Het is een beetje een gek gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Robin__ het volgende:
en, is er nou een last van je schouders gevallen?
Danku!quote:
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ZIjn er nog mensen bezig met hun motor?
Ik kan het me goed voorstellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is een beetje een gek gevoelIk was sinds januari bezig, dus je werkt 4,5 maand voor iets, en dan is het opeens over. Gek idee dat je nooit meer les hebt en je instructeur niet meer ziet (of in ieder geval niet iedere week meer). Aan de andere kant heb ik afgelopen maanden toch bijna iedere dag wel even aan de rijles gedacht (dat was niet altijd even fijn, afhankelijk van hoe het op dat moment ging) en het is wel heel erg fijn dat dat voorbij is. Waarschijnlijk dringt het pas echt door als ik morgen zelf een stukje ga rijden. Goed, laat ik nu antwoord geven op je vraag; ja
Het hield me misschien wel meer bezig dan ik zelf doorhad.
[..]
Bazziek volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, faithy sowieso, en verder nog wel wat mensen maar die posten hier wat minder vaak.
Jij ook? Vertel!
Volgens mij doet ze volgende week stiekem motorexamen..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Bazziek volgens mij
Is het autorijden nu al niet meer genoeg voor je zonnestraaltje?
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:53 schreef Faithy het volgende:gefeliciteerd TNA
en motorrijlessen? DOEN!!!
Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Shirley het volgende:
TNA gefeliciteerd!Klinkt als een heerlijke rit, ik hoop binnenkort ook zo'n relaxed iemand te hebben. En Sylvana dus volgende week afrijden!
Zeker! Had ik zo iemand mijn laatste examen gehad, dan was ik ook geslaagd geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ja, vandaag is wel gebleken dat een examinat(or/rice) het verschil kan maken denk ik
Dat verleer je niet snel hoor, de eerste 2 minuten is ff wennen en dan gaat het allemaal wel weer, langste wat ik niet gelest heb is 2 maanden, dus die paar weken van jou vallen wel meequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen weer lessen kijken of ik het nog kan
Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Gefeliciteerd TNA
Waar kom je vandaan?
Wat Faithy ook al zei, je ouders gunnen je iets waar je de rest van je leven nog wat aan hebt. Dus reken maar dat ze blij zijn als je het hebt en dat ze het geld dan sneller vergeten dan je denktquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
1 week
ik twijfel nu wel zeg. Krijg het van me ouders. Maar zie gewoon dat me moeder het er best moeilijk mee heeft. Ik vind zoveel geld voor haar. Misschien als ik het haal toch eens wat terug geven. Hopelijk haal ik het de 30e echt.
Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwamquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Dankjewel, en ik heb afgereden bij het CBR in Alkmaar.
[..]
Haha oké, nou ik kom uit Heerhugowaardquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat las ik al, daarom vroeg ik me af waar je vandaan kwam
Zul je altijd weer zien natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:
Wil ik net mijn rijbewijs ophalen, is er een storing in de verbinding met de RDWMaar ik word later vandaag gebeld, dan krijg ik 'm mee. Die paar uur wachten kan er nog wel bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |