abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38646636
Deel 56 !!

De 'lessers':

Meld hier:
  • wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles;
  • wanneer je examen hebt en je mentale steun kan gebruiken;
  • of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
  • hoeveel lessen je hebt gehad;
  • hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
  • natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft.

Veel gestelde vragen
  • Waar staat TTT voor?
    Tussentijdse toets; het is een toets die verloopt als een echt praktijkexamen. Hiermee kun je alvast wennen aan het examen en een vrijstelling verdienen voor bijzondere verrichtingen zoals file parkeren of bochtje achteruit.

• Waar staat BNOR voor?
    Voor Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, vroeger Staatsexamen geheten.
    Wanneer kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je in de afgelopen vijf jaar vier keer bent gezakt voor een praktijkexamen bij het CBR, moet je het vijfde praktijkexamen bij het BNOR afleggen. Dat geldt ook voor de eventuele volgende examens in diezelfde categorie rijbewijs. Voor theorie bestaat er geen BNOR-examen.

Hoe vaak kan ik praktijkexamen doen bij het BNOR?
    Als je de eerste keer gezakt bent voor het praktijkexamen bij het BNOR, neemt het BNOR ook de volgende praktijkexamens in die categorie af. Je kunt bij het BNOR examen doen tot je geslaagd bent; er is geen wettelijke limiet.

Wat is het verschil tussen een CBR- en een BNOR-praktijkexamen?
    Het BNOR-examen duurt iets langer dan het reguliere CBR examen, daardoor is er meer tijd om de kandidaat op zijn gemak te stellen.

Gesloten topics:
    1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|
    41|42|43|44|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55

De geslaagden van 2004 en 2005 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2006:
    - Asmooh (2 januari)
    - Drizzt_DoUrden (2 januari)
    - Metalman (4 januari)
    - SuperBosch (10 januari)
    - RMU (11 januari)
    - bravo (12 januari)
    - garnage-patrick (12 januari)
    - Santjuh (13 januari)
    - Houniet (13 januari)
    - Devilnl (17 januari)
    - Toad (18 januari)
    - GrupoBalança (19 januari)
    - GotC (24 januari)
    - lokkie (24 januari)
    - Dribbel79 (24 januari) Motorrijbewijs
    - XxxPimxxX (26 januari)
    - lambrusco_bianco (27 januari)
    - sungaMsunitraM (31 januari)
    - WesHell (31 januari)
    - Trebweb (6 februari)
    - Jurrio (8 februari)
    - ASroma (9 februari)
    - MatiCe (14 februari)
    - Vogel87 (15 februari)
    - blup (20 februari)
    - Gronnaephos (21 februari)
    - WorkingClassHero_9 (24 februari)
    - Repeat (1 maart)
    - ALPER (2 maart)
    - reul_lb (7 maart)
    - Maikalo (17 maart)
    - MCH (20 maart)
    - WalkingDisaster (21 maart)
    - dikkedoelie (24 maart)
    - Nuna (31 maart)
    - Minisuisse (6 april)
    - CoolyBoy (7 april)
    - Thomas B (6 april)
    - Knoekie (6 april)
    - Arnout109 (12 april)
    - GSi (18 april)
    - -Jean- (21 april)
    - Randysgz (27 april)
    - Asmodean (2 mei)
    - JosvG (9 mei)
    - Tranqualizer (10 mei)
    - Mirrie1986 (11 mei)
    - Zonnestraaltje (15 mei)
    - TheUnreal (15 mei)
    - Fatality (16 mei)
    - LV (22 mei)
    - Giorgio (22 mei)
    - 14.gif (30 mei)
    - Kroen (30 mei)

Geslaagden Gefeliciteerd

Aankomende examens!
    Juni : Shirley, Rotterdam - 11.40 (Auto)
    08 Juni : qu63, Amsterdam - 10:30 (CCV-B Administratie)
    09 Juni : Marcel, Rotterdam - 09.50 (Auto)
    13 Juni : hippo-clippo, Eindhoven - 8.55 (Auto)
    14 Juni : TNA, Alkmaar - 14.55 (Auto)
    21 Juni : Leejow, Apeldoorn - 8:55 (Auto)
    23 Juni : JosvG, Eindhoven - 8.00 (CCV-B, techniek)
    23 Juni : JosvG, Eindhoven - 13.30 (CCV-B, administratie)
    26 Juni : Izzypizzy, Rotterdam - 08.00 (Auto)
    27 Juni : Thrilled, Goes - 9.50 (TTT Auto)
    27 Juni : Alwaysthebest - 13.05 (Auto)
    27 Juni : Josvg, Eindhoven - 15.00 (CCV-B, Verkeer)
    28 Juni : Robin, Bussum - 14:55 (Auto)
    6 Juli : rena, Tiel - 10:10 (Auto)
    10 juli : Ms_Furious, Rotterdam Zuid - 8.00 (Auto)
    13 Juli : Thrilled, Goes - 9.50 (Auto)
    27 juli: Faithy, Rijswijk - jaaajaaa... uur (AVB - Motor)

Iedereen die de komende tijd moet afrijden of zijn theorie moet halen, succes! Zet hem op!

Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier terug gevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent

En daar gaan we weer

[ Bericht 2% gewijzigd door Faithy op 08-06-2006 10:01:02 ]
  • Doei.
    pi_38646644
    en dan verneuk ik de TT

We've gotta move!!!!!!!!!!!

*zing*
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 09:21:57 #3
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_38646665
    morgen afrijden
    pi_38646976
    tvp
    Niet waf-waf doen!
    pi_38647052
    tvp
    you and I ain't done Zeke!
    pi_38647055
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    morgen afrijden
    succes

hoe laat?
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_38647365
    Faithy, jij boefje. Beetje spammen net zolang het vorige topic vol is!

(verkapte tvp! )
    pi_38647482
    net zo lang spammen?

twee posts mutsie
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 09:55:13 #9
    139407 jorienvdherik
    pi_38647560
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:37 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

succes

hoe laat?
    9.50

en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
    pi_38648314
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Faithy het volgende:
    net zo lang spammen?

twee posts mutsie
    Twee posts is ook spammen!
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9.50

Succes morgen!!!!
    Laat ze maar mooi even zien dat je het kunt!
    pi_38648366
    spammerdespam

zaterdag weer rijden

lekker warm.. ik wil een motor met airco
    Doei.
    pi_38648681
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9.50

alvast succes
    you and I ain't done Zeke!
      donderdag 8 juni 2006 @ 11:10:57 #13
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_38649695
    Woei

Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed

Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
      donderdag 8 juni 2006 @ 11:29:10 #14
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_38650246
    GEFELICITEERD

Ik had gisteren mijn eerste theorieles voor CCV-B Verkeer. Dat is echt makkelijk als je 2 maanden terug je theorie voor de auto al gehaald hebt Het enige dat ik nu nog moet leren voor verkeer is afmetingen, verplichte verlichting en asdruk. Daarna komt administratie, en daar heb ik echt geen zin in, dat is zó saai
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
    pi_38650487
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
    Woei

Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Gefeliciteerd

Kun je nog ff 1 keer uitleggen wat er met die examinator was dan?
      donderdag 8 juni 2006 @ 12:13:34 #16
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38651690
    quote:
    Woei

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
    Gefeliciteerd! Reed je af bij het CBR in Alkmaar? Daar mag ik volgende week, dus als je nog een naam van een examinator voor me hebt... Danku
    pi_38651718
    gefeliciteerd Radjesh
    Doei.
      donderdag 8 juni 2006 @ 12:15:33 #18
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_38651757
    Ik had vandaag nog een les, aanstaande woensdag examen, dinsdag de laatste les. Kruispunten gingen vandaag een stuk beter, de fouten die ik maakte waren vooral slordig, maar ik denk niet dat ik op m'n examen erg slordig zal zijn Heb er dus wel vertrouwen in.. Met een beetje een fijne route (niet een half uur in een stadscentrum a.u.b.) zou het moeten lukken
    pi_38652173
    Om 14:30 weer rijles , les nummer 32 of zo.
    Me lieve rij-instructeur zei dat ik als ik me best altijd al had gedaan dat ik allang had afgereden . Dan denk je, zegt ie dat expres of niet .
    Maar goed ene keer gaat het wel goed , rij je de sterren van de hemel en laatste keer ging alles echt mis .
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:12:40 #20
    139407 jorienvdherik
    pi_38653753
    Mijn 2 lesuren ging net best goed. Invoegen op de snelweg zonder problemen. Veel kijken en snelheid maken. Ook de verkeerspleinen gingen redelijk. Alleen nog wat gekloot met schakelen vondt het stroef aanvoelen :S Maar moet morgen geen probleem zijn

Hoorde ook wie mijn beoordelaar was morgen. Voor de mensen uit regio rotterdam. Ene meneer Bank. ( was reserve keeper bij Feyenoord ) Iemand ervaring met die man ?

De gene voor mij was in 1x geslaagd net. Hopelijk ik ook
    pi_38653779
    Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
    Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan. En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
    Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
    Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
    Back in business.
    pi_38654006
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
    Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
    Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoeg Maar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan. En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
    Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
    Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
    Meid, wat jammer!

Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud ) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!

Het komt wel goed.. alleen wanneer...

Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
    pi_38654069
    quote:
    Woei

Vandaag geslaagd,
    Gefeliciteerd!
    pi_38654135
    Mn instructrice is op vakantie een weekje, ik mis het wel hoor
    pi_38654162
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Meid, wat jammer!

Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud ) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!

Het komt wel goed.. alleen wanneer...

Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
    Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.
    Ik ga wel door, al moet ik mijn doel veranderen. Het was eerst altijd: ''Voor de zomer heb ik mijn rijbewijs.'' Aangezien dat niet meer gaat lukken waarschijnlijk is mijn volgende doel: ''Ik heb hem voor mijn 23e verjaardag'' Maar ik begin het nu wel echt zat te worden....
    Back in business.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')