quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:Woei
![]()
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
![]()
Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren
![]()
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Gefeliciteerd!
![]()
.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg
![]()
Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan.
![]()
En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
![]()
Shit zeg, allemaal van die kleine dingetjes. En dan te horen krijgen dat je eigenlijk wel goed reed (zeiden ze bij mij ook).
![]()
.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef bravo het volgende:ik heb hem binnenkort alweer 4 maand, ik weet nog hoe blij ik was , en nog steeds ben!
Ik deed er ook 4 x over, en vrij lang ivm, onstekingen, maar nu ik hem heb.........
Heerlijk!
( is niet lullig bedoeld ofzow)
Waarom zou het lullig zijn. Ik zou ook dolblij zijn.
![]()
. Misschien een beetje frustrerend voor ons, maar dan moeten we het ook maar gewoon halen.
![]()
.
quote:
Alle vier de keren 185 euro.
![]()
.
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:Godverde godverde godverde! gezakt
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood
![]()
, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
Die redenen soms.
![]()
. Echt klote weer. Volgende keer gaat het lukken.
![]()
.
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
Jammer. Zul je altijd zien, juist op je examen kom je in dit soort situaties.
![]()
.
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:16 schreef izzypizzy het volgende:Ik hoorde laatst van mn instructeur dat ik dus 1 dag later ga afrijden dan dat ie me eerst verteld had....
Ik ga dus 27 juni afrijden om 11:40uur, ipv 26 juni om 8u Beetje vaag dat ie eerst die andere datum gegeven had...hij kwam ook echt met een vaag excuus, echt iets van dat ik niet tegen m'n medemens moest vertellen wanneer ik moest afrijden omdat iedereen dan ging bellen enzo en als ik gezakt was dat dat dan niet leuk is....
![]()
Maarja dat mag ik toch zelf bepalen, ga je me toch geen andere datum geven?!
Vage shizzle.....
Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is.
![]()
. Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij.
![]()
.
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:[..]
Jup, het is echt al supersnel
![]()
Maar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
![]()
Leuk.
![]()
.
quote:
Op zondag 11 juni 2006 12:40 schreef Sylvana het volgende:[..]
tsss, hoe kan dat nou?
![]()
maar mooi dat je er weer bent en succes met inlezen
![]()
Dank je wel.
![]()