezeten.. nou dat doen we dus maar even niet, het is mn rechtervoet, gassen gaat wel maar als ik wissel tussen gas en rem doet het verdomde veel pijn, heb net mn les vna morgen afgebelt.. hopelijk kan ik vrijdag wel gewoon! Zo weer even terug naar de huisarts, word het ingezwachteld (oid)

Kan verder wel aardig lopen maar ben bang dat ik me nog en keer verstap ofzo.. mn voet voelt heel onstabiel zijwaards (en juist kantelen opzij doet pijn)
  maandag 12 juni 2006 @ 15:40:55 #170
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_38780445
Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd

Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampen Binnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen

Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38780573
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd

Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampen Binnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen

Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten

Welke rijschool dan?
  maandag 12 juni 2006 @ 15:50:58 #172
87694 Robin__
letitredno
pi_38780676
Hoe krijgt zo'n instructeur dat voor elkaar zeg.. de 1e les met een nieuwe leerling kijk je toch alleen en spaar je het commentaar op voor aan het einde.. als 'punten waar je aan moet werken' praatje oid Als iemand na 10 min al gefrustreerd (met zichzelf danwel de instructeur) in de auto zit weet je toch wel dat je iets niet zo handig hebt gedaan

Succes, hoop dat je een andere instructeur kan krijgen
  maandag 12 juni 2006 @ 16:00:58 #173
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_38780921
quote:
Op maandag 12 juni 2006 15:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Welke rijschool dan?
Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen

Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint... Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38781074
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen

Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint... Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
Ik zou wachten met bellen tot morgenochtend als ik jou was, nachtje er over slapen doet vaak wonderen. Succes iig alvast!
pi_38781085
Vanavond begin ik met een theoriecursus. Vraag me niet waarom ik die cursus doe, kan heel goed zelf leren, maar de instructeur bood het me aan en uit ervaring (bromfietscertificaat had ik ook een theoriecursus, gesponsord door de gemeente) weet ik dat je in die cursus veel nuttige dingen leert. Heb voor 85,- 4 lessen van 2,5 uur en een examen à 35,-. Heb dus 10 uur theorieles voor 50,-. Niet noodzakelijk dus (kan erg goed leren), maar wel nuttig.

Heb vanavond en morgenavond theorieles en volgende week maandagavond en dinsdagmorgen. Na de les op dinsdagmorgen gelijk examen.
Signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')