succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen afrijden
Twee posts is ook spammen!quote:
Succes morgen!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
alvast succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoegMaar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan.
En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Meid, wat jammer!
Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!
![]()
Het komt wel goed.. alleen wanneer...![]()
Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |